Strony

2012/03/18

sick over the weekend

Hei <3 Przepraszam,ze wczoraj nie napisalam,ale to dlatego ze moj wczorajszy dzien byl okropny. Wiem wiem co sobie teraz myslisie "Okropny? przeciez mialas jechac na zakupy!"Tyle,ze nie pjechalam bo jestem chora !! wczoraj  rano obudzilam sie z goraczko i okropnym bolem gardla. Tak ogolnie to ja i tak chcialam pojechac, ale potem stwierdzilam,ze nie bede latac z goraczka po galerii ;(( Bylam tak zla,ze nawet nie myslam o blogowaniu.
Jednak wczoraj tata na pocieszenia dal mi troche pieniedzy !! wiec zakupy zrobie sobie przez internett. Jesli chodzi o te swetry na ktory glosowaliscie to najwiecej glosow bylo na C czyli sweter z flaga USA. Chyba sie na niego zdecyduje,ale nie ma  na stronie wiec chwile jeszcze musze poczekac. Dzis tez nie czuje sie najlepiej. Leze sobie pod kolderka i pije goraca  herbate z cytrynka. Zdjecia plecka dodam jutro :)


Ktos jeszcze jest chory ?

54 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te same objawy co ty. :( Radzę ci kupić tabletki do ssania, aby cię gardło nie bolało. ;)

    Wracaj do zdrowia. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie wczoraj też mnie gardło zaczęło boleć. A potem jeszcze tata mówił że mam stan podgorączkowy. :( Ale teraz już mnie tylko trochę boli gardło. No i głowa :( Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też jestem chora tak jak ty masakra życze Ci powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  5. wracaj do zdrowia !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam alergie . :P


    Zycze zdrowiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. szybko wracaj do zdrowia ^^

    zapraszam do mnie : www.drawingpin14.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jestem chora po prostu masakra!!!!!!!!!!
    Ale u mnie w klasie już połowa osób była chora (takie czasy)!
    A myślałaś nad haustour (nie wiem czy tak to się pisze)
    Kto chce haustour??????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaaaaa<3

      Usuń
    2. Ja też jestem chora ale pomaga mi tabletka do ssania (neo angin)\
      sse to całą dobę

      Usuń
  9. Ojej, jak smakowicie to wygląda wszystko! :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jestem chora już tydzień ;( obym jeszcze jutro nie szła do szkoły bo jest sprawdzian

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty anonimowy powyżej! To ty Karolina?

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe... A z czego ten sprawdzian?

    OdpowiedzUsuń
  13. ja byłam tydzien temu chora ^^
    wracaj do zdrowia! ;))

    zapraszam do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. życzę powrotu do zdrowia :)
    http://wild-straawberry.blogspot.com wpadniesz
    '??? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  16. wspoclzuje chorobska ja na szczescie zdrowa jestem .

    OdpowiedzUsuń
  17. IT-INSPIRES-ME.BLOGSPOT.COM WIOSENNY OUTFIT!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooooo,nasza biedna Lucy : ))

    Zdrówka życzę !
    Wpadnij kiedyś,dopiero zaczynam : )
    http://taimtallin.blogspot.com/

    P.S.
    O czym będzie kolejny filmik na YouTubie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrowiej szybko! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zrobisz OOTD czyli strój dnia??

    OdpowiedzUsuń
  21. zdrowiej ;) ja jestem przeziębiona ;((

    OdpowiedzUsuń
  22. Szybko wracaj do zdrowia ;***

    OdpowiedzUsuń
  23. życzę ci powrotu do zdrowia lucy pa :******

    OdpowiedzUsuń
  24. współczuję :* i zdrooowieej <33
    ja również przeziębiona :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie też gardełko boli

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdrowiej Lucy ;***
    Zapraszam na mojego bloga , który jest o modzie ;]

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja prdziele o: "tata na pocieszenia dal mi troche pieniedzy".. Na pocieszenie, zę jestes chora, daje ci kase? Współczuję, właściwie niby fajnie, choruj częściej.. Ale .. to tak wygląda jakby pieniądze Cie az tak cieszyly ze o wszystkim zapominasz..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pocieszyl mnie ale wczesniej musialam podkurzac caly dom :)

      Usuń
    2. Anonimowy z ty byś się nie cieszył/a z pieniędzy?

      Usuń
    3. Pampuch. Ja nie o tym mówię, by sie nie cieszyła.. O co innego chodziło.

      Lucy: E no to wszystko zmienia. Bo gdy napisalaś to zdanie, które wcześniej wyżej cytowałam, od razu wyobraziłam sobie rozpieszczoną dziewuszkę (:D ) która na pocieszenie dostaje pieniądze , o tak bez powodu, bo jest chora ... Aż szkoda słów że są tacy rodzice. A potem się dziwią że dziecko sie nie cieszy z nowego samochodu na 18-nastkę jak w tych debilnych programach co na MTV lecą XD Jakieś "słit urodzinki 16nastki". :D

      Ale to, ze jednak dostałaś pieniądze za coś, za jakąś pracę, coś NO zwyczajne COŚ, a nie jako rekompensatę choroby, to co innego. :)
      (Zreszta tez co innego gdy rodzic zwyczajnie daje kieszonkowe, a gdy pociesza za to ze jest choroba, jak juz wspomnialam - sa tacy ludzie.. eh. :D)

      Usuń
  29. Też ostatnio byłam chora, ale na szczęście już jestem zdrowa:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie, nowa notka.

    OdpowiedzUsuń
  30. nagrywaj więcej filmików!!!jesteś super! ja bym się nie odważyła na pokazywanie się w filmikach szacun dodaj wideo np.na spacerze z brego na dworze albo house tour albo out-fit itd. uwielbiam cię oglądać nawet jak byś gadała przez godzinę o ścianie obejrzała bym cały filmik <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Lucy w jakim programie przerabiasz filmiki opisz proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdrowiej jak najszybciej !!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Biedna...pamiętaj że herbata z cytryną jest szkodliwa...haha było w Juli :* zapraszam do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. http://ciapciaczek.blogspot.com/ ja też chora odwiedzisz mojego bloga zaczynam ale jest dość orginalny

    OdpowiedzUsuń
  36. Lucy przepraszam za tak niespodziewane pytanie ale czy ty depilujesz brwi? (pytam bo jestem ciekawa)
    P.S. Kiedy będą zdjęcia plecaka?

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też dołączam się do obydwóch pytań, które są powyżej.

    OdpowiedzUsuń
  38. Cześć ! Też jestem chora i zachorowałam dokładnie w ten dzień co ty. Niestety dopiero dzisiaj mnie rozebrało i jest masakrycznie.
    Cieszyła bym sie bardz gdybyś zajzała na mojego dość nowego bloga, ma on dosłownie kilka postów.
    To link do niego : http://mycrazylife-patka.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;P

    OdpowiedzUsuń

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !Za kazdy komentarz dziekuje ♥♥ !