Strony

2012/06/09

outfit





|
koszula ginatricot/ spodenki, leginsy h&m/
Nie dawno wrocilam z Lillehammer i kupilam sobie tylko ta koszule,  ale i tak jestem zadwolona. Nagralam video o kosmetykach, bo w tamtym stary bylo zle swiatlo i jeszcze o  torebce na wyjscie. Ale i tak najpierw musze przerobic to video z tygodnia, a dopiero potem wezme sie za tamte. Ciekawe ile teraz zajmie mi przerobienie tego video, znowu 6 godzin? Zajelo by mi to o wiele mniej czasu, ale trzeba czekac, az video sie zaladuje, a jesli laczysz kilka video to zajmuje to na prawde sporo czasu. I tak najpierw pojde z Brego na spacer, wezme prysznic i wezme sie za to przerabianie. Pewnie i tak nie wyjdzie mi tak fajnie jak tamto, ale postaram sie. Jesli chodzi o to, czy pokaze mojego chlopaka to zalezy tylko od niego wiecc..musze najpierw spytac. have a nice day 
Jak wam sie podoba outfit?


92 komentarze:

  1. Masz chłopaka.?! Nie wiedziałam ;p
    Zapraszam do mnie http://heathertpwt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny outfit i spytaj się go pliss

    OdpowiedzUsuń
  3. To ty masz chłopaka??? nigdy wcześniej o nim nie wspominałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest spooko ! ♥
    Ty masz chłopaka od kiedy ? <333
    Rodzice o tym wiedzą ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta koszula miałam sobie kupić ją ale wybrałam taki sam model tylko tak jakby malinowa coś w tym stylu nie umiem opisać tego koloru ... Wiem brzoskwiniowa. A i mam pytanie w jakim mieście mieszkasz w Norwegii

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz chłopaka!?
    <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, jestem twoją fanką; ))
    Bardzo lubię oglądać twoje filmiki i czytać bloga; ***
    A tak w ogóle to codziennie go czytam i nigdzie nie znalazłam wiadomości o tym , że masz chłopaka; ///
    Pozdrowienia z Polski <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej , zajrzyj do mnie , prowadze bloga coś al'a lucy , nie ze ściągam tylko o podobnych rzeczach, oraz też kręce filmy ha youtube ;)

      Usuń
  8. od kiedy masz chłopaka ? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bluzkaa ;D.
    Mam podobne spodenki : >

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszulka nie zbyt mi przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz chude nóżki :D To prawie tak jak ja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Błagam, zajrzyj na mojego bloga

    http://www.fashionfortheladies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. To Ty masz chłopaka ? o.O
    Jak coś to szczęścia gołąbeczki :D ;**

    Nataliaa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super nie mogę się doczekać wideo a i super outfit

    OdpowiedzUsuń
  15. ty masz chłopaka ? od kiedy ? :D:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybacz ale mi się nie podoba. :/

    OdpowiedzUsuń
  17. super :)

    WWW.IT-INSPIRES-ME.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. i nie moge sie doczekac juz filmikow ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. To ty masz chłopaka?

    OdpowiedzUsuń
  20. Od kiedy masz chłopaka?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,ja z moim chłopakiem kamilem na skate parku zaczęliśmy się lizać "
      jaki ten tekst jest żałosny ;/ lizać? chyba raczej całować, lizać to możesz ale inaczej ; //

      Usuń
    2. Ej Vika - niech se pisze co chce, to od niej sprawa. a dla twojej wiadomości to całować się po francusku to żeż mozna to nazwać " lizaniem się "

      Usuń
  22. Śliczny outfit :) Jakbym ja takie coś założyła do szkoły to by mnie wyśmiali, ale ty w tym wyglądasz OK :)

    OdpowiedzUsuń
  23. najlepiej jak byś nagrała boyfriend tag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem za !

      Usuń
    2. ale on chyba nie jest polakiem.. :>

      Usuń
  24. Sluchajcie wszyscy! Jezeli nie znamy lucy odobiscie nie mozemy powiedziec ze jest super ani ze jest glupia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny outfit ! Masz świetny styl ! I jesteś piękna <3 zazdroszcze ! : )

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknyyy !!! Czekamy na filmik . : >

    OdpowiedzUsuń
  27. Zrobisz filmik jak układasz grzywkę ? Bo mi za nic nie chce sie tak ułożyć grzywka i nie wiem co robic . HELP :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ty masz chłopaka ? Ooo...
    ładny ładny ! <333


    ZAPRASZAM DO MNIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    http://daarcy.blogspot.com/ !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Lucy proszę jak ty to robisz że masz tyle komentarzy? :(
    Ludzie wchodzciee!!
    oliwiaa-blog.blogspot.com
    oliwiaa-blog.blogspot.com
    oliwiaa-blog.blogspot.com
    oliwiaa-blog.blogspot.com
    oliwiaa-blog.blogspot.com
    oliwiaa-blog.blogspot.com
    oliwiaa-blog.blogspot.com
    oliwiaa-blog.blogspot.com
    oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ooo masz chłopaka? jak się nazywa? ile ma lat? chodzi z tobą do klasy? mów kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  31. http://zuzkaijozka.blogspot.com/ Zapraszamy

    OdpowiedzUsuń
  32. http://zuzkaijozka.blogspot.com/ Zapraszamy !

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny, fajny :)
    Chciałabym zobaczyć Twojego chłopaka. Nie wiem czemu, ale zawsze pytam o kolor włosów, więc.. Jaki ma kolor włosów??

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. cudny outfit, widze , że mamy podobny styl . Zajrzyj na mojego bloga to się przekonasz i wszystkich czytających też zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. MASZ CHŁOPAKA ?OD KIEDY ?;OO
    MOWILAS ZE TEN H. TO TYLKO KOLEGA ;PPPPaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo håkon to jest tylko kolega :P

      Usuń
  36. hej :) świetna notka :D ZAAAAAAAAPRASZAM DO MNIE !
    http://mynightandday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. No to mam nadzieję , że ffilmik się uda i że dzień był udany ;-))
    pozdrawiam i zapraszam do siebie: justbreathejustbealady.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej ,hej jestem tu po raz pierwszy ,bo gdzieś na youtubie widziałam linka :)) Świetny outfit ,wgl widząc po poprzednich notkach masz genialny gust:D Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. no fajnie fajnie , Lucy ; )
    No opisz go opisz ; >
    Ja podobnie jak Ty wyprowadzam się do innego kraju , ale to za rok.
    do Kanady,albo właśnie NORWEGII < 33.
    super masz koszulę *-*
    świetnie wyglądasz w koczku < 3
    agusiaczeq.blgospot.com
    zapr. : 3

    OdpowiedzUsuń
  40. Hey . Mam małe pytanko . Przesyłają ci jeszcze nie miłe komentarze ? Pytam sie oczywiście z ciekawości : )

    OdpowiedzUsuń
  41. chudzinka, śliczną masz tą koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej , bardzo lubię twojego bloga :) codziennie go czytam pewnie o tym nie wiesz bo nie czytasz wszystkich komentarzy -.-, no ale ok wybacze ci <3 chchciałam cie prosic o to abys weszła na moejgo bloga :)prosze zajmie ci to tylko kilka chwil , a moze spodoba ci sie on i dodasz sie do obserwatorów , ja sie dodam jak ty sie dodasz u mnie , bo nie wiem czy wieżyć ci ze wqle wejdziesz do mnie ,
    pozdro. :k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz... ja już nie raz prosiłam Lucy, żeby weszła na mojego bloga, ale na próźno. Bardzo lubią ją i kocham jej bloga, ale nie ma naprawdę o co prosić, ale reklamować się zawszwe warto http://make-up-fashion-dreams.blogspot.com/

      Usuń
  43. A i jeśli mogłabyś to proszę zajrzyj na mojego bloga http://muzyka-dusz.blogspot.com/
    :) Byłabym wdzięczna ;* :) I jak ty to robisz,że jesteś taka popularna? *o*

    OdpowiedzUsuń
  44. o, szczęściara, szczęściarz, musisz go nam pokazać! zazdroszczę Ci aż takiej urody, chłopcy się w Tobie zakochują! powodzenia kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Spodenki fajne ale koszula nie przypadła mi do gustu.Nie wspaomniałaś że masz chłopaka:)

    OdpowiedzUsuń
  46. dobra koszula,fajny blog. :D
    dodałam do obserwowanych i zapraszam do siebie.
    http://full-of-magic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. wfilmiku jakimś mówiła o swoim chłopaku ; D jak wy oglądacie ; )) Ps namów go

    OdpowiedzUsuń
  48. Super wyglądasz. Bardzo ładna z Ciebie dziewczyna ! :-)
    A co do chłopaka życzę Wam dużo szczęścia .:*
    _________________________________________________
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  49. candie-natalie.blogspot.com

    Odwiedzajcie please :D xx

    OdpowiedzUsuń
  50. nie mówiłaś że masz chłopaka ;p

    OdpowiedzUsuń
  51. No właśnie.. dodaj zdj chłopaka . on jest w twoim wieku czy ile ma lat ?

    OdpowiedzUsuń
  52. A ile ma lat Twój chłopak ?

    OdpowiedzUsuń
  53. A w ogóle to rodzice wiedzą, że masz chłopaka ?

    OdpowiedzUsuń
  54. outfit może być. Ja bym się osobiście tak nie ubrała, ale to rzecz gustu. Zapraszam http://make-up-fashion-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. fajny blog a także bluzka + zapraszam do sb :)

    OdpowiedzUsuń
  56. SLICZNY OUTFIT A BLOGA MASZ EXSTRA :) OLKA♥

    OdpowiedzUsuń
  57. no super, super :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Zamiast getrów bardziej pasowałyby rajstopy, bo te getry się marszczą na kolanach, a poza tym top prześwituje. Poza tymi mankamentami to jak najbardziej ok. ;)
    A pokazałabyś jakie buty do tego?
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. szkoda ze nie dalas nam znac ze masz chlopaka.
    mamy nadzieje ze go pokazesz, moze wreszcie blog zrobi sie ciekawy, taki jak byl kiedys
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  60. ja już napisałam koma ale zapraszam do mnie : **

    OdpowiedzUsuń
  61. Szczęścia kochana:* Czekamy na video.

    OdpowiedzUsuń
  62. fajny blog!
    zapraszam do mnie:
    http://kolorowa-mulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Super blog!! oglądam twoje filmik i powiem ci ze naprawde fajne.
    Zapraszam na mój blog prowadze od godziny :P

    OdpowiedzUsuń
  64. hej :) mam takie pytanko : jak zrobić to, że ja bd. akceptowała komentarze bo nigdzie nie mogę tego znaleźć . :) pozdrawiam
    i zapraszam do sibeie http://mynightandday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. masz chłopaka.?;*

    OdpowiedzUsuń
  66. Zdecydowanie bardziej podobałby mi się outfit, gdyby zamiast leginsów pojawiły się czarne rajstopy. Albo czarne zakolanówki. Koszula mi się niesamowicie podoba. A propo - od kiedy masz chłopaka ;O

    OdpowiedzUsuń
  67. ciuchy z H&M to samo główno i chińszczyzna.
    rozwalają sie .

    OdpowiedzUsuń
  68. Umarłam. *_____* Weeeee... kosulka

    OdpowiedzUsuń
  69. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !Za kazdy komentarz dziekuje ♥♥ !