endless summer

12:22

hoolaaaa

Dzis od samego rana swieci slonce. Ohh dlaczego tylko tydzien przed rokiem szkolnym. Nie moge uwierzyc ze za tydzien znowu bede siedziala w tej klasie,  dlaczego wakcje nie trwaja wiecznie ? Jepp jepp i tak sie ciesze , ze jeszcze cos zkorzystam z tych wakcji. Myslalam nad jeziorkiem , ale mama idzie dzis na popoludnie do pracy wiec nic z tego. Mam ochote przejsc sie do miasta , ale oszczedzam na moj pokoj. To bedzie trudniejsze niz myslam, bo nie szanuje za bardzo swoich pieniedzy. Zawsze jak uzbieram spora kwote wydaje ja na wyjscie z przyjaciolmi. Hahaha. No ,ale teraz na prawde nie wydam ani grosza do poki nie uzbieram tak mniej wiecej na toaletke i ozdoby. Nie wiem jaka dokladnie chce, nie jestem pewna czy chce taka od razy z lustrem bo, wystarczy mi to male z biurka. Aparat juz dziala wiec nagram 2 czesc pytan. Chce juz dokonczyc te pytania. Mysle jednak , ze bede musiala zrobic przynajmniej z 5 czesc.




wakcje sie koncza wiec przydal by mi sie nowy naglowek , ktos chetny do zrobienia?

You Might Also Like

110 komentarze

  1. Nie no, jak już chcesz kupić toaletkę to od razu z lustrem. Będzie się pięknie prezentowało. Zazdroszczę Ci tego słońca, u nas okropna pogoda. ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te buciki :)

    I zazdroszczę Ci takich widoków z okna *.*

    Zapraszam także do mnie ;D
    http://agi-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka :)
    Mi się kończą wakacje za niecałe 3 tygodnie.
    A tak wgl.- ja też potrzebuję nagłówka :)
    Zajrzysz ? :
    flushberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też by się przydał nagłówek ^^
    Super zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie http://przyjaciolki123aww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisz na nialler26@onet.pl ja zrobiłam lucy teraźniejszy nagłówek ;)

      Usuń
  5. ja niestety nie umiem robić nagłówków :C

    zapraszam http://light-lights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A dzisiaj dodasz drugą część z odpowiedziami ? :)

    Zapraszam do siebie ♥
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam nie chciałabym aby wakacje trwały wiecznie.
    Lubie szkołe, a konkretnie ludzi z niej i to co się tma dzieje. Nudno byłoby bez tego <3
    Ja juz się za tym stęskniłam :)

    __________________________________________
    Zapraszam na nowego bloga:
    www.wikiandikiw.blogspot.com

    Dopiero zaczynam, więc miło mi będzie jeśli komuś będzie się
    chciało na niego wpaść. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No fajnie fajnie... dobrze że u cb ładna pogoda bo w Norwegii mało kiedy jest słońce za to w Polsce-Czechach xd. jest ładnie... Ja też zmieniam nagłówek :) Powodzonka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam do mnie: vicky-and-vicky.blogspot.com ! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ohh kocham twoj bloog ! :**
    Zapraszam na moj blog :
    http://thejuliaa.blogspot.com/
    Dopiero zaczyna więc ? Zapraszam gorąco !
    Pozdroo <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ja niestety nie robię nagłówków :D
    fajne fotki ; )
    a u mnie jest bardzo pochmurno, fajnie masz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ty zaczniesz szkołę, a ja jeszcze zdążę odwiedzić Norwegię :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem chętna. prześlę ci tutaj potem.

    OdpowiedzUsuń
  14. współczuję Ci:((

    thesweetsmileworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog ,fajnie jesteś ubrana ,a kiedy dodasz filmik czekam. Weronika:* kc!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ahh.. No tak ty już za tydzień ; pp My jeszcze nie. Współczuje ; / . Cóż pozosstaje mi czekać na 2cz. pytań ;) Zapraszam moj-swiat-pasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. słit dżizas , ja też chcę taki widok ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny widok <3

    ZAPRASZAM DO MNIE ! KONKURS !
    http://daarcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. OOO właśnie a jeżeli za tydzień masz już szkołę,to zrób taki filmik pt. Back to school !!
    Jeeej bardzo chciałabym zobaczyć twoje rzeczy szkolne !

    http://daarcy.blogspot.com/ - zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna jesteś : )
    Obserwuję
    zapraszam do mnie xchalk.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  21. zrobiłam dla Ciebie 2. może ci się spodobają
    http://pokazywarka.pl/7n78p3/

    OdpowiedzUsuń
  22. kiedy kolejny filmik na yt ? czekam < 33
    + super notka : )

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie pogoda nie dopisuje ;<

    fajne fotki ;D

    ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS !
    orbii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chcę ! obrabiam nagłówki w photoshopie nie pożałujesz ^^ Napisz tylko na mój e-mail : kotpaczacz@interia.pl w jakim kolorze chcesz aby był ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. Troszkę głupio masz że u Ciebie tak wcześnie się kończą wakacje . Ładne zdjęcia .
    Zapraszam do mnie :
    http://fashionableangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie ci... u mnie cały czas pada :(


    gosia-goosiaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne buty :D Ten nagłówek jest bardzo ładny, nie wiem po co chcesz go zmieniać. Chociaż sama bym zmieniła swój ale nie mam zdjęć. Możesz mi przesłać jak chcesz kilka swoich zdjęć z tej samej sesji. Spróbowałabym coś z tego stworzyć. Jeśli Ci się nie spodoba, zrozumiem c:

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiesz... Nie musisz uzbierać aż tak dużo na swój pokój jak ci się wydaje :) Podłogi nie trzeba wymieniać, bo deski są bardzo trwałe i praktyczne, dlatego wystarczy je wyceklinować (http://pl.wikipedia.org/wiki/Cyklinowanie) i potem pokryć bejcą najlepiej białą żeby pasowała (http://pl.wikipedia.org/wiki/Bejca). To zmniejszy koszty i nie będziesz musiała tak zaciskać pasa :) Pozdrawiam.

    D.

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny outfit! ;3

    zapraszam na mojego bloga http://startsaying.blogspot.com/ ; ))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mogę, ale nie robię profesjonalnych nagłówków ;dd
    http://veruu-zycie.blogspot.com/
    Sama zobacz Xd

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej, hej, hej.
    Mam prośbę... Mogłabyś zrobić zdjęcia, czy nie wiem filmik (co tam chcesz ;p) Twojego domu z ZEWNĄTRZ? : >> Myślę, że nie tylko mnie to ciekawi xd Jeśli zrobisz to super! ;3 Jeśli nie, spoko - szanuje Twoją decyzję. ; **
    PS. Baardzo lubię Twój blog. Szczerze? Nie ma w nim nic ciekawego, a i tak codziennie na niego wchodzę i czytam wszystkie posty. Hahahaha ; p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co? Blog Lucy jest świetny i ciekawy !

      Usuń
    2. Znaczy ja bardziej miałam na myśli to że nie ma w nim nic... hm.... specjalnego. Lucy opowiada o swoim życiu. Prawda jest taka, że każdy mógłby założyć takiego bloga itd. Także nie charakteryzuje się niczym specjalnym, a i tak jest baaaardzo fajny ^^ To nie była obelga ; )) To taki... zawiły komplement xd

      Usuń
  32. Super zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  33. fajne miejsce na zdjęcie masz :) zostaw ten nagłówek do września przynajmniej :0

    OdpowiedzUsuń
  34. Współczuję ci, bo musisz już za niedługo iść do szkoły, a my mamy 2 tygodnie i 4 dni ;) Też mało :( No właśnie, dlaczego wakacje nie mogą trwać wiecznie ??? Whyy ? Zapraszam wszystkich do mnie, nie tylko lucy http://patifashion-shoppingworld.blogspot.com/ Zapraszam do obserwowania, czytania i komentowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz super bloga, codziennie po kilka razy go odwiedzam . : 3
    Śliczne zdjęcia <3
    Obserwuję i zapraszam
    ola-olixa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Lucy mam pytanie:
    Kiedy wgrasz pytania nr2 :D
    Pozdrowienia z Londynu :D
    Też jestem fanka Biebera więc nie jesteś sama ! <3 Bardzo lubie oglądać twoje filmy i czytać notki ! :) Jaki jest kolor Brega???
    P.S pozdrowienia z Londynu w ktorym pada :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapraszam na bloga :
    http://uroda-styl-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Dla czego zmieniłaś nick na yt ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaaakos taaak ;3 bez zadnego powodu.

      Usuń
    2. a jak go zmieniłaś?

      Usuń
  39. Jak ja bym chciała mieszkać w Norwegii..Moim zdaniem masz wielkie szczęście że tam mieszkasz...Ja kocham góry ,ale póki co zwiedziłam tylko Polskie i Słowackie ;) A do do outfitu moim zdaniem fajny ale troszke nie pasują czerwone buty (chyba że kamera przekłamuje) ;p

    Lucy wielbię cię ;*I zapraszam do mnie właśnie założyłam bloga;D

    OdpowiedzUsuń
  40. Na email Ci wyśle nagłówki które zrobiłam

    OdpowiedzUsuń
  41. Super blog ! zapraszam do mnie http://wero-vera.blogspot.com/ CZY MOGŁA BYŚ W SWOIM FILMIKU WSPOMNIEĆ O MOIM BLOGU , BO MAŁO KTO WCHODZI NA NIEGO?

    OdpowiedzUsuń
  42. zapraszam katttusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Super buciki. Wspolczuje. Juz nie dlugo szkola. :((

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej , świetny blog jestem fanką !<3 Zapraszam do mnie :http://wero-vera.blogspot.com/
    Mam pytanie czy mogła byś w następnym filmiku wspomnieć o moim blogu , bo malo kto mnie odwiedza !?

    OdpowiedzUsuń
  45. ja mogę zrobić! Ja mogę!!!!!!!! :D
    napisz do mnie na pocztę! vesna.photos@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. http://i47.tinypic.com/s2tov7.jpg

    podoba Ci się? :)

    OdpowiedzUsuń
  47. uwielbiam twoj blog !!!!! i zapraszam do mnie onedreamoneway.blogspot.com :) za kazdy dodany komentarz u mnie i bycie obserwatorem serdeczne dziekuje :*:*

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja robię nagłówki ... jak chcesz mogę ci zrobić tylko daj znać albo w ty komentarzu albo na moim blogu w komentarzu ostatniej notki :)

    madenoelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Zazdroszczę Ci tego, że u Ciebie jest tak pięknie, słonecznie i ciepło... Widziałam dziś jedną ze swoich znajomych w płaszczu zimowym, tak ciepło jest u mnie... ;/

    OdpowiedzUsuń
  50. ja moge zrobicz tylko muszisz mi dacz kilka twoich zdziencz i ci zrobie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. świetny blog!:) masz fajny dziewczęcy styl:)

    OdpowiedzUsuń
  52. nosiła byś buty gdybyś nie miała stóp?

    OdpowiedzUsuń
  53. super widok
    http://beautyshoppingfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Kiedy będą pytania??? Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Tu jest nagłówek dla Ciebie: http://zapodaj.net/987a2562b071b.jpg.html
    I jak Ci się podoba? :>

    OdpowiedzUsuń
  56. zajrzyj na maila wyslalam ci propozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. A to prawda, że w Norwegii są aż tak popularne biegi narciarskie ? dużo osób biega zimą? Marit Bjoergen jest aż tak popularna ?

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajne buty :D Zapraszam do mnie http://maggie-maggi.blogspot.com/ :3

    OdpowiedzUsuń
  59. Nagraj na YouTube Tag. Moje sekrety, jeśli chcesz oczywiście...
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  60. WItaj Lucy :)
    Świetny wpis jak zawsze ;)
    słuchaj mam do Cb pewną prośbę
    mogła byś kliknąć LIKE na facebook'u na tej stronie
    albo jeszcze milej by było gdybyś wspomniała o niej w swoim wpisie
    Jest to dla mnie bardzo ważne i była bym naprawdę wdzięczna
    to link : http://www.facebook.com/pages/Hej%C5%9Bliczna/273142152787293
    pamiętaj jestem Tw fanką ! <3
    pozdrawiam i z góry dziękuje
    o ile to zrobisz ...
    papap ;**

    OdpowiedzUsuń
  61. Jak w nagłówku robicie, że zdjęcia są połączone?

    Lucy co myślisz o blogu? www.curiousofthwworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Hei!!!! ;p czy używasz dalej tego kremu nivea z lekkim podkładem??.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  63. http://weheartit.com/entry/35001848 POZNAJESZ? <3

    OdpowiedzUsuń
  64. ładne butki :) / www.Murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. BARDZOOOOOOOOOOOOOOOOO WAŻNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE UWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
    PROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSZĘĘĘ TO PRZECZYTAĆ !
    ZAPOMNIAŁAM SOBIE ZAPISAĆNAZWĘ BLOGA DZIEWCZYNY, KTÓRA PISZĘKSIĄŻKĘ O DZIEWCZYNIE, KTÓRA PRZEPROWADZIŁA SIĘDO ALASKI PROSZĘPOD TYM KOMENTARZEM ZOSTAWIĆLINK DO TEJ KSIĄŻKA BŁAGAM.. Z GÓRY DZIĘKI<333333333333333333 :***********

    OdpowiedzUsuń
  66. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  67. Te espadryle. <3

    OdpowiedzUsuń
  68. Zazdroszczę Ci figury :)
    Zapraszam : http://roksannee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. śliczny blog <3

    zapraszam do mnie
    wikaa-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. http://s6.ifotos.pl/img/Bez-nazwy_xppxsww.png
    zrobiłam ci nagłowek ; )

    OdpowiedzUsuń
  71. http://img829.imageshack.us/img829/8831/naglowekluucy.png hmm?

    OdpowiedzUsuń
  72. Jestem twoją fanką:) Czekam na następne posty. Zajrzyj do mnie:
    www.marika--fashion.blogspot.com
    www.marika--fashion.blogspot.com
    www.marika--fashion.blogspot.com
    Oraz na bloga koleżanki:
    www.przyjaciolki123aww.blogspot.com
    www.przyjaciolki123aww.blogspot.com
    www.przyjaciolki123aww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Śliczne te buty ;) . / ZAPRASZAM . http://provides-inspiration.blogspot.com/ ♥ .

    OdpowiedzUsuń
  74. Jak zwykle świetnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Ślicznie wyglądasz;) świetne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Śliczne wyglądasz:0 świetne buty;)

    OdpowiedzUsuń
  77. ŚWIETNE ZDJĘCIA !!!
    jaki masz aparat ? ;)
    są boskie ! kocham cie *-*

    OdpowiedzUsuń
  78. Super buty !!
    http://diy-world-of-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Super,blog ! kocham go <3 Mam pytanie bo dziś założyłam bloga i jak bedziesz miala czas to wejdziesz ?

    OdpowiedzUsuń
  80. file:///C:/Users/ASIA/Desktop/Lucy%201.jpg

    ????

    OdpowiedzUsuń
  81. file:///C:/Users/ASIA/Desktop/Lucy%202.jpg

    ????

    OdpowiedzUsuń
  82. LUCY, TWOJE POSTY SĄ NIESAMOWITE, CZYTAM JE Z MIŁĄ CHĘCIĄ. JAK DLA MNIE JESTEŚ NAJLEPSZĄ BLOGERKĄ POD SŁOŃCEM ( A CZYTAM SPOOORO BLOGÓW) I TY JESTEŚ NAJLEPSZA ! JESTEŚ ŚLICZNA, ZABAWNA, MĄDRA I MILUTKA. NIE ZNAM CIĘ A MOGĘ WYMIENIĆ TWOJE CECHCY CHARAKTERU BEZ PROBLEMY DZIĘKI TWOIM NIESAMOWITYM POSTOM ;-) MAM MAŁĄ PROŚBĘ, STARAM SIĘ O PUDEŁECZKO SHINYBOX I POTRZEBUJĘ JESZCZE PARUNASTU SHINYSTARS CZY MOGLIBYŚCIE WEJŚĆ NA TĄ STRONĘ http://shinybox.pl/?ref=040ba00 I ZAREJESTROWAĆ LUB ZALOGOWAĆ SIĘ PRZEZ FACEBOOKA ? TO DLA MNIE BAAAAAAARDZO WAŻNE, PRZEPRASZAM ZA SPAM I DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE ZALOGOWANIE SIĘ LUB ZAREJESTROWANIE SIĘ NA STRONIE SHINYBOX ;-)

    OdpowiedzUsuń
  83. co do nagłówka pisz na maila : incorrect@onet.pl
    z chęcią pomogę ;p

    OdpowiedzUsuń
  84. śliczne buty ♥

    weronisiekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Zajeciste buty ♥ ♥ ♥ gdzie kupilas???mozna takie kupic w Polsce??;)sa naprawde nieziemskie

    OdpowiedzUsuń
  86. Zajeciste buty ♥ ♥ ♥ Mozna takie kupic w Polsce??;)naprawde sa nieziemskie;****

    OdpowiedzUsuń
  87. Zajeciste buty ♥ ♥ ♥ Mozna takie kupic w polsce??;)naprawde sa nieziemskie;*** czekam na odp.:)pozd;**

    OdpowiedzUsuń
  88. Zajeciste buty ♥ ♥ ♥ Mozna takie kupic w polsce??;)naprawde sa nieziemskie;*** czekam na odp.:)pozd;**

    OdpowiedzUsuń
  89. Zajeciste buty ♥ ♥ ♥ Mozna takie kupic w polsce??;)naprawde sa nieziemskie;*** czekam na odp.:)pozd;**

    OdpowiedzUsuń

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !Za kazdy komentarz dziekuje ♥♥ !

Instagram