Strony

2012/08/07

happy ♥

♥ hei hei 
Ostatnio caly czas dopisuje mi humor. Dzis nie jest inaczej , caly czas chodze z umiechem na twarzy :) Pogoda nadal dopisuje , ale  moze sie w kazdej chwili rozpadac. Mama z Julia pojechaly do Lillehmmer , bo chyba juz dzis beda zakladac jej aprat na zeby. Ciekawe kiedy mi zaloza... no , wiec  jestem sama w domu  no moze oprocz Brego  , ktory chodzi za mna krok w krok . Bylam juz z nim biegac , wiec dzis mam juz to z glowy. 

 tajemnicze opakowanie ???
 w srodku byla wata cukrowa , ale jak sie ja pogryzlo to robila sie z niej guma balonowa !mniam♥





dla brego troche za goraco .

94 komentarze:

  1. Brego jest śliczny :*

    gdzie kupiłaś bluzkę?:)

    http://mental-lithium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się ,że to jest bluzka ze sklepu CROPP , ale nie jestem pewna ;) A więc 1000% nie daję ;P

      Usuń
    2. Bluzka jest z Housa;)

      Usuń
    3. ok dzięki :) bardzo mi się spodobała :)

      Usuń
  2. świetne zdjecia :* zapraszaam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej brego o mry , jest słodki !♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko jak ja ci straszliwie zazdroszczę <3 Masz taki niesamowity widok z tarasu !

    OdpowiedzUsuń
  5. Awww ale brego słodki. <3

    Zparaszam do mnie: Candienatalie.blogspot.co.uk
    Lucy prosze wejdz na email!!! bardzo ważne

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznie !;**
    Lucy wez zrob filmik calego domu , ablbo z asil albo andrea:)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha :) fajne zdjęcia. Masz kochanego psa. Ja też bym musiała mieć aparat :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój Brego jest Śliczny ♥.♥
    Ja dopiero zaczynam blogować, i zajrzyj na mój blog i poradź mi co mam zrobić, żeby mieć więcej obserwatorów i komentarzy ? ;*

    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. hej .. mozesz podać swojego aska , bo zawsze nie pmoge zapamietac ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten piesio jest słodziutki♥♥♥
    Jaka rasa?

    OdpowiedzUsuń
  11. superr zdjęcie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyszna jest ta guma ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia. <3 Ale masz piękne widoki za oknem. :D

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super piesio <333 I ty też ♥ codziennie wchodzę na twojego bloga on jest super ! <♥ ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia,Brego jest taki słodki♥
    Zapraszam do mnie: http://beautyoflife-wera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczne zdjęcia ! a twój piesek jest boski ;D

    Mam nadzieję że do mnie zajrzysz :D
    www.fruityysweetness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. czekam na video o bego :0 a jak bedziesz krecic to prosze, opowiaaj o nim jak najwiecej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wlasnie obejrzalam room tour twoj i ten widok z okna jest cudowny ale szkoda ze ten balkon polowe zaslania, nie da sie go zburzyc albo cos bo i tak z swojego pokoju nie mozesz tam wejsc, to nie potrzebny ci jest a widok zaslania

    OdpowiedzUsuń
  19. ta kanapa nie pasuje ci do pokuoju(nie chodzi o kolor) jest ona za duzo do takie malego pokoju masz duzo mebli i radzilabym ci kupic fotel podobny(wiecej miejsca, lepiej wyglada) akanapae dac na balkon ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. nakrec video o brego i dodaj dzis jak ci sie nudzi ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. pokarzesz nam uli pokoj(to znaczy jednoz djecie) plissssssssssssssssss co ty na to ? moze w nastepnej notce , bedziesz maiala 1 notke z glowy bo dodasz kilka zdjec ;) plisss

    OdpowiedzUsuń
  22. tez mama dobry humor, koncowka wakacji wiec tak trzymaj :) moze nakrec video o zakupach do szkoly9jaka bedziesz nosic torbe.plecak, zeszyty i takie tam, pokarz co masz w piorniku i wogule :) plissss

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz piękny widok :)
    Breguś słodko wyszedł.

    Zapraszam do mnie
    http://marika-maarika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. zazdroszczę ci szczerze mówiąc, psa masz super a ty jeszcze jesteś taka ładna i wog.;***
    http://myworldisveryfantastic.blogspot.com/ <- wbij

    OdpowiedzUsuń
  25. jejciu, alez widoki za oknem <3 a z Brego to taki slodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  26. u nas pada - , -

    agusiaczeq.blogspot.com
    obserwujemy ? ; *
    Zależy mi : c , czekam na odp w moim poście : dd

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam te gumy! :D
    ja nie potrafiłabym ciagle chodzić uśmiechnięta, to nie w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  28. szkoda, że w polsce nie ma takich słodyczy : | słodka psinka ; ) )

    OdpowiedzUsuń
  29. jadłam taką :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale masz widok *.* Uwielbiam Brego jest słodki :3 Zapraszam do mnie. Wznowiłam działalność bloga.

    OdpowiedzUsuń
  31. Widać że się dobrze dogadujesz z Brego :D

    OdpowiedzUsuń
  32. ale fajna taka guma!

    OdpowiedzUsuń
  33. dawaj więcej postów. <3

    OdpowiedzUsuń
  34. super pościk. ; *

    OdpowiedzUsuń
  35. fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja mam bernardyna bacę i ma on dużoo futra, więc jak są upały to ma przerąbane ;[ zapraszam http://zaprazam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. pokaż nam twój taras ; *

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudny pies!:D
    I ogólnie ciekawy post;)
    zapraszam do mnie: modajesttylkojedna.blogspot.com

    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  39. masz pieny widok z okna :)zazdroszcze .

    OdpowiedzUsuń
  40. Modaandzakupy.blogspot.com - miło będzie jak ktoś wejdzie i napisze kom. lub zostanie obserwatorem !! ;)


    Pozdrawiam!! Lu świetne zdjęcia z Brego

    OdpowiedzUsuń
  41. Cieszę się że jesteś happy to w przeciwieństwie do mnie ; (
    Zapraszam do mnie ; (

    OdpowiedzUsuń
  42. ile kosztuje ta guma?:)
    zapraszam do mnie;* bardzo mi zalezy abyś odwiedzila i skomentowala moj blog;)

    OdpowiedzUsuń
  43. odpisuj pliss na komentarze pod karzną notką :)

    OdpowiedzUsuń
  44. dlaczego twoje misie nie są już na łóżku tylko na regale ? nie lubisz ich już ? ;P

    OdpowiedzUsuń
  45. Ojeju jaki ten twój piesek jest słodki. Chętnie bym ci go ukradła :)

    OdpowiedzUsuń
  46. jesteś najlepsza :* po tej przeprowadzce widać że odżyłaś i twoja pozytywna energia przenosi się na posty :)

    OdpowiedzUsuń
  47. super ta gumo-wata cukrowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest też w Polsce, w większości sklepów można ją znaleźć, szczególnie w tych spożywczych przy drogach :D u mnie jest tego pełno

      Usuń
    2. to samo jest w polsce xd

      Usuń
  48. prosze odpisz an komentarze do tej notki

    OdpowiedzUsuń
  49. Hej Lucy już od dawna czytam twojego bloga ja dopiero zaczynam mam nadzieję że wpadniesz zapraszam http://nateek-nateek.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Zazdroszczę ci że masz Brego ; )) Zawsze chciałam mieć husky'ego a twój jest prześliczny !! ; DD
    Zrobiłabyś filmik haul szkolny ?
    Ta wata jest meegga ; ]]

    OdpowiedzUsuń
  51. jadłabym i żułąbym <3 zapraszam do mnie : http://alwaysdistractme.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  52. cudny widok z okna. <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Zazdroszczę Ci mieszkania w Norwegii. To taki piękny kraj, zresztą jak cała Skandynawia. Widok z okna masz po prostu cudowny! Chciałabym taki taras, oj tak!

    OdpowiedzUsuń
  54. Ta gumo-wata jest genialna, raz jadłam :)
    Piesek też słodki !
    +Obserwuję :D
    Zapraszam do mnie http://the-olikasa.blogspot.com
    Liczę na miły komentarz i dodanie mojego bloga do listy obserwowanych :D
    POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny blog,zapraszam do mnie http://www.photoblog.pl/forgottenn/profil .

    OdpowiedzUsuń
  56. odpowiadaj na pytania na asku. : p

    OdpowiedzUsuń
  57. proszeeee... nakręć morning routine !!! ^^ :P plisss.... błagam...

    OdpowiedzUsuń
  58. proszeee... nakręcisz morning routine ? błagam błagam błagam ^^ ;p plissssssss...!!!

    OdpowiedzUsuń
  59. śliczne te zdjęcia z Brego :)

    o-mnie-i-o-niczym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. heeeeeeei , możesz mi podać swojego askaa ? xd bardzo proszee ! <3

    OdpowiedzUsuń
  61. Mam pytanie jak zrobilas to tlo, ze 2 zdjecia na jednym tle ? :)

    OdpowiedzUsuń
  62. https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100004141926818

    ona sie podaje za aurore czy mi sie zdjae :O one umia polski :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a aurora nie ma na nazwisko mohn ? xd

      Usuń
  63. Szkoda, że w Polsce nie można dostać gumo-waty cukrowe, Brego jest świetny. Jeżeli masz czas to obejrzyj pierwszą recenzję na moim blogu : )
    www.iron-magic.blogspot.com : D

    OdpowiedzUsuń
  64. Jadłam taką gumo watę !! Smaczna:p
    Zajrzyj do mnie !!

    OdpowiedzUsuń
  65. Masz fajnego psa, powiedz mu to :D. Hahahaha.
    Wato-guma wymiata.
    A ta bluzka jest świetna *.*

    foreveryoungandjouyful.blogspot.com - byłabym wdzięczna, gdyby ktoś skomentował, albo zaobserwował. Zajmie Wam to mniej niż 5 minut, ale dla mnie to wiele <3

    OdpowiedzUsuń
  66. fajna bluzka :)



    wpadnij:
    http://gosia-goosiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Mam pytanie gdzie kupiłaś ta watę cukrowa ?? Zapraszam do mnie
    martinka-martunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Ale masz ślicznego pieska <3 Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Witam serdecznie . Jesteś bardzo znana w świecie blogowym , a ja przygotowuję pierwszy numer gazety blogowej i chciałabym się zapytać , czy jesteś zainteresowana wywiadem do tej gazety ? Pozdrawiam ;) Czekam na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawde? Wow ! Jasne , ze jestem zainteresowana ;) ale musisz mi wytlumaczyc co i jak !

      Usuń
  70. super pokój i wgxD
    zapraszam do mnie http://ilucke.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Jejku,uwielbiałam kiedyś tę gumę - watę,teraz nigdzie jej nie mogę dostać...:c
    Jak masz chwilkę to zapraszam:avehellburn.blogspot.com
    :3

    OdpowiedzUsuń

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !Za kazdy komentarz dziekuje ♥♥ !