Strony

2012/08/08

nie czas na spanie

hey 

Na paczatku chcialam wam podziekowac za kazdy mily komentarz , tak jak myslalam . Macie duzo pomyslow na nowe i nowe posty . Lovu u sooo muuuch ♥ nie wiem co bym bez was zrobila. Skoro teraz mam tyle pomyslow na posty i videoblogi to bede zagladac to czesciej niz zwykle. Zaloze nowe gmail , ktory bedzie przeznaczony dla was. Pomyslam tez nad zalozeniem tiychat lub skype . Tez bedzie tylko dal was. Co do ask.fm jakos nie moge sie zabrac za te 600 pytan !!! nie mialam pojecia , ze bedzie ich az tyle. Chcialam was tez poprosci abyscie nie zadawali tyle bezsensownych pytan typu "co robisz?" "o ktory idziesz dzisaj spac" i takie tam. Te pytania sa po prostu zbedne, wiec tego typu pytania beda usuwane. No i chyba raczej pozbede sie aska i wroce do strego zwyczaj . Co jakis czas bede pododwala posta pod ktorym bedzie mogli mnie pytac. Jeszcze zobacze. Teraz przerabiam video w ktorym bede mowila jakie videoblogi pojawia sie w najblizszym czasie. Wzielam sie teaz  za porzadki w moim pokoju. Jestem tu okolo tygodnia a juz mam niezly bajzel. Jestem zmeczona , bo ostatnio nie moge spac. Najlepiej polozylam bym sie teraz do lozka. Ale mam na glowie jeszcze to video , wiec zamiast lozka mam kubek kawy. Tak tak wiem , ze  nie powinnam pic kawy , ale to jeest moj pierwszy raz od kad skonczylam 6 lat i podbieralam ja od rodzicow. Jakos mi nie za bardzo smakuje , zostane jedank przy kakale lub herbacie. To biore sie za videobloga.



jak by cos to mam taki specialny kabel ab podlaczyc laptopa do telewizora ;) 

65 komentarzy:

  1. Oki no to czekam na videoblogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. prosze prosze prosze nakręć morning routine plissssssss... błagam wiem ,że ciągle prosze o to samo, ale bardzo bym chciała żeby ten filmik pojawił się na twoim blogu i wgl...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na to video ♥.♥
    Jesteś moją ulubioną blogerką ;*

    ________________________
    A to mój blog ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne masz rysunki na ścianie <33
    Mogła byś założyć GG tylko dla nas...mam nadzieje że to by był najlepszy pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem, lepiej załozyć skype, bo tinychat jest po angielsku, i zboków dużo jest, a na skype no lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lucy wejdź na gmail napisalam ci wiad. Ciesze się, że się bierzesz. Jesteś bardzo wesołą,pomysłową dziewczyną i trudno by było to zmarnowac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A, mój dziadek też może podłączyć sobie lapka do telewizorka :D XD
    Fajnie by było pogadać z Tb na Skype *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuper :D Masz stardoll ?
    Jeśli tak to look`nij do mnie mój nick to Karmi147^.^

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog uwielbiam ci zawsze wchodzę na tfuj profil i paczę czy nie dodałaś nowej fotki LOVE.
    Mam takie pytanie z innej beczki w jakim programie przerabiasz video :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super,pisz częściej.
    Zapraszam do mnie: www.aga-fashion-aga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. taki kabel ma kazdy ;) prawie kazdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam pytanie, ile erica ma obserwatorow(wiem ze nie lubisz pytan o nią ) ale ile am jesli wiesz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hei ♥
    to tak za ile bedzie nowy filmik ? ; ))

    OdpowiedzUsuń
  14. załóż tiny chat ;) tylko na haslo(podas znam w notce) bo czasem wchodzą tam zboczency ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. też go mam :D
    no to Kochana czekamy ♥♥
    Love you!

    OdpowiedzUsuń
  16. chcialam zalozyć bloga, mysle (nie skromnie0 ze mialabym czytelników bo mam dobry aparat, przejrzyste swiatlo w pokoju, umiem sie wygęgać i takie tak ;) ale niewiem, zakladac bloga KOLEJNEGO w polsce o takich zwyklych rzeczach(takiech np jak ty piszesz ) ? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. hehehe ;d Ja też mam taki kabel ;d I gram w simsy xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę doczekać się twoich video ;*
    są takie fajne ;33.

    OdpowiedzUsuń
  19. tematy :
    moje obowiązki
    ulubione książki/filmy
    mój typowy dzień
    moja szafa (wideo)
    moja biżuteria (wideo)
    MAM NDZIEJE, ŻE POMOGŁAM. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Haha :D . Niektórzy ludzie są naprawdę bardzo inteligentni jeśli chodzi o pytania kierowane do ciebie :P . Chcieli by pewnie jeszcze wiedzieć że byłaś w toalecie za potrzebą hah .

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Łucja proszę cię powiedz kiedy będzie szalone wideo <3 ;***

    OdpowiedzUsuń
  22. możesz też zrobić co jakiś czas twitcama ;PPP

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam ponownie ;) Ja w sprawie tego wywiadu . Jeśli oczywiście jesteś zainteresowana to chciałabym jakiś e-mail aby móc wysłać do Ciebie pytania do wywiadu. Twoim zadaniem byłoby tylko odpowiedzieć na te pytania i to wszystko . Wywiad ukaże się w premierowym wydaniu gazety blogowej . Pytania będą głównie dotyczyły Twojego bloga i życia w Norwegii , bo wiele osób ( mnie również ;D ) bardzo interesuje , to jak żyje się nastolatkom w Norwegii . To dla nas takie "egzotyczne" i bardzo ciekawe ;) Czekam na odpowiedź. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okei wiec tak tu jest moj e-mail ; lucyandlucy8@gmail.com ;)
      Mam z nim male problemy , ale mysle , ze jakos dam rade.

      Usuń
  24. Ejjj mam dla cb taką propozycje żebyś za miesiąc albo za dwa zrobiła room tour bo jeszcze na pewno coś pozmieniasz i wgl. Co ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  25. Zrobisz filmik, w którym mówisz po norwesku? ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz naprawdę świetnego bloga a twój pies jest po prostu śliczny. ja mam labladora. Wspaniały blog <33 Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz naprawdę świetnego bloga a twój pies jest po prostu śliczny. ja mam labladora. Wspaniały blog <33 Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej pisałas ze rozpoczynasz rok szkolny 20 sierpnia tzn ze wakacje masz tez wczesniej czy mimo wszytko pod koniec czerwaa a dwa

    Mozesz nagarc chodziaz jakis krotki filmik w ktorym mowisz po norwesku np haul z napisami polskimi.Chetnie bym posłuchała

    OdpowiedzUsuń
  29. Msz naprawdę świetnego bloga a twój pies jest po prostu śliczny. Ja mam labladora. Posty są bardzo ciekawe. Pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz naprawde fajnego bloga ;*** Czytam go codziennie ;3

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne 1 zdjęcie. :) Pozdrawiam tysskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej. Zapraszam na mojego bloga. Dopiero sięrozkręcam, ale obiecuje, że będzie ciekawiej ! http://youlasthope.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. fajne fotki ;) A i sądzę , że powinnaś założyć skype `dla nas` :D

    OdpowiedzUsuń
  34. <3
    bardzo podoba mi się Twój nowy pokój !

    ZAPRASZAM DO MNIE !
    http://daarcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. ja ogólnie prawie nie śpie . -.-

    agusiaczeq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny blog! Obserwuję i dodaję do listy godnych przeczytania na moim blogu www.alex-it-me.blogspot.com. Śliczny nagłówek. Bardzo się zmieniłaś. Pamiętam jak twój blog miał jeszcze ten różowy nagłówek :) Pozdrawiam, Aleksandra ;3

    OdpowiedzUsuń
  37. nie rozumiem, mamy ci współczuć ze masz tyle roboty, przecierz sama wybralas droge bloga

    OdpowiedzUsuń
  38. Znalazłam twój blog przez przypadek jakieś 3 tygodnie temu ale tak mi się spodobał że dodałam do zakładek ;] Uwielbiam twojego blog <33333

    OdpowiedzUsuń
  39. Lucja lubisz One Direction ? : ) Sory za takie bezsenswone pytanie ale bardzooo mnie to ciekawi ; )
    Pozdrawiam! Super blog ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny blog ;D

    Wpadnij ;p http://heathertpwt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej, Cześć i czołem, Chcę ułatwić lucy choć odrobinę odpowiadanie na pytania : 33 . Czytam odpowiedzi lucy na asku i na spocie & stwierdziłam że cały czas zadajecie te same pytania odnośnie nagłówka ; DD. Więc - to ja go zrobiłam i jeżeli czcecie się o co kolwiek zapytać, proszę ~ http://ask.fm/Vegazz
    Przepraszam lucy za ten komentarz, ale po prostu nie moge pojać faktu, że duża część pytań stonowia zapytania o nagłówek. DZIĘKUJĘ :DD

    OdpowiedzUsuń
  42. Super zdjęcia, jak zwykle. Czekam na video. :)
    Zapraszam do mnie :
    julejdis-4ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też coś nie mogę spać. Musisz jak najszybciej dodać wideo :))))

    OdpowiedzUsuń
  44. Hey Lu !
    Bardzo fajny post, jak cały twój blog !!!
    Zapraszam na mojego bloga cb i twoich czytelników !!!
    Dopiero zaczynam, ale warto wpaść !
    http://nuuunu-nana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. czekam na video:)
    co chwilę wchodzę na twojego bloga i czekam na kolejne posty<3
    pozdrawiamXD

    OdpowiedzUsuń
  46. Tez mam taki kabel :D. Ja lubię pic kawę *_*

    OdpowiedzUsuń
  47. Lucy!!! Od dawna jestem Twoją WIELKĄ fanką, ale jeszcze nigdy nie komentowałam Twojego bloga, bo nie miałam konta. Teraz kiedy je już założyłam też planuję zacząć pisać bloga, ale nie wiem jak zacząć.
    Może gdybyś znalazła kiedyś chwilkę czasu wysłałabyś mi jakieś wskazówki? Bardzo chciałabym pisać tak ciekawego bloga jak Ty i nie chodzi mi o popularność, po prostu, bardzo chcę pisać ciekawie. Mój e-mail to kate.kaatee@gmail.com, więc jeśli chciałabyś mi pomóc to proszę, ale nie chcę Ci się narzucać.

    OdpowiedzUsuń
  48. http://daarcy.blogspot.com/ - ZAPRASZAM. !
    hehehe...ładny masz ten nowy pokój !

    OdpowiedzUsuń
  49. Hej masz super blog ; )
    czekam na nowy filmik ;*

    Mam pytanie -> na jakim programie robisz nagłówki ?
    Bo chciałabym zrobić ale nie wiem w jakim programie ;( ;|

    OdpowiedzUsuń
  50. Hej ;) Pytania do wywiadu już ci wysłałam na twój e-mail ;D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  51. Hej ;) Pytania do wywiadu już wysłałam na twój e-mail ;D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  52. fajnie że robiłaś taki długi post. <3

    OdpowiedzUsuń
  53. CZEKAM !
    Cieszę się ,że zrobiłaś taki długi post ,uwielbiam takie u cb !

    http://marika-maarika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. "Kakale"? :) Słowa kakao się nie odmienia.

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajnie by było gdybyś założyła skypa :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Jaką masz nazwę na ask?
    Bo bardzo bym chciała cię zaprosić :3
    Interesująca jesteś i wogóle :3
    Jakby coś to moje konto na ask to :Ursulinka331
    :3
    Subskrybuję Cię na you tube <3
    p.s.Brego jest śliczny *.*

    OdpowiedzUsuń
  57. wow, nie mam własnego kompa, a co dopiero tv. Śliczny piesio :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajnyy Blog. Kocham Goo .<33 Zapraszam do mnie .:) http://styluwaa.bloog.pl/?podglad=1&ticaid=6ef7c .

    OdpowiedzUsuń

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !Za kazdy komentarz dziekuje ♥♥ !