Zdjecie profilowe

14:10

hei hei

Akurat wrocilam z zakupow . Kupilam popcorn  . Mniaam myslalam ze za chwile zlapie Andrea na MSN i moze mogla by do mnie wpasc. Moze naawet na noc . Ale i tak najpierw pytanie czy wogole bedzie . Mysle nad malymi zmaniami na moim blogu. Na pewno nad naglowkiem i zdjeciem profilowym. Jak juz skoncze opowiem wam wiecej o tej zmianie. Nie moge jednak sie zdecydowac jakie zdjecie profilowe wybrac.

1.
 2.
 3.
 4.
 5.
 6.

Ktore zdjecie podoba wam sie najbardziej?

You Might Also Like

219 komentarze

  1. Wszystkie są śliczne, ale najlepsze 6 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 1:)
    dodaj dziś jeszcze ze dwa posty i jakieś video plisss<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to też ja i jeszcze 6

      Usuń
  3. nie wiem wszystkie fajne!! :) Kocham Cie Lucyy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 the best !
    :D
    zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze i ostatnie najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie jak zwykle piękne, ale najlepsze 6 :d

    OdpowiedzUsuń
  7. 1:)
    ZAPRASZAM DO MNIE!
    I ZOSTAW TAM PO SOBIE JAKĄŚ PAMIĄTKĘ !

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 ;p
    a tak wgl. jestem z Jasła niedaleko Gorlic :p
    mimo że nie mam swojego bloga to twój czytam codziennie :D
    wiem , że lubisz króliczki nie chcę cie denerwować ale ja mam krolicka :p

    OdpowiedzUsuń
  9. weź pierwsze z poprzedniego posta. jest cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi sie podobają twoje uzka odtające !! <3333333333

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi najbardziej się podoba to pierwsze z poprzedniego postu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie są śliczne ; )) 6 najlepsza ; ))

    OdpowiedzUsuń
  13. zdecydowanie 1, albo ewentualnie 4. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To pierwsze jest śliczne. :D Ale w ogóle podoba mi się też bardzo pierwsze z postu " nie mam się w co ubrać ". :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje mi się, że na zdjęcie profilowe najbardziej nadaje się zdjęcie nr 6 i 1. :3

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie się podoba 4, jest uroooocze :D ♥ fajnie macie z tym nocowaniem, ja tak dawno u żadnej koleżanki nie nocowałam, ojejka !

    olencjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. 3:) i love it <3333333

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwsze i ostatnie ładne, ale 1 lepsze! :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się najbardziej pierwsze i drugie podoba :D
    Tak w ogóle, nowa czytelniczka, Memory, miło mi. Przedtem raczej nie czytałam takich rzeczy, trafiłam na twego bloga przez przypadek ;P
    Jednakże zaciekawił mnie. No i, przesłyszałam się, czy może nie, oglądając wideo z pytaniami? Lubisz oglądać anime? Jeżeli tak, to... no, po prostu fajnie xD
    Życzę chęci do prowadzenia bloga i czekam na kolejny wpis. Możesz dodać kolejne odpowiedzi na pytania? ;D (wpisuję się do listy obserwujących) Pozdrawiam. ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. 1 albo 6 :) bo w tych okularych.. yy nie bardzo.. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. 6- tak naturalnie, bez dzióbków ;)
    cassie-ins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepsze 1 ale i tak wszystkie cudowne <3
    http://cantbeperfect88.blogspot.com/ zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim zdaniem ładniej Ci w rozpuszczonych włosach , ale z tych najładniejsze 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pierwsze ładne ;)
    xchalk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. czwarte najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie są piękne, ale chyba 6

    OdpowiedzUsuń
  27. Najładniejsze pierwsze i ostatnie *,* . < 333.

    OdpowiedzUsuń
  28. 2 najładniejsze :)
    http://beautyshoppingfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. 1 lub 4 : )
    zrób dzisiaj jeszcze notkę, albo filmik ! proszę <3

    OdpowiedzUsuń
  30. pierwsze albo szóste. Przecież nie chodzisz w okularach ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. 4 jest najładniejsze <3. dodaj jeszcze jakąś notke dziś, ta jest taka krótka ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. 1
    Fajny blog ;)
    Zapraszam do mnie
    http://fashionstyle-exclusive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Najlepsza 2 :d

    Zapraszam do siebie ♥
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie najlepsze jest pierwsze i ostatnie ; **

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie najbardziej podoba się 3.
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi się najbardziej podoba 2 i 6 ;) Wyglądasz na nich najnaturalniej. Ten dzióbek moim zdaniem cię 'pobrzydza'

    OdpowiedzUsuń
  37. 2 ! :) ale troche wyszlas na wszystkich dziecinnie, moze zrob zdjecia z takimi minami jak w poprzedniej notce ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Moim zdaniem 6 naj. ;)
    Tak wgl to zapraszam na mojego bloga: http://modernstylelifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. 1 ,6 jest świetne !

    Zapraszam do mnie : ann-fashion-model.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. pierwsze jest najładniejsze ; ))

    zapraszam na mojego bloga : http://startsaying.blogspot.com/ : D

    OdpowiedzUsuń
  41. Mi się 4 podoba♥
    Pozdrawiam + obserwuje i będę tutaj częściej zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  42. 1 albo 2 ale najładniejsze jest chyba 1 ; D
    Dodaj dziś jeszcze jakiś post . <3 ; 3 .!

    OdpowiedzUsuń
  43. zdecydowanie 1 :D

    ZAPRASZAM DO MNIE ! http://daarcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Te kujonkach odpadają jak dla mnie, lepiej ci bez nich :) Jak dla mnie 1 lub 6. Kiedy dodasz to video? Nie mogę się doczekać Lu ! :*

    OdpowiedzUsuń
  45. 1 jest piekne i 4

    zapraszam do mnie http://mylifeiscrazyyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Też sądzę, że 6 najlepsze :)

    http://agi-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. 4 :) wyszłaś na nim bardzo uroczo - jak prawdziwa blogerka :D

    OdpowiedzUsuń
  48. zrobiłam ci nagłówek , wysłać go na twój e-mail ?
    podasz mi bo nie znam .
    Ov.

    OdpowiedzUsuń
  49. 4 jest fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale masz odstające uszy . ;p

    OdpowiedzUsuń
  51. 1 naj :*
    zapraszam do mnie lovelooksky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Gdzie kupiłaś sweterek?

    OdpowiedzUsuń
  53. Ale masz uszy odstające !

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszystkie są fajne <3

    Zapraszam do mnie
    http://www.maaaarika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Wszystkie są sfffetaśne... Ale piersze jest najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  56. 4 jest naj :) <3

    __________________________________________
    Zapraszam na nowego bloga:
    www.wikiandikiw.blogspot.com

    Dopiero zaczynam, więc miło mi będzie jeśli komuś będzie się
    chciało na niego wpaść. :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Hej lucy ;)
    Jak byś mogła podać mi swojego facebooka,bo chciałabym mieć z tobą kontakt. A co do zdjęć są wspaniałe tak samo jak twój blog !

    OdpowiedzUsuń
  58. Mi się tam wszystkie w okularach podobają! ;33/ lola

    OdpowiedzUsuń
  59. 1 i 6 !! ♥ 2 tez jest spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Według mnie to najladniejsze jest 1 lub 6 ;****

    OdpowiedzUsuń
  61. 1 i 6. Szczerze mówiąc to brzydko wyglądasz w takich okularach.

    OdpowiedzUsuń
  62. jestem za 1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! piekne :) a i zapraszam na mojego bloga tak a propos onedreamoneway.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  63. 6. Zapraszam http://light-lights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. przyjedziesz do mnie na następne wakacje? ;*

    OdpowiedzUsuń
  65. ostatnie !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  66. 4 i 5 :)

    Zapraszam do mnie ;*
    http://nestleex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. 1 !! ewentualnie 6 :)

    świetny blog :)

    zapraszam do mnie !!! :DD

    http://oline-say.blogspot.com/
    http://oline-say.blogspot.com/
    http://oline-say.blogspot.com/
    http://oline-say.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. mi najbardziej podoba sie 1 i ostatnie :) ślicznie wychodzisz na zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  69. mi najbradziej podoba się 1 i ostatnie :) slicznie wychodzisz na zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  70. Wszystkie śliczne ale najlepsze 1 .! < 3 ; *

    OdpowiedzUsuń
  71. To ostatnie chyba najlepsze, bo nie robisz na nim tego swojego słitaśnego dzióbka czy inaczej "duck face" ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. hej ! jesteś moją inspiracją ! czytam twojego bloga chyba już od pół roku! wiem nie komentuje ale naprawdę wchodzę codziennie na twojego bloga ! ii tu chce akurat skomentować ze najbardziej 4 ! wiem mało jest głosów na to zdjęcie ale naprawdę najbardziej to pasuje ! Jak byś dała koło tego zdj zakładkę '' o mnie'' naprawdę by to fajnie wyglądało ! tak artystycznie ! wiem co mowie bo się na tym znam :) juz od roku chdoze do szkoły plastycznej ii już mniej więcej zaczynam sie w tym orientować ! pozdraiwam twoja fanka Olga :) :*

    OdpowiedzUsuń
  73. 3 jest prze śliczna

    OdpowiedzUsuń
  74. jak dla mnie to 4


    http://inka-my-time.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  75. 2 lub jeden ale bardziej 2 super są♥

    OdpowiedzUsuń

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !Za kazdy komentarz dziekuje ♥♥ !

Instagram