Strony

2012/09/03

Video: moje wlosy

co myslicie ?

54 komentarze:

  1. co jak co ale wlosy to ty masz wietne ; D
    zapraszam do mnie , KONKURS , zajrzyj w tą zakladke a napewno czegos sie o tym dowiesz ! ; D

    http://xcandycupx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prostowanie strasznie niszczy wlosy (wiem po sobie) i robi z nich siano. Zainwestuj w jakas dobra maseczke do wlosow (albo poszukaj na necie domowych sposobow) i rob sobie 1-2 razy w tygodniu taka kuracje. Na koncowki jest tez dobry olejek kokosowy. A najlepiej postaraj sie ograniczyc prostowanie prostownica. Mozesz prosotwac wlosy na szczotke (kiedy je suszysz suszarka) co jest zdrowsze.

    Ja nie prostuje swoich wlosow juz od prawie dwoch lat, a nadal widac slady zniszczenia i przesuszenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebiście ci było w długich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne masz włosy <3 Ale szczerze, to ładniej jest Ci w takich włosach co masz teraz, niż w dłuższych. Może to kwestia przyzwyczajenia przeze mnie? :* Jak będziesz następnym razem ścinać grzywkę, to jestem za tym, abyś zrobiła filmik!<3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER FILMIK<3
    Bardzo mi sie podoba:p I wg uwielbiam twoj blog:d
    Jak chcesz to zajrzyj: http://wariatka321.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie są twoje włosy....
    :>


    Zapraszam do mnie
    http://maaaarika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. lucy ta szczotka z syoss ona jest do prostowania włosów ! z tyłu gdzie masz te paseczki jak suszysz wlosy to podmuch z tej suszarki dajesz tam i czeszesz jednoczesnie i to prostuje włosy!
    to nie jest zwykła szczotka ! jaka ty głupia !

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny filmik i masz świetne wlosy ! :D

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. czekalam na taki filmik bardzo bardzo dlugo. i wkoncu sie doczekałam.:))) jesteś swietna
    aha i lepiej ci w łosach takich jak scielas rok temu niz w takich długich

    OdpowiedzUsuń
  10. W dłuższych włosach lepiej ! :) Zapuszczaj ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, zdecydowanie wyglądasz lepiej teraz z grzywką na bok i w jaśniutkich włosach <3
    --------------------------------------
    TwooFriends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś mega a ogladasz natelke3472 odpowiedz pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssss;p

    OdpowiedzUsuń
  13. lofciam cię ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahah świetnyy filmik ! :* ♥
    Ja też za bardzo nie mam zaufania do fryzjerów :D
    Mam włosy ścięte mniej więcej tak jak Ty xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny blog :) Zapraszam do mnie -- > http://love-is-realy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. coz JESTE§ MOJÁ IDOLKÁ !!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. dobreeeeeeeee!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo! Jak dużo obserwatorów! Jak ty to zrobiłaś?!
    Obserwuję i liczę na mały rewanżyk z Twojej strony ;)
    Bardzo mi zależy...
    http://pamietnikizwakacji-selenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. W życiu bym nie ścięła tak długich włosów! : OOO :D Brawo za odwagę. Ślicznie Ci było w długich. Wyglądałaś na DUŻO STARSZĄ! Na serio :D Patrząc na to zdjecie dała bym Ci z 16 lat :) Teraz wyglądasz bardziej dziecinnie :D Ale zapuszczaj włoski i nie obcinaj już ! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. A pokażesz swoją prostownicę i powiesz ile kosztowała

    OdpowiedzUsuń
  21. BARDZO lubię oglądać twoje filmiki ;]
    Jeśli moge podsunąć Ci pomysł na następny filmik czy coś to na przykład możesz zrobić jakiś tag lub opisać swój poranek, o której wstajesz, co jesz na śniadanie, jak się obierzesz tego dnia itp.
    pozdrawiam ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. Super video jak każde ;)!
    byłaś dzisiaj w szkole ??? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne masz włosy :D
    www.truskawkowapatii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. kim jest "A" w Pll ??

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz bardzo połyskliwe włosy. Są bardzo ładne :)
    Zapraszam do mnie.
    http://veronicas-bloggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ja mam taksamo z włosami ! gdy jestwilgoć to mi się kręcą ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się podoba to video ! :)
    Co do koloru latem i zimą mam identycznie , więc nie jesteś sama :P
    A ogólnie ... Super ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  28. W dłuższych włosach wyglądałaś na starszą.
    ;;;someone;;;

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też używam tylko odżywki i szamponu, tylko, że ja używam z Alterry, w Rosmanie można dostać, pewnie u ciebie tej firmy nie ma, ale mi się podoba i świetnie sprawuje : D

    OdpowiedzUsuń
  30. szcerze ? te twoje włosy nie wyglądają najlepiej w tym video ogolem są zniszczone i przewaznie tłuste, powinnas jesli musisz myc codziennie a nie sugerowac sie porada(ktora nie jest prawdą) ze włosy nie rosną przez czeste mycie , to nie jest prawda a widze ze potrzebujesz myc codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. jesli tłuszczą ci sie szybko włosy to powinnas je przetłuszczyc(to pomaga) czyli musisz przez conajmniej 5 dni nie myc je i miec je tłuste potem jak umyjesz to nie bedziesz musiala tego czesto powtarzac

    OdpowiedzUsuń
  32. wiesz ze mozliwe ze Tobby jest A bo jest w to zamieszany i wgl ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. fajne video !
    http://daarcy.blogspot.com/ - zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  34. jak kupisz coś do ochrony włosów przed ciepłem, to zrób zdjęcie i wstaw na bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  35. ładnie się ubrałaś, ale dzisiaj masz straszną fryzure.. i tak cię kocham :* <3

    OdpowiedzUsuń
  36. ja zawsze suszę na szczotkę, ponieważ jeśli pozwalam moim włosom schnąć naturalnie, mam pusz na głowie ;c

    weronisiekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny filmik,tylko trchę za długi.:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Rozwalił mnie ten moment z fryzjerem :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawa historia włosów haha. Też mniej więcej w takim wieku obcięłam moje straasznie długie włosy, a zapuszczam od 6klasy, czyli z jakieś 1.5-2 lat i w marę mam długie :D
    Obserwuję :*
    Pozdrawiam fraiselife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. nie zapuszczaj włosów. beznadziejnie wygladasz w długich. własnie o wiele mlodziej.;/ teraz lepiej

    OdpowiedzUsuń
  41. Lucy, poleciłam Twojego bloga na moim blogu :d
    Super blog, obserwuje :)
    Zapraszam do mnie
    http://ciasteczkowystwor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakie miałaś kiedyś świetne włosyy!
    Zazdroszczę ci, zawsze chciałam mieć długie...
    Pozdrawiam (:

    gabu-site.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny blog *__*

    ZAPRASZAM DO MNIE !!!
    http://oline-say.blogspot.com/
    http://oline-say.blogspot.com/
    http://oline-say.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. No fajne włosy masz, nie zniszczone, ładne są. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestes moją fankom ! Kocham Cie <3

    OdpowiedzUsuń
  46. no siemka :*
    jesteśmy twoimi suuuuper fankami xd
    i loffciamy twojego bloga. <333
    i prosimy dodaj dla nas zdjęcie jak miałaś włosy jak rihanna ^^ .
    pozdrawiamy sweet club. *_*

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny blog ja bardzo często jezdze do Norwegii blisko ciebie akurat zapraszam na mojego bloga http://fashionn-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !Za kazdy komentarz dziekuje ♥♥ !