Strony

2012/09/21

Wake Up Lu!



heeei :-)


Na reszcie mamy WEEKEND! Po tych wszystkich probach przyda mi sie troche odpoczynku. Dzis wstaaalam ledwo zywa. Nigdy nie chce mi sie wstac, ale dzis bylo gorzej niz zwykle . No wiec mam ustawiony budzik w telefonie na 7:00 aby miec godzinne na przygotowanie sie i dobre sniadanie no , ale dzis Lu stwierdzila ze po spi sobie "troche dluzej" no i tak ocknelam sie o 7:38 (!!!) a mialam wyjsc z domu o 7:50 . I tak Lucy biegala jak glupia po calym domu zeby tylko sie wyrobic. Nie zjadlam sniadanie, wybieglam z domu z  tuszem do rzes na jednym oku w bluzie i zwykych jeansach .Na lekcjach byylam nie zbyt aktywna i jednyne co robilam to pisalam sobie po rece z kolega z lawki ktory caly czas mnie szczypie w udo i nazywa mnie Warszawa ! hahah co jak co ale on humor potrafi poprawic♥ Szkolny dzien minal w miare szybko i potem pobieglam do galeri pod ktora odebrala mnie mama . Kupila sobie bita smietane i cappucino i teraz do konca tego dnia bede piiic  , jesc i ogladac gossip girl♥ 
 blizna w okol mojej nogi jest od smyczy bo mi sie zaplatala i brego mnie pociagnal .
 czapka jeszcze z wystepu i zapomnila ja odac XD zrobie to w poniedzialek.




 Zycze wam milego weekendu


ktos sie zastanawial czy kiedy doszlam do normalnej klasy to czy od razu pisalam sprawdziany - nie od razu ale po miesiacu juz taak :)

77 komentarzy:

  1. świetne dresy! gdzie kupione były?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A w domu mówisz po polsku czy po norwesku?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mialam jeszcze gorzej bo mialam budzik ustawiony na 4:00 rano bo o 5:30 juz musialam isc do pracy :D

    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie się cieszę, że weekend :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog i to 100 % lucy i wiesz masz bardzo ładne imię żadko się je słyszy

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie masz dziwne nogi. oO ale i tak ladnie wygladasz :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny dresik ;D Takie pytanie ...czemu Warszawa :D ??
    kiciula44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niee wiem kiedys chyba myslam ze tak mam na nazwisko i teraz tylko "hei lucy wiktoria(moje drugie imie) warszawa wojtacha "hahah :33

      Usuń
  8. Ja tobie też życzę miłego weekendu ♥

    http://sparkle-of-butterflies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. haha :)
    tez tak mam. Ostatnio wstaje zaspana i nieżywa. Potrzebuje odpoczynku tak jak ty :)
    zapraszam wszystkich;
    http://fashionandfashionblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hihi, na którą godzinę masz do szkoły? Bo ja muszę wstawać o 6:30 ;___;

    OdpowiedzUsuń
  11. fajną masz tą poduszkę :) widziałam ją w jysk, bardzo mi się podoba i zamierzam sobie ją kupić. pozdrawiam.

    artystyczneserce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż chce się pić to cappuccino <33

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz fajne życie! Ja na takim blogu nie miałabym o czym pisać, jeśli chodzi o życie prywatne...Oj Lucy, masz się z czego cieszyć! Pewnie nie jedna osoba ci zazdrości ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mm pycha ♥♥
    Kocham Cie Lucy < 3

    agusiaczeq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. gdzie kupiłaś tą bluze ..??
    KOCHAM TWÓJ BLOG ♥
    codziennie na niego wchodze ; )
    Kiedy dodasz jakiś filmik .? ; p

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie rozumiem, nastawiłaś budzik na 7, żeby mieć godzinę na przygotowanie się. Ale pisałaś, że musiałaś wyjść z domu o 8:50???
    Poza tym 1h i 10 min, to duuużo czasu, żeby wziąć prysznic, ubrać się, zjeść śniadanie itp :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też mam fullcap'a ;) ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrob dzis jeszcze jakiegos posta tematycznego ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. dodalabys jakies video, twoj caly dzien(wstajesz, ubiereasz sie idziesz z psem, ogladasz np w salonie tv , jesz obiad, idziesz do miasta, jesz kolacje , idziesz spac, taki caly dzień z Lucy, uwierz mi ze takie wideo by bylo super, wiec zreob caly dzien z Lucy :) tylko nie udawaj ze cos robisz tylko to co zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. odpowiadaj na komentazre(do poprzedniego posta tez) !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. super:p
    mogę zadać ci pytania na ask?

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz bardzo fajnego bloga ;) Fajnie by było żebyś znowu poprosiła Weronikę o to, aby zrobiła wpis o swoim życiu we Francji, o szkole itd. Bo jak czytał*m na jej asku, to ona chyba została we Francji, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yhyym zostala :) moze jak inni bede chcieli to moga ja poproscic ::)

      Usuń
  23. ja nie znosze się spóźniać, więc Cię doskonale rozumiem. na szczęście jeszcze w tym roku mi się to nie przytrafiło.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale mi smak zrobiłaś na deserek ;-).
    Pozdrawiam ;).

    OdpowiedzUsuń
  25. jaaaaaaaak zwykle świetne zdjecia ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. grrr rana.zapraszam na mojego bloga :P do obserwowani9aa + ja już obserwuję liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Uuuuu oooo cappuczinko <3

    Fajny pościak :)
    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. co to za ciasteczka???

    OdpowiedzUsuń
  29. jak można szykować się godzinę.. wstając o godzinie 7:38 ma się godzine do godziny 8:50 o której miałaś wychodzić, a nawet więcej.. i niby ledwo co zdążyłaś do szkoły? Ło, szykujesz się na prawdę bardzo po woli ;)

    + świetny blog, ciekawe posty, ładne zdjęcia.. jeśli moge wiedzieć, z kąd masz spodnie i bluzę *-* ?

    OdpowiedzUsuń
  30. super zdjecia, oj skad ja to znam "biegalam po domu jak glupia" ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. wstałaś o 7 38 a wyjść musiałaś o 8 50?
    Wow to co ty robisz rano że ponad godzina na to nie wystarczyła??
    pozdro ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Jezu, no po prostu kocham Twojego bloga, no ! :D
    Jesteś taka śliczna, oczy najlepsze no i te ustaa ;pp
    HAHAHA, mam ta sama poduszke z motylkami XD

    OdpowiedzUsuń
  33. 2 fotka najlepsza ;))
    kolorowa-mulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Też mam tak dzień :)
    Bardzo fajny blog !
    Kometnuje i ogółem czesto zagladam a w sumie wchoze cdziennie po kilka razy xd
    licze na rewanz !
    Dodaj do obserwatorów ja też to zrobie :)
    Zaprasam do mnie
    http://world-of-teens-emm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Heej sie wierze ze to pisze sadze ze jestes slawna bardzo bardzo slawna czekam na video jestem twoja fanką pozdrowienia/ania ; *** i chcialabym dodac ze jestes megaaa śliczna.!!! : ***

    OdpowiedzUsuń
  36. nie przyjaźnisz się już z asil ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie trzymamy juz ze soba , ale nie mam nic do niej :)

      Usuń
    2. dlaczego sie juz nia nie przyjaznisz?

      Usuń
  37. Kocham twó blog . Jestes super.! ; **

    OdpowiedzUsuń
  38. dziękuję ci że odpowiedziałaś na moje pytanie związane z tymi sprawdzianami :) śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. No to rzeczywiście zabiegany poranek :)) Fajne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczne fotki :D Kocham twojego bloga <3

    może wpadniesz do mnie ? ;D orbii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Jesteś taka ładna a twój blog jest suuuper! Zapraszam na mój mini-konkursik

    http://luliandlulu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam jedno pytanie : Poszłaś do szkoły gdy jeszcze nie umiałaś Norweskiego jak się komunikowałaś w pierwszych dniach ?

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajny blog często tu wchodzę + zapraszam do mnie bardzo mi zależy na twojej opinii http://jula-juulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. tez ogladam gossip girl w ktorym odcinku i sezonie jestes a ogladalas 90210?

    OdpowiedzUsuń
  45. Kiedy nowy filmik? <3
    Może zrób przynajmniej OOTD ? ;);*

    OdpowiedzUsuń
  46. haha , świetny nagłówek , i historia z wstawaniem
    Ja też często tak mam ;D fajne zdjęcia i w ogóle.
    Bardzo lubię twojego bloga i twoje filmiki < 33


    zapraszam :
    welovebaranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Masz super bloga ;d

    OdpowiedzUsuń
  48. Lucy , a ty codzisz do 1 gim. czy 2?

    www.juljulie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. mi też stradznie się nie chciało wstać w piątek, byłam ledwo żywa w szkole,hehe . ♥

    weronisiekk.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Jakiego masz lapa?
    Świetny blog, codziennie na niego wchodzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  51. Weekend, nareszcie. Tęskniłam za nim.
    Fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajny blog ; > ! *.*
    Obserwuję i liczę na to samo . !
    http://xdmycolorfulthoughtsxd.blogspot.com/
    ZAPRASZAM ! ! ! !


    ZAWSZE CZYTAM TWOJEGO BLOGA >.<
    ZRÓB FILMIK ROZŚMIESZAJĄCY PROSZĘ.

    OdpowiedzUsuń

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !Za kazdy komentarz dziekuje ♥♥ !