Strony

2012/11/27


Hei hei !Wzielam sobie mala przerwe w nauce do przyrody , bo jutro na pierwszej lekcji mamy sprawdzian.Przerabiamy teraz wyjatkowo nieprzyjemny temat ...czyli trawienie jedzenia i wszystko co z tym zwiazane.Musicie wiedziec , ze roni mi sie slabo jesi slysze cos o krwi, a juz na pewno jak ja widze. Jak slysze o wnecznosciach to robie sie  biala jak sciana wiec wiem na pewno , ze lekarzem nie bede.
Trudno mi sie uczyc do tego sprawdzianu bo po prostu teskt mnie odpycha. W dotaktku jestem starsznie senna i mam ochote sie zdrzemnac , ale zamiast tego skocze na statiol bo kawke (dzis sobie pozwole ,bo ogolnie nie moge tez pic kawy) i bede siedziec nad ksiazkami przez reszte dnia i pewnie tez wieczoru.
Zapowiada sie ciekawa reszta dnia . No nic :)



hihi mam czapke swietego mikolaja ^^a to picie to jule brus czyli taka swiateczna orezada :)
Dobra nauka wyzywa !

153 komentarze:

  1. Fajna czapka :) Ja chcę być lekarzem , chirurgiem ! Tak , tak jestem dziewczyną :D zapraszam do mnie :
    oneperson-onelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jutro 2 sprawdziany, a ja siedzę i czytam twojego bloga. ;d Jowitta <3

    OdpowiedzUsuń
  4. JESTEŚ ŚLICZNA <3333 sandrunia-fajna.blogspot.com

    zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie lubię takich tematów. Fajnie ci z tą czapką=)

    franki13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. supeer czapa! ♥♥

    http://inesfjeld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie zdjęcia!! ;** mam tak samo z takimi tematami... Lu Mogłabys podać numer tej pomadki z maybeline?? ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam taką czapkę ;d Współczuję nauki :*
    Zapraszam do mnie :
    http://fashionableangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe , wczoraj był post o miłym poniedziałku , a wtorek juz taki niezbyt jest ;/ Tez tak czasami mam . No ale zycze piątki , a nawet szóstki z testu . Post jak zwykle świetny i zdjecia również ;D Miłej nauki < 3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super fryzura :** jak zrobiłaś tą grzywkę ?

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie :* ZAPRASZAM NA KONKURS
    http://aleksaandrs.blogspot.com/2012/11/wygraj-soki.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jutro mam sprawdzian z religi , myślę , że zdam na 3 ;d Śliczne zdjęcia jak zawsze ;d
    allly-all.blogspot. zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznotka z ciebie :)
    powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia na spr ; p i fajne fotki ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia i powodzenia z przyrodą :)Będę trzymać kciuki. Jak znajdziesz czas to zajrzysz na mojego bloga ? Będzie mi niezmiernie miło.
    charmingcharworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Lucyy, ty zawsze jesteś taka piekna, napatrzeć się nie mogę ;p
    Ja też nienawidzę przyrody, istna masakra -,-
    Ale życzę powodzenia <3

    http://deliceee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. A my na biologi przerabiamy teraz kości i mi również słabo się robi, kiedy rozmawiamy o różnych złamaniach itp. :/

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznaś ♥
    na tych zdjeciach to najlepiej widać ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. fakt,ten rozdział nie jest przyjemny,ale mnie łatwo wchodził do głowy.
    obserwujemy?:)
    agathaofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłej nauki ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiem co masz że cb krew odpycha. Masz hematofobie. Też to mam z tego spr co masz teraz dostałam 2 albo 1 nie pamiętam to było 2lata temu. Ja też mam hematofobie raz jak była pielęgnirka na lekcji o zemdlałam i miusieli mnie ratować. PAA super zd

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie tematy mnie też odpychają... :/
    Ślicznie wyszłaś na zdjęciach ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam tak samo jutro na nam zaczynamy "kroppen" a na ukasmål trzeba wiedziec skad sie no ty robisz ;/ a jeszcze moj kolega z lawki tak to pzezywa ratuj !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi też jest niedobrze od takich tematów :)
    życzę powodzenia w nauce !

    OdpowiedzUsuń
  25. ale świątecznie się zrobiło:)
    ja mam tak samo- jak widzę krew, to robi mi się niedobrze. szczególnie dzisiaj, gdy koledzy z klasy zaczęli się bić na lekcji i jednemu zaczęła okropnie szybko lecieć krew znosa... potem taka kałurza była na podłodze, że masakra. ale jakoś wytrzymałam.
    powodzenia na jutrzejszym sprawdzianie^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten temat nie jest wcale taki trudny, ale muszę przyznać, że ohydny ;p. Musisz też umieć wszystko o tasiemcach i nicieniach ? zApraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Luu widziałaś to http://besty.pl/1858203

    zapraszam do siebie i pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  28. OMG *.* jaka ty jestesśliczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Myslalam , ze to picie to nie picie :D If you know what i mean ^^

    keepcalmandstaywithme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Faja czapa !!! zapraszam do mnie Vickiandmyworld.blogspot.com mam nadzieje ze ci sie spodoba i zostaniesz na dluzej :-D
    Pozdrawiam Vicki :-*

    OdpowiedzUsuń
  31. "pójdę sobie na statoil po kawę" kocham to :D

    OdpowiedzUsuń
  32. ;* wejdziesz? http://dawidczykoffa-everyday.blogspot.com/ i http://karaafashion.blogspot.com/ . Śliczny blog!

    OdpowiedzUsuń
  33. czemu teraz nie możesz pić kawy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  34. gdzie kupiłaś koszule?

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne zdjęcia <3

    zapraszam do mnie !
    http://daarcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. ktos wstawil twoje zdjecie na WWW.besty.pl http://besty.pl/1858203

    OdpowiedzUsuń
  37. Czapaa ;**

    Ślicznaś ty jesteś =]

    OdpowiedzUsuń
  38. też mam wstręt do wszystkiego związanego z krwią.
    fajna czapka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ach , piękne zdjęcie to pierwsze ! :D
    Uwielbiaam Cię , jesteś dla mnie wzorem ^^
    Czapka jest zajedwabista ^^
    Pozdrawiam ^^

    Zapraszam serdecznie na : moj-swiat-pasji.blogspot.com/
    Jeśli chcesz polecić swojego bloga , z chęcią na niego wejdę ! :D C:
    Odwdzięczam się za każde obserwowanie i komentarz ^^

    OdpowiedzUsuń
  40. hahaah:) też mam czapkę mikołaja, fajne że potrafisz się zmotywować i się uczyć.

    OdpowiedzUsuń
  41. trzymam kciuki za jutrzejszy sprawdzian :) my mamy lajtowe lekcje jutro :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakie paaczadłaaa *-* Heh..ja mam jutro sprawdzian z angielskiego ;cc życzę ci powodzenia ;DD
    kiciula44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Pomysły na nowe posty .
    1. Pokaż twoje ozdoby na święta w pokoju lub w domu tak ogólnie .

    2. Zrób recenzje w twoich słowach twojego laptopa .

    3. Pokaż swoje gry na ps3 . Lub ogólnie recenzje .

    4. Pokaż napis DREAM nad twoim lustrem i powiedz skąd masz go .

    5. Pokaż swoje nowości np. ubrania meble dodatki do pokoju na święta itp.

    Mam nadzieje że któryś z moich pomysłów użyjesz lub nawet wszystkie zależy czy ci się spodobają .

    I jeszcze takie pytanie : Kiedy zamierzasz zrobić spotkanie na Tiny Chat'cie ?

    Pa : *
    Fajna czapka : ]

    OdpowiedzUsuń
  44. podpinaj grzwyke bo wyglądasz w niej bardzo dziecinnie. A tak to jestes ładnaa :D

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczna<3

    powodzenia na sprawdzianie!

    OdpowiedzUsuń
  46. Lucy nie podcinaj grzywki, zapuść ją ;) plisss

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja mam tak samo jeżeli chodzi o krew, a kiedy widze kogoś strasznie zakrwawionego to robi mi się słabo :D Ja też musze się sporo uczyć! I narysować prace na plastyke :D Miłego wieczoru Lucy :) Pozdrawiam!
    O.

    OdpowiedzUsuń
  48. Mogłabyś zrobić notkę/filmik o polecanych kosmetykach? Jak długo je masz, ile zapłaciłaś, plusy i minusy itd. ?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. słodki ;*

    makeabelieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny post. Też nie cierpię tego typu tematów na przyrodzie.

    Też mam taką czapkę, przyda mi się bo u nas w szkole jest taka akcja, że ci którzy w mikołajki przyjdą w niej do szkoły są zwolnieni z odpytywania i niezapowiedzianych kartkówek :)

    PS. Zrobisz nam na mikołajki taki prezent w postaci konkursu na pare najlepszych blogów.

    OdpowiedzUsuń
  51. No to możliwie miłej nauki i powodzenia na jutrzejszym sprawdzianie ci życzę ;) Śliczne zdjęcia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. śliczne zdj. Lu ♥ :*
    zapraszam do mnie: weronisiekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. jesteś świetną bloggerką, chciałabym pisać tak jak ty. potrafisz zainteresować nawet życiem codziennym i to jest w twoim blogu super! <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Też przerabiam coś podobnego z Biologi, Fu ;< W piątek spr.
    Nie ty jedna dzis senna, jakiś dziwny ten dzień, no nie ?
    Taki zły, ponury ;<

    http://pamietnikollu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. jaki ty masz śliczny pokój *_*

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczna jesteś :) Ja też jak słysze o krwi wnętrzościach , czy czymś takim to robie się blada jak ściana Obserwuję i zapraszam do mnie :
    http://whenthewindblowsinyoureyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. biologia, mój koszmar. O_o
    świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  58. fajna czapka, a ta oranżada to na początku myślałam że to whisky hahah ! :D
    http://4ever-and-ever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Mój wujek to jak widzi krew to mdleje ;)


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Trochę błędów zrobiłaś, musiałaś mieć duuuuuuużą ochote na ta kawkę ;D Wiesz może czy ten napój jest dostępny w polsce? Jak tak to w jakich sklepach? ;) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mojego bloga z recenzjami: lexieloveyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. fajny blog :) ZAPRASZAM DO MNIE http://anetaa010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. a ja jutro mam też kartkówke z przyrody o kontynentach i oceanach wiec prosty dział. Też nie lubię krwi ani o czymś takim słyszec. Fuu..

    x-chalk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Super Blog :D
    Zapraszam do mnie , bardzo była bym wdzięczna jak byś skomentowała mi post albo przynajmniej zaglądneła .
    Powodzenia w prowadzeniu blogu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Słodkoo wyglądasz ! Aż by się chciało schrupać ;3 Kocham twojego bloga! Kocham<3

    OdpowiedzUsuń
  65. hahah ale foty z czapką ;D


    zapraszam: http://www.pati-paaati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetny post, do twarzy ci w czapeczce ♥
    Już nie mogę doczekać się świąt !!
    Zapraszam do mnie ♥

    www.myworld-mystory-sonia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetne zdjęcia, jak zawsze ♥ Ja też mam tak jak ty, jeśli chodzi o krew itp. :/ obserwuję ;*
    zapraszam do siebie ;)
    http://i-am-butterfly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. bardzo lubie twoje posty o codziennym życiu ,ale jak robisz jakiś post tematyczny ,długi ,to nie za bardzo mnie to przycąga : D

    lovelovelove your blog <3

    OdpowiedzUsuń
  69. No, wiem my tez na przyrodzie o takim czyms mamy :\
    Heh ja tez mam jutro na pierwszej lekcji :D
    Jak znajdziesz chwilkę to wpadnij do mnie i zostaw komentarz bede baaaaardzo szczesliwa :D
    Pozdrawiam Cię Lucy :
    poly-pooly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. fajnie tu : )
    http://darsii-diksa.blogspot.com/ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  71. Krew.. brr, też mi się słąbo robi.
    Witaj w klubie.! :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Super :)
    Mam taką samą koszule
    Pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
  73. Jak ślicznie wyszłaś na zdjęciach *.* Aż napatrzeć się nie mogę xdd

    OdpowiedzUsuń
  74. Widzę, że trzymasz grzyweczkę ;33 Z chęcią napiłabym się dużej kawy w tym momencie, czuję się strasznie senna. Ja w przeciwieństwie do Ciebie uczę się chemii i po prostu brakuje mi słów kiedy otwieram zeszyt i widzę te dziwaczne zadania o; życzę udanej nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  75. No to miłej nauki życzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. ja tak samo reaguje na krew i wnętrzności. Zawsze mi się robi niedobrze i dzwoni w uszach jak mamy lekcje o człowieku. Teraz przez cała 2 i 3 klasę bd mieć właśnie człowieka ;/, ale trzymam kciuki, żebyś się nauczyła ;D
    kasia

    zapraszam na mojego bloga http://my-style-the-hajdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Śliczne zdjęcia. <3
    obserwuje,i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Też miałam ostatnio ciężkie dni w szkole :c
    Bardzo ładne zdjęcia :)
    Fajna ta czapka ;D
    Jak będziesz miała wolny dzień od nauki to wpadnij :)
    www.karolina-bourgerek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja ostatnio na biologi mam o układzie krwionosnym . Masakra :( Tak mnie wzdryga że muszę zatykać uszy ;/

    tyynka.blogspot.com - zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  80. Coraz bardziej podobna do Juli , dodaj videoblog ,333

    OdpowiedzUsuń
  81. super czapka i powidzenia z tym testem
    http://gabi-gaabii.blogspot.be/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  82. Ładne zdjęcia :-)
    Kiedy będzie filmik z Julią ? ?

    OdpowiedzUsuń
  83. mam takie pyt nie do posta ale chciałam spytac kiedy zaczęłaś się malować

    OdpowiedzUsuń
  84. Nieee rób sobie takiej grzywki ;P :)!

    OdpowiedzUsuń
  85. Jezuu! Ale ty jesteś śliczna *.* A te zdjęcia..mogłyby być brzydsze, wtedy może znalazłabym słowa żeby je opisać :3 Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Mnie też odpycha krew i gady albo płazy fuj
    Czapeczka mega:)
    http://babeczki9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. mam pytanie jak zrobiłaś taki cieniutki głos w videoblg'u z twoimi koleżankami ?

    OdpowiedzUsuń
  88. Powodzenia na sprawdzianie . Dobrze pójdzie ! : ))
    keepcalmandsmileblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Mój brat też taki Jest na widok krwi :D Fajna czapka :3 Śliczna jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  90. Ślicznie wejdź na mój blog pliss wiktorcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. ja też nie moge słuchać o krwi, co dopiero widzieć ! Ostatnio byłam na pobieraniu krwi i prawie zasłabłam... piątką ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  92. kiedy zaczęłaś się malować

    OdpowiedzUsuń
  93. Mam tak samo jak ty... :) Kiedy mieliśmy podobny temat na przyrodzie o mało nie zemdlałam... <3

    OdpowiedzUsuń
  94. No to masz przerąbane z tym sprawdzianem ale na pewno jakoś sobie poradzisz ;)
    Post jest świetny tak samo jak i zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  95. No to masz przerąbane z tym sprawdzianem ale na pewno sobie poradzisz ;)
    Post jest świetny tak samo jak i zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  96. Lucy jesteś mikołajem :3
    Zapraszam do siebie www.makelifeeasyone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Ja też mam teraz układ pokarmowy na bioli i to jest masakra, jak ja mam się o czymś uczyć czego nie lubię(mało powiedziane)?! przecież to niesprawiedliwe, kiedy inni mają to obcykane, a ty nie i to nie dlatego, że się nie nauczyłaś tylko po prostu nie umiałaś się nauczyć ;x no cóż... uroki szkoły :C zdjęcia super :) ja chcę lustrzankę :O :)))

    http://lila-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Świetna czapaaa. ;D


    Zapraszam na nowy post i KONKURS!
    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Ja nie czuję nóg jak słyszę o krwi :|
    http://maggie-maggi.blogspot.com/
    http://allly-all.blogspot.com/
    Zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  100. aww. ♥ śliiczna.

    OdpowiedzUsuń
  101. śliczne zdjeciaa . ! ; d

    http://love-freedom12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. też ma taką czapkę
    fajna czapka :)
    zapraszam do siebie:D alwayssmilel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. z\nam ból słaabości od słów :krew, żyły i takie tam . mam to samo , przerabiamy teraz to samo i mam duży problem :( wspólczuje , fotki przepiękne .

    Ps. jestes pierwszą osobą jaką znam , która ma ten sam problem co ja :)

    OdpowiedzUsuń
  104. super zdjęcia
    też miałam dzisiaj na pierwszej lekcji sprawdzian z przyrody:p

    OdpowiedzUsuń
  105. jezuuuuuuuuuuu jakie śliczne to pierwsze zdj. <33

    OdpowiedzUsuń
  106. Sliczna jestes ;o
    Pytanko . Jak przrobilas 2 ostatnie zdjecia ? ;) Jak mozesz odpisz u mnei ;)

    OdpowiedzUsuń
  107. nie poddobaja mi się zdjecia, sztucznie wyszłaś(albo naturalnie ale nie jestes taka brzydka naturalnie ) wiec uwazam ze sztucznie pozdrooo ;)

    OdpowiedzUsuń
  108. ale u cb świątecznie jest
    zapraszam do mnie http://worthtosmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  109. oooh , jak ja już chcę Świąt i śniegu! A najbardziej strojenia choinki! ♥

    aktiwee.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  110. Myślałam że na tym zdjęciu wódkę trzymasz xDD :lol:
    Śliczniee ♥ :]]
    natalciaaa-nati.blogspot.com ♥
    wbij tu! ♥ Please! *.* ♥

    OdpowiedzUsuń
  111. Hejka fajny blog ZAPRASZAM DO MNIE http://anetaa010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. O boże lucyy jakaś ty śliczna <33333333333


    http://www.photoblog.pl/arikou/138454729

    OdpowiedzUsuń
  113. O boże lucy jakaś ty śliczna <3333333



    http://www.photoblog.pl/arikou/138454729

    OdpowiedzUsuń
  114. Masz śliczne zdjęcia, podoba mi się najbardziej ostatnie. Także sezon świąteczny rozpoczęty :)

    Mam prośbę mogłabyś raz na jakis czas wejśc na mojego bloga? Przez ostatni czas miałam mały kryzys i mnie długo nie było, teraz zaczynam tak jakby od nowa i od nowa zdobywam czytelników , prosze jak możesz to pomóż :(

    pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Na pierwszym zdjęciu wyglądasz jak Twoja siostra Julia. Obserwuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  116. A ja mam jutro spr. z biologii z układu oddechowego :) Też brzydzi mnie krew ;)

    OdpowiedzUsuń
  117. O, to tak jak ja, niedobrze mi się robi jak o tym słyszę :c Wiem jak to jest xd
    Fajna czapka, ładne zdjęcia :o

    cenverse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  118. Świetnie !! bardzo podoba mi się twój blog dlaczego?
    dlatego że pisze go bardzo łądna pozytywna dziewczyna ♥ że się tak wyraże bardzo pozytywna która ma przecudne życie i jest naprawde prześliczna bardzo mi się podoba twój blog obserwuję i będe wdzięczna jeśli ci też spodoba się mój zapraszam Klaudulet http://klaudulet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  119. No ja tam takie tematy na lekcji lubię. Ale każdy lubi to co chcę ;P

    OdpowiedzUsuń
  120. Ja mam ciężkie dni w szkole:( Jak zwykle śliczne zdjęcia :)
    http://supergirl6932.blogspot.com/- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  121. Też tak mam : ccc Właście na mój blog : >>>http://karina-bloq.blogspot.com/<<<

    OdpowiedzUsuń
  122. Śliczne 1 zdjęcia. Powodzenia w nauce :)

    myraspberrysmile.blogspot.com - zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  123. jaki mega blog, przeczytałam chyba z 10 stron ale dalej mi się nie chce.
    Zapraszam na mojego , jakby co dopiero zaczynam .

    OdpowiedzUsuń
  124. Nie zaniedbuj nas!!! Po to masz bloga, aby pisać notki -,-

    OdpowiedzUsuń
  125. Lucy czy podasz swojego aska ?

    OdpowiedzUsuń
  126. zaniedbujesz bloga ;/

    OdpowiedzUsuń
  127. powiedziałaś kiedyś w którymś filmiku że dodajesz posty codziennie , no właśnie widać ... no sorrki kiedyś dodawałaś lepsze i sensowne posty z ładniejszymi zdjęciami a teraz , teraz to mi się nie chce nawet ich ogladać , wiem wiem że nie masz czasu pewnie codzinnie tu zaglądać ale jak robisz już ten post to konkretny i z ładnijszymi zd i jakiś sensowny
    ps: pewnie i tak nie dodasz tego komentarza ale proszę cie postaraj się bo to wygląda jak byś robiła posty z przymusu , jak coś robisz to rób to dobrze.
    ps2: to nie jest hejt , to tylko moja opinia :)

    OdpowiedzUsuń
  128. Bardzo lubię Twojego bloga :) Dajesz nam wszystkim inspiracje. Ale mam dla Ciebie informację. Nie wiem czy wiesz, ale na takiej stronie internetowej, a mianowicie na http://besty.pl/1858203 jest twoje zdjęcie z dopiskiem : "Wódka jeszcze jest ^^". Od razu zauważyłam, że Ty jesteś na tym zdjęciu. Oburzyłam się jak to zauważyłam, bo wiem, że nie wolno brać czyjegoś zdjęcia, bez zgody. Toż to jest istna kradzież! Nie wiem kto to zrobił, ale chciałam żebyś się o tym dowiedziała. Ktoś po prostu jest bezczelny ;/ Jeszcze raz wspomnę, uwieeeeeeeeelbiam Twojego bloga, posty zdjęcia.... Po prostu wszystko! <3 Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Mam to samo co ty lucy. Też robi mi się słabo jak widzę czyjąś krew :/

    OdpowiedzUsuń
  130. Brus jest okropny, jak ty możesz to pić ? xD

    OdpowiedzUsuń

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !Za kazdy komentarz dziekuje ♥♥ !