Strony

2013/01/18

friiidaayyy



Heeyy!
Jak wam minął  piątek? Bo mi właściwie świetnie  :) Andrea byłam u mnie do 18: 30 czy jakoś tak . Udało nam się zrobić bff tag , the friendship test i jeszcze takie video w których jemy różne obrzydliwe rzeczy ( kiedyś jak ktoś ogląda moje filmik dłużej widział już takie video z Andrea) No i mam nadzieje , że bff tag będzie już jutro wieczorem! Mówiłyśmy po norwesku , ale są napisy po polsku, więc usłyszycie też trochę norweskiego. Dawno nie miałam tak fajnego początku weekendu!
Plus jeszcze tylko te ostatni tydzień w szkole i ferie!
 







i love uuu ;**

Zastanawiam się co pierwsze - the friendship test , ten z tym jedzeniem czy może pytania i odpowiedzi?

129 komentarzy:

  1. ALE TWOJA KOLEŻĄNKA JEST ŁĄDNA . ♥
    GDZIE KUPIŁAS BLUZE KTÓRĄ MASZ NA ZDJĘCIU . ?
    + ZAPRASZAM DO MNEI ♥ XOXOX : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, czekam na filmik,
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O to fajnie, przynajmniej posłucham trochę norweskiego ;D Już nie mogę się doczekać, kiedy dodasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpierw z tym jedzeniem ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteście bardzo ładne :)
    Lucy, czemu wydaje mi się że z każdą kolejną notką jesteś coraz to piękniejsza? Ciesze się że piątek minął Ci tak dobrze!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post lucy mysle że pierwszy bedzie ten friendship test bo może będzie fajny miłogo ostatniego tygodnia feriii


    Twoja kochana fajnka Zuzia ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pytania i odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. pieknie wygladacie http://werablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne fotki :)
    ja już mam ferie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Andrea pożyczyła od ciebie ubrania? ;3

    http://deliceee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze z tym jedzeniem,hehe :3
    Słodko wyglądacie :D
    To przedostatnie zdjęcie jest najlepsze ! :)
    No to Lucy ! Życzę Ci aby cały weekend był równie udany jak dzisiejszy piątek :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. friendship test z pewnością :)

    OdpowiedzUsuń
  13. alee fajne zdjęcia. ; p
    fajnie ze usłyszymy norweski ;D
    z tym jedzeniem ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post więcej takich. <3

    Roks-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam ze zniecierpliwieniem na filmiki :)
    Jak zrobiłaś ten tytuł posta? (chodzi mi o wygląd)

    OdpowiedzUsuń
  16. bff ship,czekam a zdjęcia śliczne oo ja tez mam za tydzień ferie ale fajnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Najpierw dodaj friendship test ;)
    Fajna notka.
    black-cherry-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. dodaj najpierw z friendship test :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaak zawsze pięknie Lu Nie wiem który film najpierw chyba bff tag Pozdrawiam Domi

    OdpowiedzUsuń
  20. ona ma przepiękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaak zawsze pięknie Lu! Myślę że najpierw bff tag Pozdrawiam Domi

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsze to z jedzeniem! Odważnie, że założyłaś koszulę w kratę z ćwiekami do bluzy sportowej.

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy andrea ma na sobie twoje ciuchy ?? Najpierw test xD

    OdpowiedzUsuń
  24. norweeeeski *.* daj,daj,daj :DD ale masz ładne, duże oczyska *.*

    lila-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. hehehe... BFF <3

    Dawaj wszytsko naraz!! ; D

    Zapraszam, jeżeli masz chwilkę ; )

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie. ZAwsze cchiałam usłyszeć jak mówisz po norwesku. Już nie mogę się doczekać !
    tyynka.blogspot.com - zapraszam czasem do siebie .:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z jedzneniem :D
    Pamiętam taki filmik kiedyś u Cb : >
    Już nie mogę się doczekać ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  28. bff tag piewszy ;3
    marta-maarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie razem dodaj . Hah . Śliczne ;* Dziękuję za post <3

    OdpowiedzUsuń
  30. jeeejuu, te zdjęcia są świetne!♥

    http://alicja-aliszja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny blog, warty uwagi :))
    Serdeczne pozdrowienia!
    btw. zapraszamy: www.fluffyview.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeeeej, dlaczego Ty musisz być taka fotogeniczna. :((( !

    OdpowiedzUsuń
  33. Znakomity post :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo sie ciesze, ze bedzieci mowic po norwesku, bo ja znam tylko bokmål i troche nynorsk, ale nie wiem jak sie mowi u ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz śliczną koleżankę! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Pytania i odpowiedzi <3
    Ślicznotki ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. ooo , ja to pamiętam , chyba u Ciebie w starym pokoju ;)

    Ładne dziewczynki :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Andrea jest taka śliczna i ty zresztą też :) Mogę ci tak od siebie zaproponować, że jak nie będziesz miała pomysłu to możesz zrobić video w którym opowiadasz o norwegi i wiem że masz już taki filmik ale nie zaszkodzi nowy :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Lucy!! Nie musisz publikować tego komentarza, jeśli nie chcesz, ale znalazłam bloga jakiejś żałosnej dziewczynki, która zgapiła od Ciebie posta, zmieniła tylko kilka słów, jakieś usunęła i wstawiła takiego 'gotowca' ściągniętego od Ciebie! Tu link : http://seecreetlifee.blogspot.com/2013/01/noworoczne-postanowienia.html Chciałam tylko Ci to powiedzieć, a włściwie napisać :), nawet nie wiem dlaczego to zrobiłam. :O Zwyczajnie uwielbima Twojego i wchodzę n niego każdego dnia i uwarzam, że to jest chamskie, co zrobiła ta dziewczyna, na Twoim miejscu chciałabym wiedzieć o czymś takim. :) pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczne jesteście! :D najpierw friendship test!

    http://wika-wikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Super ze masz taką zaufaną przyjaciółkę...:D Mam nadzieję że też kiedyś taką poznam:)
    Zapraszam do mnie na : veronica-weronika.blogspot.com - dwie ślicznotki z was:*

    OdpowiedzUsuń
  42. Świeetny post <33
    Zdjęcia są piękne, co jak mówię, wy jesteście piękne :D

    Friendship test zdecydowanie <3

    OdpowiedzUsuń
  43. są świetne te zdj:):*

    obserwuje:) i zapraszam do siebie:)
    http://the-puls-of-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Lucy! Kocham twojego bloga i jestem chyba już od niego uzależniona. ;D naprawdę bo tyle inspiracji jest dla mnie tutaj, że nic innego nie robic tylko się cieszyć. ;))
    mam nadzieję, że odwiedzisz mój blog za-ko-cha-na.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. haha, dodaj ten z jedzeniem ; 3
    +sliczne zdjęcia i obie b. ładne jestescie! *-*
    zapraszam do siebie, jest nowy post : ) [+ NOWY LINK DO BLOGA]
    http://patrycjuszsejestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. dlaczego andrea ma twoje ubrania?

    OdpowiedzUsuń
  47. jesteście razem takie ładne! <3
    Andrea ma twoje ubrania na sobie? :)

    OdpowiedzUsuń
  48. http://www.photoblog.pl/storyofaleex
    Jaki feeejk!

    OdpowiedzUsuń
  49. Mi piątek minął całkiem spoko, ale nie tak, jak u ciebie. : ) Ja spędziłam go oglądając filmy (wymuszacze łez) . xD
    Hmm.. Ja bym z chęcią obejrzała ten filmik z obrzydliwym jedzeniem ;33

    OdpowiedzUsuń
  50. czy Andrea ma twój sweterek i koszulę? :)
    i pierwsze dodaj bff tag <3

    zapraszam do mnie;
    fashionandfashionblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. czekam na te filmiki <3


    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Oo czekałam na filmik w którym bd mówiła po norwesku ^^

    natekx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam twojego bloga !! ♥
    Dobrze, że piszesz o swojej codzienności ;D

    zapraszam do mnie:
    www.my-world-my-crayons.bloog.pl

    Mój nie jest taki fajny jak twój, ale jest ;p

    OdpowiedzUsuń
  54. Najlepsze przyjaciółki cos o tym wiem , też mam taką osobę;)
    Bff tag może pierwszy ? przy okazji się nauczę kilka słów po norwecku , trudny jest ten język ?
    Ale z Was ślicznotki ;**

    Zapraszam : http://fantasticgirll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. czekamy,ładne jesteście !!

    nylonka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Pierwsze pytania i odpowiedzi! Śliczne jesteście! ♥.
    Uwielbiam cię Łucjooo! U mnie zaczynają się właśnie ferie! Przetrwaj jeszcze ten tydzień ;)
    do-notgiveup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. śliczne jesteeście. <3
    Ja mam ferie za 3 tygodnie. :c
    Obojętnie, który filmik pierwszy, ważne żeby jakiś był. :D



    http://juulyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Z jedzeniem będzie śmiesznie :]
    Zapraszam na bloga mojego i mojej siostry.
    Jesteśmy początkujące więc miło by było jak
    bys wpadła :]
    http://sisters-ola-wika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Obie jesteście śliczne ;*
    Mieszkam w Radomiu i też ten tydzień jest ostatnim przed feriami :) miłej nauki heheeh :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jakie śłiczne masz paczadełka *.* Friendship test xD Love U ! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  61. jesteście bardzo ładne <3

    ja mam ferie za 3 tygodnie,ale dam radę szybko zleci ;p

    + mój piątek był świetny

    OdpowiedzUsuń
  62. Najpierw test :D
    Ostatnie zdjęcie *.*



    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Ślicznie wyszłyście na tych zdjęciach.. Poprosimy, więcej takich sesji;*

    OdpowiedzUsuń
  64. Jak zrobiłaś takie archiwum bloga? :) Powiedz proszę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  65. Ale jesteście śliczne ! Ja właśnie dzisiaj idę do przyjaciółki ! ♥ Czekam na bff ! :)

    http://love-story-in-london.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczne, piękne i prawdziwe przyjaciółki !
    Jak zrobiłaś kolor i taki kszałt tytułu post'a ? To wszystko dalej ci robi Weronika czy sobie już sama zmieniasz ?
    Zapraszam serdecznie wszystkich do mnie. Jestem początkująca, prosze :((
    http://misia-misiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Fajnie fotki ;))
    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Jak zrobiłąś ten pieeeekny nagłówek,w jakim programie ?? I jak robisz ten tytuł post;a że masz zmieniony kolor i kształt ?

    OdpowiedzUsuń
  69. Ale fajne fotki ! Wy za tydzień zaczynacie ferie a ja kończę ;( Masz jakieś plany z blogiem na ferie ? Czekam na BFF TaG :p Ciekawa jestem jak mówisz po Norwesku

    OdpowiedzUsuń
  70. świetne zdjęcia ^^ ślicznie wyszłyście
    zapraszam do mnie : kamidreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Zazdroszczę ci śmiałości przed kamerą,jak ty to robisz? Ja przed obiektywem czuję się stremowana. Masz może na to jakąś radę?
    Śliczne wyglądasz z Andrea <333
    http://little-fashionable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Z jedzeniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Piękne zdjęcia! Już nie mogę się doczekać. Dodaj cokolwiek ♥

    OdpowiedzUsuń
  74. the friendship test pierwszy. ;)
    Ale wy śliczne. *.*

    OdpowiedzUsuń
  75. ale ślicznotki ^^
    fajnie, że filmik będzie po norwesku :D

    OdpowiedzUsuń
  76. pierwsze z jedzenieeeme ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. the friendship test pierwszy !
    super <3

    OdpowiedzUsuń
  78. Lucy zrób filmik jak robisz nagłówek . Pliss :D

    OdpowiedzUsuń
  79. zrób filmik jak robisz nagłówek na blog a .pliss

    OdpowiedzUsuń
  80. jakie wy ładnee *.* :D

    orbii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. śliczne jesteście *.*
    najpierw friendship test, ale czekam również na pozostałe :33

    lolliesolies.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  82. pytania i odpowiedzi jeśli chcesz mogą być pierwsze ; )
    Andrea jest śliczna ; *
    zresztą ty też ; 33

    http://love-freedom12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Czemu Andrea ma na sobie Twoje ubrania? :O

    OdpowiedzUsuń
  84. śliczne zdjęcia ♥
    mogę wiedzieć jaki masz szablon na blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  85. Świetny post, to zależy od ciebie co chcesz pierwsze dodać, ale moim zdaniem mogło by być frieddship <3

    OdpowiedzUsuń
  86. świetnie, że masz taką przyjaciółkę. ^^ śliczne zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja też mam ferie za tydzień: 3 Hehe
    Kocham twój blog :*
    I zapraszam zrobić siebie: jozefinka-opowiadania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Jesteście śliczne ♥
    Uwielbiam was♥♥
    zapraszam do mnie : www.aga-skyler.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Jejku jesteś taka śliczna, że ojej ! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  90. ślicznotki ;)

    myfashion-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Śliczne zdjęcia i śliczne wy!
    Fajnie jest mieć jaką taką przyjaciółkę!

    Zapraszam do mnie
    another-usuall-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. z tym jedzeniem dodaj pierwsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. Piękne jesteście *.*

    OdpowiedzUsuń
  94. Śliczne zdjęcia<3 Polecam mojego bloga: www.sweat1dimala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Śliczne zdjęcia<3
    http./sweat1dimala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Śliczne zdjęcia<3
    www.sweat1dimala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Andrea miała na sobie twoje rzeczy, czy ma takie same?

    OdpowiedzUsuń
  98. Lucy jak mam zdobyć taką przyjaźń ja wasza

    OdpowiedzUsuń
  99. Andrea ma twoje rzeczy na sobie ?

    OdpowiedzUsuń
  100. lucy jesteś ekstra tak samo jak twój blog

    OdpowiedzUsuń
  101. o jakie słodkie zdjęcia :) *.* luknij na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  102. O boshe co Ty masz za oczy *.*

    OdpowiedzUsuń
  103. Andrea jest twoją rówieśniczką ?

    OdpowiedzUsuń
  104. ale macie śliczne włosy . *.* ♥ oby dwie jesteście MEGA ŁADNE . <3

    OdpowiedzUsuń
  105. gdzie kupiłaś bluze? jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !Za kazdy komentarz dziekuje ♥♥ !