lillehammer

15:37



heei!

Wczoraj nie napisałam tu nic , ale to dlatego iż byłam razem z Julią i mamą w Lillehammer aby ortodonta założył jej aparat też na dole , ale jednak zrobi to dopiero za miesiąc. Co nie które osoby pytały się po co ja jechałam :
1. Lepsze to niż siedzenie w szkole.
2. Miałam kupon w cubus więc skoro tam jest cubus a u nas nie to musiałam skorzystać.

Kupiłam sobie tylko sweter , tusz i kredkę do oczu( był w zestawie z tuszem) ale kredkę do oczu oddałam Juli , bo i tak nie używam :) Dziś nagrałam get ready with me. Wiecie makijaż , włosy i outfit. Znowu wróciłam do mojego under 20 i znowu go pokochałam. Co do tuszu kiedy użyje go więcej razy pokaże wam i zrobię recenzje. Sweter pokazuje w filmiku które będzie gdzieś w czwartek. Dziś nagram jeszcze jakiś filmik z Julią :) Więc wieczór spędzę na przerabianiu. Chyba filmik z Julią będzie pierwszy , jak sądzicie?
Co do maili dostałam ich prawie 200 i boję się ,że na prawdę nigdy nie uda mi się na nie odpowiedzieć. Wczoraj starałam się przez 2 godzinny , ale co chwile przychodziły nowe ..

Konkurs jest zakończony jutro pojawią się wyniki!!





You Might Also Like

317 komentarze

  1. Łucjaa! Jak ja czekałam na twój post! Ciesze się że nareszcie dodałaś postaaa! Uwielbiam!!!
    do-notgiveup.blogspot.com
    sorki za link ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :)
    Przed chwilą wysłałam ci na maila nagłówek :)


    www.catalogueofmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia, nie mogę doczekać się wyników! :D

    only-colorful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiej firmy jest ten tusz, ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam http://happyteenbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia
    Jesteś taka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://lalu-lu.blogspot.com/ fajna notaka

    http://lalu-lu.blogspot.com/

    http://lalu-lu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lucy ślicznie wyglądasz! Taką chcę cię widzeć zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  10. PODAJ SWÓJ EMAIL PROOOSZĘ !! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. lucywojtacha@gmail.com

      Usuń
  11. Ostatnie zdjęcie <333 Wiesz, że masz śliczne włosy? ;d Tak dodaj pierwszy filmik z Julią ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. panna adrianna5 stycznia 2013 15:42

    wyglądasz ślicznie :) tak tak daj nam jakiś filmik! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten sweter kupiłaś ? Bardzo ładny kolor *.*
    Już nie mogę się doczekać filmiku ^^

    Imagine-Day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej, jakaś śliczna *-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś śliczna ... nie przejmuj się tymi pustymi komentarzami obrażającymi cię bo to na pewno nie jest prawdą ... po prostu zazdrość. ;3 Jowita <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczy *.*
    A tak mniej więcej kiedy byś dodała ten filmik z Julią .?

    OdpowiedzUsuń
  17. ♥ fajnie że nagrasz filmik :D zapraszam na mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczna jestes :3 A wyniki nie mialy byc dzis ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. źle zrozumiałam i jednak mają być jutro :)

      Usuń
  19. Jaka śliczna jesteś *.*
    A ty chciałabyś mieć aparat na zęby ?
    Ja będę miała niedługo i już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz piękne oczy *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wydaje mi się, że bez Under 20 będziesz śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz śliczne oczy ;)

    Jestem ciekawa sweterka ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie że nagrałaś dwa filmiki. Myślę że ten get ready with me będzie naprawdę fajny.
    Już nie mogę doczekać się wyników konkursu. ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Czeemu jesteś taka ładna ! Teeż tak chce... ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie ; D
    w Norwegii ceny są niższe niż w Polsce ? ; D
    zapraszam cytryndor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj, współczuję ci tego odpisywania . Dużo cię czeka roboty. Powodzenia! : DD
    Ładnie ci bez pudru : > *____*

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznaś<3
    obserwuję i liczę na rewanrz:D (obserwuję już dawno)

    OdpowiedzUsuń
  28. jeju, jesteś taka piękna *.*

    OdpowiedzUsuń
  29. czekam na filmiki i recenzje tuszu :) zapraszam do mnie http://breathinginsnowflakesx.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcie ! :) Jesteś na prawdę bardzo ładna :* od niedawna obserwuję twój blog i wchodzę na niego regularnie , jest świetny i bardzo ciekawie piszesz ! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznaś <3
    obserwuję i liczę na rewanrz:) ( obserwuję już dawno)
    alwayssmilel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. piękna<3
    myfashion-ola.blogspot.com
    nie mogę się doczekać zobeczenia swetra (?)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lucy, ale przepiękne zdjęcia <3 Fantastycznie wyglądasz (; !
    Haha, wczoraj pisałaś czemu jedziesz, inni nie doczytają i niepotrzebnie pytają (;

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteś bardzo ładna, miła i nie jesteś lampucerą! Ideał *.*

    OdpowiedzUsuń
  35. Czekam na wyniki ♥
    Śliczne zdjęcia jak zwykle :*

    http://zuuza-zuzaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. ładny sweterek. :) Lucy jakie ty masz piękne oczka!

    OdpowiedzUsuń
  37. Dasz radę,wierzę w ciebie!
    http://meg-aniaaa.blogspot.com/
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaaakie oczy zakochałeem się ! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  39. no to ja czekam na filmik :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Kocham czytać Twojego bloga, wchodzę jak najczęściej mogę, a posty czytam każdy po kilka razy. Twój blog jest moim najjjjukochańszym. Polecam wszędzie i wszystkim. Zasubskrybowałam Twój kanał na YT nie aż tak dawno, ale pierwszy raz zobaczyłam Twoje filmiki już dawno, kiedy jeszcze nie miałam swojego konta ( tata pokazał mi filmik o Norwegii)
    P.S. Boże, jesteś taka śliczna!!! <3 ;***

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczne zdjęcia ;)
    Czekam na wyniki ;D
    A co do e-maili na pewno Ci się uda :P

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też bym wolała być u ortodonty niż na lekcji .Nie mogę się doczekać filmiku omomom.;*
    Ślicznotka ;^^
    http://fantasticgirll.blogspot.com/ - zapraszam serdecznie wszystkich ;^^ Jak wejdziecie będę wdzięczna .

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne zdjęcia! ♥
    by-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz wyjątkowe oczy <3 Duże i niebieskiee :) Chyba każda dziewczyna cgciałaby mieć duże oczyy <3

    OdpowiedzUsuń
  45. To jest ten nowy sweter ?? Ładny =)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super blog !! Jesteś taka sliczna <3 uwielvbiam Cie : ** Zapeaszam do mnie :D
    http://domi-and-domi1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne oczyyy! <3

    http://juulyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Biedula. Ja nigdy bym na tyle nie zdążyła odpowiedzieć. Potrzebowałabym chyba miesiąc!

    OdpowiedzUsuń
  49. Zazdroszczę Ci urody . Jesteś taka śliczna że nie wiem <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Slicznie wyszłaś na tych zdjęciach. Lucy ? To jest ten nowy sweter ? Fajny . :)
    tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Tak filmik z Julią pierwszy ;D
    Ładnie wyglądasz na tych zdjęciach ♥
    Już się nie mogę doczekać nowych filmików ;*

    karolina-bourgerek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczne zdjęcia, na prawdę bez kredki Ci lepiej, uwierz mi !! :* Pozdro <3

    wikuuniaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  53. uwielbiam blogowe filmiki! ;D
    świetne zdjęcia. ;>

    OdpowiedzUsuń
  54. Mnie mama wczoraj zwolniła z ostatniej lekcji bo jechałyśmy do Warszawy!A z tymi mailami współczuję ci z powodu ich ilości, ale i tak wiem że dasz radę ;)


    http://julia-moj-blog-o-nas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Trochę dużo tych meili ;p Śliczne zdjęcia <3 Wpadnij do mnie
    http://heathertpwt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Już nie mogę doczekać się tych filmików ! kocham twoje filmiki

    Pati-paaati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. fajne zdjęcia a i mam pytanie dlazego tak długo przerabiasz filmiki

    OdpowiedzUsuń
  58. Super zdjęcia, filmik z Julia niech bedzie pierwszy, ona jest super :D Serdecznie zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam http://my-dream-life-suzanne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Super zapraszam do siebie . ! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Super notka, jak zawsze. I śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  61. ładna :)

    http://fashionbeautylife-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetne zdjęcia
    zapraszam; by-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetne zdjęcia! Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  64. śliczne zdjęcia :)

    natekx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudownie Ci w tym niebieskim sweterku. Coś innego, podziwiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  67. swietny post :)czekam na zdjęcie swetra <3

    pola-love-it.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetne zdjęcia :)
    Czekam na filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
  69. ładny sweter <3 masz rację , lepiej jechać do Lillehammer niż siedzieć w szkole

    OdpowiedzUsuń
  70. Ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach ;*

    myraspberrysmile.blogspot.com - wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  71. znowu używsz tego kremu i kudru antybakteryjnego z under 20 ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  72. niezbyt udane zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  73. Kocham Twojego bloga!
    Obserwuję i byłabym w niebowzięta gdybyś ty zaobserwowała mojego :)
    XOXO :*

    czarne-chmury.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  74. masz pryszcze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz ogólnie nie :) ale mam zaczerwienia pod nosem :)

      Usuń
  75. Śliczne zdjęcia, ale na tych 2 ostatnich masz minę jak lalka ^^ ;) :**

    OdpowiedzUsuń
  76. Proszę postaraj się nam odpisać potrzebna nam twoja pomoc : c

    OdpowiedzUsuń
  77. Kiedy nakręciłaś pierwszego vlog'a ? ;3 Tak wgl. to Nie zdziwiła cię, aż taka duża liczba wiadomości ? :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  78. Jeżu jak ty jests slicznaaaaaaaa. :**!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  79. Zdjęcia wyszły ślicznie, jesteś piękną dziewczyną i bez mocnego makijażu jest ci świetnie, chyba nawet lepiej :) Nie mogę doczekać się filmiku, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. śliczna jesteś :**
    Już nie moge się doczekać filmiku z Julią ;>>

    OdpowiedzUsuń
  81. śliczne zdjęcia!
    Na pewno filmiki wyjdą Ci świetnie tak jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. mówiłaś, że bedziesz używała tylko tusz..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak , ale under 20 to na prawdę nie wiele więcej. Zresztą mówiłam że nie będę nakładać podkładu i nadal nie zamierzam.

      Usuń
  83. Ale Ty masz piękne oczy !! ♥
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. A taki filmik już nie pojawił się na twoim kanale?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak , ale nie był z strojem i ogólnie jest nieco inny :)

      Usuń
  85. Śliczna jesteś :*
    ZAPRASZAM DO MNIE !
    http://daarcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Super post !!! A o czym bedzie filmik z Julia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna dziewczyna wysłała nam filmik pt. Tag z Julią :) Są tam różne pytania i jak uda mi się to dobrze skleić będzie zabawny!

      Usuń
  87. zapraszam http://justysia-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Znowu powracasz do makijażu co oznacza, że znowu czuje do ciebie odraze. Dopiero robiłaś fi,mik o kompleksach w których mówiłaś, że postarasz skończyć z takim makijażem. pff..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odraza?
      Miło to słyszeć. Nie nakładam na siebie pudrów, podkładów, cieni lesz zwykły krem z pudrem antybakteryjnym w małe ilości :) Mówiłam że z tuszu nie zrezygnuje, moja cera teraz przez zimę jest w gorszym stanie więc nakładam trochę kremu under 20.

      Usuń
    2. i ślicznie wyglądasz jak nazywają się twoi rodzice ??? pozdrawiam gorąco !<3<3<3<3<3

      Usuń
    3. Jezuu! Ale się czepiają -.-
      A Makijaż to jest tusz do rzęs ? Raczej makijaż to jak nakładasz jakiś cień do powiek, puder i co tam jeszcze jest. Ale o tusz do rzęs się czepiać ? Bez przesady.

      Usuń
  89. Świetny blog :)
    Zapraszam do ,mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Super Lucy, na prawdę super! Zawsze bądź sobą i nie poddawaj się! Pozdrawiam.
    ~ ~ ~
    www.fisholka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. zrobisz video z pytaniami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mówiłam miałam kiedyś zrobić ale wole to robić jako post niż nagrywać na to specjalny filmik .

      Usuń
  92. Hej, Lucy! :) Mam do Ciebie jedno pytanie.
    Czy ten krem under 20 jest dostępny w jakiś kolorach, czy dostosowuje się do cery? Bardzo proszę o odpowiedź, ponieważ zamierzam sobie go kupić.
    Kocham Twój blog i czekam na filmik! <3 :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w jednym kolorze i dostosowuje się do koloru skóry , ale jest nieco żółtawy więc trzeba uważać z ilością :)

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziekuję ;)

      Usuń
  93. Masz piękne oczy. :)
    Moje skromne progi:
    amberolazysk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  94. genialne zdjęcia. ;3
    meegii-meg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Swietny blog ! Twoje posty bardzo motywuja mnie do pisania swojego bloga.Sama rowniez jestes na prawde wspaniala ,skoro starasz sie odpisywac na tak wiele maili ;)

    OdpowiedzUsuń
  96. ile lat mają twoi rodzice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama ma 33 a tata 38 i think XD

      Usuń
    2. twoja mam urodziła Julie jak miała 17-18 lat ?

      Świetny blog kocham go <3

      buntseele.blogspot.com

      Usuń
    3. ale twoia mam jest młoda no tata tez ale już córke ma 16/15 lat (jula) pozdrawiam gorąco a jak się nazywaja twoi rodzice

      Usuń
  97. oOO Ciekawa jestem kto wygra. A i super post dziś dodałaś :) Bardzo mi się podoba ten sweterek jest śliczny. A i jeszcze mam pytanie do ciebie Lucy ... bo ja niedawno założyłam bloga ale nie znam kodów i nie wiem jak je wpisywać w "arkusz CSS" Podasz mi kod tylko na ten obrazek z sercem różowym na białym tle? Bo ja mam takie "B" pomarańczowe.... pomożesz? Wiem , że masz dużo tych odwiedzających i piszących na e-mailu ale proszę możesz nawet post zrobić jak ustawić t5aki super wygląd bloga . Jak jednak zdecydujesz się na pomoc mi to pisz na : joannaklimek00@gmail.com . A tu link do bloga :http://joannaklimek00.blogspot.com/ . No do czekam na filmiki!I na odpowiedź !

    OdpowiedzUsuń
  98. przestałaś się malować

    OdpowiedzUsuń
  99. Ja mam aparat na zęby hee .
    Ładne zdjęcia :3

    zapraszam lovelooksky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Z niecierpliwością czekałam na wyniki, a one będą dopiero jutro :C śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  101. Hej Łucja oddaj mi swoje życie *-* zapraszam:http://wero-vera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Fajnie :) FRanki
    franki.is.good.com@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Jak nazywa się szablon , który masz na Tumblr ?

    OdpowiedzUsuń
  104. pierwszy z julia , of course ;) A tak w ogole to odpowiadasz na ask''a , masz go , jesli tak to bardzo prosze o link :)

    OdpowiedzUsuń
  105. kiedy będzie jakieś ulubieńcy 2012roku proszę ................
    świetne zdjęcja

    OdpowiedzUsuń
  106. Piękna ! Piękne oczka i to jeszcze niebieskie O.o Czekam na wyniki już się nie mogę doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  107. używałam jakiś czas tego kremu i totalnie nie przypadł mi do gustu..

    OdpowiedzUsuń
  108. masz przepiękne pełne usta
    i piszesz dojrzale jak na swój wiek.

    OdpowiedzUsuń
  109. Ładnie wyszłaś na ostatnim zdjęciu. : )
    www.freakyloverblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Lu muszę przyzna, że makijaż ci nie szkodzi, ale wydobywa z cb piękno..!
    To trochę podobnie jak ze mną.. !
    Super post, prześliczne zdjęcia..:)

    OdpowiedzUsuń
  111. Ślicznie :)
    Zapraszam do mnie :
    http://vera-veera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. hej masz niesamowite posty uwielbiam ci czytać !! :*
    A zdięcia masz idealne pzez foto szopa ?
    Zaczełam niedawno cie czytać a twoje filmiki są niezmienskie
    pozdrawiam Kinga

    OdpowiedzUsuń
  113. Czy polecasz under 20 do ukrywania niedoskonałości twarzy typu ' pieprzyk ' ?
    Proszę odpisz .

    OdpowiedzUsuń
  114. jak mają na imię twoi rodzice ????
    jak można wiedzieć :*
    świetne zdjęcia <3 <3<3<3<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  115. Lucy bardzo Cię lubię, ale na tych zdjęciach wyglądasz troszkę jak monstrum. Nie wiem czy to tak tylko wyszło na fotce, ale usta wydają się przee ogromne, a rzęsy prze dłuugie :OO

    OdpowiedzUsuń
  116. ostatnie zdjęcie to cudo*.* takie romantyczne! świetny blog, oby tak dalej<3

    OdpowiedzUsuń
  117. Jesteś baaardzo fotogeniczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Jesteś bardzo ładna,zazdroszczę ci też popularności w internecie :)
    Zapraszam do mnie: http://jestemmajka.blogspot.com/ Wiesz może,w jaki sposób zyskać czytelników ?
    Świetny blog !

    OdpowiedzUsuń
  119. Jesteś śliczna!!!
    Zapraszam do mnie: lusia456.blogspot.com bardzo mi na tym zależy.

    OdpowiedzUsuń
  120. dodaj filmik z julia!
    uwielbiam je. <3
    w jakim miescie w norwegii mieszkasZ?

    OdpowiedzUsuń
  121. Bardzo ładny sweterek! I śliczne zdjęcia! Nie moge się doczekać filmików. :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Śliczna jesteś ; * .
    Nie przejmuj się tymi głupimi komentarzami. : )
    Kiedy tylko będziesz mogła rób filmiki ; *** .

    OdpowiedzUsuń
  123. cudne te zdjecia:)i jakie usta , łoj *.*
    victonch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. nie maluj się tuszem do rzęs, bo Ci się zniszczą. :c

    OdpowiedzUsuń
  125. Masz za niebieskie oczy na twoją trwarz ale zdięcia są pięknę *o*

    OdpowiedzUsuń
  126. Ja też niedługo wybieram się na zakupy...

    OdpowiedzUsuń
  127. Czekamy na filmiki ! ; D Świetne zdjęcia !
    _____________________________________________
    Zajrzysz ? ; aliswi995.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  128. co to za tusz ?
    bardzo ładnie wygląda. *.*
    i śliczne zdjęcia Lu. <3

    OdpowiedzUsuń
  129. jejku, jesteś taka śliczna! :* / zazdroszczę Ci urody.

    OdpowiedzUsuń
  130. Dodaj post jak przerabiasz zdjęcia, plisss....

    OdpowiedzUsuń
  131. Twoje oczy są hypnotaizing <3 to może lepiej, że nie napisałam i nie zawaliłam CI skrzynki :)
    LUCY!!
    JESTEM ZA TYM, ŻEBYŚ WZIĘŁA UDZIAŁ W KONKURSIE NA BLOG ROKU!!! :)
    TO GENIALNY POMYSŁ Z TWOIMI STATYSTYKAMI I ZAPAŁEM DO PISANIA!!! :)
    PROSZĘ PRZEMYŚL TO :)

    OdpowiedzUsuń
  132. jesteś prześliczna !


    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  133. Śliczne te zdjęcia , jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  134. najpierw daj filmik z Julią ;)

    OdpowiedzUsuń
  135. Luce! Świetny wpis : )
    PS. Dopiero teraz zauważyłam jakie ty masz boskie oczy *,*, tylko pozazdrościć .

    OdpowiedzUsuń
  136. Lucy świetny post. Długo czekałam i się doczekałam. ♥Lofciam♥ cię i twój blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  137. Hej! Czy Julia ma twittera? Mogłabyś podać jego adres? Jeśli to nie problem ofc :)

    OdpowiedzUsuń
  138. Super fotki <3 Uwielbiam twój blog :D

    OdpowiedzUsuń
  139. Czy masz na tych zdjęciach eye-liner ? :) Chyba masz co nie? A jeśli masz to no jakiego używasz ? I jaki to tusz ? Proszęęęę.. O ODP :D

    OdpowiedzUsuń
  140. umiesz szpagat,gwiazdę,sznurek

    OdpowiedzUsuń
  141. ZA NIEDŁUGO 2 MILIONY WEJŚĆ! Mam do Ciebie pytanie... czy chłopaki na Ciebie lecą? Tzn. czy no wiesz o co chodzi? Jacyś adoraci? W mojej szkole na widok tak ładnej dziewczyny, chłopaki od razu hen do takiej ślicznej! (:

    OdpowiedzUsuń
  142. jaki będzie nowe video

    OdpowiedzUsuń
  143. włoski już ci się długie robią , masz piękne oczy zazdroszczę ci ich :) zapraszam na mojego nowego bloga http://mylifeproblemss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  144. przepiękne zdjęcia *,* Lucy jesteś boska :)

    OdpowiedzUsuń
  145. Ślicznie tusz podkreśla rzęsy <3 Jakie masz piękne dużo oczyy <33

    OdpowiedzUsuń
  146. Czy ty masz na pewno 13 lat?? XD żarcik hihi
    Piękne oczy masz i cudną twarz

    OdpowiedzUsuń
  147. Jesteś piękna ♥ Współczuje, a zarazem zazdroszczę Ci tych 200 maili. Mam nadzieję że kiedyś na na nie odpiszesz ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  148. Jaka ty jesteś piękna kiedy się uśmiechasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  149. Jej nareszcie następny post oczekałam się . Super.

    OdpowiedzUsuń
  150. Ja uważam, że zdjęcia są udane... ale paczam na te komentarze i uważam, że ci wszyscy co mówią, że nie dawno w filmiku mówiłaś o kompleksach i że bediesz używała tylko tuszu a używasz też under twenty ( też używam) ale jeżeli tak mówią to i tak cię cały czas oglądają, skoro wiedzą co mówiłaś xD...
    to nie miało sensu ale musiałam coś napisać

    Kiedy masz urodziny ?. ^ ^...

    OdpowiedzUsuń
  151. Piękne oczka <33
    zapraszam na: pinkgenre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  152. super zdjęcia i nie mogę się doczekać filmików. ♥
    Zapraszam- victoriaxoxoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !Za kazdy komentarz dziekuje ♥♥ !

Instagram