Strony

2013/01/12

Lookbook

 
Jak wam się podoba?

208 komentarzy:

  1. Super!
    Vera.veera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucy, ślicznie wyglądasz! :*
    Zapraszam do mnie: mandostyle.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cuuudne ;*
    odpisz na mojego maila, pleeeease <3
    wiki220@gmail.com ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny !! <3 uwielbiam tą piosenkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaki to jest tytuł piosenki?Też mi się strasznie podoba:D

      Usuń
  5. świetny filmik ! <3
    mnie się baaaardzo podoba ^^
    jak możesz to dodaj do obserwowanych ;), jestem nowa i bardzo mi zależy ;)
    http://myshinyside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. najlepsze w poniedziałek i piątek :3

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba ! <3

    madeinmepatcy.blogspot.pl - nowy post o pielegnacji wlosow, zapraszam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta koszula jest rzeczywiście fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepraszma moglabys podac kod to twgo szablonu ? bylabym na serio bardzo bardzo wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszy ostatni <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty to masz styl :*
    Najbardziej podoba mi się piątek ♥ ahh ta śliczna koszula ^.^

    OdpowiedzUsuń
  12. poniedziałek naj ! ;3

    Wpadnij do mnie zależy mi ! :cc lovelooksky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zarąbisty ty to jesteś cool <3 http://werablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Znakomity lookbook ♥ Rób takich znacznie więcej ;) Tylko na koniec mogłabyś to jakoś fajne zakończyć, czy coś. Bo tak urwane niezbyt dobrze wygląda. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. dlaczego wszystkie stroje kręcilaś jednego dnia, przebieralas sie i udawalas ze to nastepny dzien lol

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale jesteś chuda! Ale fajny pomysł na filmik:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wpadłam na twój blog przypadkiem ,ale nie żałuję. Mimo twojego młodego wieku, jesteś strasznie dojrzała. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czwartek i piątek najlepszy! Spodnie na Tobie nie wiszą... Ale ogólnie fajny vtag:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Środa ♥__♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Omomom ile bym dała żeby być taka szczupła ♥ *_*

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie :) <3

    http://anothermyowninspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, mam pytanie: jaki masz obiektyw do swojego nikona?
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  23. super . ; D
    możesz podać mi link do piosenki . ? :D
    Bo bardzo mi się spodobała . ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej, mam pytanie: jaki masz obiektyw do swojego nikona?
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Proszę rób lookbooki częściej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej, mam pytanie: jaki masz obiektyw do swojego nikona?
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  27. 2 i 3 najlepsze <3 ale wszystkie mi się podobają ! *_*

    OdpowiedzUsuń
  28. jak dla mnie fantastyczny ! ♥
    http://love-story-in-london.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. jak sie nazywa piosenka? :) super filmik! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz świetny styl!
    A mam jeszcze pytanie: ta pierwsza bordowa bluzę z ginatricot to jaki ma rozmiar? Bo chciałam zamówić przez internet, a też mam 153 :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Zobacz dietę na przytycie tutaj http://www.poprostuzdrowo.pl/Diety/Klasyczne/Opis/dieta_na_przytycie :) Powinna Ci się przydać. A tak w ogóle Lucy to masz ponad 2 tysiace obserwatorow, wiec moglabys z Romowe.com dostawac ubrania za darmo :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow filmik świetny i na pewno skorzystam z Twoich pomysłów ! ;*
    Fajnie, że tak często dodajesz filmiki :)
    Piosenka świetna, ale ja znam troszkę inną wersję...
    Zapraszam do mnie ! ^^ :

    karolina-bourgerek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Aha i gratuluję ponad 2,000,000 wyświetleń ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super te stroje. Bardzo mi się podoba, ze pokaqzujesz takie zwykłe te ciuszki w których można chodzić do szkoły itd takie tradycyjne i nie szalejesz żadnym hih fgashion. Dziekuję zainspirowałas mnie, założyłam właśnie bloga i tez planuje robić jakieś filmikowe stylizacje. Fajnie by było jakbyś cześćiej robiła właśnie jakieś stroje- filmikowe <3

    OdpowiedzUsuń
  35. super jest :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz baaaardzo fajny styl! ;**

    Zapraszam do mnie!
    http://s-my-world-my-live-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne stroje;)

    www.marika--fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. extra !! mi najbardziej sie spodobały stylizacje z czwartku i piątku, ta bluza którą miałaś w czwartek jest świetna ^^ i koszula w kratę <33

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny lookbook ;)

    http://sweet-candyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny ! ta jeansowa koszula jest świetna ! xd
    zapraszam cytryndor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne wszystkie stylizacje :3 ;**
    Mam pytanie jak jesteś w szkole na lekcji to ściągasz czapkę ?

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczna jesteś :*
    Ile kosztowała ta koszula i czy kupiłaś ja dawno ?

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny pomysł! ;)
    ~ ~ ~
    www.fisholka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkie zestawy sa super, ale czwartek najbardziej mi się podoba.
    Powinnas częściej nosic takie bluzy ;)
    Piosenka jest jedna z moich ulubionych ,git ;3

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne : )
    + zostałaś nominowana do Liebster Award , więcej u mnie : http://isaa-bellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne bardzo mi się podoba ^_^ pozdrowienia z Bydgoszczy

    OdpowiedzUsuń
  47. pięknie ♥



    http://alciaialice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. mam pytanko c:
    Chodzisz w czapkach po szkole ? :)) (to nie hejt , tylko mnie to ciekawi czy można u was chodzisz po szkole w czapkach co jest elementem stroju) ^^

    OdpowiedzUsuń
  49. Ładne masz ciuchy
    W jakim programie przerabiasz filmy ?

    OdpowiedzUsuń
  50. ta jej koszula w paski pojawiła się w H&M za 79 , 90
    http://www.hm.com/pl/product/08393?article=08393-A
    widzicie :D jak by ktoś chciał kupić

    OdpowiedzUsuń
  51. fajny film :)
    a i w sumie nie wiem czego tak się przejmujesz swoją figurą wyglądasz ładnie,za chuda nie jesteś sama mam podobną figurę więc wszystko ok ! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Prawie wszytskie super ! ;D
    Ale w poniedziałek jakoś tak nie pasuje mi xd nie poodba mi się ;)
    Ale od wtorku jest CUDOWNIE !<3
    masz super figure ;*

    OdpowiedzUsuń
  53. Rewelacja serio po co miałabym cię kłamać JESTES FANTASTYCZNA !!!!!!! ciuchy - wiesz jak do sibie dobrać na pytanie jak wam się to podoba odpowiem REWELACJA FANTASTYCZNY!!!! heh czekam na inne filmiki może zrobisz filmik o hmmm co robisz w wolnym czasie, nocna rutyna, hmmm no niewiem tak czy siak na pewnoo na 100% zrobisz fajny filmik pozdrawiam cieplutkoo i tego psa brego też ^^

    OdpowiedzUsuń
  54. Ślicznie. Super blog, obserwuję.
    Może wpadniesz ?.
    http://iflaraaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. ahhh ta piosenka kojarzy mi się ze świętami i z moją siostrą ^^ a filmik naprawdę świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. fajne wideo i ładnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  57. Mam pytanie :D
    Sama robiłaś ten film ? Mam na myśli montowanie go itp. ?
    Bo wyszedł ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja bym w 3 zmieniła na ciemniejsze spodnie tzn na ciemny jeans :P

    OdpowiedzUsuń
  59. Ty to masz styyl ! A jaka to piosenka leci w tle ? ? Podasz tytuł ? : ))

    OdpowiedzUsuń
  60. genialny pomysł na ten filmik! świetnie to wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  61. świetny filmik ... Masz styl ;D

    www.truskawkowapatii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. O jeju jakie ślicznie outfity ! *.* Mega koszula jeansowa :)
    Pytanie nie do filmu, ale dręczy mnie od kilku dni : GDZIE KUPIŁAŚ BIURKO ? ODPOWIEDZ PROOOOOSZE :*

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny !!
    Nie zapomnijcie mnie odwiedzić . Dziękuje

    Lucy super OTTD
    Lubie cię czytać i oglądać
    http://maddixoxo1.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  64. Boskieeeeeee zakochałam się w Twoim guściee

    OdpowiedzUsuń
  65. Najlepszy outfit z poniedziałku! Ta piosenka mnie prześladuję :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudowny * . *

    http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Poda mi ktoś maila lucy?

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetny film :)
    Zapraszam do mnie : www.juulia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Super ; ) Powiedzielibyście, jaka piosenka w tle ? ;]

    OdpowiedzUsuń
  70. ślicznie wyglądasz <3
    Mam podobną bluzę z croppa :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Kręcisz świetne filmiki i masz fajny styl ! Tylko ten czarny stanik pod białą bluzką ?! Ale po za tym SPOKO : ZAPRASZAM : direction-best.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Lucy, masz świetny styl, godny naśladowania <3
    Żałuję, że giny tricot nie ma w Polsce ;c

    http://deliceee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Super video.
    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  74. haha, dokladnie tej samej muzyki sluchalam przed chwila i wylaczylam zeby posluchac twojej w tle, i tu ta sama :D pododba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  75. jesteś super ;)

    zapraszam, zaczynam prowadzić bloga :
    http://agaa-agata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. wszystko jest świetne, ale zestaw 'piątek' najbardziej mi się podoba ;3
    + świetnie przerobiony filmik :)

    myfashion-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Poniedziałek, środa i czwartek najlepsze!!! <3 *.* Zajebisteee. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  78. Gdzie przerabiasz filmy? Najbardziej podoba mi się bluza z cropp.

    OdpowiedzUsuń
  79. świetne stylizacje! ta z koszulą w krate i z koszulą jeansową najbardziej mi sie podobały ; )

    OdpowiedzUsuń
  80. ale masz plaaski tyłek ( nie odbierz tego jako jakis hejt czy cos) tez bym chciala taki miec , zazdroszcze ci <3

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetne stylizacje *.*
    Mam małe pytanko... w jakim programie obrabiasz filmiki ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. świetnie jak zawsze kochana buziaczki
    a i mam pytanie czy ty kompiesz swoiego psa czy nie ???? jak tak to w jakim płynie szamponie ????

    OdpowiedzUsuń
  83. super ! jakim programem robiłaś? Ty z rocznika 1999 czy 2000? Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  84. Wiesz Lucy to jest praktycznie moja ulubiona piosenka..A filmik jest świetny!<3

    OdpowiedzUsuń
  85. Super :) Fajna koszula ze środy. Pozdrawiam.
    http://islenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. pieknie !!

    http://myliittledreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. śliczne ciuchy, najlepsza stylówa moim zdaniem to ta z koszulą dżinsowa, cudo, jak ja chciałabym być taka chuda jak ty..;**

    OdpowiedzUsuń
  88. Świetna bluza z Croppa ! Chyba też sobie taką sprawięęę :D
    Przy okazji, mój nowy blog. :D

    http://messistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. ostatni najlepszy *.*
    http://keepcalmandsmileblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Fajnie. Ja ogólnie kocham spódniczki ale teraz, zimą to nie bardzo...;>

    OdpowiedzUsuń
  91. ten z bluzą i leginsami tak fajnie podkreśla twoją figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  92. ŁUCJA, ŁUCJA SZYBKO ZGŁASZAJ BLOGA DO KONKURSU BLOG ROKU! ZGŁOSZENIA NA STRONIE BLOGROKU.PL, SZYBKOOOO, DO WYGRANIA WYCIECZKI, SKUTER.. NIEWAŻNE, ZGŁASZAJ, MOŻESZ WYGRAĆ! <3 sorry za ten capslock, ale chciałam nadać emocji (XD).
    Pozdrawiam, Ada. <3

    OdpowiedzUsuń
  93. uwielbiam cię! :D <3
    mam taką samą bluze z croppa, ten sam krój tylko że odcienie fioletowe i różowe :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Super LU!
    Zapraszam do siebie: fighting-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Super ! Masz świetny styl Lucy! *_*
    Słuchaj mam dla ciebie wspaniałą propozycje! Dziś przeglądałam sobie onet.pl i wpadłam na stronkę ''Blog Roku 2012''. Przeglądnęłam wszystko i uważam ,że konkurs jest fantastyczny! Nagrody też świetne! Sama wiesz ,że twój blog jest popularny w sieci! A w związku z tym ,że ja nie mam bloga ,a jestem fanką twojego więc pomyślałam ,że ta propozycja cię ucieszy! :) To link do konkursu - http://www.blogroku.pl/
    Jeśli się zdecydujesz i zgłosisz bloga do konkursu to daj znać na e-mail - juliaa2470@gmail.com a na pewno zagłosuje na twojego bloga! :*
    Liczę, że weźmiesz udział! :) Możesz też zrobić post o tym konkursie!
    Papa ! ^^ ♥

    OdpowiedzUsuń
  96. Świetny filmik. :D
    Najbardziej podobała mi się środa i piątek.
    Mam pytanie: Pisałaś, że koszula (ze środy) z h&m, a ile ona kosztowała?


    http://juulyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. W czwartek ślicznie :)
    Piątek też :D

    OdpowiedzUsuń
  98. sliczna z ciebie dziewczyna.

    zapraszam do siebie po inspiracje, bedzie mi milo, jesli mnie rowniez zaobserwujesz :P mam nadzieje, ze nie zawiode :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  99. piątek najlepszy :3
    zapraszam na mojego bloga w postaci książki http://szarednijagody.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  100. Świetny filmik! Szkoda, że u mnie nie ma tyle komentarzy do choć 1 posta:( Regularnie piszę i co? Nic! Chciałabym mieć popularnego bloga tak jak ty:( jak by co to veronica-weronika.blogspot .com ... fajne masz ubrania:)

    OdpowiedzUsuń
  101. mega <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Świetny filmik ! <33
    A mam pytanko: Czy Sara twoja najlepsza przyjaciółka z Polski ma bloga? Jeśli tak to podasz link? :3

    OdpowiedzUsuń
  103. Świetny filmik ! <33
    A mam pytanko: Czy Sara twoja najlepsza przyjaciółka z Polski ma bloga? Jeśli tak to podasz link? :3

    OdpowiedzUsuń
  104. Genialny blog, dodaję się do obserwatorów + liczę na rewanżyk ♥
    Będę wpadać.

    Pozdrawiam Sandra.
    Image-LOL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. Masz super styl ♥ I ta piosenka :D
    http://maggie-maggi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Cudowne<3 + świetna muzyka w tle!

    OdpowiedzUsuń
  107. Genialnie piszesz, podoba mi się wystrój i ogółem wszystko ♥
    Dodałam się do obserwatorów i liczę na rewanżyk
    Będę wpadać ♥
    Image-LOL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Świetne, piątkowy zwłaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Fajnie , nie wiesz czy gdzies sa jeszcze w pl takie bluzy czarne z numerami . Ona jest swietna :-) odpisz


    Nie mam nic z tych rzeczy wiec z anonima :-) pozdrawiam i buziaczki Karolina :-)

    OdpowiedzUsuń
  110. Gdzie kupiłaś ten sweter co wisi na wieszaku tam z tyłu ?

    OdpowiedzUsuń
  111. Piosenka extra , swietne outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Kocham cię Lucy, jesteś boska *-*

    OdpowiedzUsuń
  113. Hej Lucy :)
    Mam do cb małe pytanie . Jak zrobiłaś że tytuł nagłówka masz na środku ?

    OdpowiedzUsuń
  114. W jakim programie przerabiasz filmy?

    OdpowiedzUsuń
  115. Znasz jakieś fajne strony internetowe z ciuchami ? takie żeby były tanie
    + fajnyyy filmik <3 <3 <3 ;**************

    OdpowiedzUsuń
  116. Masz wspaniały styl :)

    http://hola-felipe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. Masz świetny styl ! !

    OdpowiedzUsuń
  118. Dopiero teraz zauważyłam jaka z ciebie kruszynka ♥ :3

    OdpowiedzUsuń
  119. Boże jakie cudne,chude nogi :O Zazdroszcze :* Świetny filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  120. hej koty! zaczynamy blogowanie i miło by było gdybyście wpadli nas zobaczyć c;

    Lucy <3 genialne outfity!

    http://sugarwhisper.blogspot.com/ <- c;

    OdpowiedzUsuń
  121. twój styl-super
    ty piękna a ubrania wspaniałe świetny LookBook

    OdpowiedzUsuń
  122. Super!! świetne stylizacje :3
    Masz skype?

    OdpowiedzUsuń
  123. świetny lookbook ;)
    wszystkie stroje są cudowne, chociaż każdy z nich jest inny :)
    http://juliaas-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Ślicznieeee! ; D Czwartek jest najlepszy ♥
    http://world-of-ell.blogspot.com zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  125. świetny ! zapraszam do mnie http://mylife-andfashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. fajny ;)

    Zapraszam do mnie! ☺

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  127. Lucy masz aska? :)

    OdpowiedzUsuń
  128. Fajny filmik, zapraszam do nas, jak byś mogła proszę skomentuj i napisz szczerze co myślisz o tym blogu : ) twofriendsworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  129. Cześć Lucy :)
    Uwielbiam twojego bloga i twoje filmiki , wydajesz się być fajną osóbką ;)
    Pod filmikiem z Haul'em napisałaś ''jakieś pomysły na filmiki ?'' .
    Ja mam pomysł .
    Mianowicie chciałabym obejrzeć tag ''wolałabyś ? '' z Julią :)
    Jeżeli zdecydujesz się i będziesz potrzebować kogoś kto ułoży ci 15-25 pytań to odpowiedz w komentarzu :) .
    Napewno pomogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  130. Hej Lucja :3
    Właśnie przeprowadzam się do Norwegii i muszę przyznać, że twój blog był dla mnie bardzo pomocny. Czytam go jakoś od wakacji i codziennie z niecierpliwością czekam na nowy post :3
    Chciałam się zapytać kiedy w Norwegii zaczynają się i kończą zwykłe ferie.
    W Polsce to zależy od województwa. Ja będę mieszkać w Rogaland. Pomogłabyś mi ? ^___^ Z góry bardzo ci dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  131. Hej Lucja :3
    Właśnie przeprowadzam się do Norwegii i muszę przyznać, że twój blog był dla mnie bardzo pomocny. Czytam go jakoś od wakacji i codziennie z niecierpliwością czekam na nowy post :3
    Chciałam się zapytać kiedy w Norwegii zaczynają się i kończą zwykłe ferie.
    W Polsce to zależy od województwa. Ja będę mieszkać w Rogaland. Pomogłabyś mi ? ^___^ Z góry bardzo ci dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  132. super !! zgadzam sie z poprzednimi komntarzami !
    lof-fridom12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  133. Świetnie się ubierasz. :3
    Co to za piosenka ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  134. 2 bym zalozyla , ale po prostu mam inny styl .Czy ty nigdy nie zakladasz zadnej bizuterii , bransoletek czy naszyjnikow ? ;3

    OdpowiedzUsuń
  135. Najlepszy był ten strój z środy i piątku <333

    http://pati-paaati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  136. Najlepszy strój ten z środy i piątku <33
    super się ubierasz ;3

    http://pati-paaati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  137. Fajny filmik :] Lubię tą piosenkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  138. Też lubię Twój styl ! madeinmepatcy.blogspot.com ! zapraszam, na 30 obderwatorów będzie konkurs :))

    OdpowiedzUsuń
  139. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  140. jak się nazywa ta piosenka ?
    masz teraz ferie ? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Will.I.am feat. Brutney Spears - Scream & Shout :)

      Usuń
  141. w środę i piątek najlepsze ciuchyy ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  142. świetny filmik :) masz super styl. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  143. Lucy bardzo lubie twój styl
    zapraszam do mnie
    www.jolie-joolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  144. Cały tydzień, wyglądasz rewelacyjnie ;)
    Pozdrawiam, buźka ;***** ♥

    OdpowiedzUsuń
  145. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  146. Świetny filmik!
    Masz super styl
    Masz jakiś program do efektów? Chodzi mi o np. przyśpieszenie,zwolnienie,głos wiewiórki itp.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  147. Coraz lepiej nagrywasz te filmiki :3
    Wszystkie stroje do ciebie pasują, tylko ten ostatni troszkę mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  148. Świetny ten filmik !
    ______________________
    Zajrzysz ? ; aliswi995.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  149. Świetny blog ;*
    ale maaasz dużo wejść i obserwatorów ;^^
    zazdroszczę ;]]
    obserwuję i liczę na rewanż.
    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  150. Wszystkie są super piątek najlepszy bynajmniej moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  151. Osobiscie podoba mi sie piontek i wtorrek.
    MAsz swietny gust.
    Pozdrawiam Karolka :-)

    OdpowiedzUsuń
  152. Ślicznotka z Ciebie,super blog

    OdpowiedzUsuń
  153. Ubrania we wtorek, w środę i piątek najlepsze <33

    OdpowiedzUsuń
  154. mi osobiście podoba się każdy dzień oprócz czwartku :D

    OdpowiedzUsuń
  155. Super blog <3
    Codziennie sprawdzam czy dodałaś jakiś wpis <3
    Jesteś taka fajnaa :3
    Zapraszam rózwnież na mojego bloga i byłabym wdzięczna gdybys dała mi komentarz :
    alice-alicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  156. Nie wiem jak ty to robisz,zawsze świetnie wychodzisz w tych filmikach ! Zazdroszczę.
    http://little-fashionable.blogspot.com/ ZAPRASZAAAAAM <3

    OdpowiedzUsuń
  157. Bardzo masz ladny styl ubioru. Ale do tego trzeba tez troche kasy ;3
    Codziennie czytam Twojego bloga i mi sie bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !Za kazdy komentarz dziekuje ♥♥ !