2013/02/15

łyżwy


heeii dolls

Na sam początek chciałam wam podziękować za to , że przeczytaliście mój ostatni post , opowiedzieliście różne historie i większości z was zakręciła się nawet łezka. Ja pisząc ten post nie widziałam dokładnie klawiatury przez łzy w oczach. Jednak chcę wierzyć w tych dobrych ludzi , tych którzy na pewno by pomogli. Trzeba mieć nadzieje na lepsze jutro.

Dziś w szkole na zajęcia gimnastyki byliśmy na łyżwach o graliśmy w hokeja i strzeliłam nawet gola ( nie wiem czy to się nazywa gol w hokeju)  Co prawda dawno nie jeździłam na łyżwach jednak nogi nie zapomniały jak się to robi. Lubię zjazdówki , rolki , rowery więc łyżwy jednak o wile szybciej można załapać jeśli umiesz jeździć na nartach i rolkach to łyżwy to o wiele szybciej można załapać. Na weekend mam zero planów , mama ma jutro urodziny więc sobota będzie bardziej rodzina :)


 

 
 
miłego weekendu życzę! filmik z urodzin - click

184 komentarze:

  1. :),Ja moze w niedziele jade na łyżwy ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pościk :-D kocham łyżwy :-D i chyba gool w hokeju tez nazywam sie gool ale nwm :-D Zapraszam
    http://nierozlaczne-dusze.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjecia <3
    mam pytanko; w jakim programie je obrabiasz?

    zapraszam do mnie;
    fashionandfashionblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubie jeździć na łyżwach ;d
    śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię łyżwy, ale bardzo dawno na nich nie byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia. ;d
    attka-attkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post ! Zapraszam do mnie i do obserwowania:)
    franki13.blogspot.com
    Może zostaniesz na dłużej ?!
    Czekam i Pozdrawiam Franki

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć Lucy ;)
    Uwielbiam twojego bloga ;3
    mam pytanko ..
    Czy mogłabym się z Tobą jakoś skontaktować ?
    Na przykład popisać na gg ? czy coś w tym stylu ;)
    Proszę o odpowiedz ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. też byłam dzisiaj na łyżwach ;) udanego weekendu ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia! zrób filmik o tym jak zrobiłaś się taka sławna! zapraszam do mnie: http://ang-angie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny filmik. :)
    Ja jakoś nie mogę załapać tej jazdy na łyżwach. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. zrób filmik o sławie swojej z chęcią bym taki obejrzała! zapraszam do mnie: http://ang-angie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz ♥
    Czy Ty dziś zaczynasz ferie? ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nie byłam na łyżwach. Te moje już dawno na mnie za małe.
    Ciekawie macie w tej szkole w Norwegii, chodzicie sobie na narty, łyżwy. Czemu w Polsce tak wf nie może wyglądać? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My chodzimy 2 razy na tydzien z klasa na lodowisko ;D

      Usuń
  15. Sliczne zdjecia,ja nie umiem na łyżwach;cc
    czytałam ostatni post i straszne jest to co dzieje sie ze zwierzetami w tych czasach,nie tylko psami :(
    zapraszam również : http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. jaka Ty piękna! *_*

    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi tez zakręciła się łezka w oku . Po przeczytaniu tamtego postu od razu poszłam do moich zwierzątek . Świetnie piszesz . Sto lat dla mamy !

    OdpowiedzUsuń
  18. Lucy, jesteś piękną i mądrą dziewczyną, co rzadko idzie razem w parze. Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Złóż mamie życzenia od czytelników twojego bloga! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie ; D Też chciałabym, żeby u nas w szkole zrobili taki dzień na łyżwach !

    aliswi995.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię czytać twój blog :)
    Jesteś śliczna i nie przejmuj się hejtami, którzy mówią, że jesteś brzydka itd ... oni ci zazdroszczą !
    A czemu nie dodajesz żadnych filmików z Julią albo bez ? (ale nie chodzi mi o urodziny)

    KOCHAM CIĘ ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Lucy jakie ty piszesz rozbudowane zdania xd '' Lubię zjazdówki , rolki , rowery więc łyżwy jednak o wile szybciej można załapać jeśli umiesz jeździć na nartach i rolkach to łyżwy to o wiele szybciej można załapać. '' XD

    OdpowiedzUsuń
  23. o jezuuuuuuuu jaka ty jesteś śliczna Lucy, zawsze to wiedziałam, a te zdjęcia *,* pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. W drugim akapicie wkradł się błąd ;) ale to prawda; jeśli umiesz jeździć na łyżwach to na pewno też na rolkach.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś po prostu śliczna!

    Zajrzyj!
    http://meg-aniaaa.blogspot.com/
    Będzie mi milo jak zaobserwujesz!

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia! <3 tamten post był świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też lubię grać w hokeja! ;D
    śliczne zdjęcia, uwielbiam tą twoją koszulę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. też lubię grać w hokeja. ;)
    śliczne zdjęcia, uwielbiam tą twoją koszulę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale macie super, że na gimnastyce możecie jeździć na łyżwach :3

    nicesweetsmoothies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ciezko sie czyta tą nową czcionke ;//

    OdpowiedzUsuń
  31. Lucy, carpe diem ! !


    Łyżwy to fajna sprawa. Też zamierzam się wybrac w najbiższym czasie :)
    zapraszam: zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Też chciałabym na wf chodzić na łyżwy :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Też chcę chodzić na łyżwy na lekcjach wf :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Lucy masz przecudownego bloga <333
    Może zrobiłabyś post "5 ulubionych ubrań i dodatków"
    Ostatnie zdjęcie jest cudowne *.*

    Serdecznie zapraszam ---> http://fashionisbeautifulthing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Co robiłaś z włosami ? są śliczne ! Nagraj filmik jak je robisz ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  36. Miłego Weekendu !:) Ja jutro wybywam na łyżwy :)
    http://love-story-in-london.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Miłej zabawy na urodzinach. Jak zrobiłaś takie włosy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny post. ( jak zawsze )♥
    Wszystkiego najlepszego dla twojej mamy !!!

    OdpowiedzUsuń
  39. http://littleredtalksmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej mogłabyś zrobić post o pielęgnacji swoich włosów, a najlepiej filmik ;) Masz śliczne włosy <3 Pozdraawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ooo , moja mama też ma jutro urodziny! :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  42. Lucy jestem twoją fanką. ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach, jesteś wogóle bardzo fotogeniczna, Łucja :)

    + myraspberrysmile.blogspot.com - wpadnij do mnie w wolnej chwili i zostaw coś po sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dodaj jutro zdjęcia jestem ciekawa twojej stylizacji na urodziny mamy.:D Uwielbiam łyżwy ♥ Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny blog!
    zapraszam http://marzenniemozenamodebracnikt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. idę oglądać filmik, notka super ♥
    buziakyyy ;*
    www.vicky-and-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. piękna <33
    myfashion-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. wczorajszy post był wzruszający :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja uwielbiam łyżwy <3 Też długo nie jeździłam ale to jak z jazdą na roweże, tego się nie zapomina ;) Śliczne zdjęcia <33

    OdpowiedzUsuń
  50. Ślicznie wyglądasz! :) Ja nie lubię jeździć na łyżwach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajna ta twoja koszula. Zapraszam w wolnej chwili:
    http://ka-booom-please.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystkiego Najlepszego dla mamy :)
    http://vera-veera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. koniecznie życz wszystkiego naj dla mamy ode mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. koniecznie życz wszystkiego naj dla mamy ode mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. cudowna ! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  56. Lucy jestem twoją fanką.! ♥

    OdpowiedzUsuń
  57. co robiłaś z włosami ?

    OdpowiedzUsuń
  58. Oj Luu, Luu, widzę, że ostatnio stawiasz na "wojskowe" sty;izacje,co? :) Przekaż swojej mamie najlepsze życzenia urodzinowe! Miło by też było gdybyś wpadła do mnie na mały kurs gotowania- aktualnie zjadziesz u mnie same podstawy ;) loovelyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Dokładnie ! Jak umiesz jeździć np. na rolkach to na łyżwach się o wiele łatwiej uczy :)
    Aczkolwiek jeśli raz się nauczyłaś to tego się już nie zapomina :D
    Uwielbiam jazdę na łyżwach <3
    Ślicznotka,masz piękne oczy !
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. śliczne włoski :) lepiej ci w kręconych !
    moja mama też ma jutro urodziny :D

    http://fashionbeautylife-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. nie przepadam za łyżwami ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Lucy , to ostanie zdjęcie jest najlepsze. Pozdrawiam *,*

    OdpowiedzUsuń
  63. Jak ja Ci zazdroszczę, że Ci się tak włosy rozjaśniły ♥

    OdpowiedzUsuń
  64. Czy betinabf jest w twoim wieku? Ile ma lat Betinabf?

    OdpowiedzUsuń
  65. Super wyszłaś na tych zdjęciach ;3
    A w hokeja już daawno nie grałam, ale pamiętam, że lubiłam ten sport zawsze :D.

    Pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń
  66. śliczne zdjęcia. koszula <333
    http://my-life-in-warsaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Fajny post i śliczne fotki <3

    OdpowiedzUsuń
  68. Haha, filmik świetny. :3
    Zazdroszczę takich przyjaciółek <3

    http://bellabetty.blogspot.com
    http://opowiadaniaoonedirectioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. wszystkiego najlepszego dla mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. łyżwyyy ;) jak ja dawno na nich nie byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. cudowna jesteś ;) świetnie piszesz ;]

    graphics-buudyn.blogspot.com

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  72. nie podoba mi sie ze blog jest na środku ;//

    OdpowiedzUsuń
  73. mówilas ze nie lubisz zjazdówek, zdecyduj sie!

    OdpowiedzUsuń
  74. Fajna sprawa z tym hokejem :-)

    OdpowiedzUsuń
  75. Masz naprawde czadowego bloga. Wczodzę na niego codziennie, przynajmniej staram się. Jesteś bardzo śliczna. Jestem ciekawa kiedy dodasz nowy filmik z Julią na YouTube. Zapraszam na bloga natusia-natuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  76. haha, Lu, moja mama też ma jutro urodziny xDDD Wszystkiego najlepszego dla mamy

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja koocham łyżwy! <3

    http://heaven-mia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. przecudne zdjęcia i świetny post :*

    OdpowiedzUsuń
  79. U mnie łyżwy mogą oznaczyć na czarnej liście jako totalna klapa. Choć jest to wspaniały sport, to ja nie jestem aż tak wspaniała :DD. Czytałam ostatniego posta - świetny. U r best blogger<33.

    OdpowiedzUsuń
  80. Jesteś śliczna W internecie jesteś bardzo ciekawą postacią .Fajnie było by cię poznać w rzeczywistości . Strasznie lubię czytać twojego bloga *.* Zaglądam tutaj codziennie ;* Miłej zabawy ci życzę . Jestem twoją stałą czytelniczką już od bardzo ,bardzo dawna . Cieplutko cię pozdrawiam Fajnie by było gdybyś zajrzała na mojego bloga i przynajmniej skomentowała (Ale mimo to nic na siłę) Bardzo się cieszę Że jesteś i ,że mogę w wolnych chwilach poczytać ,popatrzeć i miło spędzić czas czytając twojego cudownego bloga *.* <3
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetne masz posty, podziwiam Cię ;)
    Zapraszam na mojego bloga http://cysia-dusia-oliwcia-pigi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Ślicznie :) zapraszam do mnie http://alamodaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Śliczne zdjęcia <3
    Ja nie umiem jeździć na łyżwach, hahaha.

    Od niedawna zaczął działać ponownie blog Wywiadernia.
    Przeprowadzam tam wywiady.
    Jeśli chcesz abym przeprowadziła z Tobą wywiad, napisz na email: wywiadernia@vp.pl
    Zapraszam również na bloga: wywiadernia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. świetny post ślicznoto :3
    marta-maarta.blogspot.com <----- zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  85. Uwielbiam jeździć na łyżwach <3

    Mam takie małe pytanko:
    jaki posiadasz obiektyw do swojego Nikona ?

    OdpowiedzUsuń
  86. Bardzo ładna jesteś ; )
    Świetna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  87. przepiękne zdjęcia <3
    masz takie pokręcone włosy z natury czy kręcisz?

    OdpowiedzUsuń
  88. Kocham łyżwy, muszę jeszcze się trochę podszkolić :) Jak ty to robisz że zdjęcia są takie śliczne? Sama mam bloga i jestem pod OGROMNYM wrażeniem :)
    Zapraszam, zawsze będziesz mile widziana :)
    Dominika-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Wszystkiego Najlepszego Pani Mamo Lucy.!
    Lucy jak zwykle ślicznaś <3333

    Weronika.!!
    Karmel-Ciastko-Czekolada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Hejj Lu:) Mam nadzieję, że przeczytasz i może odpowiesz coś na moim blogu:* Jestem twoją wielką fanką, jestem wręcz uzależniona od twojego bloga i bardzo bym chciała porozmawiać z tobą na facebooku albo skypie:) Napisz do mnie w komentarzu czy chcialabyś się "poznać":) Wtedy jakoś to może zorganizujemy co?

    OdpowiedzUsuń
  91. oo ja już nie jeździłam na łyżwach dobre 5 lat ;/

    http://www.pati-paaati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Lucy jest cudowna ♥

    bardzo mądrze piszesz ,naprawdę

    mnie do niedawna trudno było mieć nadzieję ,na lepsze jutro ale chyba sprawa powoli się zmieniają

    OdpowiedzUsuń
  93. Życz ode mnie swojej mamie zdrowia szczęścia i spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  94. Lucy czy ty dodajesz na swojego bloga reklamy ??

    OdpowiedzUsuń
  95. Piękna ta koszula zapraszam do mnie..http://alexandraaxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Czy Asil ma bloga? Ps. Świetny filmik !!

    OdpowiedzUsuń
  97. cudownie wyglądasz Lucy (;
    ja też lubię łyżwy (;

    OdpowiedzUsuń
  98. Hei ;3
    Mam prośbę mogła byś nagrać filmik o swojej grzywce ? np. Jakie obawy miałaś przed ścięciem, na kim się sugerowałaś, jak nią układasz , jak o nią dbasz itp.
    Jeśli nagrałabyś taki filmik byłabym bardzo wdzięczna ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  99. Lucy miałaś już dawno dodać jak robisz shake : (

    OdpowiedzUsuń
  100. Jaka ty śliczna *.*
    Wpadniesz?
    http://lifeofjuliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Też bym poszła na łyżwy. ;o

    OdpowiedzUsuń
  102. jaki masz obiektyw do lustrzanki?

    OdpowiedzUsuń
  103. świetny blog :* ogólnie masz świetną urodę :)
    obserwuje!

    stopfeelings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Jak fajnie macie, łyżwy na w-f ♥ Śliczne zdjęcia.

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. Heh, śmieszny ten filmik z urodzin. Zapraszamy, to dla nas ważne----> http://vicki-marti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. masz śliczne włosy,ale trochę zniszczone .. :D

    OdpowiedzUsuń
  107. Jesteś świetna jak mi jest smutno zawsze włanczam twojego bloga.I zły humo mija
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  108. Moja mama tez się urodziła 16 lutego!!!!!!!!!!!!!!! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  109. fajny post, mam pytanie:
    jak zrobiłaś to tło na twitterze?

    OdpowiedzUsuń
  110. moja mama też ma urodziny 16 lutego!! ;) ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  111. mmm.. ale ładny wygląd bloga. ;D

    OdpowiedzUsuń
  112. Lucy zajmij sie swoim blogiem , bo tracisz widzów :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Świetna stylizacja :) Masz naprawdę fajnego bloga. Serdecznie zapraszam do siebie na www.szafa-cudow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Wszystkiego najlepszego dla Twojej mamy :)

    + myraspberrysmile.blogspot.com - wpadnij do mnie jeśli masz czas i zostaw cos po sobie ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  115. chciałabym być taka śliczna ♥.♥ jak ty ^.^
    zarąbiste oczy, włosy, usta <3
    świetny blog ♥ jestem twoją fanką :>
    +wpadnij, dopiero zaczynam :*

    OdpowiedzUsuń
  116. śliczna ;) wszystkiego najlepszego dla twojej mamy ! .
    chcemy w Polsce takie w-f'y !

    + blondynka-przedstawia.blogspot.com/ -nowy post !

    OdpowiedzUsuń
  117. Kocham Cię♥♥♥
    Jesteś taka śliczna!♥

    OdpowiedzUsuń
  118. Luccy ♥ NAJLEPSZA BLOGGERKA :DDD

    OdpowiedzUsuń
  119. Ładne ciuchy :)
    www.juulia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Jak pokręciłas sobie włosy? Proszę odpisz! :)
    PS śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  121. Co to za piosenka do której tańczyłaś ;) bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  122. śliczne zdjęcia, mam ochotę pojechać na łyżwy :p
    filmik też świetny, hahaha, najlepszy był Twój taniec ;D

    OdpowiedzUsuń
  123. i jak zwykle patrząc na twoje zdjęcia: ,,chciałabym być taka ładna jak ona"
    ale serio, jesteś śliczna i masz piękne włos. naturalne, czy jakoś kręcisz?

    zapraszam: tosia0809.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. Zajebiste zdjęcia , wpis bardzo ciekawy.
    Uwielbiam Cię ♥
    wpadnij do mnie jeśli będziesz chciała ^^
    http://polalove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. Ładne zdjęcia , ja tak średnio umiem jezdzić na łyżwach ,

    claudia-claudiette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  126. śliczna jesteś ♥

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  127. Cudna <3 i widzę że włosy trochę Ci urosły ;D.. http://this-is-trainers.blogspot.com/2013/02/moje-ulubione-blogi-d.html napisałam o Tobie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  128. Piękna ta koszula ! ♥

    // mouirr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  129. Ale świetne zdjęcia !! :) Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  130. Super! Właśnie wygrałam bilet na koncert Justina Bibera!

    >> BiletyDarmowe.pl <<

    OdpowiedzUsuń
  131. Wszystkiego najlepszego dla Twojej mamy ♥ :) ! ♥ ! http://natalie-natallie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  132. hej :D
    świetny blog :D
    Zapraszam do moich początków blogowania :
    http://wiktoriiiaa9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  133. Jestes śliczna <33 Często oglądam twoje filmiki na YouTube i są równie genialne jak ten blog . Masz dużo odwiedzin,świetny nagłówek ,dobrze piszesz,fajne zdjęcia i ogólnie zazdroszczę Ci <3
    Mam pytanie : jak zrobiłaś ten nagłówek ? ... Jak możesz to odpowiedz na e-mail : wikusia2106@o2.pl
    Będe wdzięczna :33

    Zapraszam do mnie :
    http://dream-24-h.blogujacy.pl/

    OdpowiedzUsuń
  134. hmm. wygląd bloga łudząco przypomina wygląd jednej blogerki, która sie strasznie inspirujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się tak wydaje....

      Usuń
  135. Śliczne zdjęcia !
    Lucy, gdy będziesz kiedyś robić video typu 'my morning routine' to czy mogłabyś z bliska pokazać, jak robisz kreski eye-linerem ? zależy mi, bo ty zawsze masz takie ładne a mi nie wychodzą i chciałabym widzieć z bliska jak je robisz ;)) będę bardzo wdzięczna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Też muszę się wybrać na łyżwy, awww. ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  137. lucy dasz tytuł piosenki do której tańczyłaś i potem nie które dziewczyny śpiewały tak ślicznie ?
    PROSZĘ ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  138. Kocham twojego bloga Lucy ;D
    Serdecznie zapraszam na mojego nowego bloga o mojej codzienności:
    http://megan-06.blogspot.com/

    Mam do ciebie pytanie :)
    Jak namówić rodziców na małego pieska ?

    OdpowiedzUsuń
  139. Lucy, nie rozumiem jak ty to robisz: umiesz pogodzić szkołę, wszystkie obowiązki i jeszcze do tego masz czas na pisanie tak ciekawych postów :D
    Wszystkiego najlepszego dla mamy ! <3
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga, bo z mojej strony masz zapewnione codzienne wuizyty :)
    http://everyonelovesrainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  140. Właśnie natrafiłam na Twojego bloga.
    Jesteś śliczna *.*
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz: http://zakochanewzelkach.blogspot.com/ a to początki więc jest ciężko dlatego też z góry dziękuję gdy zajrzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  141. Uwielbiam twoj blog!♥

    allaboutjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  142. nasza piękna Lucy, trololololo ♥♥ śliczna jak zawsze :))
    złóż życzenia mamie!♥


    zapraszam do siebie :)
    i-am-butterfly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  143. Masz zarąbisty blog.
    http://the-fucking-my-life.blogspot.com/ Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  144. Swietny post :) + sliczne zdjecia :)


    www.directionersimaginy69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  145. super ;)) najlepszego dla mamy ;)) :D

    http://fotografia-kasiaiasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  146. Wszystkiego najlepszego dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  147. Wcześniejszy post był wzruszający,na pewno da ludziom do myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  148. Śliczna jesteś, ale teraz masz brzydki wygląd bloga. Mi się osobiście nie podoba. (szanuje innych zdanie)

    OdpowiedzUsuń
  149. Śliczna jesteś ! Ja też lubię jeździć na łyżwach :)

    OdpowiedzUsuń
  150. Hej, bardzo fajny blog ! ;3 A babeczki wyglądają smakowicie, mogę prosić o przepis ?

    OdpowiedzUsuń
  151. Hej, bardzo fajny blog ! ;3 A babeczki wyglądają smakowicie, mogę prosić o przepis ?

    OdpowiedzUsuń
  152. śliczna jestes
    Zapraszam do mnie! http://marccelaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  153. Wooow, Lucy, jakie ty masz oczy! przerabiasz?

    OdpowiedzUsuń

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !Za kazdy komentarz dziekuje ♥♥ !