Strony

2013/03/11

Harlem Shake !


haha ! macie coś pozytywnego ! :)  dziś ma trening i muszę jakoś sobie zabandażować ręce żeby mi plastry nie spadały , bo mam takie wielkie i co chwilę się odklejają . Hah w środę jedziemy na cały dzień na biegówki  a w piątek na zjazdówki ! akurat na piątek bardzo się cieszę , bo zjazdówki są 100 razy lepsze od biegówek ( między innymi dlatego, że na zjazdówkach tylko zjeżdżasz z górki a nie tak jak na biegówkach) Zapowiada się fajny tydzień , szkoda tylko  że jakoś tak średnio się czuję , tak jak by mnie coś brało, ale jakoś się z tego wymigam bo nie mam ochoty siedzieć w domu ...:)

191 komentarzy:

  1. Fajnee :)
    http://olaablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha, świetne!:)

    http://alicja-aliszja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na biegówki ?? Zazdroszczę bo Bardzo bym chciała nauczyć ;) A tak apropo biegów narciarskich. Marit Bjoergen vs. Justyna Kowalczyk ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Nom mnie też coś bierze na horóbską ;3
    Ja tez chcę tam jechać , zabierz mnie ;***

    sylwia-life-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny filmik! Najlepszy harlem shake jaki do tej pory widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahahha xDDD. Lucy, odwala Wam xD



    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha.. rozwaliło mnie to z tymi stanikami!! ^^

    roni-nike.blogspot.com

    Zapraszam na mojego nowego bloga!! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. hahahah , fajny filmik ^^ : D



    nelabloog.blogspot.com
    Polecisz ?? ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha, świetny filmik, taką pozytywną energię to ja lubię + znakomite efekty ^^ Super. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale się uśmiałam ahahha :D
    wariatki :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnie 15 sekund zdecydowanie najlepsze! :D
    No i zapraszam do mnie :)
    http://bluerulez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uhuhu fajnie macie . Nie masz juz dosc zimy . ?

    OdpowiedzUsuń
  13. hahahahahahahahaa no ale się uśmiałam :D Fantastycznie Wam wyszło!
    Ahh zazdroszczę wypadu na narty ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. haahha :D świetny filmik :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha uwielbiam was ♥ Najlepsze to ze stanikami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hahah ;D fajne video ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahahaa ♥ Świetne ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahahahhaha bardzo fajny filmik :) zapraszamy do nas http://doublecherryfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem chora ;<
    Fajny filmik ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. hahahahaha mega <3 uwielbiam twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Haha, nie ma to jak zdjąć stanik spod bluzki i walić koleżankę po tyłku, bezcenne :)
    Powodzenia na zjazdówkach i biegówkach !

    OdpowiedzUsuń
  22. hahaha, ale świetny filmik ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. heheh no fajne ;D
    zapraszam do mnie http://sugarwhisper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Lucy chciałabym się zapytać jak zrobiłaś to że kolory się zmieniają i w jakim programie to zrobiłaś? czekam na odp

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę :D
    Jakiego obiektywu używasz do robienia zdjęć ?
    Właśnie niedawno kupiłam sobie taką samą lustrzankę i jestem ciekawa :D
    Pozdrawiam
    http://monia-moonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Hahaha świetne video ;) Wy to się umiecie bawić :)


    Zapraszam
    Dominika-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Hahaha, bardzo pomysłowy filmik <3

    OdpowiedzUsuń
  28. hahaha :D
    świetny filmik :D
    dzisiaj w szatni chłopaki nagrywali Harlem Shake'a :D

    oluchnaxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. haha ... mega pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. hahahahaha dziewczyny : o
    uwielbiam wasze filmiki więcej ich : *

    OdpowiedzUsuń
  31. Hahahah no to poprawiłas mi humor :)


    http://lamyporady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. hahah:D i to jest prawdziwy harleem ♥ Pozdro dziewczyny! ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Szał jest ,staniki latają! :p


    http://lamyporady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. U nas robili coś takiego w szkole xD Bardzo pozytywnie ;D

    aliswi995.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. haha :D staniki latają ;p

    OdpowiedzUsuń
  36. Haha fajny Harlem Shake ! :D
    Ale masz fajnie. Ja akurat mam teraz rekolekcje przez 3 dni, ale za to po nich mam pełno sprawdzianów -.-
    Życzę udanego tygodnia !! :***

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny harlem shake ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. hahah aż mi się humor poprawił jak to obejrzałam :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Super!! Szkoda tylko, że zdjęć dzisiaj nie ma:) Obie jesteście śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Haha,ale mnie rozśmieszyłyście świetny Harlem shake ! ♥ Jesteś świetna Lu :DD :**

    OdpowiedzUsuń
  41. hahahaha świetne! :D

    zapraszam do mnie;)obserwuję+liczę na rewanż:)
    kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny filmik.
    Ciekawy blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Hahah, kocham ten harlem shake . ♥ Jest taki zabawny . Miałam robić harlem shake z klasą, ale nic z tego nie wyszło xd Też ostatnio źle się czułam , chyba też coś mnie bierze. Btw. mój znajomy z klasy chyba się w tobie zakochał , hahaha . Mówił , że z tb pisze. Gościa nie ogarniesz :D

    http://what-do-you-call-tomorrow-without-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. hahahaha boskie video! nie no super wam to wyszło! <33

    http://any-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Haha! Jesteście genialne! :*
    U-wiel-biam Was! <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Haha! Jesteście genialne! :*
    U-wiel-biam Was! <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajny harlem shake, akurat wczoraj robiłam z przyjaciółkami :D

    + myraspberrysmile.blogspot.com ---> wpadnij ;3

    OdpowiedzUsuń
  48. świetne :D
    swiat-maddie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Super filmik. <3


    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Na chorubsko najlepsze ciepłe mleko z miodem :)

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. haha. oboże, jestem pierwsza! video, fajne. ( : + zapraszam do mnie http://werkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. No to oby żadna choroba Cię nie złapała ! I baw się dobrze :*
    A co do filmiku to haha :D
    Wariatki z Was ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Hahahahahahah XD Nie wiem co więcej dodać :P

    OdpowiedzUsuń
  54. ok? NIEZŁY POCZĄTEK TYGODNIA


    Twitter: Oliwia Tokarz

    Nk: OLI WIA

    Stardoll: Nikolusia3

    Moviestarplanet:

    ps: twój blog jest super

    OdpowiedzUsuń
  55. W takim razie życzę zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. A najlepsze to od 16 sekundy hahahah XD Może i jesteście tylko we dwie, lecz harlem shake i tak świetny <3!

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny filmik!! Znów ja wolę biegówki, zawsze boję się zjeżdżać...

    OdpowiedzUsuń
  58. Czesc lucy wchodze na twoj blog codziennie i jestes dla mnie wzorem do nasladowania i cie podziwiam jak ty to zrobilas ze jestes taka popularna ja tez mam swoj blog ale ty masz o wiele lepszy o wiele!!!!:-)
    I traktuje cie jak prawdziwa przyjaciolke chociaz wcale sie nie znamy i czuje w tobie bratnia dusze poniewaz uwazam ze mamy taki sam charakter a i jeszcze cos codziennie upodabniam sie do ciebie mam nadzieje ze nie jestes na mnie zla ze chce byc taka jak ty
    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  59. heeh rozwaliliście mnie tym filmikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  60. A mi się podoba mimo tych komentarzy na YT :) Gratuluję przyszłego tygodnia. :) Będzie się działo xd Masz super ładną przyjaciółkę :D Wspołczuję też tego, ze coś Cię bierze. U nas było juz typowo wiosennie a u mnie w nocy spadł śnieg i jest biało! Masakra ... Jeżeli masz ochotę to było by mi bardzo miło gdybyś mogła wejść na tego blogaa: http://pozytywniejebniete69.blogspot.com/ I wyrazić swoją opinię na jego temat. :) Dopiero zaczynamy, ale od profesjonalistki chciałybyśmy wiedzieć czy to ma jakieś szanse wypalić :) Najlepiej gdybyś poświęciła nam jeden komentarz pod ostatnim postem :) Jak się spodoba to liczymy na dodanie się do obserwatorów i byłoby nam bardzo miło gdybyś poleciła naszego bloga na swoim, byś nam troszkę bardzo pomogła! :D Dzięki, dzięki, dzięki - Twoje stałe czytelniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Hahah, spoko filmik ;)
    Ile ja bym dała, żeby pojeździć albo pobiegać na tych biegówkach ^^

    OdpowiedzUsuń
  62. Jesteś super ! Szkoda tylko że nie mieszkasz już w Polsce :c

    OdpowiedzUsuń
  63. Hah :D Ten film jest boski ;)
    Jeżeli masz czas looknij do mnie :D

    zula-zully.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. hahah, świetne jesteście :P

    OdpowiedzUsuń
  65. Haha fajne !
    Zapraszam http//ola_pysia.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. świetny filmik. ;]
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. fajny, fajny :D

    orbii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Hahaha to widzę że fajnie się bawiłyście ♥♥
    Harlem Shake Forever ! :D

    oiksisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. O fajne masz , życze szczęścia mam nadzieje że się nie rozchorujesz

    OdpowiedzUsuń
  70. hahaa jaki fajny filmik! :):) gdzie przerabiasz filmiki? zapraszam: ang-angie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Ok mega pozytywny filmik ; o
    Nie ma to jak krecic harlem shake w 2 osoby, ale i tak fajnie : )
    alicjabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Jakie wy śliczne i chudziutki zazdroszczę figury *.*! fajne efekt z tymi światłami ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. jeju strasznie poprawiłaś mi humor <3

    OdpowiedzUsuń
  74. Miałam iść na Harlem Shake, ale sięrozchorowałam i do terz siedzę w domku xdd No zjazdówki są lepsze.;3

    www.lolowata-marika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. HaHa.! Oj Lucy... Filmik jest mega pozytywny.! xD

    OdpowiedzUsuń
  76. W jakim programie przerabiasz filmiki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Harlem Shake - hahaha! Dobre! :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  78. ŚWIETNY HARLEM SHAKE! Hhahah
    Oby cie nie wzięło... ja nienawidzę siedzieć bezczynnie w domu
    nixo-jadowita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Czy to były staniki !? Ty to masz Lucy pomysły ......ale się dłuuuuuuuuuugo z tego śmiałam !!!!!!!! ŚMIESZNY TEN FILMIK!!!!!! (oczywiście pozytywnie śmieszny)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja z klasa w galerii chcemy zrobić Harlem shake!!

    OdpowiedzUsuń
  81. hahahaha świetny pomysł! ♥

    OdpowiedzUsuń
  82. Ha ha ha cudowne ;D

    OdpowiedzUsuń
  83. Fajny harlem shake ♥ Huehue. :) Jeden z najbardziej udanych jaki widziałam. <3

    OdpowiedzUsuń
  84. hahaha niezłe :D

    OdpowiedzUsuń
  85. Hahah, rozwala system ! :D
    Uwielbiam was. :*

    OdpowiedzUsuń
  86. Hahaha! Niezły Harlem Shake. :) Jak jakieś bachory będą pisały, że jest głupie, to się nie przejmuj. Hejterzy po prostu nie mają poczucia humoru. A ty masz i to jest super!

    OdpowiedzUsuń
  87. widze ze staniki latają!

    OdpowiedzUsuń
  88. Haha :D BEST VIDEO EVER! <33

    werandaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Na biegówki? zjazdówki?
    Sory nie w temacie jestem.
    Jeździsz na nartach?

    OdpowiedzUsuń
  90. Hahahah! Szalone Wy :D

    http://heaven-mia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Pozytywne :D :D
    zapraszam :D

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Hahah, fajny harlem ! :D
    zykarifa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Ja osobiście leże chora w łóżku ^^
    Powodzenia w śr. i pt. : ]

    OdpowiedzUsuń
  94. Hahahha jakie pojeby ♥

    OdpowiedzUsuń
  95. Beczny filmik ,nawet mi się humor poprawił ;)
    Pozdrawiam i zapraszam: pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. hahah wariatki :P
    Asil ma piękne włosy.

    younglonelysou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Hahahha, fajny filmik xD ♥
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Cudo!!
    Fajny pomysł!:)
    Chcemy więcej filmików z Asil!
    Takk...!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  99. Haha ! Asil najlepsza ;) I ty też ;)
    Super blog ;)
    Więc takich filmików ;)
    http://xdmycolorfulthoughtsxd.blogspot.com/ zapraszam na ten blog nie zawiedziesz się ;) Tylko część postów została usunięta ;( Ale i tak superr ....
    I jeszcze raz superrr blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  100. hahahahahah... dobre naprawde!
    szacunek ^^ bardzo mi sie podoba w końcu Harlem shake polega na gibaniu ciałem na lewo i prawo XD

    OdpowiedzUsuń
  101. Lu , ale ty jesteś naładowana pozytywną energią ! XD

    OdpowiedzUsuń
  102. super ; p
    pozdrawiam : *
    i zapraszam do mnie , będzie mi miło jak polecisz mojego bloga i dodasz się do bserwatorów ; )
    www.allofthegalaxies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Trochę nieudane to harlem shake, ale licz się wspólna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Mam jeszcze 2 pytania. :)
    1. Czy twoja rodzina wie o twoim blogu?
    2. Jak zrobiłaś tą "narrację w filmiku "Jak powstają moje posty"?

    OdpowiedzUsuń
  105. Genialny blog.
    Strasznie jesteś entuzjastyczna i pomysłowa ^.^
    Na twoim kanale ja yt obejrzałyśmy filmik właśnie o blogowaniu i wspominałaś, że lubisz czytać posty o codziennym życiu, a więc zapraszamy do siebie.

    http://olcie323.blogspot.com/

    Pozdrowionka i obserwujemy <3

    OdpowiedzUsuń
  106. FILMIK Hahah :D

    http://vera-veera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. Fajny filmik
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :
    http://gosia-and-gosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. Hej masz super blog, wchodzę codziennie. Zapraszam do mnie http://it-bring-me-joy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  109. cudowny blog (:
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Fajny filmik ♥

    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Tu masz Harlem Shake na basenie w moim miescie ^^
    http://m.youtube.com/#/watch?v=e0SCrV3uV4g&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3De0SCrV3uV4g&gl=PL

    OdpowiedzUsuń
  112. no fajny ten filmik, ahahahh ^^

    OdpowiedzUsuń
  113. Super Filmik :D .

    Zapraszam : cool-blue-berry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. hahaha fajny filmik ;)

    http://my-life-in-warsaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. Haha super ten Harlem Shake

    OdpowiedzUsuń
  116. Świetny filmik troche poruszania się wy siciągałyście staniki hahahahahahahahah świtnie

    OdpowiedzUsuń
  117. Nie wiem co wy wszyscy tak z tym Harlem Shake, ale filmik ekstra. W jakim programie montowałaś?

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. Widzę, że teraz każdy ma "fazę" na Harlem Shake...

    OdpowiedzUsuń
  119. Fajny filmik :D

    stone-iron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Hahah świetne ! :D
    malina3905.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  121. Hahha, dobre XD Fajnie wam to wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  122. te staniki XD


    http://pati-paaati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. Błagam zalogujcie się: http://shinybox.pl/order/index/mode/subscription/?ref=cc78aa3

    OdpowiedzUsuń
  124. Świetnie wyszedł wam harlem shake :) . Wariacja na całego :) .

    zapraszam do mnie : http://themessyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. jakie debilki ;* xd

    graphics-buudyn.blogspot.com

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  126. super tańczycie :D I efekty dajne *-*
    zapraszam do mnie : www.allofthegalaxies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  127. Jest świetny *.* http://rickley656.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  128. pozytywnie <3

    OdpowiedzUsuń
  129. Hahha xd Niezły filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  130. jaki masz model telefonu ?

    OdpowiedzUsuń
  131. Och ty szalona : D
    Pozytywnie zakręcona .

    OdpowiedzUsuń
  132. Hahahahahahahahahahah harlem shake ♥
    aboutmeoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  133. zarąbisty film ale troche krótki :(
    Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
  134. Świetny filmik ! :))
    Zapraszam do mnie

    http://smarti-smaarti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  135. fajny filmik!
    zazdroszczę tych zjazdówek, zarówno jak i biegówek!:)

    OdpowiedzUsuń
  136. Od dłuższego czasu śledzę Twojego bloga i jestem nim 'zauroczona' :) jesteś wielka :)

    OdpowiedzUsuń
  137. super :) bardzo cię lubimy Lucy :)

    OdpowiedzUsuń
  138. Wszyscy kochają Harlem Shake : D

    OdpowiedzUsuń
  139. Hej Lucy. Świetny filmik : ) ps. mam pytanie i wiem, że może dostajesz je czesto i już Cię denerwuje ale czy mogłybyście nagrać z Julią jedno video w pokoju Juli? (nie chodzi o film w którym Julia pokaże swój pokój chodzi poprostu żebyście tam nagrały) Prosze odpowiedz jak nie tu to w notce.
    BŁAGAM ODPOWIEDZ!

    OdpowiedzUsuń
  140. Mam pytanie- w jakim programie przerabiasz filmiki?? :)

    OdpowiedzUsuń
  141. Nie powiem, wariatki to z Was niezłe xd

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  142. Gratulacje !!! :D
    Śliczna grzywkaa *________*

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  143. Super masz extra blog oglądam go co jakieś 2 dni ;*

    OdpowiedzUsuń
  144. W jakim programie przerabiasz filmy ?

    Zapraszam do mnie
    little-strawberry-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  145. fajny filmik ;)
    zapraszam na mojego bloga: http://nika-and-kosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  146. http://vizualny-swiat.blogspot.com/2013/03/jeszcze-dzis.html - Zapraszam na hongout ; 0 Jest przełożony z 17 ; 00 , na 18 ; 15 ♥ Mam nadzieję że wpadniesz i miło spędzisz z mną czas ; * Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  147. Świeetnie . ! *.* Kocham Ten Filmik *-* Wbijaj do mnie i zostaw po sobie jakiś komentarz, myślę, że Ci się spodoba . ;) http://jula-jullaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  148. Hahaha, nie ma to jak dobre harlem shake. Też uwielbiam tak wygłupiać się z moją przyjaciółką. Pomysł ze stanikiem? - bezcenny ;)

    Pozdrawiam i zapraszam/

    OdpowiedzUsuń
  149. świetne! :D zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  150. Supeer Blog < 3 Jestem twoją fanką ;) I zapraszam do mnie ;* http://niki-smilee232.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  151. Wariatki (sory jeśli uraziło ) :3

    OdpowiedzUsuń
  152. Hej. Zobaczyłam twój blog w bravo girl i spodobał mi się.

    Zapraszam do mnie (dopiero początkuje)mam nadzieję że ci się spodoba:
    http://blogowiczka-monia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  153. Na jakoej pozycji grasz?

    OdpowiedzUsuń
  154. haha pomysłowe! :)
    http://diaryforcreative.blogspot.com/ -welcome!

    OdpowiedzUsuń
  155. ŚŁiczna jesteś *.*
    Genialny blog !
    Super Harlem Shake :D
    Obserwujemy?
    optymistycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  156. super blog ;)
    zapraszam : http://nika-and-kosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  157. Fajnie tańczycie zapraszam do mnie :)
    http://zosia-zosiulkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  158. też bym chciała mieć taką przyjaciółkę, która umie się bawić....
    super dziewczyny! :P:P

    OdpowiedzUsuń
  159. jesteście megaśne! XD

    OdpowiedzUsuń
  160. Kocham Was! <3

    OdpowiedzUsuń
  161. w jakim programie obrabiasz te filmiki i wgl? mega pozytywnie co do harlen shake, lubie twój blog i często tu wchodze :)

    OdpowiedzUsuń
  162. Masz super bloga i vloga... Harlem Shake był bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  163. Gdzie przerabiany filmik ? :D ODPOWIEDZ

    OdpowiedzUsuń
  164. Biegówki są lepsze! Ja osobiście trenuję narty biegowe i je uwielbiam <3
    Na biegówkach bardziej ćwiczysz mięśnie. A jak lubisz się powygłupiać , to na biegówkach się da , a na zjazdówkach ciężko z tymi butami ^^

    OdpowiedzUsuń
  165. Hahaha świetny filmik. Zapraszam do mnie na rozdanie ;*
    Pozdrawiam ;*;)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !Za kazdy komentarz dziekuje ♥♥ !