Strony

2013/04/16

crazy week



hei !

 Ten tydzień zapowiada się bardzo zabieganie. Dziś po szkole byłam u......tak zgadliście u Asil. Pojechałyśmy z jej dziadkiem oddać butelki ( tu się je segreguję i za to dostajesz pieniądze.) I potem kupiłyśmy sobie coś dobrego. Tak sobie siedziałyśmy i rozmawiałyśmy :) Jutro w sumie żadnych większych planów no oprócz treningu. Za to w czwartek jest amatorski pokaz mody. Będę tam tańczyła gangam style, ale najpierw razem z Asil wjedziemy na taki zabawkowym traktorze..haha nie wnikać.
Więc musimy mieć jutro jeszcze próby no i w czwartek od razu idę po szkole do Asil i potem jedziemy na hale, aby mieć generalką próbę. Wrócę dopiero po 21, więc w czwartek na pewno postu nie będzie. Nie jestem pewna czy wezmę aparat ze sobą, bo musiała bym go brać ze sobą do szkoły a wiecie plecak, torba plus jeszcze aparat to trochę za dużo.

Teraz chwilę wytchnienia !


dziś mam doła- Justin jest w Norwegii ale ja oczywiście nie mam biletów...

256 komentarzy:

  1. Piękna koszula dzięki ze odpisałas mi na fb :p ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się ! Będziesz miała bilety na następny koncert ;* hahahah już cie widze na tym traktorze xd


    http://smarti-smaarti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy wygląd bloga?? :)) Podoba mi się :D
    Miałam bilety na Justina w łodzi gdybym miała z tobą kontakt to bym ci je dała, ale nwm czy byś nawet pojechała :/

    -----
    nie-rezygnuj.blogspot.com
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejciu...śliczna jesteś! :* zrobiłaś mi ochotę na coś słodkiego ;D
    colorful--wardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog jestem pierwsza hhaa - http://assykate100.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też będę zabiegana. Już na nic nie mam czasu i wgl. >.<

    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie martw się Lu. Moja siostra tez jest w Norwegii ja nie pojechałam iteraz jestem z dołowana ;((((((((( Życze powodzenia na tym pokazie ♥

    http://olqa-olqaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ojj :< nie płacz ze nie masz biletów . ::< na pewno kiedyś go zobaczysz .: )

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Luzy! ♥
    MAM WIEEELKIE PYTANIE!
    Jak ułożyłaś tu grzywkę?
    http://lucy-luucy.blogspot.com/2013/04/pamietnik-2013-04-11.html

    OdpowiedzUsuń
  10. O.. szkoda, że JB Cię ominie. Nie martw się Lu. Już ja załatwię tak, żebyś była na każdym jego koncercie ( nie wnikaj jak :D ) A tak to super zdjęcia. Ah.. Gangam Style :D


    ninaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. też miałam doła jak Justinek był w Polsce a jak ja sie ocknęłam to nie było nigdzie biletów >.<
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Heei Lucy ♥ Świetne zdjecia. Niall ♥ Zyczę Ci udanego wystepu no i Asil tez :)Chociaz nie jestem Belieber, tez miałam doła jak Justin był w Polsce O.o :) Zapraszam do mnie natalie-natallie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziś oglądałam Twoje wideła na yt i jesteś cudownaaa ;**

    Martynakl1

    OdpowiedzUsuń
  14. Lucy!!!
    Nie przejmuj się tym,że Justin jest w Norwegii!!! Jesteśmy z tobą Łucja!!!No i baw się na tym pokazie mody i śmiej się z Asil jak będziecie jeździć na tym traktorku.Zazdroszcze wam,że macie tak fajnie w skole.My mamy nowego chłopaka w klasie -_- szkoda gadać.Powodzenia i jesteśmy z tobą.


    Buziii ;*****

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak masz naprawdę na imię?
    Jesteś fanką Justina Bieber?
    Lubisz pączki?
    Czy na pierwszym zdjęciu to Twój tablet?

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniam, donut ♥
    Zabawkowy traktor? Może być fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ps. tak patrzę i od piątku/soboty przybyło ci 139 obserwatorów :P
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Lucy, mogę do ciebie przyjechać? BOŻE JUSTIN W NORWEGI ♥ Popłakałam się ;C

    OdpowiedzUsuń
  19. omnomnom *.* Nie dołuj się- na pewno jeszcze kiedyś przyjedzie do Norwegi a w tedy kupisz sobie bilety :)) śliczne zdjęcie *.*

    any-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Biedna, na pewno będziesz jeszcze miała okazję na jego koncert :D
    swietny wpis ♥
    Zapraszam do mnie
    http://kikusia29091998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że nie masz biletów na koncert Justina. Nie jestem jego fanką, ale kilka razy zdarzyło mi się to samo, tylko z moim idolem. Widzę, że fajnie się bawiłyście :)

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia śliczne :)
    Ja tez miałam doła, jak Justin był w Polsce, a ja nie miałam biletów :c

    OdpowiedzUsuń
  23. super post :))
    śliczna *.*
    JUSTIN ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny post chciałabym zobaczyć jak tańczycie:)
    Nie smutaj Justin napewno będzie w Norwegi jeszcze nie raz :)
    ania3231.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Lucy kochana nie przejmuj sie ;***

    OdpowiedzUsuń
  26. No to widzę, że miałaś bardzo fajny dzionek ! :D

    ola-ollyandolly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. W Polsce też istnieje recykling XDD
    Śliczny pierścionek masz.


    http://pati-paaati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Już nie lubisz Andrea ?

    uzio-buzio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie przejmuj się ;** Na pewno Justin jeszcze odwiedzi Norwegię, a jak nie to możesz przyjechać do Polski na jego koncert w sierpniu na który osobiście się wybieram ^^

    Mam nadzieję, że w czwartek dobrze ci pójdzie i będzie świetnie! :D

    + bardzo mi zrobiłaś smaka na pączki, Lucy! ;D

    http://life-is-killer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie przejmuj się, Justin na pewno to przeczyta i jeszcze kiedyś przyjedzie do Norwegii . :*

    Serdecznie zapraszam : aga-and-agusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjecia *.*
    kiedyś pojedziesz na jego koncert napewno : )
    alicjabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej o co chodzi z tym Justinem na asku . ? To jest prawdziwy Justin Bieber czy tylko sobie robicie żarty ? Prosze powiedz :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Narobiłaś mi smaka na słodycze, ale odchudzanie trwa. ;)
    Ech, nie musisz się martwić koncertem, u nas gdy był w Polsce był kilka kilometrów ode mnie, a ja co? biletów nie miałam. świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przykro mi ale ładna bluzka :3

    Stardoll-dust.blogspot.co.uk blog o życiu w Anglii i modzie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Lucy nie przejemuj się jeszcze nie raz będziesz na koncercie Justina! ^^ Ja natomiast chyba się nie doczekam 1D w Polsce.. ;(

    http://navy-blue-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Szkoda, że nie będzie cię na koncercie. Ale nigdy nie mów nigdy :) Życzę powodzenia na pokazie mody :)


    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. lucy nie smuc sie kiedys napewno pojedziesz na jego koncert i zostaniesz OLLG :) jestes sliczna <3 mam jeszcze pytanie jest gdzies obok ciebie starbucks coffee?

    OdpowiedzUsuń
  38. słyszałam w radiu że rząd musiał przesunąć matury itd w Norwegii bo nie mogą sobie pozwolić na tyle nieobecności z powodu Justina - chłopak ma moc :D

    ślicznie wyszłaś, i nie smutaj w końcu go spotkasz :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczna bluzka. nie martw się, jeszcze kiedyś spotkasz Justina :)

    tosia0809.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. zrobiłam się głodna przez te zdjęcia ;) może coś więcej napiszesz na temat tego pokazu ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. z tym dołem miałam tak samo haha wszyscy znajomi mieli bilety na Justina w Łodzi a ja oczywiście nie....

    OdpowiedzUsuń
  42. To tablet twój czy Juli i gdzie w którym mieście jest Justin ?

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie martw się Lu, ja nie byłam na koncercie w Łodzi ! I jakoś przeżyłam chociaż kocham Justina <33

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. SUPER ten pokaz ♥
    OBSERWUJĘ
    szczera-szczera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. wstęp z aparatem tudzież telefonem na teren mojej szkoły jest zabroniony :/
    masz śliczny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  46. smaka mi narobiłaś ; D
    nie martw się kiedy indziej na pewno do zobaczysz na żywo ; )
    cytryndor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczne zdjęcia :)
    I ♥ JB !

    saniaizwierzaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Hahahha chciałabym zobaczyć ten was pokaz mody i jak wjeżdżacie na tym traktorze <3
    Ps. meeega blog :* http://smiley199.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale pyszne pączki *.*
    śliczne zdjęcie jak zawsze <33
    Szkoda że nie jedziesz na koncert :/


    uzalezniona-od-olowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. mmmm.... pychotka :D Haha Na traktorze? xD Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. ślicznee zdjęcia ;) chciałabym zobaczyć gangam style w twoim wykonaniu hahah xd
    Też miałam doła jak Justin przyjechał do Polski :( NADAL MAM

    OdpowiedzUsuń
  52. smacznego !!! Co tam u cb ? Co robisz w tej chwili ??

    OdpowiedzUsuń
  53. W Polsce za segregacje dostaje się kosz na odpady gratis XD jeśli oddajesz indywidualnie : D
    Z czego masz trening ?
    Życzę Ci miłej zabawy na tym "pokazie mody" : )
    I zapraszam do mnie : 3
    http://memoriesnevverdie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Boże jakie piękne pączusie *.*
    xchecosa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Oh, Nialler <33
    Nie przejmuj się - Justin da jeszcze dużo koncertów ;D
    Chciałabym, żebyś poprosiła kogoś żeby nagrywał to wjeżdżanie na traktorku xD

    OdpowiedzUsuń
  56. Ojojoj! :CC To idź obok i słuchaj jak śpiewa, hehehehszki XD

    OdpowiedzUsuń
  57. Jak zwykle ciekawy post! C: Śliczne zdjęcia. :D
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Masz gdzieś blisko siebie Starbucks? Jeżeli tak to zazdroszczę *.*

    OdpowiedzUsuń
  59. Slicznie Lucy <3

    ..nie przejmuj się,jestem pewna,że kiedyś dopniesz swego i poznasz swojego idola.Ja także mam nadzieję,że kiedyś spotkam 1D,a ty Biebera <3

    Trzymaj się :*

    Pozdrawiam,
    czarne-chmury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. http://betinabf.blogg.no/1366130535_vinn_justin_bieber_bi.html


    Możesz wygrać bilet blog norwerski :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne zdjęcia. Sama bym zjadła takie pyszności.Nie martw się ja też nie miałam biletów na Justina w Polsce :(

    http://caroline-caarli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Oo mniam. ;3
    Smakowicie ;*

    Szkoda, że nie masz biletów na swojego idola ;3
    Wtedy być się darła jeszcze głośniej niż na widok Marvina ;3

    OdpowiedzUsuń
  63. Powodzenia na tym pokazie mody :D

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. sory że pytam ale co z Andre wiem że i tak pomyślisz co cie to obchodzi ale nieszkoodzi sprubować ; D

    OdpowiedzUsuń
  65. Taka uśmiechnięta bo okres dostala ;* hyhy ;>

    OdpowiedzUsuń
  66. Gdzieś trzeba płacić za segregacje u mnie jest za darmo a i tak wile osób wyrzuca do lasu. Może jakby w Polsce też dostawało się za to kasę byłoby trochę czyściej.
    Chciałabym zobaczyć jak tańczysz Gangnam Style :p

    OdpowiedzUsuń
  67. Nie przejmuj się, jeszcze będziemy miały sznsce go zobaczyć <3. Ja mieszkam w Polsce, ale do Łodzi mam bardzo daleko i nie pojechałam.. Believe.

    OdpowiedzUsuń
  68. Jaka ty śliczna *.*

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Tamten design byl ladniejszy :<

    OdpowiedzUsuń
  70. przykro mi że nie dostałaś biletu ani nic ale głowa do góry ;)
    mogę reklame na mojego bloga czerpie z ciebie inspiracje i tez mieszkam za granicą , odpisz :)


    aniasinsperetion , beutybyania12.blogspot.co.uk :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Wiem co czujesz :( Ja też jestem jego fanką i oczywiście nie miałam biletu na jego koncert :(
    No bo " nie każdy z nas śpi na pieniądzach " .


    Oczywiście zapraszam na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Pyszneeee pączusie i oczywiście zapomniałam dodać, ale jesteś ładna, kurde lucy, oddaj mi twoją urodę, natychmiast ;D miłego tańczenia ! XD

    zapraszam do mnie : cenverse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Zazdroszczę jeśli mam być ekologiczna i jeszcze za to pieniądze dostawać extra pyszny pączek.
    http://poradniknastolateeek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Moja kuzynka była na Justinie w Łodzi... powiedziała mi, że pierwszy raz płakała na kogoś widok xD
    Mmmmm... pyszności na talerzu!! Śliczna bluzka : D

    kolorowa-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Haha, Niall na jednym zdjęciu ^^
    Współczuję, ja nie wiem co bym zrobiła gdyby 1D było u nas, a ja bym nie miała biletów... z resztą, już zbieram kasę. W końcu kiedyś muszą przyjechać :3
    Ja się nie mogę doczekać piątku i wycieczki do Warszawy *-*
    julkakasprowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Justin będzie nie raz w Norwegii, kochana! Nie dołuj się! : ))

    nicesweetsmoothies.blogspot.com
    Schudnij ze mną - dzień 2

    OdpowiedzUsuń
  77. Gdybyś była wielką fanką Justina Biebiera napewno byś uprosiła rodziców na ten koncert. Pozbierałabyś swoje pieniądze i tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  78. Jestem pewna, że kiedyś jeszcze będziesz na jego koncercie! <3 Ja mam ten tydzień w sumie luźnawy i przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Hmm przez to zdjęcia zgłodniałem xD

    OdpowiedzUsuń
  80. Lucy ; 3 Masz naprawdę bardzo ciekawe rzeczy , i można się troche dowiedzieć o Twoim życiu ;*


    Michał : 3

    OdpowiedzUsuń
  81. oj..Lucy nie martw się ! Justin na pewno jeszcze przyjedzie no bo przecież musi poznać swoją przyszłą żonę ! :PP

    bardzo podobają mi się te jeans'owe koszule, ale nigdzie nie mogę takich u mnie w mieście znaleźć :/ bardzo ładne robisz, jasne zdjęcia ! <3 <3

    http://p-aulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. jesteś moją idolką <33






    slashuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. wiesz jak mi cie szkoda!!Też bym miała doła u nas w Polsce był ale w Łodzi...

    zapraszam http://aamydaymylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Tablet kupiłaś w polsce ?

    buzio-buzio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Też chcę taki pokaz mody ! ;)

    O szkoda ,że nie masz biletów ;c

    Http://Lamyporady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Śliczna koszula ;)
    Ech mi też nie udało się pójść na koncert, kiedy Justin był w Polsce ;c

    OdpowiedzUsuń
  87. Wy z Asil jesteście najlepsze <3
    Moja koleżanka jechała też na Justina w Norwegii, więc mam tak samo jak ty.

    gifura-gifuraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Awwww Niall na pierwszym zdjęci *_*

    OdpowiedzUsuń
  89. Śliczne zdjęcie. ;))

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. W Norwegii będzie pewnie jeszcze dużo razy ! :))
    keepcalmandsmile-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Ooo na pewno kiedyś zawitasz na jego koncercie :33
    Świetne zdjęcie < 3 xd

    OdpowiedzUsuń
  92. Nie załamuj się! Pewnie jeszcze nie jeden raz powróci do Norwegii! ;)
    milena-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Heh, to paskudne uczucie kiedy twój idol/idolka gra koncert blisko twojego miasta a ty nie masz biletów. A najgorzej jest wtedy kiedy obawiasz sie, że prędko nie przyjedzie w to samo miejsce ;P
    http://juulia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Uwielbiem twoje posty Lucy <3 nie ważne czego dotyczą, są świetne <3
    co trenujesz bo nie jestem zorientowana?

    OdpowiedzUsuń
  95. A co trenujesz? ;p
    Omomom pysznościi.., a zdjęcie śliczne wgl. koszula w paski cudna *,*

    OdpowiedzUsuń
  96. jakie pyszne zdjęcia! *.*
    fajna koszula:)
    ejej, trzymaj się, pooglądaj sobie jego teledyski, posłuchaj piosenek, może obejrzyj coś, porozmawiaj z kimś bliskim. wiem jaki to ból nie móc iść na koncert idola:c no nic, miłego wieczoru! <3

    ***
    slodko-kwasno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Nie ma to jak ubrać koszulę na koszulę ;3

    OdpowiedzUsuń
  98. :( Biedna. No to zapowiada ci się dość ciekawy ten weekend :). Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. narobilas mi ochoty na pączki :D

    OdpowiedzUsuń
  100. jeszcze kiedyś pojedziesz na jego koncert, jestem pewna (;
    mmm, ale słodkości ♥

    OdpowiedzUsuń
  101. Lucy! <3
    Może niedługo jakiś 'Special' na 5000 obserwatorów?? ^^

    vivaglaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Jeju Lucy... Jak ty przepięknie wyglądasz w tym zestawie... CUDO! <3

    Jeżeli się nie pogniewasz to zapraszam do mnie :) http://fash-laura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Obserwuję bloga od niedawna ; p
    Fajnie prowadzony, ładne zdjęcia *__*
    Ciekawy wygląd bloga : p
    Wszystko przyciąga uwagę ; )

    http://givemeshineinmysmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Hej :) Kiedy będzie filmik listy 2 ??
    Polecisz bloga?? http://patusia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Wejdziesz dziś na ask'a ?
    Czekam na odp. na asku.
    ask.fm/Malaa17

    LUCYNATORS!

    OdpowiedzUsuń
  106. Oj Lucy nie przejmuj się pewnie Justin będzie jeszcze nie raz w Norwegi :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Oj współczuję Ci z powodu Justina ;cc
    Śliczne zdjęcia.
    Mam jednak nadzieję, że weźmiesz aparat, choć rozumiem, że może być ciężko. (sama mam tego samego Nikona i wiem...). Jeśli jednak weźmiesz to zapowiada się ciekawy post! :)

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. szkoda ,że nie zdobyłaś biletów ;c Ale i tak jesteś fanką for ever ;)

    OdpowiedzUsuń
  109. Na pewno dobrze wyjdzie Ci ten taniec. :)

    Zapraszam.
    http://magda-streetstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Współczuję, że jesteś bez biletów :( I donuty mmm... mniam mniam :)

    bezkonkurencyjna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Piękny wygląd <3 Zazdroszczę ;) Mniaaam, sama bym zjadła te pączki. Wjazd na traktorku na pewno będzie epicki. ^^
    my-pink-sunglasses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  112. zjada pączki i pije napoje.. a taki chudzielec :D zazdrościć ci tylko :D

    OdpowiedzUsuń
  113. Justin Bieber ?!

    OdpowiedzUsuń
  114. super post ;d
    a mogłabyś jakoś nakręcić to jak tańczysz? tzn. żeby znajomy ci nagrał? bo bardzo ciekawa jestem jak to wyjdzie ^_^

    OdpowiedzUsuń
  115. A planujesz jechać na jakiś z jego koncertów? :3

    OdpowiedzUsuń
  116. Nie widze byś miała na sb bransoletki od fanów ...
    nat-natti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  117. Nie przejmuj się, będą jeszcze koncerty ♥ !

    OdpowiedzUsuń
  118. Biedna :( Jak Justin był w Polsce to mnie też nie było niestety na jego koncercie :(

    OdpowiedzUsuń
  119. mam nadzieję, że uda ci się poprosić kogoś, żeby nagrał filmik z tego pokazu :)
    a te pączki wyglądają pysznie <3

    zapraszam do mnie;
    http://fashionandfashionblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. Nie dołuj się . Na pewno jeszcze pojedziesz na Justina ^^. Ciacha*__* xd

    OdpowiedzUsuń
  121. Szkoda,że nie idziesz na koncert.
    Udanego występu.
    Dziękuję,że stworzyłaś tego bloga.
    Dzięki tobie sama zaczęłam blogować i sprawia mi to wielka przyjemność.
    Jednym słowem jesteś moją : inspiracją
    Jak znajdziesz czas to może zajrzysz?
    http://katherinesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. Te zdjęcie jest Meeega *__*

    OdpowiedzUsuń
  123. Haha, wyobrażam sobie jak tańczyć Gangam Style : D Powodzenia :)
    Muszę Ci powiedzieć, że strasznie podoba mi się Twoja czarno-biała bluzka :) Śliczna jest.

    http://seranity-mitty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Justin w Norwegii?! O jaa....:(
    Śliczne zdjęcie, ile jedzenia mm :D
    Swoją drogą ten traktor to może być fajny pomysł, chciałabym to zobaczyć haha :D :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  125. Przykro mi z powodu biletów, ja też ich nie miałam (jak był w Polsce) :'(

    OdpowiedzUsuń
  126. http://asslongassyouloveme.blogspot.com/ Lucy masz dedyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  127. Jestem ciekawa pokazu, szkoda że nie bdz zdjęć ; c

    OdpowiedzUsuń
  128. Piękny blog <3 mnie nikt nie obserwuje !
    Zapraszam : http://mojblogimojezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  129. Oj biedactwo! :(
    Nie martw się jeszcze kiedyś pójdziesz na jego koncert!! ;3
    + śliczne zdj <33

    OdpowiedzUsuń
  130. Oj biedactwo!! ;(
    Nie martw się jeszcze kiedyś pójdziesz na jego koncert! ;3
    + śliczne zdj <333

    OdpowiedzUsuń
  131. Spalilbym gdybym mial bilety , heh :d Fajne zdjecia ^^

    OdpowiedzUsuń
  132. pyszności *.* świetny blog i zarąbiste zdjęcia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  133. Szkoda ja tez nie mialam piletow na koncert w lodzi pozdrawia martyna

    OdpowiedzUsuń
  134. mmm pycha ;D Ja mam też zabiegany tydzień.. -.- jeszcze w czwartek prawdopodobnie mam zawody.. . W ogóle jakoś źle mi :/
    Pozdrawiam
    kiciula44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  135. szkoda że nie masz biletów

    OdpowiedzUsuń
  136. Ech, kochana nie przejmuj się ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  137. To życzę powodzenia ^^
    W tej chwili wszystko u mnie wyglada tak samo (no... Prawie xD) - tablet, ciacha zamiast donutów i kawa :d
    Zapraszam i prosze o małe wsparcie, gdyz dopiero zaczynam na http://crushbeauty00-blog.blogspot.com/ ;))

    OdpowiedzUsuń
  138. Ja jestem chora wiec za dużo nie porobie w ten tydzień ;/
    Nie martw się ja też miałam takiego doła jak Justin był w Londynie a ja nie mogłam jechać, chociaż mieszkam w tym samym mieście ;c

    OdpowiedzUsuń
  139. Miłwgo dnia <3

    OdpowiedzUsuń
  140. Miłwgo dnia <3

    OdpowiedzUsuń
  141. Czekamy na następnego posta! :)
    Współczuje Ci co do koncertu. Nie dołuj się :3 Głowa do góry! :-)
    -Jxx

    P.S. Nakręciłabyś jakiś filmik dotyczący szkolnych fryzur, Twojej fryzury, jak ją układasz, jak jesteś obcięta i wg.? Oczywiście nie naciskam, ale jakbyś się nudziła... :] ^^

    OdpowiedzUsuń
  142. biedna Lu :c posmutam z tb ... :'(

    OdpowiedzUsuń
  143. biedna Lu :c posmutam z tb ... :'(

    OdpowiedzUsuń
  144. Ciekawe życie prowadzisz tam w Norwegii :) powodzenia na tym pokazie ! ;*
    Pollylilyloveyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  145. A wiesz jaki to jest dół, gdy twój ulubiony artysta (w tym wypadku kabaret) daje występ kilka ulic dalej od twojego domu i też nie masz biletów? Można się załamać.

    A Justin jeszcze się nakoncertuje, nic straconego.

    OdpowiedzUsuń
  146. juuu smacznie te pączki wyglądają ;D powodzenia na próbie
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  147. Donut ♥
    Życzę powodzenia w prowadzeniu zabawkowego traktorka :D

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  148. Justin jest beznadziejny, poczytaj sobie o nim artykuły. Przecież to buc, któremu sodówka uderzyła do głowy

    OdpowiedzUsuń
  149. Głowa do góry LU :* Mam nadzieje, ze jednak jakieś zdjęcia będą <3
    http://michellejedrzejak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  150. :-$ :-/ :-( :'( :-C x-( :-! :-| :-[ ;-c w polsce tez byl...ta sama sytulacja...ale u was beda trzy koncerty...
    PS.: http://www.twitlonger.com/show/n_1rjpciq to nie moj blog ale akcja zwiazana z belibers....jesli mozesz to podaj dalej czy cos ;-)

    OdpowiedzUsuń
  151. jeeej zmiana wyglądu bloga :D słodko tu♥ a na dodatek te zdjęcia słodkości :D

    OdpowiedzUsuń
  152. Uwielbiam cię Lucy. <3
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam.

    OdpowiedzUsuń
  153. Śliczna jestes ; **
    bee-yooursellf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  154. Znam ten ból :( był w Polsce i też nie miałam biletu
    Post jak zawsze świetny :):)

    OdpowiedzUsuń
  155. Lucy uwielbiam Twoje posty, oby tak dalej ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga, którego prowadzę od niedawna http://ivy-ivy94.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  156. Na pewno będzie następny koncert JB nie masz się o co Martwić : )

    OdpowiedzUsuń
  157. Mmm...zacne pączki ! :D


    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  158. Ojj tam. Następnym razem napewno pojedziesz! <3

    ten-jedyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  159. ta koszula w paski jest cudna! Jeśli mogłąbym wiedzieć, to gdzie i za ile ją kupiłaś? <33 Mmm... zjadłabym takiego donuta.

    OdpowiedzUsuń
  160. przydki wyglą bloga !

    OdpowiedzUsuń
  161. Lucy zły adres wczoraj Ci wysłałam na mojego Bloga, jak jesteś zainteresowana wejdź to dopiero moje początki, ale będę się starać :) A tak poza tym uwielbiam Twojego bloga, pozdrawiam
    http://zusamm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  162. trzymam kciuki i pozdrawiam cieplutko :) jezeli znajdziesz chwilkę zapraszam do siebie :) me-myself-and-i-julia.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  163. trza się odchudzać, a tu pączki *.*, kocham twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  164. Nie miej doła- jeszcze przyjedzie :) Z resztą mówił, spodobała mu się Polska, i ma zamiar wrócić więc może wtedy przyjedziesz? :O i od razu zrobisz spotkanie fanów w Grudziądzu! :)

    modowablogerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  165. ohh, wiem co czujesz .
    Też jestem belieber ( i lucynators oczywiście )
    i też mi było przykro gdy był w Polsce!
    Ale NEVER SAY NEVER!
    swag-swaggy-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  166. Fajna Koszula.! Gdzie Kupiłaś.?
    Też miałam doła jak był w Polsce.!
    :)

    _____________________________________________
    Weronika.!
    im-Weronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  167. O której zazwyczaj kończysz lekcje

    OdpowiedzUsuń
  168. koszula na koszulę ? :x

    OdpowiedzUsuń
  169. Oj biedna Lucy ;< Ale nie miej doła ! Może jeszcze przypadkowo go spotkasz ? Zawsze są jakieś szansę hahhahaha
    Pozdrawiam kochana trzymaj się ;*
    PS. Oponki zajadasz!? A dupa rośnie hhahahhha

    OdpowiedzUsuń
  170. Hei Lucy, mam do Ciebie wazne pytanie. Jak Weronika zrobiła te serduszko przy komentarzu ? To dla mnie baardzo ważne. Prosze o pomoc :) ♥ Pozdrawiam i z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  171. Jesteś bardzo żałosna
    Spierdalaj!
    Jeśli wiesz co to znaczy!
    ````` Dziwka ``````

    OdpowiedzUsuń
  172. dlaczego idiotko założyłaś koszule na koszule?

    OdpowiedzUsuń
  173. Ja też miałam okropnego doła jak przyjechał do Polski, bo oczywiście nie miałam jak dojechać do Łodzi, więc za każdym razem mówię sobie, że będę na koncercie następnym razem :)
    Nie przejmuj się!

    OdpowiedzUsuń
  174. Współczuje, ale nie martw się Jeszcze kiedyś Go spotkasz <3 *-*

    OdpowiedzUsuń
  175. musisz tak szpanować tym tabletem? dlaczego juz się jie spotykasz z andreą? nie jesteście już razem?

    OdpowiedzUsuń
  176. Fajny post :)
    Super blog *.*

    http://julcia102030.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  177. fajne zdjecia :)) mmm.. ;^^

    poly-pooly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  178. Życzę powodzenia na pokazie i mam nadzieję że jakoś poradzisz sobie z tym że nie możesz iść na koncert :)

    Zapraszam do mnie:
    kobiecyswiatmm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  179. Piękna ta bluzka *_* A na tym pokazie mody czy coś to nagrasz jak tańczysz ?? :D Haha,pozdrawiam,kocham twój blog.

    http://www.worldnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  180. Świetna fotka Lu <3

    OdpowiedzUsuń
  181. Super blog !! Mozesz do nas zajrzec ?? z gory dzieki :)

    http://blogerki666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  182. Życzę tobie powodzenia na wystepie :)
    Ten nowy wygląd bloga jest świetny.

    Wpadniesz do mnie? :
    roxyamazinglife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  183. masz super bloga.zapraszam na mojegohttp://mylifemyfashion-ola.blogspot.com/ .wcześniej pisałam do ciebie i prosiłam cię o adres żebym mogła wysłać ci link ale mi nie odpowiedziałaś bardzo prosze wyślij mi swój adres na e-mail:olinekcz@interia.pl.bardzo cię prosze

    OdpowiedzUsuń
  184. Świetny post! Szkoda że nie ma biletów ;( Kocham cię jestem twoją fanką ! paula-paauula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !Za kazdy komentarz dziekuje ♥♥ !