2013/05/25

Shopping


hei :)

Ostatnio deszcz padal tak czesto, snieg topnial z gor i tak sie stalo ze akurat mielismy powodz. U nas w miescie i w okolicy wszedzie bylo pelno wody. Pelno domow po prostu zabralas woda, ale u nas w miescie nie bylo az tak.
Dzis na szczescie bylo jak na wakacjach. Slonce, upal czyli tak jak ma byc. Wiec Åsil u mnie spala a po  11 pojechalismy na zakupy do Lillehammer. Nie ma to jak wszedanie sie po galeri z przyjaciolka. Nie kupilsymy za duzo, ale wszystko wam tam pokaze na video w swoim czasie. Potem poszlysmy do maca i tam sobie zjadlysmy. Wrocilysmy a ja poszlam do niej i tak siedzielasmy u niej. Mowie wam jakie jej tata ma teksty :D Powiem wam, ze nie mozna opisac slowami jak dobrze sie bawilam z piatku do teraz! Wszystko chyba powoli zaczyna mi sie ukladac. Wiecie..obiecalam sobie ze na rok 2013 bede plakac tylko
z lez szczescia..niestety nie udalo mi sie to ale na prawde moge tylko podziekowac Åsil za to, ze okazala sie jedyna osoba w Norwegii ktorej moge powiedziec na prawde wszystko.



Chce was jeszcze zaprosic na bloga Sary - KLIKKLIKKLIK

182 komentarze:

  1. Wyglądacie z Asil tak uroczo :D

    OdpowiedzUsuń

  2. Super , że dobrze się bawiłaś ;*
    Zapraszam : tala-talaa.blogspot.com
    KCKCKCKC U. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. super zapraszam na bloga
    www.majkamoryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze jest mieć prawdziwą przyjaciółkę, której można powiedzieć wszystko. I mimo sprzeczek się wspierać :) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że masz kogoś takiego :))

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję cudownej przyjaciółki;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cięszę się, że wszystko u Cb powoli się zaczyna układać x3
    Xxx
    Kiedy dodasz filmik z Asil?

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że masz kogoś komu możesz ufać w 100%.
    Ślicznotki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia i też dzisiaj byłam w Galerii ;p

    colorfulgirlpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie ze masz taką przyjaciókę :3
    Fajne zdjęcia :3

    Zapraszam :
    izaa-bellaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kolaż ;3

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zdjęcia :)
    uwielbiam twojego bloga ! < 3

    wpadnij : domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze jest mieć taką prawdziwą przyjaciółkę, na którą zawsze można liczyć. :)

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Asil widać meszek XD Pokaż jutro te rzeczy ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam twoje posty i vlogi. Jesteś świetna.
    http://in-his-own-world-he-feels-is-best.blogspot.com/ Wejdziesz? Przeczytasz, skomentujesz post? Dla cb to chwila dla mnie bardzo ważne. Z góry dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. tez bym chciala miec taka przyjaciolke..
    tylko-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super zdjęcia :*

    juna-junnna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądacie razem tak pięknie *.* zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Co z Andre? Coś się stało?
    Ładnie wyglądasz razem z Asil. Trzymajcie się cieplutko i nie zrywajcie znajomości, bo widać, że się uwielbiacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że masz taką przyjaciółkę :)

    lolliesolies.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie wyglądacie w takich samych ciuchach :D

    klaudynablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ♥ ekstra, fajnie mieć taką przyjaciółkę jak Asil :)

    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia :)

    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. a co z Andreą (czy jakoś tak ) ? :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę przyjaciółki :)

    remixeer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne koszulki <3

    http://daisy-music-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Oooo słodko wyglądacie razem w tych koszulach w paski *.*
    I też uwielbiam chodzić z przyjaciółką po galerii <3
    Czekam na filmik ;)

    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale szkoda z tą powodzią...
    Dobrze,że fajnie się bawiłyście :D

    OdpowiedzUsuń
  29. a ja mam najgorszy weekend w historii ;__;

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zawsze w Mc'Donaldzie jem to samo co Wy na tym zdjęciu, dosłownie! haha :D
    Jeju ile pyszności! Fajnie, że w Norwegii macie takie Milkshake'y ;)
    Ślicznotki z Was!
    Bardzo sie cieszę, że u Ciebie Lucy już jest dobrze i że mieliście ładną pogodę i w ogóle :) U nas w większości Polski deszcz i zimno jak na jesieni -.-
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham te koszulki w paski, w które jesteście ubrane. *.*

    OdpowiedzUsuń
  32. dobrze jest mieć przyjaciółkę:)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne koszule! ♥

    agusiiova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie jest mieć taką przyjaciółkę, której można się zwierzyć ;D

    Zapraszam do mnie: http://neversaynever678.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie mieć taką przyjaciółkę z którą robi się prawie wszystko, mówi się prawie wszystko iwgl :D

    Piękne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  36. ciesz się , że masz taką przyjaciółkę .
    Ja mam przyjaciela :)
    żarcie za maca <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  37. dobrze że wam się nic nie stało z powodu tej powodzi i śliczne zdj :D .

    OdpowiedzUsuń
  38. Też interesuje sie dekorowaniem wnętrz , fotografią i modą ;)
    Zaglądajcie na mojego bloga od jutra dodaje posty o modzie fotografi i tp . :)
    http://zuzahh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. no to fajnie jak się dobrze bawiłyście :)

    diamonds44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Przyjaciele to największy skarb :)<3<3<3
    olivee-blog.blogspot.com <- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Twój blog jest fantastyczny!
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Też mam przyjaciółkę i nawet 2 którym mówię dosłownie o wszystkim <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Dobrze mieć czasem takiego przyjaciela obok siebie ; )
    Dobrze, że Twojego domu nie porwała woda Lu ;*
    http://evendery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Narobiłaś mi ochoty tym Mc Donaldem:) Zapraszam http://dominika-dominikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo podoba mmi się twój blok a to link do mojego
    zebra0102.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Super post ! ;)
    Zapraszam - http://emiandemilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja się jutro wybieram na zakupy, a na twoje czekam z niecierpliwością :)

    ania3231.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. koszulki przyjaźnij ! :D: heheh

    http://siala-lall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Zjadłabym Maca xD

    Zapraszam:
    http://cookie-cooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Dobrze jest mieć takie przyjaciółki jak Asil i Sara ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale ci fajnie w tej Norwegii :)
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie, jestem początkującą blogerką i potrzebuję wsparcia:

    natallerozalle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ojj jak fajnie mieć taką przyjaciółkę. ♥


    http://gusto-ko-kendi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Ślicznotki z Was *.* Fajnie, że już Ci się układa :) Ciekawa jestem co się stało z Andreą. Jeszcze nie tak dawno posty były tylko z nią, a teraz jest mowa tylko o Asil.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem ciekawa, co się stało z Andreą ;* czekam na odpowiedź

      Usuń
  54. Fajnie, że Sara założyła bloga :)
    Czasem zazdroszczę Ci tego nocowania u Asil czy na odwrót, to fajne jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też zazdroszczę ja nie mogę tak często nocowac u przyjaciółki i na odwrót :(

      Usuń
  55. ja tez ostatnio znalazłam taką przyjaciółkę <3 cieszę się, że ty również ;*
    zapraszam do mnie: http://lia-liaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Zmień sobie że masz 14 lat (opis)

    OdpowiedzUsuń
  57. Jak to dobrze, jest mieć prawdziwą przyjaciółkę, zazdroszczę ;* Ślicznotki z Was <33

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  59. Widzę, że świetnie się bawiłaś ! Też kocham zakupy z BFF ! :) Musisz koniecznie zrobić houl !

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetna notka. Zapraszam do mnie http://klaudia-klauudia06.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale wy razem słodko wygladacie;D
    Lucy najładniej wyglądasz w koku;D
    Też lubie chodzic na zakupy z przyjaciółką;D
    juliaphoto123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Te koszule są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  63. jejciu śliczne jesteście *-*
    colorful--wardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Zazdroszczę takiej świetnej zabawy! :)


    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. No to widzę ,że dzień udany ! :))

    OdpowiedzUsuń
  66. Jesteście bardzo podobne ;D

    OdpowiedzUsuń
  67. Fajnie ; )
    http://blog-swiat-maddie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Śliczne jesteście *-*

    http://allthatmattersisthebeautifullife.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  69. A co a Andreą.? ( Nie jestem pewna czy tak piszę się jej imię ). :))

    OdpowiedzUsuń
  70. Cieszę się, że masz tak dobrą przyjaciółkę też bym chciała taką mieć :)

    bezkonkurencyjna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Macie zupełnie inny typ urody, a obie jesteście taki śliczne c:

    lifetstylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja też mam najlepszą przyjaciółkę na świecie! <33

    poly-pooly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. wiem jak to jest mieć takie drugie serduszko przy sobie <3

    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Słodko wyglądacie ! Też lubię chodzić na zakupy z przyjaciółką .

    boredomoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Ciesze się że masz na kogo liczyc. Nie każdy ma to szczęście.
    Super ze spedziłas super dzień.
    I Wygladacie bosko w tych ciuchach.

    zosky-above-the-ground.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. uwielbiam zakupy z przyjaciółką <3

    Lucy świetne fotki

    OdpowiedzUsuń
  77. cudowny blog, będę wpadać częściej :))
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Dobrze, że już ci lepiej ; )
    Świetne zdjęcia ^^

    http://fire-hove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. pięknie razem wyglądacie! :) Fajnie, że miło spędziłyście dzień. ja też dziś byłam na zakupach! ;)
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. cieszę się, że lepiej się czujesz :)
    też mam przyjaciółkę której mogę powiedzieć w sumie wszystko :)

    http://agaa-agata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. fajne bluzki przymierzałyście :D

    http://gabbystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Piękne zdjęcia
    http://krejzolka-styl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Fajne zdjęcia ;) Weszłam na bloga Sary i jest na prawdę bardzo fajny ;) Chyba zostałam regularną czytelniczką tak jak twojego bloga ^^
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  84. A co z ANDREA? Porzuciłas ją jak zepsutą zabawkę?

    OdpowiedzUsuń
  85. A co z Andreą? Wróciłaś do Asil, super. Zmieniasz sobie przyjaciółki? Nie chcę hejcić, ale dziwi mnie to, że raz twoją bff jest jedna a zaraz znowu druga.

    OdpowiedzUsuń
  86. ładny blog :) śliczne zdjęcia zawsze masz :D

    jak ktoś ma czas to proszę o odwiedziny, będzie mi bardzo miło :3
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Asil jest śliczna :)
    I ty też.
    eanq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Asil jest w Twoim wieku? Wygląda na starszą ;p

    OdpowiedzUsuń
  89. Taka przyjaciółka to skarb, świetne zdjęcia (;

    OdpowiedzUsuń
  90. Mmm...McDonald's *_* Kocham to <3
    Mega post ^_^

    OdpowiedzUsuń
  91. Super zdjęcia ^^ http://camillaloveblog.blogspot.com/ zapraszam do komentowania mojego nowego wpisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. Fajnie, że masz taką przyjaciółkę : ) Zdjęcie z aparatem jest super <3

    http://seranity-mitty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. KOCHAM CIĘ LUCY :*****
    zapraszam do mnie :**

    OdpowiedzUsuń
  94. Śliczne jesteście. :)

    Fajnie, że Sara założyła bloga. :D

    OdpowiedzUsuń
  95. ważne jest by mieć przy sobie choć jedną osobę. w sumie nawet jedna wystarczy byle by była szczera i zaufana :)
    nn zapraszam
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. uroczo wyglądacie z Asil ;D

    OdpowiedzUsuń
  97. świetne zdj :)
    zapraszam http://xlifeinspirationsx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Świetne jesteście razem!
    Widać, że naprawdę łączy was silna więź.

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Nie ma to jak shopping z best Friend
    http://my-colorful-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Kurde zazdroszcze ci, mam wiele przyjaciółek, ale najlepszej nie. Ktoś taki jaKk Asil to wielki skarb, więc go strzeż. Byłam na blogu Sary i muszę przyznać, że tak jak twój, jest u mnie na blogu, zapisany do listy: "ulubione".
    zapraszam do mnie:
    julia-juuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Widzę, że miło spędziłyście dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Świetny post :D
    Zapraszam do mnie :
    weromar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. A co się stało z twoją 2 przyjaciółką. Nadal się z nią spotykasz ?

    OdpowiedzUsuń
  104. Masz wspaniałą przyjaciółkę
    Zapraszam ---> http://susan-zuza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Zazdroszcze ci ,że masz taką świetną przyjaciółkę. :)

    http://oneewayyorranotherr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. mam pytanie: poklocilas sie z andrea?
    tak poza tym dobrze, ze spotkalas prawdziwa przyjaciolke:)

    OdpowiedzUsuń
  107. bardzo fajnie mieć taką przyjaciółkę! :) zazdroszczę Ci ;) boski bloggg !
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Masz świetną przyjaciółkę , tak jak ja <3 Super blog Lu .!


    Liczę , że ktoś z tych , którzy czytają te komenatarze zajrzy na mojego bloga ;) Dz. http://zeta354.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  109. Ładne zdjęcia, macie cudowne koszule! :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Super blog , czytam od ponad roku i nie zamierzam przestac :)

    A i oczywiscie zapraszam :)

    simplejunni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. super blog...mam nadzieje że pogoda się u ciebie poprawi :D śliczne zdj :D
    zapraszam do mnie w wolnej chwili
    http://lollikemylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. Obie macie śliczne bluzki : D

    http://seranity-mitty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. Fajnie jest mieć taką Przyjaciółkę :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili.
    http://alittlebitaboutmyliife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. Taka przyjaciółka, to największy skarb :) Pozazdrościć ^^

    OdpowiedzUsuń
  115. Przyjaciółeczka jak z nieba :)

    pampise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  116. Śliczne jesteście ;)
    http://tweety-muaa.blogspot.com/
    Zapraszam na mojego bloga ;)
    :) ;___;

    OdpowiedzUsuń
  117. Śliczne zdjęcia. Cieszę się, że znalazłaś prawdziwą przyjaciółkę której możesz powiedzieć wszystko ;)
    Claudia-dussia.blogspot.com Konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  118. Dobrze wiedzieć że nasza Lucy ma taką przyjaciółkę jak Åsil ♥
    Kupiłyście sobie te bluzki z 4 zdjęcia?? Bardzo ładne są i fajnie w nich wyglądacie :D

    OdpowiedzUsuń
  119. też myślałam, że mam taką osobę. no niestety przyjaźń nie jest wieczna.

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jest prawdziwa, to jest wieczna, a jeśli nie to nie powinna nazywać się przyjaźnią :) W dzisiejszych czasach trudno niestety o prawdziwych przyjaciół :(. Myślę, że ja takich znalazłam :) Zapraszam, do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

      Usuń
  120. proszę cię jesteś zajebista !!!
    Ale tak czy inaczej zostań czytelniczką albo kimś na moim blogu ok?
    z góry dziękuję i proszę tu jest link :
    http://livethedream-zk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. coś nie wyszło ale w googlach wpisz sb proszę :
    livethedream-zk

    to mój blog napisz proszę co o nim myślisz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  123. Dobrze, że zaczęło ci się w życiu układać :*
    Śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam <3
    natala-nata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. http://ewelinaa-sara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. http://ewelinaa-sara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. http://ewelinaa-sara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  127. Widzę, że fajnie spędziłaś dzień! : ))

    nicesweetsmoothies.blogspot.com
    blog o modzie, kuchni, fotografii, spostrzeżeniach na każdy temat ♥

    OdpowiedzUsuń
  128. Piękne jesteście. Zapraszam na mojego bloga http://kosmetykomania-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  129. ,,Nie ma to jak wypad z przyjaciółką" <3

    OdpowiedzUsuń
  130. też bym chciała takie nocowanie ;) niestety u mnie to niemożliwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  131. Świetne zdjęcia :)
    To dobrze, że masz kogoś takiego...

    OdpowiedzUsuń
  132. Supeerer :)
    Zapraszam na mojego bloga :)
    http://mmmaaagg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  133. Super . ♥
    weeronikaa-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. hej Lucy dziś jestem pierwszy raz na twoim blogu pszeczytałam go całego i oglądałam filmiki zacheciłaś mnie do założenia bloga więc cię zapraszam na niego roksana-roksaanaa.blogspot.com u mnie też mam taką przyjaciółkę o której mogę też wszystko powiedzieć .U mnie nocowanie jest co weekend mam dużo przyjaciół .

    OdpowiedzUsuń
  135. Super, że możesz zaufać ASIL :) Ślicznotki :*

    OdpowiedzUsuń
  136. Zaje blog. zaparaszam do mnie obserwacja za obserwacje tuchaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  137. Ładne zdjecia :)
    http://dusiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  138. Fajnie że możesz zaufać Asli :)
    zapraszam do mnie:

    estkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  139. genialny blog :P śliczne bluzki!
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  140. zarąbisty blog !

    zapraszam tabazatabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  141. Superr ! I mam pytanie czy jak się do ciebie pisze na facebooku to ty ignorujesz te wiadomości albo masz gdzieś swoich fanów bo ja już do ciebie pisałam chyba z 5 razy a ty mi wogulę nie odpisywałaś więc chciałam bym abyś udowodniła że tak nie jest i udzieliła w kolejnym poście mi na to pytanie odpowiedzi ! Pa

    OdpowiedzUsuń
  142. Super kocham twój blog, i codziennie czekam na posty :)
    http://najaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  143. Uwielbiam wasze zdjęcia ^^
    xoxo

    xyma-xymaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  144. Dwie ślicznotki ;)
    To super, że masz taką przyjaciółkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  145. Śliczne jesteście. <3
    To dobrze, że masz taką osobę jak Asil. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  146. Jesteście śliczne *.* http://camillaloveblog.blogspot.com/ Zapraszam do komentowania mojego nowego wpisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  147. Ślicznie wyglądacie w tych samych bluzkach. :D xd

    maggie-maggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  148. świetnie Lucy Asil jest śliczna zazdroszcze włosów
    zapraszam może zaobserwujesz ?
    http://marta-maaarta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  149. Super ;D Asil też jest śliczna *-* Fajnie wyglądacie w tych samych bluzkach i podobnych koszulach ;)
    Mundzia xx

    OdpowiedzUsuń
  150. Ładne zdjęcia. c; Fajnie, że miałyście udany dzień. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  151. Dobrze jest mieć osobe której na prawde wszystko można powwiedzieć.. ;)


    http://messistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  152. Zazdroszczę takiej przyjaciółki jak Asil.. :)


    laboletch.blogspot.com - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  153. Świetnee zdjęcia. :)

    Jeśli ktoś z was ma czas,proszę niech zajrzy ---> friendofchange.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  154. Ale bym się napiła tego Milkshake'a :c
    ps.Super <3

    http://mikonaable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  155. Jak masz dobrze, ze spotkalas Åsil :) Jak narazie ja nie spotkalam w Stanach takiej osob, ktorej bym powiedziec wszystko. Jak ja tesknie za kolezankami z Polski :(

    allaboutjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  156. ^^ Asil ma bloga?
    leila-leillla.blogspot.com zapraszam do obserwowania!

    OdpowiedzUsuń
  157. Hej :) Jej u was też lało ? Zapraszam Domi-dooomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  158. podajcie link do bloga ASIL jesli go posiada :P

    OdpowiedzUsuń
  159. siema ludziska)
    zapraszam:)
    http://sophiemonte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  160. SUper foty ;)
    www.my-pink-sunglasses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  161. zazdroszcze Ci bloga ładna jesteś http://weraa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  162. Zapraszam <3 http://patiimaginyonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  163. Świetny blog :)
    Obserwuję:)

    Zapraszam:
    http://agnieszkaagness.blogspot.com/

    Proszę, mam tylko 4 obserwatorów .. :(

    OdpowiedzUsuń
  164. Tez bym chciala taka przyjaciolke jak åsil... Zazdroszcze... Czy tylko ja wofür Chanel ja zdjeciu Åsil?

    bella-and-bella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  165. SUUPER ;) ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA ; )http://szakalakadingdong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !Za kazdy komentarz dziekuje ♥♥ !