2013/09/07

sekrety sukcesu / video: moj sposob na nauke



Nauka to cos co czlowieka nie ominie, uczymy sie od najmlodszych lat. Szkola glownie kojarzy mi sie wlasnie z meczaca nauka, wczesnym wstawaniem i do tego jeszcze praca domowa. Jednak jesli tylko sie przylozymy i pomyslimy o tym nie co pozytywniej to na prawde wszytsko stanie sie latwiejsze.
Sekrety Sukcesu
Naucz sie kochac bol ciezkiej pracy
Wiedz ze bol jest tymczasowy
Kazdy dzien sie liczy
Nie skupiaj sie na rzeczach ktorych nie mozesz zmienic, tylko na tych ktore mozesz
Aby dostac to co chcesz musisz zrobic rzeczy ktorych nie chcesz
Umysl ma znaczenie
Wiedz czego nie wiesz
Badz wytrwaly i wyznaczaj swoje granice
Im wiecej sukcesow osiagniesz tym skromniejszy powinienes byc.
Jesli respektujesz czyjs sukces nie wstydz sie ich nasladowac.

Te rady nie sa zwiazane tylko nie wylacznie ze szkola, ale z zyciem. Daja mi codzienie tyle inspiracji do dzialania. Zycie ma tyle mozliwosci ale czeka nas ciezka praca i  chwile zalamania , ale trzeba sie podniesc i isc dalej.

Tutaj macie filmik z moim sposobami na nauke :


Wierze, ze wy tez macie swoje sposoby na nauke i na pewno tez nie ktore z nich sa takie same jak moje. Nauka nie jest czyms za przyjemnym, ale trzeba przestac sie uzalac nad soba i wziasc zycie w swoje rece.


336 komentarzy:

  1. świetny filmik, bardzo dużo Nam doradziłaś :) Mam te same książki co ty, a z naturfag jak Ci idzie? :)

    http://l0velymee.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe sposoby ;)
      http://fucy-and-ducy.blogspot.com/

      Usuń
    2. Świetny filmik ;-)

      http://paulina-pauula.blogspot.com/

      Usuń
    3. Ciekawe sposoby, skorzystam <33333

      http://olqa-olqaa.blogspot.com/

      Usuń
    4. Twoje filmy zawsze będą super!
      http://forgetosmile.blogspot.com/
      Plisss... Odwiedź go!
      A i jeszcze mam pomysł na filmik:
      Pokaż jak spędzasz przerwy w szkole lub jak zaczynasz dzień w roku szkolnym ;D oki?

      Usuń
    5. superrr

      http://l0velymee.blogspot.no/

      Usuń
    6. fajny filmik ;)

      http://alicja-aliszja.blogspot.com/

      Usuń
    7. Świetne sekrety sukcesu , bardzo mądre ;)
      W swoich sposobach na naukę też zawsze używam zakreślacza aby potem przy nauce więcej zapamiętać.
      http://cheekyfashion97.blogspot.com/

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kocham cię *.* Masz piękne włosy i cudny filmik <3


      Za każdą obserwację się odwdzięczam
      http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

      Usuń
  3. A dla mnie nauka jest czymś przyjemnym :) Nie dosc, że dostanę lepszą ocenę to i uczę się dla siebie, żeby byc mądrzejszą i coś w życiu wiedziec. Świetny filmik!

    verysecretlypage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super filmik !
    Jak zrobilas ta miniaturke filmiku ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie nauka jest bardzo meczaca nic mi nie wchodzi. zazwyczaj siedze w pokoju nad lekcjami ogladajac sobie sufit aby nic nie robic

    OdpowiedzUsuń
  6. Superr *.* bardzo mi pomogłass :)
    Zapraszam wszytskich do mnie dopiero zaczynamm
    http://dyska20.blogspot.com/ <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam swoje sposoby, ale filmik baaardzo przyatny;p
      teczowyolowek.blogspot.com

      Usuń
  7. Super <3

    nella-nellaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lu jak się nazyw ta piosenka na końcu filmiku ? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem to mój ukochany zespół *,*
      The Vamps - Can we dance


      oligatorekk.blogspot.com

      Usuń
  9. Lu jak się nazyw ta piosenka na końcu filmiku ? <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę super filmik Lucy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny blog Lucy i super pomysl!
    Love You! <33

    ZAPRASZAM









    http://ask.fm/ShowMeYouCan











    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny filmik <33333
    Niektóre sposoby mam takie same :)


    http://julia-blooog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny filmik <33

    ZAPRASZAM DO MNIE !

    http://catchmouseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Świetne kręcisz filmiki! <3333333 Kocham cię :*

    pokreconarzeczywistosc.blogspot.com
    Blog o modzie, urodzie, życiu, pasjach i zdjęcich <3

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja nie mam bloga ale proszę
    https://www.facebook.com/OnajestFajna zadzwoń na video ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. moje sposoby są praktycznie takie same ;)
    też głodnieję podczas nauki :D

    zapraszam do mnie;
    fashionandfashionblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawego sposoby ;) Mam podobne :D
    Zapraszam: http://fucy-and-ducy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uczę się też tymi sposobami <3
    zapraszam do zaobserwowania www.ulko-latki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne video :))
    zapraszam : http://everyone-should-be-themselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem Tobie wdzięczna za ten post: ) Z pewnością te rady wypróbuje w praktyce, a za chwile obejrzę filmik ;)

    http://pola-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Lucy chciałam się zapytać czy ty też masz wejścia z tej strony http://topblogstories.com/ bo ja mam w źródłach ruchu sieciowego.Bardzo cię proszę odp.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny post i filmik xd

    domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. To chyba jeden z najlepszych twoich filmów! Nie jest zwyczajny i nudny, bo coś robisz, ruszasz się,a nie siedzisz i nawijasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny post , filmik też ... :D

    weromar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny post :) i świetny filmik <3 :)

    Zapraszam do mnie http://oli-olli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziekuje bardzo mi pomoglas :-) w wolnej chwili zapraszam http://positively-crazyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny filmik, na pewno skorzystam z Twoich rad :)
    Zapraszam http://niezwyklezwyklacodziennosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Też się podobnie uczę ;] Fajne zdjęcie .

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeju nawet nie wiesz ile ten filmik dał mi motywacji <33 ! właśnie teraz biorę się za nauke do biologii i chemii DZIĘKUJĘ ! <33
    Kocham cię ! :** przy okazji zapraszam http://zuzay-zuuzay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Od dziś biorę się za nauką.;D <33! Na pewno skorzystam z twoich propozycji...Też używam kolorowych karteczek do nauki. :)

    http://kalla-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny filmik :D


    oligatorekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Filmik spoko. :) Twoje rady także...
    KC ♥♥ Lucy

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham ten filmik. Na pewno mi pomoże :)
    http://camillelivefashioninspiration.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  34. Jej pod koniec słyszę swój ulubiony zespół The Vamps *,*




    oligatorekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. genialny filmik, bardzo przydatny <33

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. super pomysły.. na pewno coś wykorzystam ;) Fajny filmik, jak zwykle :)Post nawet mnie zmotywował :D
    ________________________________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam podobne sposoby :) Świetnie, kc :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję Lu, za pomysły! :) KC! <33







    juliabloger.blogspot.com Zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  39. obejrzałam przed chwilą filmik :)
    świetny :*
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne porady! A filmik jak zwykle genialny ^^
    Piękne jest to zdjęcie *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Zabieram się do oglądania!
    cassie-ins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. fajny filmik chyba pierwszy ktory mi sie podba ;))

    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny post Lu. :D
    Jestem twoją wielką fanką.
    Zapraszam do mnie :)
    friiend-best.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Moje pomysły są bardzo podobne :)
    Zapraszam do siebie na nową notkę:
    nasteraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. super czekalam na filmik zaraz oglądnę :3



    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Kocham ten filmik. Na pewno mi pomoże :)
    http://camillelivefashioninspiration.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  47. Kocham ten filmik. Na pewno mi pomoże :)
    http://camillelivefashioninspiration.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  48. Genialny ten filmik !
    Super rady!
    Fajne okulary ;)


    thecoolmint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny filmik :))

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny :D

    vanillaandraspberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny filmik <3 Uwielbiam Twojego bloga :3 Ostatnio przeczytałam całego od poczatku i z niecierpliwością czekam na notki :3
    Pozdrawiam <3

    http://szukajac-perfekcji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Obejrzałam filmik, i mam takie same sposoby, oprócz tego z uczeniem się słówek, proste, a jednak skuteczne, teraz właśnie tak będę się ich uczyła :3

    http://czylioliwianatropie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam twojego bloga! KC !
    Bardzo bym chciała abyś oceniła mojego bloga i co w nim zmienić :)

    http//:kocie-pazurki.blogspot.com
    Kom vs Kom :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Widziałam filmik wcześniej , świetny <3 kochana Lu ;* Twoje filmiki są coraz lepsze !
    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Na prawdę świetny filmik , bardzo pomocny :) na pewno skorzystam z pomysłów ;> poza tym wyszłaś baaaardzo słodko *.* wgl. jesteś śiczna zazdroszcze ;/
    Jak bedziesz miala czas , i chec , zajzyj :)
    http://all-of-teenagers.blogspot.com/
    kochamy cie lucy ! <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Może skorzystam z tego filmiku :) zapraszam do mnie
    http://nasze-dwa-swiaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. napewno skorzystam :)
    abnormal-susie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Obejrzałam filmik i udzielasz bardzo dobrych rad :D Możliwe że jeśli nie będę mogła sobie z czymś poradzić, skorzystam z nich :)





    Zapraszam na mojego bloga:
    http://niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Myślę, że skorzystam z Twoich rad :)
    www.red-muffins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo dobre rady... Najbardziej spodobała mi się ta z wypisywaniem słówek (mam z nimi kłopot i spróbuję tego). Zapraszam do mnie:
    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Super :D Też zakreślam, a jeśli chodzi o te kolorowe karteczki to polecam dawać je na lodówkę lub tablicę korkową :> Pozdro;*


    cuteewish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. bardzo fajne masz sposoby, moze sprawdzilyb sie u mnie

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny filmik na pewno skorzystam z pomysłu na te słówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja też zawsze zakreślam :) Kochamy cię Lu, jesteś najlepsza ! ♥

    large-wonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. fajny pomysł!
    zapraszam do mnnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Awww <333 Taki świetny post <3 Czy mi się wydaje czy ty naprawdę z każdym postem jesteś coraz lepsza? Stajesz się bardziej profesjonalna? <33333

    http://blantes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo, bardziej sie przykladam i staram sie aby wszystko bylo zapieta na ostatni guzik :)

      Usuń
  67. swietne rady ;) Niestety filmik nie chce mi się załadować :c

    OdpowiedzUsuń
  68. masz rację fajny filmik ja mam podobne sposoby
    kami-kamiko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Chętnie skorzystam z Twoich sposobów. Z każdym postem, filmikiem stajesz się coraz lepsza i doroślejsza i bardziej profesjonalna ;) Zapraszam do mnie http://boring-life-isabell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Oo, filmik na pewno się przyda. Sposoby sprawdzę ;)Nauka mi bardzo ciężko idzie, eh ;D
    http://ungrateful-riddle.blogspot.com/ <- zapraszam jeśli ktoś miałby ochotę ♥

    OdpowiedzUsuń
  71. Też uczę się francuskiego! <3

    OdpowiedzUsuń
  72. Też korzystam z kilku sposobów z tego filmiku. A ogólnie, to jest świetny! :)

    Zapraszam - http://wikii-wonderland.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  73. Ciekawie! :) Ja ważne rzeczy zapisuję w kalendarzu, aby mieć wszysio w jednym miejscu :))

    our-womenly-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Uważam, że to jeden z twoich najlepszych filmików :)

    OdpowiedzUsuń
  75. świetne pomysły zapraszam oooowszystkim.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo przydatne rady, na pewno skorzystam :)

    ania3231.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. świetny filmik :)!! na pewno skorzystam <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  78. Obejrzałam i stwierdziłam, że muszę się dobrze zorganizować i wziąć za siebie. Od dziś będę się uczyła systematycznie! Dzięki Lucy :3
    http://patriciaspoint.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Super filmik :)
    Dzięki tobie będę się uczyła systematycznie :)
    Zapraszam do mnie :)
    julaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetny filmik Lu ♥
    zapraszam do mnie :*
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Dziękuje <3 Z tą muzyką przy uczeniu się, nie sądziłam że pomoże ! :)
    Dobry pomysł :3

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetny, bardzo przydatny filmik. Na pewno wykorzystam chociaż część tych pomysłów :3

    OdpowiedzUsuń
  83. bardzo fajny filmik :3 To jest iPhone czy iPod? XD Wydaje mi się, że iPod touch 5 :3
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetny filmik <33
    http://mysweetlifexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Przydatny filmik :) Na pewno wypróbuję twoje sposoby
    http://adrianne-adaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Przydatny filmik :) Na pewno wypróbuję twoje sposoby
    http://adrianne-adaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Bardzo fajne sposoby na naukę. Widzę, ze wróciłaś do naturalnego koloru włosów :)

    http://for-her-and-him.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Jejku, Lu, ale Ty się zmieniłaś. Jesteś przecudowna.
    Zapraszam serdecznie wszystkich:
    pasement.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Piękne napisane :) Moja kochana Lucy.. ♥

    OdpowiedzUsuń
  90. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  91. świetny filmik na pewno skorzystam z porad :))
    colorful--wardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Bardzo fajne sposoby :*
    też uczę się francuskiego :D KOCHAM SIĘ LU <3

    NOWY POST!!!

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Jeju, jaki genialny filmik@ na pewno przydadzą mi się twoje 'rady dotyczące nauki <3

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Świetny filmik! Mój sposób jest bardzo podobny ;)

    rasberrynotebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. bardzo fajne porady i świetny filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Fantastyczny filmik Lu! Ja uczę się podobnie!

    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Ślicznie Ci w tym kolorze, Lu :* Świetny filmik ^^

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Ciekawy filmik :) Napewno wykorzystam twoje sposoby :)
    Mogłabyś zrobic filmik jak przerabiasz filmiki? :3

    http://dusiabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Na pewno wykorzystam kilka Twoich metod ! <33
    Chciałabym Cię zaprosić na mój post,który jest dla Ciebie..! http://wonderland-yolo.blogspot.com/2013/08/l.html Nie musisz tego czytać,albo nawet na to wchodzić,ale chciałabym żebyś wiedziała że jesteś dla mnie na prawdę kimś ważnym! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  100. Fajny filmik, na pewno wezmę te twoje rady do serca :)) Jezeli chciałabyś możesz odwiedzić mojego bloga to zapraszam:
    http://najmaelo.blogspot.com
    c:

    OdpowiedzUsuń
  101. ja oglądam telewizje i słucham muzyki (w tym samym czasie) kiedy się uczę :P

    OdpowiedzUsuń
  102. Ja tez tak robię w karteczami bo dużo rzeczy zapominam ;D
    Bardzo fajny filmik, przydatny ;3
    www.blogking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Z tymi karteczkami to również mój sposób, ale nigsy nei słucham muzyki, bo mnie to rozprasza. Rzecz gustu! Świetny filmik <3

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. też stosuję muzykę w słuchawkach ite karteczki, one zawsze pomagają <3
    http://oo-mini-kaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Świetny filmik . :>

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Każdy kolejny filmik podoba mi się coraz bardziej! Ten jest rewelacyjny. Podałaś kilka na prawdę przydatnych pomysłów, których na pewno użyję :) Kręć jak najczęściej, bo robisz to świetnie! :)


    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. przydatne sposoby. na pewno skorzystam xd



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. Fajny filmik, przydatny xD. Ja przede wszystkim jestem słuchowcem, więc słucham swoich odpowiedzi na słuchawkach xD
    mylife-pina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. pomocne! :> Te karteczki szczególnie :>


    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. On jest wzorowany na littleblueberrysmile?:)Bardzo mi sie spodobal!

    ankagrzaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Heeii.
    Masz naprawde super bloga bardzo ci zazdroszcze naprawde hihi :P
    tez niedawno zalorzylam bloga o dziewczynie w holandii, pisze tam o jak mi sie zyje w holandii i tez o innych rzeczach.
    bardzo bym chciala bys go obejrzala i osondzila i powiedziala co jest dobre a co zle..
    mam nadzieje ze mi pomorzesz xxx

    http://dziewczyna-w-holandii.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  112. super filmik!

    http://stokrotka98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. Jejku, Lu, ale Ty się zmieniłaś. Jesteś przecudowna.
    Zapraszam serdecznie wszystkich:
    pasement.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. super filmik wykorzystam pomysł z karteczkami :D

    http://jedenzlepszych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  115. super filmik na pewno coś z niego wykorzystam *_*
    moim sposobem na naukę jest rysowanie tzn mapy myśli czasami sie przydaje :D
    zapraszam
    http://klaudiaandclauudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. Świetny filmik i fajny pomysł na notkę ;)
    paulinkq-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. Świetny film :3
    http://life-fault.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. Ja staram się wyznaczać sobie małe cele. Na przykład gdy uczyłam się szpagatu to na początku postawiłam sobie cel "nauczę się szpagatu".Oczywiście nic z tego nie wyszło. Potem postanowiłam spróbować jeszcze raz i postawiłam sobie mniejszy cel "dzisiaj poćwiczę i się porozciągam". W końcu robiłam to każdego dnia i osiągnęłam to co chciałam. Nie ma po co nakładać na siebie presje, wystarczy powoli i systematycznie.

    auriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Świetny filmik. Wykorzystam pomysł z karteczkami.
    http://littleworld-cynamon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. Wspaniały sposób Lucy ! ♥
    zapraszam do mnie: http://more-pro-vobis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. świetny filmik :)

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  122. świetne porady! :)
    Kocham Ciebie i Twojego bloga bardzo bardzo bardzo♥♥♥!!

    meown-meoww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. zawsze ucząc się słówek powtarzałam je dużo razy, ale nigdy nie nauczyłam się pisowni. Na pewno wypróbuje twój sposób :P
    Ja bym nie mogła się skupić słuchając muzyki bo bym pisała teksty muzyki a nie tekst z książki xD
    Zapraszam: http://dancelovexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Świetny filmik! <3 Czekam na kolejne ;]

    OdpowiedzUsuń
  125. Fajny filmik :P
    Ja nie dam rady się uczyć ze słuchawkami w uszach. Wtedy skupia się na muzyce, a nie na informacjach hehe ;)

    http://ja-schizy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. fajny filmik :)

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  127. Świetny filmik, motywuje! :)

    Zapraszam do mnie:
    emily-emillly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  128. Ciekawe porady, myślę że niektórzy skorzystają ;)

    OdpowiedzUsuń
  129. Uważam, że twoje sposoby na naukę są bardzo fajne i na pewno ułatwiają życie. No i fajnie, że chcesz coś osiągnąć w życiu, bo niestety wiele młodych ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego, jak ważne jest dobre wykształcenie. Gratuluję ogranizacji czasu i wspaniałego podejścia do nauki! A jesli chodzi o moje sposoby na naukę to prosze zajrzeć tu: loovelyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  130. Super filmik i blog :) Ja dopiero zaczynam ale wpadnij Dodaję do obserwowanych :)
    http://bluberie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  131. Mam bardzo podobne sposoby na nauke .;D
    Mam pytanie nagrasz filmik serii back to school lunches?.

    Pozdrawiam.
    http://juliaphoto123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  132. Świetny filmik :)

    Zapraszam http://ronieandmary.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  133. Bardzo fajny filmik, ja mam podobne sposoby na naukę :)
    http://caroline-caaroline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. Mam te same sposoby na nauke

    http://weraa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  135. swietny filmik! <3

    http://wiktoriaah.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  136. Świetny filmik. Dokładnie tak samo uczę się słówek z obcych języków :)

    theolgaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  137. pouczający filmik <33 dzięki za podpowiedzi
    wsiecii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  138. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  139. Świetny filmik. Mam bardzo podobne sposoby na naukę ;)
    http://parabitter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  140. też tak sie uczę , o ile sie ucze . Twoje rady dla mnie są duzo warte :D


    zapraszam
    niedostepna-inaczej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  141. Przydatny filmik ;) Muszę przyznać, że jak masz ten kolor włosów jaki masz obecnie, to Ci świetnie pasują okulary ;)

    my-pink-sunglasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  142. bardzo fajny filmik :) <33

    mój blog:
    karolina-kaarolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  143. PODOBNIE SIĘ UCZĘ :*

    NOWY POST !!!!!

    http://muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  144. ślicznie wyszłaś na zdjęciu u góry :*

    NOWY POST!!!

    http://muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  145. śwetne sposoby na naukę, ja też jem jak dłużej się uczę haha :*

    Zapraszam do mnie ;>
    http://knap123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  146. Coraz lepsze posty i coraz lepsze filmiki :-) Profesjonalistka <3

    http://blantes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  147. Jejku ogl filmik *.* wspaniały :*
    jeżeli będziesz miała ochotę odwiedź mojego bloga prowadzę go z przyjaciółką :)

    http://i-promise-to-stay-until-the-end.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  148. Świetny filmik, na pewno przydadzą mi się twoje rady ;))

    http://lekcjamody.blogspot.com/
    Każdy kto zaobserwuje może liczyć na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  149. Cudowny filmik, ciekawe rady
    Street-Carolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  150. świetny filmik Lu <3
    zapraszam do mnie *.*

    zapraszam do mnie *.*

    http://anja-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  151. Świetny filmik i post zresztą jak zwykle :)
    Zapraszam do mnie
    http://julka-juliaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  152. jejku genialny *.* kc <3333
    jak cos zapraszam do nas- prowadze blog z przyjaciółką <33
    http://i-promise-to-stay-until-the-end.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  153. Kocham twoje filmiki, bloga i przede wszystkim CiEbIe ♥ LUCYNATORS FOR EVER ♥

    OdpowiedzUsuń
  154. Filmik jest genialny<3

    Zapraszam : http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  155. Kocham tego typu filmiki <3

    http://mindelsewhereee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  156. Fajny filmik :)
    http://nataliaskibinskaoficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  157. Bardzo madrze i dorosle podchodzisz do szkoly i nauki. Lubie takie osoby jak ty, bo sama taka jestem :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  158. bardzo przydatny post awwww cudna jesteś <3
    smile-mapys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  159. Świetnie zrobiłaś ten filmik :) ten pomysł z pisaniem słówek jest fajny ;D

    OdpowiedzUsuń
  160. Super filmik! Na pewno skorzystam z rady z zapisywaniem słowek w innych jezykach! ;) Naprawdę przydatne!

    http://treletomorele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  161. Fajny film, blog, ty i wgl wszystko fajne i zapraszam do mnie
    http://prz3m3k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  162. super post! Mam pytanie, gdzie kupiłaś bluzę, którą masz na sb na filmie?

    OdpowiedzUsuń
  163. cenie cię za to co piszesz i jak piszesz :) nie każdy potrafi tak pięknie o zwykłych rzeczach jak nauka
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  164. mam taki sam sposób nauki ;) Kocham twoje blogi twojego ask'a i tumbrla <3 Po prostucię kocham ^.^

    OdpowiedzUsuń
  165. Ciekawe sposoby na naukę :) Zapraszam do mnie - http://juliet2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  166. Fajne sposoby :) Justin *.*

    http://estkka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  167. cześć też mam bloga i proszę przeglądnicie ;P
    http://puppyseroum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  168. http://crazylivemylife.blogspot.com/
    Hei! Mogłabyś zajrzeć???

    OdpowiedzUsuń
  169. świetny filmik, na pewno skorzystam z wielu z nich! :)

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !Za kazdy komentarz dziekuje ♥♥ !