2014/05/25

shop 'till you drop




hei wszystkim. Caly dzien zbieralam sie do pisania tego posta, ale jakos co chwile znajdywalam jakies inne zajecie. Coz, teraz juz leze w lozku i pisze do was.  Chcialam wam zwyczajnie opowiedziec co u mnie i jak spedzilam ostatnie dni.  Z piatku na sobote spala u mnie Åsil a w sobote wzielysmy pociag do Lillehammer. Nie bede juz opowiadala o tym, ze pociag spoznil sie o godzine.  Kiedy juz wsiadlysmy w pociag wszystko bylo okej i caly ten stres minal.  Naszym celem podrozy byly oczywiscie zakupy  i tak zaczela sie nasza przygoda Shop 'till you drop. Obeszlysmy cala galerie kilkanasie razy i pozniej oczywiscie nic innego jak mcdonald.  Dwa cheeseburgery plus frytki i cola- jak zdrowo.  A po pysznym jedzonku znowu poszlysmy pochodzic po sklepach. I tak zebralo sie doscy sporo rzeczy ktorych moze nie dokonca potrzebuje, ale raz na jakis czas mozna sobie pozwolic. 
Dzis nagralam filmik, ktorych mam nadzieje doda sie do jutra wieczorem. A pozatym lezalam caly dzien w lozku ( suprise suprise) W szkole zostalo mi jeszcze okolo dwa sprawdziany i jeden wazny test z matemtyki a potym wszytskich bedzie z gorki. Teraz wazna jest obecnosc i aktywnosc w szkole , kiedy wystwiaja oceny a energi brak. Post nie co nudny, ale postaram sie dodawac wiecej tematycznych postow.
Jesli macie do mnie jakies pytania, napiszcie w komenatrzu bo planuje zrobic post z odpowiedziami.



Bardziej codziene zdjecie, tak zeby kazde nie bylo takie "ustawione"






325 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Świetny post ♡ i jak zwykle piękne zdjęcia ♥

      juliette-life-blog.blogspot.com

      Usuń
    2. to widze ze udany czas:)
      buziaki
      ankagrzanka.blogspot.com

      Usuń
    3. Bardzo fajny post, jak zawsze zresztą :*
      Moje pytanie to a) jakbyś opisała siebie w 3 słowach? b) jaka jest najlepsza książka jaką czytałaś? (pamiętam jak jeszcze mówiłaś, że bardzo ci się spodobała książka Demi i wciąż ją kocham ^^)
      cherry-basia.blogspot.com

      Usuń
    4. Mega fajny post!
      Jakie masz plany na wakacje/ jaka masz "TO DO LIST"?:)
      Zapraszam serdecznie do mnie:
      http://nataliasdilemmas.blogspot.com

      Usuń
    5. Napiszesz w którymś poście co kupiłaś,fajhną masz koleżankę.Zakupy markow czy nie?
      dogwitchmyblog.blogspot.com

      Usuń
    6. Musiałaś się świetnie bawić, ja też muszę się wybrać na zakupy :) Piękne zdjęcia, takie spontaniczne i nieustawione.. ♥

      biirdy-blog.blogspot.com

      Usuń
    7. Cudowne <3


      http://olqa-olqaa.blogspot.com/

      Usuń
    8. Świetnie wyszłyście na tych zdjęciach :)

      http://camille-and-camille.blogspot.com/

      Usuń
    9. Śliczne zdjęcia, ale mi zrobiłyście ochotę na mcdonalda, ehgrr! Też przekładam ciągle napisanie posta, mam napisać o 13:00, a wychodzi na to, że piszę o 19:00 haha XD ♥

      http://written-honey.blogspot.com/

      Usuń
    10. A ja ostatnio oszczędzam i od chyba 3 miesięcy nic nie kupiłam ://

      nikoletta-blog.blogspot.com

      Usuń
  2. bardzo fajny wpis ♥
    +zapraszam do mnie hi-michelle.blogspot.com
    dzisiaj zaczęłam ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje szalone zdjęcia. Też tak mam, że jak wybiorę się na większe zakupy to obejdę cała galerie 3 razy, pójdę zjeść i kolejne 3 rajdy. Oby wakacje przyszły jak najszybciej, bo coraz gorzej zebrać się do nauki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja też ;D
      Jeśli chodzi o pytanie, to mam kilka:
      Jaki jest Twój ulubiony sklep internetowy z ubraniami? Gdybyś mogła, przeprowadziłabyś się do Polski? Nagrasz z Sarą BFF tag w lato?

      natty-and-natty.blogspot.com

      Usuń
  4. Bardzo fajnie spędziłaś weekend :) Mnie też przydałyby się zakupy :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. [P] Wyobrażasz sobie czasami jak to będzie kiedy na swoim blogu będziesz opisywać swoje studia,dzieci a potem emeryturę? Czy może planujesz zaprzestać prowadzenia kiedyś bloga?
    [P] Zrobisz Haul ?
    Ładne zdjęcia -Te ''białe''

    Zapraszam do mnie - marakuja-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekamy z niecierpliwością na filmik :) Fajne zdjęcia :*
    wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia :)
    Czekam na filmik :)

    ania3231.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No to widzę, że miałyście udany dzień :).
    Śliczne zdjęcia, czekam na filmik :*.
    http://ania-ania3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dzisiaj też caly dzień w łóżku, ale dlatego ze jestem chora. ;< Widzę że zakupy się udały! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Możesz nagrać haul z tych zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł :3
      http://aminely.blogspot.com/

      Usuń
  11. Loucy planujesz kiedyś powród do Polski na stałe ? Wszysty wiemy,że tęsknisz za ojcyzną.

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha, świetne. A pokażesz co takiego kupiłaś?
    Powodzenia w szkole!

    Mój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądacie cudownie dziewczyny <3

    OdpowiedzUsuń
  14. super notka :P
    powodzenia w szkole :)
    http://eveline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ulubiony film z dzieciństa na disney channel?
    Element makijażu bez którego nie mogłabyś się obejść?
    Ukochane przytulne miejsce?

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham czytać co u cb :D Życzę db średniej ;*
    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Chcemy zobaczyć co kupiłaś :) Świetne zdjęcia.
    http://raspberry-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne jesteście!
    Widać że bardzo się przyjaźnicie. :)

    thecoolmint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia, widać, że dobrze spędziłaś czas. Jesteście śliczne :)
    Czekam na filmik ^^
    Też dziś byłam na zakupach caały dzień, najpierw chodziłam,potem Mc Donald i to samo co Ty tylko zamiast hamburgera - nuggetsy :3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnew zdjęcia ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zdjęcia :D
    Zielony jęzor :3

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne zdjecia mimo wszystko :)

    gabsonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne zdjęcia :)
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Musiało być fajnie.Pociągi często się spóźniają.Mam pytania :
    1.Czemu usunęłaś/zawiesiłaś aska?
    2.Ile miesięcznie wydajesz pieniędzy?
    3.Ile zajmuje Ci robienie zdjęć?
    4.Chciałabyś mieć młodsze rodzeństwo?

    KLIK MÓJ BLOG ZALEŻY MI

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale zazdroszczę wam tych zakupów, muszę się niedługo na jakieś wybrać! :)

    http://think-poositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. o nie mam ochote na zarcie z maca :(

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia !
    Może zrobiłabyś haul ?

    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cieszę się że udał wam się ten wypad na zakupy. :)
    Może zrobisz haul???
    Lubię takie spontaniczne zdjęcia, pozdrawiam :*
    tyglysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. W jakim programie obrabiasz filmiki???

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny post! Widzę że podróż tam to byl dobry pomysł! Asil i ty jesteście bardzo fotogeniczne! zapraszam do mnie zwyklezycienatolatki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja dzisiaj robiłam coś bardzo waznego przez, co nie mogłam wyjść na dwór, a w sobotę byłam na zawodach :))

    http://aniaa-anczii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Czekam na filmik ! ;D ;** Jestes baaardzo łaaadna (:
    I pytanie ... Hmm... Jaka jest twoja ulubiona rasa psa? (:

    OdpowiedzUsuń
  33. Lucyy <3 jesteś cudna. Świetny pościk!

    http://jesseyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne <3
    Wiadomo, w macu zawsze zdrowo xD




    ZAPRASZAM
    my-world-by-sophie.blogspot.com/
    my-world-by-sophie.blogspot.com/
    my-world-by-sophie.blogspot.com/
    my-world-by-sophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post ! :D Ja zamawiam w mc to co ty :D Tylko zamiast coli biorę fatne :3
    A pytanie do ciebie hmmmmm o już wiem ! <3 Jaką masz radę dla początkujących blogerek ? :)

    http://lisaandnel.blogspot.com/
    http://lisaandnel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też teraz często jeżdżę na zakupy :). Pociągi zawsze się spóźniają :( . Haha fajne zdjęcia :) . Co to za zakupy bez burgera haha. Jejku super, że zrobisz post z odpowiedziami na nasze pytania, a więc hmmm mam kilka, byłoby bardzo, bardzo miło gdybyś na któreś odpowiedziała ^^.
    Jakie jest Twoje hobby (oprocz blogowania)?
    Lubisz podróże? Byłaś kiedyś na jakimś innym kontynencie niż Europa?
    Gdzie najbardziej chciałabyś pojechać za granicę?
    Wolisz miasto czy wieś?
    Przyjedziesz w wakacje do Krakowa? Czy można wysłać Ci kartkę z Krakowa?
    Czy zrobisz post o Norwegii? (albo filmik najlepiej)
    haha sporo tego ^^


    swiat-oczami-zakreconej-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. No to udany weekend :3 świetne zdjęcia i już nie mogę się doczekać filmiku xx a co do szkoły to u mnie ciągle jeszcze jakieś kartkówki :c
    zapraszam na who-rly-cares.blogspot.com (:
    Dopiero zaczynam, więc moje pytanie: co jest według Ciebie najważniejsze na blogach, co przyciąga Twoją uwagę i czy masz jakieś rady dla początkujących blogerek? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zdjęcia, widać, że weekend bardzo się udał :)
    Zapraszam do mnie :)

    http://foxyladyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. haha, super foty :3
    widać udany dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Hahaha świetne zdjęcia! Mega pozytywne :D powodzenia na sprawdzianach ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)  

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdjęcia i post super jak zawsze :3

    http://szalonezyciemazycielki.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo pozytywne zdjęcia!

    Ohmfh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. http://zieloneslonce.blogspot.com/?m=1
    Dasz rade :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Post wcame nie jest nudny ! :)
    1. Kim chcesz zostać w przyszłości?
    2. Ulubuione zajęcje zaraz po blogowaniu?
    Pozdrawiam , Agata z bloga agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach poniżej w białej bluzce :)
    Pytania.... Czym sąndoa ciebie czytelnicy?
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Sliczne zdjecia ;* no i bardzo fajny post.
    Kim chcesz zostac w przyszlosci? Ulubione zajecie oprocz blogowania?

    lol-loolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. może to nie jest do końca pytanie, ale opowiesz trochę o współpracach na blogu? :)
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak zawsze cudowna! Widać, że weekend był udany. Buziaki :*
    Zapraszam do mnie :3 http://lusialuska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczna jak zawsze!
    Mogłabyś zrobić haul z wyjazdu.
    mirela-mirelaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Widać że te dni spedzilyscie świetnie.....
    mala-malaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Utrzymujesz kontakt z kosperem ? :)

    http://pemq12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten post wcale nie był nudny, właśnie ciekawy :)
    Pytania:
    a) Gdybyś mogła pojechać do jakiegoś miasta w Polsce i tam zamieszkać, jakie byś wybrała ?
    b) Jak robisz ten baner na samej górze bloga ?
    c) Możesz mi poradzić coś w sprawie blogowania i vlogowania ?
    Uwielbiam twojego bloga i vloga <3 ♥ <3
    Z góry dziękuję <3
    Obserwuję ♥
    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajnie, że się dobrze bawiłaś! Mniam mcdonald ;)
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. No ciekawie było :) czemu nie można Cię zapraszać n a Facebook-u ???
    Pozdro :*
    http://mokasa01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Widzę, że bardzo miło spędziłaś te dni:)

    http://aaha-aahaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Czekam na filmik ;] Ja nie lubię mc donalda , zawsze po nim wymiotuję. Widac ,że fajnie spędziłaś weekend.

    Ile twoja siostra Julia ma lat?
    Ile zajmuje Ci przygotowanie się rano?

    everything-you-needy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo zdrowo... :p Super blog. Twoja przyjaciółka jest śliczna ♥

    zosia-zoosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. a może jakieś fotki z Twojej szkoły? Z drogi do szkoły? Pokaż więcej tego urokliwego Państwa :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  59. Jak zawsze, bardzo piękna :)
    Pamiętam tę notkę, w której pisałaś, że nie będziesz z Asil w klasie, ale widzę, że często się widujecie.
    :) Pozdrowionka :*
    http://welcome-friday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Pozytywne zdjęcia ;D

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. to musiala byc fajna wycieczka! nie moge sie doczekac filmiku!

    blog :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Czy jesteś otwarta na nowe znajomości?
    Gdzie można z tobą popisać tak prywatnie?
    Gdzie planujesz swoją przyszłość w Polsce czy w Norwegii?
    To są te pytania. Śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  63. Fast food - to naprawdę zdrowo sobie pojadłyście :)
    Kocham cię Lu ♥
    natalia-lena.blogspot.com
    p.s zdjęcia są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  64. Kocham takie posty. Oby było takich więcej ♥

    OdpowiedzUsuń
  65. Lucy mam do ciebie kilka pytań :
    1. Czy masz swojego pluszaka z dzieciństwa ?
    2. Masz dobry kontakt z siostrą ?
    3. Czy chciałabyś odwiedzić Wrocław ?

    Bardzo pozytywny post :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ale Ty jesteś śliczna! <3
    Nie ma to jak zakupy z koleżanką, też uwielbiam takie wyprawy.


    http://nattie-natti.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo fajne zdjęcia :)

    large-wonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Fajnie spędziłaś urodziny :* http://itsemiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. hahahahah zdjęcia Megaa ;*
    http://wiisia-wisiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. dobrze mieć taką przyjaciółkę :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Napiszesz w którymś poście co kupiłaś,fajhną masz koleżankę.Zakupy markowe czy nie?
    dogwitchmyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Zazdroszczę!

    http://pati-paaaati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Piekne ♥

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Super!
    Czekam na filmik! :)))

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?

    OdpowiedzUsuń
  76. Dużo sobie kupiłaś? :)
    Piękna Lu. <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetne fotki, to pierwsze jest świetne, ahahah :D

    Buziak.
    floralsecret.blogspot.com - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  78. fajny blog zapraszam do mnie

    http://blog14latki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Podasz w tym filmiku z odpowiedziami odpowiedź na pytanie gdzie przerabiasz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  80. W mcdonald'u jest tylko zdrowe jedzenie :P

    Z.A.P.R.A.S.Z.A.M
    http://kindeerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Ślicznie wyglądasz (ale to nie nowość). :D
    Pokażesz co kupiłaś.? Jestem bardzo ciekawa.
    dodatki-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetny post, zresztą jak zawsze ^.^ Jest masa nowych blogów,ale ten jest zdecydowanie i tak najlepszy :*

    OdpowiedzUsuń
  83. Super, zresztą jak zawsze! <3
    ila-illla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Chcialabys kiedys skoczys ze spadochronem?

    OdpowiedzUsuń
  85. Aj też bym chciała pochodzić po sklepach ale nauka...
    A i śliczne zdj!!
    Lubisz latać samolotem albo pływać statkiem?
    Pozdrawiam :*
    takajestem - kasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Jakie fajne zdjęcia, haha <3

    http://tinnqu.blogspot.com/
    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Swietnie, pojechalas z swoja naj przyjaciolka do galeii, na pewno swietnie sie bawilysie.Mam taka prosbe, moglabys pisac posty takie jak kiedys czyli np.zdj.na sofie itp.? ;*


    tala-talaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Piękne zdjęcia dodałaś Lucy <3
    No tak, u mnie również jeszcze tylko kilka sprawdzianów i z górki ;)
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  89. http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Lusia :3 jak ja kocham jakie spontaniczne zdjeciaa dodawaj takie czesciej i moze takie posy typu czeriwec 2013 jej wielbiam ten okres czasu na blogu i czesto do niego wracam ♥

    A pytania:

    Jakie miasta chcialbys zwiedzic ?
    Gdybys miala wybrac JEDEN serial i ogladac go caly czas to jaki bys wybrala ?
    Ulubione jedzenie ?

    OdpowiedzUsuń
  91. Heiii <3
    mam do Ciebie parę pytań ;*
    *jakie energiczne piosenki polecasz?
    *jaki jest Twój ulubiony tag?
    *czy zastanawiasz się po co istniejemy? ;)
    *jakie jest Twój najważniejszy cel w życiu?
    *jaka jest Twoja ukochana potrawa?
    *co robicie na nockach z Asil? ;*

    bardzo pozdrawiam i kocham mocno <3
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Świetny post i śliczne zdjęcia.
    Zapraszam do mnie : http://wera--wera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. http://want-cant-must.blogspot.com/
    http://want-cant-must.blogspot.com/
    http://want-cant-must.blogspot.com/
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Mam do ciebie jedno pytanie, ale bardzo zależy mi, żebyś na nie odpowiedziała :)
    Jak zamawiasz coś ze sheinside.com to jaki rozmiar wybierasz? Chodzi mi o to czy bierzesz taki jaki masz czy większy, mniejszy? Bo ja chciałabym coś z tamtąd zamówić, ale nie wiem właśnie czy wziąć większy rozmiar czy mniejszy, a ty od dłuższego czasu zamawiasz z tamtąd ubrania i chyba orientujesz się mniej więcej z tymi rozmiarami :)

    http://tips-forteens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Post nie jest nudny, ja lubię kiedy masz jakieś udane dni i je opisujesz :)
    śliczne jesteście <3
    julaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. super, że wstawiasz też zdjęcia ze swojego życia

    OdpowiedzUsuń
  97. Świetna notka! Piękne zdjęcia! :)

    nummifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Świetne zdjęcia! :)

    nummifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. znowu ja ;*
    *co planujesz zmienić w swoim nowym pokoju?
    *jakich używasz teraz kosmetyków?
    *czy mogłabyś nakręcić znów filmik w stylu my morning routine? oglądam je ciągle <3
    *czym różnicie się z Asil?
    *co polecasz na przekąski ?
    *czy lubisz styl vintage?

    kocham Cię <3
    http://karka-skoczek.blogspot.com/
    karka.skoczek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  100. koniecznie nagraj haul
    piękne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  101. Śliczne zdjęcia :D
    Co byś powiedziała na wspólna obserwację ;)?
    Oj tam od czasu do czasu można wpaść do Mac'a ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  102. Widać, że jesteście szalone ;)

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. piękne zdjątka ;) lubię jak wstawiasz tego typu ;) super blog! <3

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Haha z przyjaciółmi zawsze śmiesznie :) Zapraszam Was do mnie, za każdą obserwację odwdzięczę się obserwacją i wspomne o Waszym blogu w najbliższym poście ;) MODEPETIT

    OdpowiedzUsuń
  105. Jeden z lepszych postów w ostatnim czasie ;D
    http://izkaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Zakupy i Mc'Donald to podstawa :D

    http://veraaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. Fajne zdjęcia! Takie wypady najlepsze! Zapraszam - unniversalblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Super post! :) Jaki jest Twój ulubiony lakier na tę chwilę? :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Super zdjęcia!!! Nie ma to jak zakupy i Mc'Donald <3 ;)
    Pokażesz w późniejszym poście lub filmiku nowe rzeczy,które kupiłaś???
    kaamaam-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Haha, Mc'Donald zawsze zachodzę w Złotych Tarasach w Warszawie jak mam szkolną wycieczkę ;3 ;D Mam pytanie: czy porozumiewasz się z Twoją koleżanką po norwesku? :)

    http://natalla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. aa i znów ja ahahaha <3
    chciałam napisać, że bardzo dziękuję za wszystko co robisz, za to że piszesz posty, że jesteś taka kochana, za to że jesteś. <3 nie poddawaj się! *.*
    kocham kocham kocham xxx
    ps, uwielbiam Twój cudny śmiech
    inspirujesz mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  112. Też mam nie raz tak że do napisania posta zbieram się dłuższy czas :) Ładne zdjecia ;3
    Zapraszam :)
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Ja nie dodawałam przez tydzień, zawsze znajdzie się jakaś przeszkoda.
    http://aminely.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. Zadroszczę ci takiej przyjaciółki jak Asil :*

    zapraszam do mnie ♥
    http://julesgee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. Ja zadam kilka pytań. :)
    1. Do jakich fandomów należysz i od kiedy?
    2. Co lubisz robić gdy jesteś sama w domu?
    3. Jaki blog jest twoim najulubieńszym?
    4. Jaki masz telefon? (firma, model, kolor, możesz dać zdjęcie)
    5. Czy masz jakąś rodzinę w Norwegii? (oprócz tej, z którą mieszkasz oczywiście)

    http://zoraaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  116. 1. Jakiego używasz tuszu do rzęs, kredki do brwi oraz eyelinera?
    2. Dlaczego nagrywasz tak mało filmików na YT ?
    3. W jaki sposób układasz grzywkę?
    4. Jak zaczęłaś pracować z Sheinside? Oni napisali do Ciebie czy raczej odwrotnie? Jakie są wymagania?
    5.Jak się nauczyłaś Angielskiego?

    OdpowiedzUsuń
  117. ślicznotki :*

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  118. Widzę, że miałaś udany weekend :)
    Mój blog [klik]
    ♥ Obserwacja = obserwacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  119. Mam parę pytanek ;)
    1.Jak wygląda życie w Norwegii ?
    2. Jaki kosmetyk zawsze musisz mieć na swojej twarzy ?
    3. Lubisz spędzać czas sama , czy z przyjaciółmi lub z rodziną ?
    Piękne zdjęcia :* Pozdrawiam :)
    http://blogzuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. śliczne zdjęcia,pierwsze najlepsze ;)
    blogmalolaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  121. Hahah jakie fajne zdjęcia :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/
    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. jak zwykle świetny posta :) uwielbiam twojego bloga, juz czekam na następnego posta. Zapraszam -----> http://co-mi-zrobisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  123. Post jak zawsze - super :*

    fotografiazpieknem.blogspot.com
    lovebooks777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. uwielbiam twój blog :* jesteście takie śliczne

    http://charlottestylefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. Super ! <3


    http://jeta-jeeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. Zazdroszczę takiego wyjazdu :D

    OdpowiedzUsuń
  127. Czy nie przesadzasz z makijażem?
    Ile lat miałaś jak zaczęłaś robić sobie codzienny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  128. Czy ty ścięłaś doczepki? Bo tw włosy wydają się mieć większa objętość.
    http://bruise-br.blogspot.com/ Pozdrawiam i całuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  129. Bardzo fajne zdjęcia;) u nas to chyba do końca roku będą sprawdziany. ale w sumie to do wystawienia ocen tylko 2 tyg. trzeba sie starać;)

    zapraszam: http://oliwias-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  130. pierwsze zdjęcie najlepsze :)

    zapraszam do mnie :)
    http://julkkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  131. i cokupiłas coś na zakupach ??? ily <3

    www.princessspamela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  132. Sliczne zdj.
    http://mojezycie-olla.blogspot.com/
    Pytania:
    1. Czy w wakacje planujesz odwiedzić woj. lubelskie?

    OdpowiedzUsuń
  133. fajne zdj :) zapraszam do siebie http://nati-naati.blogspot.com/2014/05/koncert-dawida-kwiatkowskiego.html

    OdpowiedzUsuń
  134. super zdjęcia, fajnie ,że miałaś udaną wycieczkę :)
    Spodoba się-zaobserwuj ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  135. Haha... współczuję. Grunt, że udany wypad! Szczęściara jesteś mi jeszcze ciągle coś w szkole zapowiadają i żyć nie dają :((

    http://agatinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  136. Każdy post który piszesz to dla mnie przyjemność go przeczytać .Jesteś wspaniałą blogerką :) mój blog : blanka-and-blani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  137. Zazdroszczę! U mnie zostały jeszcze 2 sprawdziany i diagnozy ze wszystkich przedmiotów :/ Jak tam można męczyć człowieka? Nie wystarczą te 10 miesięcy? Uwielbiam Twojego bloga i zapraszam cię do siebie:
    http://dorte-life-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  138. Jakie masz rady dla początkujących youtuberek? :)
    Zrobisz filmik w którym będziesz gadała z fankami na omegle ?
    <3

    OdpowiedzUsuń
  139. Świetny post zapraszam serdecznie obs za obs kom za kom http://dladziewczyn10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  140. Super post :)
    fajne zdjęcia ! :D
    monti-monyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  141. Śliczna bluzka
    pytanie:
    Jaka jest twoja ulubiona piosenka?

    http://blogoliwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  142. Super post! Jak zawsze <3 http://julaandjulaa.blogspot.com/ <----zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  143. Świetny ppost, urocze zdjęcia.

    www.queenof-disaster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  144. Super post! :)
    Swietne zdjecia *-*

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    http://claudiia-blog.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  145. (P)1. Czy wspierasz mniejsze blogerki?
    (P)2. Gdzie najczęściej kupujesz ubrania?
    To wy miałyście super post <3

    http://paniszkic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  146. Wy to jesteście zgrane:)
    Fajnie jakby ktoś zajrzał http://withpassion-forfashion.blogspot.com/ dopiero zaczynam:)

    OdpowiedzUsuń
  147. 1. Czy masz chłopaka?
    2. Czy ciężko Ci było odnaleźć się w Norwegii po przeprowadzce?
    3. Czy masz rodzeństwo?
    Zapraszam do mnie: http://koniejezdziectwoija.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  148. 1. Czy masz chłopaka?
    2. Czy ciężko Ci było odnaleźć się w Norwegii po przeprowadzce?
    3. Czy masz rodzeństwo?
    Zapraszam do mnie: http://koniejezdziectwoija.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  149. Lucy może nagrasz ten tag: https://www.youtube.com/watch?v=XgaEcxvvdVs&list=UUwj2poCDhoVMSjoFuu9OsoQ i my lovatic story ?

    OdpowiedzUsuń
  150. Super post jak zawsze ;*

    Zapraszam na mojego bloga :)
    Już wkrótce filmik na niego do obejrzenia ;*
    Pozdrowionka ;*

    https://basiaandbasia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  151. Ilu masz prawdziwych przyjaciół?
    Czego teraz najbardziej potrzebujesz?
    Jakie jest twoje marzenie?
    Gdybyś była na bezludnej wyspie, a mogłabyś wziąć trzy rzeczy, jakie by to były?

    OdpowiedzUsuń
  152. No to cieszę się że weekend udany :)
    Ja mam pytanie : Czy zlot w Polsce się odbędzie ? :)

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  153. Ciekawy post ^^
    Ja mam dwa pytanka :
    1. Jesteś fanką Justina Biebera. Kogoś jeszcze ?
    2. Od jak dawna jesteś blogerką ?

    OdpowiedzUsuń
  154. Widzę że weekend udany :D
    Pytanie: jaka jest twoja ulubiona piosenka ???

    miko-neko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  155. Fajny post : )


    Zapraszam na mojego bloga, już niedługo robię na niego filmik ;)

    http://basiaandbasia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  156. Śliczne zdjęcia, takie pozytywne :)

    milky0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  157. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  158. ale ty jesteś super ja też chce być taka jak ty :* <3
    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  159. Świetny post i super zdjęcia mi jeszcze tej nauki trochę zostało ;< Mam też jedno pytanko jeśli chodzi o ten post z odwiedzinami to jeśli byś się zgodziła czy mogłabym wizytacyjnie zagościć na twoim blogu ? :) zapraszam na mojego bloga :) http://asiaasiula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  160. Śliczne zdjęcia :)
    http://beautifulprincesss.com

    OdpowiedzUsuń
  161. Śliczne zdjęcia :)
    Powodzenia na teście! :*

    http://life-by-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  162. Fajne zeby ! xd
    http://badlittlething.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  163. Ciekawe zdjęcia, szczególnie to jedno z czarnymi zębami mnie rozwaliło xD

    Pytanie: W jakim zawodzie Twoi rodzice pracują ( możesz napisać "w finansach" , "księgowości" lub coś w tym stylu. Nie chcę wiedzieć dokładniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze jedno pytanie: Czy możliwe, że zlot w Polsce odbędzie się we Wrocławiu?

      Usuń
  164. świetne zdjęcia haha takie naturalne :)) Zrób filmik z rzeczami które kupiłaś lub je tutaj pokaż :*

    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  165. Świetny post! :) ślicznotki z Was ;* ja bym się z przyjemnością czegoś dowiedziała o Norwegii, jeśli mogę w ten sposób poddać pomysł na posta :) możesz też zrobić filmik z kupionymi rzeczami :*
    fajny blog! :)
    zapraszam--->http://my-goldenjournal.blogspot.com/ (liczę na obserwację)

    OdpowiedzUsuń
  166. Zrób HAUL z tych zakupów bardzo chętnie zobaczę!
    a z pytań to moze :
    1. Czy jak będę następnym razem w Norwegii (Oslo) to możemy się spotkać? bardzo mi zależy.
    2. Jakiego podkładu obecnie używasz? I czy go polecasz?
    3. Nagrasz poranną/wieczorną rutyne? bo dawno nie było?
    4. Będziesz mieć pasek?
    5. Zrobisz filmik z dzwonieniem do widzów?
    6. Czemu nie nagrywasz vlogów?
    7. Jaki masz rozmiar buta?
    8. Czego używasz do pielęgnacji twarzy?
    9. Czy twoje kompleksy sprzed roku są nadal twoimi kompleksami teraźniejszymi?
    10. http://jull-julie.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  167. to widzę że po galerii chodzimy tak samo <33
    benia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  168. Zrobiłaś mi smaka tym jedzeniem ;_; <3
    http://kalakalla0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  169. Heheh :) Świetne zdjęcia

    roxyamazinglife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  170. Weekend poozytywny :3 !

    http://enjooyablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  171. Hej, fajny post :) więcej o życiu w Norwegii dowiecie się tutaj :)) http://www.mojanorwegia.pl/czytelnia/nowe_zycie_w_norwegii-7388.html

    OdpowiedzUsuń
  172. Jak będziesz miała ochotę to zajrzyj do mnie http://my-dreamy-life-x.blogspot.com <3 czekam na następnego posta <3

    OdpowiedzUsuń
  173. Ooooo też bym tak chciała :) W weekend pociągiem na zakupy
    wpadniesz? ---> wobiekywiepoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  174. Jakie śmieszne zdjęcia bardzo fajny post :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  175. Hahah świetne zdjęcia :***

    http://carolin-blog.blogspot.com/
    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  176. Super zdjęcia haha, nie mogę doczekać się filmiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  177. Czekam niecierpliwością!

    oli-olli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !Za kazdy komentarz dziekuje ♥♥ !