2015/08/26

fresh start





Tak tak, razem z Philipem zdecydowalismy sie nagrac razem filmik. Wiem, ze zawsze mowila, ze wole go trzymac z daleka od tego, ale wiedzac ze wy zawsze chceliscie z nim filmik a mnie tak dawno nie bylo na youtube to postanowilam, ze filmik z nim bedzie idealny na poczatek. Nie zaluje, bo na prawde swietnie sie bawilam przy jego nagrywaniu i Phlipowi tez sie to spodobalo. Jedyny minus tego wszystkiego jest jednak tlumaczenie, ile latwiej byloby gdby byl tylko jeden jezyk na swiecie. Mam nadzieje, ze filmik poprawil wam humor. A tak poza filmikiem, szkola mi sie juz zaczela i codziennie chodze jak zombie. Spie duzo, nie brakuje mi snu bo zasypia po godzinie 21 (ledwo zywa). Zaczelam pic wiecej wody myslac, ze to mi jakos pomoze, ale oprocz czestych wizytach w toalecie jakos mi to nie pomoglo. Staram sie jedenak myslec poztywnie, ale przywrocic moje zycie do porzadku. Posty i filmiki tez sie do tego zaliczaja, ale teraz jest mi o tyle latwiej wiedzac ze Philip zawsze mi w tym pomoze, zreszta jak i z wszystkim innym. Tak szczerze nie moge sie juz doczekac postow i filmikow, moze nie wszystko jest jeszcze okay ale z pomoca od was i mojego kochanego chlopaka na pewno dam sobie rade.



blouse click  //jacket  CLICK // jeans cubus



343 komentarze:

  1. Idę oglądać
    Klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowny filmik, piękne zdjęcia :) ♥

      Zapraszam do szczerego komentowania i obserwacji,
      Mój blog - (klik) ♥

      Usuń
    2. Świetnie, że nagraliście razem filmik! Jestem ciekawa, jak wyszedł, dlatego zaraz lecę oglądać. :)

      _______________
      MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
      WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

      Usuń
    3. Świetny filmik, dużo śmiechu. :D
      Pozdrawiam, Klaudia. :)
      mondialeenblanc.blogspot.com

      Usuń
    4. Filmik genialny :D Mieć takiego chłopaka to wielki skarb!

      Pozdrawiam Lu ♥
      http://www.mypastel-garden.pl/

      Usuń
    5. Ooo! Lecę oglądać filmik :)
      Dobrze, że u ciebie już jest o wiele lepiej ♥
      meryy-blog.blogspot.com - KLIK

      Usuń
    6. Śliczne zdjęcia! Widziałam to Twoim ig, że coś planujesz ^^

      Wizyta w Krakowie MIĘTOWEGO ZESZYTU! KLIIK!

      Usuń
    7. świetny filmik, uwielbiam was haha <3 cieszę się że Philip cię wspiera :) i współczuję ci rozpoczęcia się szkoły, ale nas też niedługo to czeka :(
      ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

      Usuń
    8. Super ten filmik, widać że przy chłopaku jesteś szcześliwa, dawno nie widziałam cie takiej roześmianej :D

      Pozdrawiam!

      ✿ Julia And Fashion – NOWY POST! KLIK ✿

      Usuń
    9. Uwielbiam twoje filmiki! :) Zawsze są pozytywne i poprawiają mi humor! Cieszę się, ze powracasz, brakowało mi takiej radosnej Łucji! :D

      Pozdrawiam! ♥
      Natasza z bloga: dream-destinationn.blogspot.com - Klik! ♥

      Usuń
    10. w koncu<3 Philip wygrywa w tym filmiku hahahaha XD <3

      olqa-olqaa.blogspot.no

      Usuń
    11. Fajny jest ten nowy wygląd bloga, taki przejrzysty

      HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

      Usuń
    12. Trzymamy kciuki! Śliczny wygląd bloga.:)

      www.cassey-cassey.com

      Usuń
    13. Świetnie, że postanowiliście nagrać ten filmik razem :) Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

      Usuń
  2. Filmik świetny. Cieszę sie że u Ciebie już lepiej :)


    KLIK Zapraszam


    OdpowiedzUsuń
  3. No i super, że już wróciłaś! Mega filmik z Philipem! :)

    U MNIE LINKOWANIE!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ze juz jestes !
    mega wygladasz w takim kolorze wlosow, bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny filmik! Dasz radę, czekamy na nowe posty :)
    anssbae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. Cieszę się, że wszystko zmierza w dobrym kierunku i starasz się myśleć pozytywnie. Nie mogę doczekać się kolejnych postów i filmików :)
    Pozdrawiam x

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. swietnie, że jestes, zabieram się do oglądania filmiku :))
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O taaaak! Filmik strasznie poprawił mi humor i już wiem co będę zawsze oglądała w złe dni :D
    Ciesze się, że już wszystko powoli wraca na miejsce i trzymam kciuki! <3
    Trzymaj się cieplutko, bo tata mi mówił, że w Norwegii za ciepło teraz nie jest (pracuje w Oslo) ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny nowy design. Lecę oglądać filmik ☺

    Zapraszam do mnie ☺ http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. haha świetny filmik! Najlepszy był moment, gdy zaprotestował XD
    Ja chce jeszcze więcej tych filmików z Philipem :D
    może zrobicie coś w stylu, że każesz powiedzieć mu coś śmiesznego po polsku, ale on nie będzie wiedział co dokładnie mówi. To mogłoby być dość zabawne :D
    Jesteście cudowną parą ♥
    pozdrawiam Lu :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten filmik poprawił mi dzień, wreszcie mogliśmy Philipa lepiej poznać, więcej filmów z nim<3 Ślicznie ci w nowym kolorze włosów :)

    http://beautyandtheblushh.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny filmik! czekam na kolejne posty:)

    natalia-naaatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zabawny filmik xD
    PHILIP NA MAKIJAŻYSTĘ! XD
    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega filmik! :)
    ANSSBAE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Początek filmiku strasznie pozytywne i uroczy! :) Fajnie,że Philip jest osobą,która Cię wspiera i pomaga w najgorszych sytuacjach! Doceń to! ♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny filmik :D

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega się cieszę, że jednak zdecydowałaś się na ten filmik! ♥

    http://anja-bloguje.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny filmik !
    http://darka-blogg.blogspot.com/2015/08/i-return.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Super filmik! :D

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Haha, cudny makijaż :D Bardzo fajny pomysł i świetnie, że przetłumaczyłaś :D
    http://muffinkayum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny filmik, czekam aż Philip będzie mówił po polsku ! :D
    http://asia-asiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Filmik obejrzany , ciesze sie ze po malu wracasz do formy :) <33

    ♥ Pozdrawiam , Klaudia z bloga --> http://klaudiaandmylife.blogspot.com <-- ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Boski outfit :) Lecę koniecznie obejrzeć filmik :))

    http://dreaaammss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny filmik ;) Czekam na kolejne :)
    Jeśli możesz, to zerknij --> http://ikracodziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny filmik! <3 Masz cudownego chłopaka i to bardzo dobrze że tyle Ci pomaga! Świetnie wygladasz w nowym kolorze włosów! Czekam na kolejne posty i filmiki!

    OdpowiedzUsuń
  26. haha :D mega pozytywny filmik!

    pisanepasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Łucja uda się !! <3
    Kochamy cię ! <3
    Jesteśmy z tobą ! <3
    Wierzymy w twój powrót ! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Super filmik olga-olgi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jej, kocham twóje vlogi ♡♥♡ Mimo wszystko są one pozytywne ;) Może zrobisz serię #Back to school. Mam jeszcze pytnko: Czemu już chodzicie do szkoły?

    OdpowiedzUsuń
  30. Filmik fajny, ale totalnie nie pasuje Ci ten kolor włosów..

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny filmik :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post i filmik :) Wypadliście naprawdę pozytywnie i mam nadzieję, że u ciebie jest już lepiej ;)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Haha, filmik zarąbisty! Miło było zobaczyć jak się śmiejesz. ^^ Niektóre słowa też zrozumiałam (3 lata w Szwecji :D) W outficie świetnie wyglądasz. Ogólnie uważam, że paski nie wszystkim pasują, ale Tobie jak najbardziej. <3

    ~ https://oczyoutsidera.blogspot.com/ klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny i pozytywny filmik :)
    http://cynamonowe-ciasteczko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Hahaa świetny filmik super że już wróciłaś mam nadzieję że teraz już z nami będziesz :*

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo się cieszę, że wróciłaś Lucy. Już nie mogę się doczekać następnych filmików i postów. Powodzenia!💗

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny filmik! Baardzo poprawił mi humor i dużo się uśmiałam. Jesteście uroczą parą!
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam nadzieje ze wrocisz do pisania i dodawania filmikow :))

    Zapraszam; http://vframlii.blogspot.nl/2015/08/walibi-fotorelacja-oraz-krotki-opis.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny filmik! Super, że "powracasz" ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Filmik już oglądałam. Mega pozytywny i sprawił, że się od razu uśmiechnęłam jak zobaczyłam Was razem śmiejących się.
    Pozdrawiam :*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie wyglądasz! U Nas jeszcze tydzień wakacji, więc można jeszcze odpocząć. Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko już dobrze i wracasz do Nas na stałe :*
    http://paulinapaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Filmik naprawdę świetny, bardzo sobie pośmiałam ♥ Fajnie, że powróciłaś :)

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  44. Filmik bardzo fajny. Fajnie że masz kogoś bliskiego. Eh... Pozdrawiam serdecznie :) werooonikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Filmik naprawdę świetny! Widać ile szczęścia daje Ci Philip♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajnie, że dałaś znak życia haha :) zaraz obejrzę filmik :3
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  47. super, że jesteś szczęśliwa ! genialny filmik <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Pozytywny film. Mam nadzieję, że będzie tylko lepiej :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Super film! Mega pozytywny
    http://marrie-blog.blogspot.com/
    Poklikałabyś w linki dresslink?

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny filmik! Lu, kiedy wracasz na aska?

    OdpowiedzUsuń
  51. Lucy, dobrze widzieć że wszystko zaczyna się układać:) Powodzenia w szkole!
    P.S Filmik z Philipem- świetny, mega uroczy:)

    Zapraszamy do nas:)) http://alohakm14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny, humorystyczny filmik! Trzymam kciuki za Ciebie w dalszych postach, filmikach! :)
    Buziaki, pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Uśmiałam się przy oglądaniu filmiku :D
    Nie martw się, my też niedługo zaczniemy szkołę. Dasz radę :)
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. hhaha cały czas się śmiałam cuuudooownyy filmik mam nadzieję że będzie więcej filmików z Filipem <3

    OdpowiedzUsuń
  55. JEEEJ WIELKI POWRÓT! CUDOWNY FILMIK I O BOŻE TAK SIĘ CIESZĘ ŻE JESTEŚ! MAM NADZIEJĘ ŻE TERAZ BĘDZIE CORAZ LEPIEJ :)

    http://dziewczyna-z-telefonem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Swietnie wam wyszedł ten filmik piękne zdjęcia
    http://oliwialiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny filmik ♥ Już nie mogę się doczekać kolejnego :)
    Zapraszam na mój blog: modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. W końcu ktoś do nas wrócił <3
    Zapraszam: http://nikaaswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Boże zakochałam się w kolorze twoich włosów !

    www.titaniumalloyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Super wyglądasz super że się polepszyło oby tak dalej! ♥ zapraszam do mnie http://smerfastycznadaria.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  61. jeju, jak dobrze widzieć Cię taką szczęśliwą, promieniejesz :)

    trochę mnie - klik!

    OdpowiedzUsuń
  62. Ale śmieszny filmik! Biedni, już do szkoły...

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczne zdjęcia, uwielbiam Twój obecny kolor włosów <3 Świetny filmik z Philippem, już dawno się tak nie uśmiałam podczas oglądania tego challengu jak Wasz :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Jeej jak super, ślicznie ci w tym kolorze! Super, że wracasz z czymś zupełnie nowym i wszystko co robisz cię satysfakcjonuje :)

    Zapraszam do siebie kochani ♥ www.daria-mikolajewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny filmik, faktycznie uśmiałam się trochę przy nim :))

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetny filmik i zdjęcia pozdrawiam:)
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Filmik genialny i uroczy,wyglądasz fantastycznie Łucja! :3
    charlotte-carolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Luu cudowny filnik,masz naprawdę świetnego chłopaka!:)
    Cieszę się,że wróciłaś,mam nadzieje że już nas nie opuścisz ♥
    nataszablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. No to idziemy oglądać : )

    yumimagenta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Ale spodobała mi się twoja stylizacja :)
    pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Śliczne Zdjęcia i super ze lepiej się czujesz i ze masz takiego wspaniałego chłopaka :)

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  72. Super filmik :) bardzo zabawny.
    Pięknie wyglądasz w tym kolorze :)
    pozdrawiam
    agata-rogos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Mam nadzieje że już z nami zostaniesz! ;)

    bajeerancko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Ekstra, że wróciłaś :) Wspaniały filmik *-*
    Pozdrawiam :*
    Nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Uwielbiam twoje filmiki! Zawsze są takie pozytywne! :)
    Cieszę się, ze powracasz!

    Pozdrawiam! ♥
    Natasza z bloga: dream-destinationn.blogspot.com - Klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  76. Filmik świetny ;) ładna z Was para ;-)
    trzymam kciuki, będzie dobrze

    OdpowiedzUsuń
  77. Nie mogłam się doczekać wspólnego filmiku z Philipem :) Życzę powodzenia w uporządkowaniu własnej ja i swojego życia! ♥

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Cudownie jest oglądać Was razem, widzieć te uśmiechy- szczególnie u Ciebie- szczery i prawdziwy uśmiech, o który tak trudno było ostatnio. Cieszę się, że w końcu jesteś szcześliwa, że masz ludzi, którzy poprawiają Ci humor, ludzi, dzięki którym jest Ci lepiej. Pamiętaj, że na nas zawsze możesz liczyć. Mega się cieszę, że wróciłaś do nagrywania. Trzymaj się i wpadaj do nas jak tylko znajdziesz chwilę i ochotę!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  79. Więcej filmików z Philipem... ślicznie wam w błąd włosach <3

    OdpowiedzUsuń
  80. Fajnie, że wróciłaś i to w takim dobrym nastroju. Super filmik :)
    pozdrawiam,
    Margaretta -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  81. Jejku Lucy jak ja Ci zazdroszczę tego wsparcia, które masz w Philipie! Dziękuj Bogu codziennie, że masz obok siebie kogoś kto jest Ci tak oddany! życzę Wam wszystkiego najlepszego! śliczna z Was para :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Najlepszy filmik ever!!! 💕💕

    http://naciiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Interesujący filmik. Cieszę się, że tworzysz coś miłego dla oka, a przy okazji bardzo dobrze się przy tym bawisz. Naturalna i szczera jesteś najlepsza :) Podziwiam Cię za wytrwałość chociaż częstsze posty jeszcze nikomu nie zaszkodziły ;) Pozdrawiam i życzę sukcesów ! :) Byłoby mi niezmiernie miło gdybyś wpadła na mój blog i zostawiła malutki ślad po sobie, jesteś moją idolką z dzieciństwa :')

    http://pauuls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Nareszcie wyczekiwany filmik! Jesteście słodcy i widać, że szczęśliwi, tyyle śmiechu Lu ! ♥

    - Mój Blog -

    OdpowiedzUsuń
  85. Jaka chudzinka ! <3
    Biorę się za filmik :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Świetny filmik i cudne zdjęcia ,ładnie ci w tym kolorze włosów :))

    OdpowiedzUsuń
  87. Fajny ten filmik! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Filmik prze świetny! (: KC! tak się cieszę, że jest już lepiej i wracasz do siebie.. <3
    Mój blog---KLIK

    OdpowiedzUsuń
  89. Fantastycznie , że wróciłaś!
    Kochana życzę Ci, aby wróciła Ci ochota i pewność siebie do pisania postów :*
    Buziaki i trzymaj się

    Zapraszam do siebie :*
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Filmik super, mam nadzieję, że jeszcze coś nagrasz z Philipem :D życzę Ci powodzenia w układaniu wszystkiego w życiu, na pewno dasz radę :* <3
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. W końcu wróciłaś ♥ strasznie się martwiłam. szkoda, że przefarbowałaś włosy, bo tamte moim zdaniem bardziej Ci pasowały, ale to Twoje włosy i Twój wybór. Całe szczęście, że już lepiej u Ciebie, a teraz lece oglądać filmik.

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Pozytywnie się was oglądało i zarazem słuchało. Ja uwielbiam obce języki, więc nawet jeśli nie było by tłumaczenia, same mówienie po norwesku, mi by się podobało. My jeszcze mamy pięć ostatnich dni wakacji. Liczę na to, że jeszcze powstawiacie takie wspólne filmiki, bo na prawdę strasznie fajnie było zobaczyć was, a zwłaszcza Ciebie z wielkim uśmiechem na twarzy.

    http://blogodm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Piękna z Was para, aż miło było oglądać filmik

    http://freedomysoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Jak dobrze, znów widzieć cię uśmiechniętą <3
    Poza tym, Philip jest niczego sobie ;D
    http://oleczka33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Oglądając filmik naprawdę się uśmiałam. ładny nowy wygląd bloga! :)

    mój blog, hooneyyy
    mój blog, hooneyyy
    Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Świetnie,że powróciłaś do blogowania i powoli wracasz do formy. Życzę Ci dużo szczęścia z Philipem ! :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. strasznie pozytywny film! ;) pozdrawiam Ciebie i chlopaka!
    xx ngvyen

    OdpowiedzUsuń
  98. Pięknie razem wyglądacie :)
    Kolor włosów jak najbardziej na plus!


    liovky.blogspot.com Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  99. Ogromnie pozytywny i śmieszny film! ;) aż miło oglądać :D
    Śliczne zdjęcia.
    Zapraszam na nowy post ❊ mój blog

    OdpowiedzUsuń
  100. Filmik naprawde swietny! Ciesze sie ze wrocilas na bloga i youtuba :)

    claudiia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Oglądałam już, super filmik! Duuużo śmiechu też z tej strony, widzów.
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Super filmik! Więcej filmików z Philipem :3 Cieszymy się, że wracasz do nas!! ♥♥♥

    milkaoreoo.blogspot.com ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  103. Jesteście tak cholernie słodką parą, mam nadzieję że będziecie ze sobą tak długo jak tylko się da! Genialny filmik i co tu dużo pisać, oby takich więcej x

    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Fajnie, że wszystko wraca powoli u ciebie do normy. :) Świetny filmik :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Dobrze, że wszystko wraca do normy;]

    OdpowiedzUsuń
  106. Wczoraj miałam doła a oglądając was od razu poprawił mi się humor. Dobrze, że powoli wszystko wraca do porządku ;)

    OdpowiedzUsuń
  107. Nareszcie powrót do filmików! Musisz myśleć pozytywnie i wszystko będzie dobrze. Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  108. ''coś te cień tak ciemno wyszedł''- uśmiałam się przy tym filmiku! Cieszę się, że wszystko wraca do normy.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  109. Fajny nowy design :) Dobrze, że znów piszesz. Zabieram się do oglądania filmiku ;)

    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Ale się cieszę, że powstał ten filmik jak i że ty powróciłaś :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Filmik zdecydowanie poprawił mi humor! Jesteście przesłodką parą!
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  112. Uśmiałam się, Filopowi na prawdę nieźle to wyszło, tylko trochę te cienie tak średnio :D

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Świetny filmik!
    Pozdrawiam :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. ślicznie Ci w tych włosach! :*

    OdpowiedzUsuń
  115. Super, ze nagraliście razem filmik! Przepięknie wyglądasz!
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  116. Filmik super :D Uśmiałam sie :D

    http://domikla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. Wydaje mi się, że w ciemniejszych włosach było Ci zdecydowanie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Pięknie ci w tych włoskach!! <3

    OdpowiedzUsuń
  119. Filmik bł genialny, tak sie uśmiałam :D JEsteście mega pozytywni :D Pięknie wygladasz :**

    zuzublog.pl [KLIK]

    Mój kanał na YouTube [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  120. świetny filmik http://julie-s-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. Super filmik. Nagrasz sere back to School?
    Zapraszam do mnie panterkaonline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  122. Świetny filmik:) Codziennie zaglądałam na yt i patrzyłam czy coś dodałaś:)

    http://mrsxbloom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. Haha filmik fajny i post takze ;) zycze powodzenia i wracaj do pelni sil, bo wszyscy na ciebie czekamy ;)))
    Zapraszam do mnie! :)
    http://jestem-margo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Ale jesteście razem słodcy! :)
    pierwszy raz widze, Twojego chlopaka możesz go pozdrowić :)

    OdpowiedzUsuń
  125. ogladalam!
    Najlepsza para ever ♥


    juu-and-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  126. naprawdę uśmiałam się na waszym filmie , jesteście tacu kochani !
    http://xcallmechanelx.blogspot.com/ - zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  127. Świetny filmik :) uśmiałam się
    haha Philip jest zabawny haha "Nie"-"Zaprotestowałem im "

    OdpowiedzUsuń
  128. ten filmik jest mega, więcej filmików z Philipem!!
    albo mi się wydaje albo lekko przytyłaś :))
    pozdrawiam :*

    http://julczi-julczi1.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  129. Świetny post

    http://xcazzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  130. Tak cudownie znów widzieć Lucy w dobrej formie, obejrzałam filmik i jesteście wspaniali. Widać, że masz coraz to więcej pozytywnej energii!

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  131. Świetny filmik i outfit. Mam nadzieję, że wróciłaś na stałe :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  132. Bardzo zabawny filmik.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  133. Świetnie wyglądasz. Już zabieram się za filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  134. ciekawy filmik ;D Pomogłabyś mi? Poklikałabyś na mojej stronie? Mój blog - twoimioczami / przesyłka od dresslink

    OdpowiedzUsuń
  135. świetny filmik, jesteście tacy słodcy! cudownie wyglądasz w tych włosach, bardzo mi się podoba!
    thisrosse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  136. Ten filmik jest tak śmieszny, że oglądałam go już 3 razy. Jesteście idealną parą. :)
    Twoje post chyba nigdy nie przestaną mnie zadziwiać. Jesteś niezwykle pomysłowa. ;)
    Pozdrawiam!
    POKLIKASZ? DAJ ZNAĆ, JAK MAM SIĘ ODWDZIĘCZYĆ!

    OdpowiedzUsuń
  137. trzymaj się <3 mam nadzieję,że nie długo wszystko będzie okay.
    http://oleksandra29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  138. Łucja megaaa sie cieszymy że wróciłaś ♥ Czekamy na wiecej filmików z Philipem i innych też ♥

    OdpowiedzUsuń
  139. Piękne zdjęcia, bardzo fajny filmik! :)
    http://bystka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  140. Super wygladasz, zaraz lece ogladac filmik :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  141. Chyba nie tylko ja oglądając ten filmik śmiałam się do ekranu :') Cudownie ogląda się was razem, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś coś nagracie.
    Mam nadzieję, że za jakiś czas wszystko będzie u ciebie dobrze.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  142. Życzę Ci powodzenia! Pamiętaj jesteśmy z Tobą i wszystko będzie dobrze! <3
    Filmik jest świetny! Twój chłopak to mistrz makijażu :D
    Mój Blog - klik! Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  143. kocham filmik z philipem!! A ty cudownie wyglądasz w tych włosach
    www.whoscarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  144. Piękne zdjęcia !
    Obserwuje ;)
    http://rubik514.blogspot.com/2015/08/desert.html

    OdpowiedzUsuń
  145. jak zwykle świetny post :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*
    http://amazingcolourxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  146. Super , że coś dodałaś ! Masz świetnego chłopaka moja droga :) i ślicznie ci w tym blondzie , nie ważne co inni mówią . http://harrystylesmoimnarkotykiem.blogspot.com/ Zapraszam wszystkie fanki 1D do mnie na bloga i ciebie Łucjo również .

    OdpowiedzUsuń
  147. Zaraz obejrzę filmik :) Świetnie ci w takim kolorze włosów! Wracaj do formy kochana :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  148. Filmik genialny musicie razem więcej nagrywać !

    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  149. Filmik poprawił mi mega humor! Razem jesteście uroczy! pięknie ci w tych włosach. Uśmiechaj się jak najwięcej!!!

    olikk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  150. Świetny filmik! ♥ Właśnie taką naturalną Ciebie polubiłam ;)
    A ja zapraszam do mnie :) Dopiero zaczynam, więc liczę na szczere komentarze :*
    http://ulciiakk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  151. er å Philip: Takk for at du hjelper Lucy å komme sammen igjen, filmen kom ut deg kjølig og utgjør den beste :)
    Lucy tak bardzo sie ciesze z tego ze u Ciebie juz lepiej :) Taki chłopak jak Philip to skarb, nagrywajcie wiecej filmikow razem :) Jak to przeczytalas to pokarz Philipowi poczatek prosze :)

    OdpowiedzUsuń
  152. Pryepieknie ci w tych wlosach :) pokazalam ten filmik mojej siostrze, ktora ma 21 lat i calkiem inny styl, a nawet ona sie toba zainteresowala i powiedziala ze wygladasz duzo lepiej w tych wlosach. Wiec nie sluchaj hejterow i badz soba :) Bardzo sie ciesze ze wrocilas i zycze ci jeszcze szczescia bona to na prawde zasluzylas <3 3maj sie

    OdpowiedzUsuń
  153. Świetny filmik!
    Kolor włosów-cudowny!
    Dasz radę Łucja jesteśmy z Tobą!
    Bardzo dobrze, że mas Philipa!
    http://queenoflife5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  154. Swietny filmik :) zapraszam mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  155. super filmik ♥
    ola-niki.blogsppot.com

    OdpowiedzUsuń
  156. Przy filmiku ubawiłam się, aż mi łzy z oczu leciały haha
    Świetnie, że wracasz i trzymam kciuki za ciebie, jesteśmy z tobą! :)

    zapraszam, proszę o kliknięcia jeśli to nie problem http://by-paolka.blogspot.com/2015/08/warszawa.html

    OdpowiedzUsuń
  157. Cieszę się, że już powoli powracasz do siebie i twoje życie nabiera właściwego toru. A ostatnie wydarzenia na pewno ci w tym nie pomogły. W każdym razie - trzymam za ciebie kciuki! Powodzenia w szkole i powrotu do tej codzienności.
    Świetny filmik, nieźle się przy nim uśmiałam :)

    zapraszam też do mnie *klik*

    OdpowiedzUsuń

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !Za kazdy komentarz dziekuje ♥♥ !