Strony

2016/01/01

new year, same me but better

heii

No to mamy rok 2016. Powiem wam, ze tak nie moglam sie juz doczekac nowego roku tak jakby zostawic wszystko co zle w 2015 i ruszyc dalej, ale tak na prawde wcale sie tak nie da. Nadal jestem soba i wszystko moje wspomnia i te dobre i te zle zostana ze mna juz na zawsze. Nie moge nazwac 2015 moim najlepszym rokiem, poniewaz  wiem,ze mialam w nim chyba najwiecej zalamek i stresu. Nie bede nawet wspominac, ze w tym roku Brego odszedl i to chyba jedna z rzeczy ktora juz mi tak utkwila w glowie, ze z tym najbardziej kojarzy mi sie ten rok. W tym roku po prostu staralam sie odkryc siebie, przez co mialam chwile gdzie moja pewnosc siebie byla na miniusie, mialam dni gdzie sama nie wiedzialam co mi jest, mialam dni kiedy nie chcialo mi sie nic i bylo tyle dni gdzie zawsze mialam wymowke a na kazde pytanie odpowiadalam "nie wiem".  Osoby ktore mnie dobrze znaja wiedza, ze mna nie czegos pomiedzy albo tryskam pozytywna energia i buzia mi sie nie zamyka, albo jestem po prostu w trybie "lepiej nie podchodzic do mnie za blisko" . W 2017 chcialabym zdecydowanie pozbyc mojego negatywnego nastawenia do roznych ludzi badz sytuacji i skupic sie na sobie i ludziach na ktorych mi zalezy i ktorym zalezy tez na mnie.  Chce skupic sie na tym aby robic cos dobrego dla siebie jak treningi, blogowanie i nagrywanie, spedzanie czasu sama ze soba i jak i moimi bliskim, sluchanie dobrej muzyki, zwracac uwage na to co jem, wiecej czytac, pic wiecej wody,malowac sie i ubierac jak ja chce.  Byc szczesliwa w swoim wlasnym ciele. I tego samego zycze wam wszystkim

562 komentarze:

  1. śliczne zdjęcia <3
    _______________________________
    Zapraszam na nowy post, możecie sie dowiedzieć m.in. jak wygrać karte podarunkowa do Topshopu i innych sieciówek na 250$ <3
    luuvmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też życzę Ci wszystkiego najlepszego w nowym, 2016 roku! Oby był lepszy niż poprzedni i byś w końcu poznała siebie, żebyś była szczęśliwa.
    Mam kilka postanowień na ten rok i jak w żadnym poprzednim, wielką chęć i siłę do spełniania ich!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że wszystkie twoje postanowienia się spełnią Łucja

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku :*
    agataweranika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Może rok 2015 nie był zbyt dobry ale kolejny na pewno będzie lepszy!
    http://szafirek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. 2016* Łucja :)
    Życzę Ci żeby wszystkie Twoje postanowienia się spełniły!
    http://threek3k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana piękne zdjęcia i pięknie to wszystko opisałaś ♥
    mam pytanko ile ludzi cię obserwuję na blogu? bo nie rozumiem czemu u ciebie to nie wyświetla :( proszę odpowiedz bo chce wiedzieć ile osób cię obserwuje ♥
    http://myangelaslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Te zdjęcia jeju ♥
    Bądź sobą, tak!

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja i cudowne zdjęcia, jak zawsze wyglądasz bosko! :P Życzę ci żebyś spełniła swoje noworoczne postanowienia i byłą szczęśliwa! :)

    http://projectad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja Ci zycze, zebys w 2016 roku nie miala zadnych trudnych chwil, spelnila swoje postanowienia i wrocila na bloga i kanal <3

    www.askorbinowy.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Także trzymam kciuki, żeby to jednak nie w 2017, ale w 2016 się udało Łucja, haha! Cudowne, pozytywne zdjęcia i zazdroszczę ci śniegu ;)

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudo <3 w końcu dużo zdjęć :*

    alaa5c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę ci śniegu :( Haha, ale cudowne zdjęcia :) Rok 2015 nie był dla mnie tym najlepszym chociaż może być zawsze gorzej...
    Zycze duzo powodzenia w roku 2016 ♥

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lucy słoneczko, pomyliłas się w tekście, jest 2016 nie 2017 (; Świetny płaszcz i torba 💕

    OdpowiedzUsuń
  15. No to powodzenia ! Oby wszystko Ci się udało , udanego 2016 roku ! :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze mówiąc, ja też miałam w ostatnim czasie, bo już nie powiem że w całym roku, ale miałam takie dni, w których nie wiedziałam co mi jest. Mam nadzieję, że rok 2016 będzie lepszy dla wszystkich nas, byśmy się spełniali i dążyli do każdego naszego postanowienia. Po prostu chciałabym zapamiętać ten rok dobrze. :)
    Śliczne zdjęcia! Super, że udało się ze zrobieniem ich :D

    Pozdrawiam ♥
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. w 2016 chyba haha :D
    to bedzie dobry rok:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno wszystko pójdzie dużo lepiej, szczęśliwego nowego roku!

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zdjęcia! w końcu nie na tle drzwi :D
    dla mnie rok 2015 był bardzo szczęśliwy i mam nadzieje że tak samo będzie z tym nadchodzącym :)
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny płaszczyk i torebka, ślicznie wyglądasz! oby 2016 rok był lepszy, wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Mój blog - klik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebka mnie urzekła, cudne zdjęcia! szczęśliwego Nowego roku!

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również chcę zmienić kilka rzeczy w 2016 :)
    Świetne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Lucy, raczej w 2016 ;) hahaha :*
    Mam nadzieję, że obecny już rok będzie dla Ciebie o wiele lepszy, życzę Ci samych sukcesów i żebyś pędziła z wiatrem a nie pod wiatr :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego, Lucy :)))

    our-womenly-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. To co napisałaś jest jakby wyjęte również ze mnie, niesamowite, ale życzę żeby ci się to wszystko udało w 2016 roku i pozdrawiam :) !

    http://oolag2018.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Trzymam kciuki bardzo mocno za Ciebie Lucy ♥ Też mam ze sobą poważny problem, też za dużo negatywnych myśli, nie mogę się zrozumieć, nie mogę ogarnąc całego tego natłoku, ale staram się to wszystko przezwyciężać. Bo kto inny zajmie się moim życiem jak nie ja? :) Trzeba brać życie w swoje ręce.
    I Tobie i wszystkim Twoim czytelnikom życzę, aby ten rok 2016 był rokiem podejmowania wyzwań, realizacji celów, spełniania marzeń i co najważniejsze - bycia szczęśliwym człowiekiem, nie udając kogoś innego i nie krzywdząc przy tym innych :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjecia, pięknie wyglądasz! :*

    MOJ BLOG ♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna stylizacja :*

    http://mery-bella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz. Z okazji Nowego roku życzę Ci, żeby ten nowy był sto razy lepszy od starego :D
    http://vqueeis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Głęboki post, wspaniale wyglądasz Lucy! Życzę Ci powodzenia i udanego Nowego Roku! :-)

    https://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Udanego 2016 roku! Oby wszystko szło po Twojej myśli. ♥
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super outfit Łucja :) oby ten rok był dla ciebie lepszy! <3
    fairyshine.blogspot.com
    Diysstuff.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  33. Szczerze mówiąc rok 2015 też nie należał dla mnie do udanych. Straciłam swojego największego przyjaciela, pieska Iwusia. Mam nadzieję, że za rok będę mogła śmiało powiedzieć, że 2016 był super! ♥

    Mój blog - http://ila-illla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Mała korekta..Raz napisałaś 2017, a chyba miało być 2016 :)
    Śliczne zdjęcia!
    Oby Ci się udało to wszystko spełnić a Nowy Rok był jeszcze lepszy niż poprzedni! :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam nadzieje, że uda Ci się spełnić swoje postanowienia!
    Śliczne zdjęcia, genialny płaszczyk <3

    http://paulinaflaga.blogspot.com/2016/01/hello-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystko będzie dobrze Lu♡

    Pisanepasja.blogspot.com 🌸

    OdpowiedzUsuń
  37. Życzę ci, abyś miała dużo pomyślności w tym roku i żeby był szczęśliwy!

    Zapraszam, MIĘTOWY ZESZYT klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Lu, trzymam kciuki, żeby ten rok był dla ciebie jak najlepszy, bo naprawdę jesteś super osóbką, tylko dopadła cię lekka chandra. Jedno wiem na pewno, wyjdziesz z tego złego humoru prędze czy później. I jeszcze jedna prośba, nie wiń siebie, za taki nastrój, każdy czasem taki ma :)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  39. trzymam kciuki, napewno będzie dobrze:)! świetne zdjęcia! buziaki;*
    Mój Blog - klik!<3

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękne zdjęcia. <3
    Przyznam, że 2015 też nie był moim najlepszym rokiem. Zrobiłam w nim naprawdę dużo głupich rzeczy, kiedy innych nawet się nie podjęłam (a było warto). Mimo wszystko trzeba zostawić za sobą to co było i iść dalej, z jeszcze większą pozytywną energią niż kiedykolwiek wcześniej. Oby nam się udało. :)

    Szczęśliwego nowego roku! :*
    http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam nadzieję, że uda Ci się osiągnąć wszystko co chcesz w 2016! Zawsze mam nadzieję, że to będzie lepszy rok i zawsze się zawodzę. Tym razem stwierdziłam, że biorę wszystko w swoje ręce i za rok powiem, że to był najlepszy rok. +piękne zdjęcia! http://paulinapaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Oby ten rok był o wiele lepszy! :) Świetnie wyglądasz.
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękne zdjęcia! ❤ Zazdroszczę śniegu haha
    Szczęśliwego Nowego Roku, spełnienia marzeń! ❤

    Julia's Secret KLIK!
    Julia's Secret KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładna stylizacja, a zdjęcia - śliczne!
    Oby rok 2016 był lepszy! ♥

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Napisałaś że "w 2017 chciałabym...", chyba chodziło o 2016 ;) Piękna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :) Oby był lepszy, od poprzedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zdjęcia, widzę że jesteś w ubraniach które dostałaś na święta :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Oby 2016 był dobrym rokiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Dziękujemy bardzo i mamy nadzieję, że ten rok będzie dla Ciebie wyjątkowy! :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Życzę Ci żeby ten rok był dla Ciebie baaardzo udany, żebyś odkryła siebie i dobrze czuła się ze swoim życiem! Bardzo fajnie wyszły Ci zdjęcia :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Trzymam kciuki, żeby ten rok był dla Ciebie lepszy od 2015, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  52. dziękuję Ci za życzenia noworoczne! :) trzymam kciuki za Twoje małe postanowienia! :) Niech 2016 będzie cudowny! :)

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo ładne zdjęcia i stylizacja, skąd masz te torbe :)?
    Szczęśliwego nowego roku ♥

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczne zdjęcia, bardzo mi się podoba torebka :)
    http://kllaudiii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam bardzo podobne postanowienia :)
    Życzę Ci, żeby ten 2016 był szczęśliwy! <3
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  57. Pięknie wyglądasz.

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. piękne zdjęcia!

    http://momentforme-jessica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Powodzenia w Nowym Roku :*
    Szczęścia i tylko szczęścia ♥

    OdpowiedzUsuń
  60. dziekuje i wxajemnie Lucy sliczne zdj !

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękne zdjęcia. Zazdroszczę śniegu ;p

    OdpowiedzUsuń
  62. Też w tym roku miałam dużo załamań, depresji i płaczu. W tym roku na to nie pozwolę, Też życzę wszystkim, żeby ten rok był najlepszy ♥

    http://i-know--myself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Mam nadzieję, że wszystkie twoje postanowienia się spełnią. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Nowe włosy? Ślicznie wyglądasz :*
    Masz całkowitą rację, że nadal jesteśmy jacy jesteśmy nie zważając na rok:)
    http://annestyle15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Ładne zdjęcia :) I oby ten rok był udany ! :*
    Pozdrawiam,
    mondialeenblanc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczny ubiór powodzenia w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Super zdjęcia i stylizacja. ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  68. No to ja Ci tego wszystkiego życzę. No i by Philip Ci przez ten cały czas twarzyszył. :)


    Outsider's eyes, zapraszam! :)
    Fanpage bloga, looknij. :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Prześliczne zdjęcia ! Zycze ci aby ten rok był lepszy ;*

    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Życzę Ci powodzenia w blogowaniu, wiary w siebie, powodzenia w ćwiczeniu, szczęścia z Philipem no i spełnienia wszyyyyystkich marzeń! ♥
    Śliczne zdjęcia xx

    Zapraszam na NOWEGO POSTA : SNOW, w którym dość sporo o pogodzie w ostatnim tygodniu, o śniegu i tym czy brakuje mi go.
    >> http://tacokochazmiany.blogspot.com/2016/01/snow.html <<

    OdpowiedzUsuń
  71. Szczęśliwego nowego roku!

    Zapraszam do siebie na testy kosmetyków, zamienniki i opinie :)
    http://beavtyxme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Fajne zdjęcia. :)

    Julcze-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. ja też dużo razy odpowiadałam 'nie wiem' ale w roku 2015 wydarzyło się naprawdę dużo wydarzeń , które mnie zmieniły, ale uważam rok 2015 jak dotąd za najlepszy
    xxMadeline

    OdpowiedzUsuń
  74. bardzo ładnie wyglądasz!
    Świetnie się czyta twoje posty Licy:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja mam nadzieję, że '16 będzie dużo lepszy niż poprzedni.
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    OdpowiedzUsuń
  76. Na pewno w końcu wszystko się ułoży, Szczęśliwego Nowego Roku!
    think-poositive.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  77. Super zdjęcia. :)
    U mnie nie ma śladu zimy..
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Masz świetne postanowienia, które pokazują, że patrzysz na świat
    "dojrzałymi" oczami :) Mam nadzieję, że rok 2016 będzie dla Ciebie udanym rokiem, i będziesz mogła rozwijać siebie jak i swoje pasje :)
    Pozdrawiam x

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  79. cudne zdjęcie. Szkoda mi Brego :(
    zapraszam do siebie
    morelllocherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. świetne zdjęcia ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Brego :(
    Klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetna stylizacja! ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Serio super stylizacja,ale mam wrażenie,że powoli, stopniowo zamieniasz się w murzynkę XDD A i w tekście chyba jest pomyłka.. Powinno być 2016 a nie 17 chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  84. Tez nie moglam doczekac sie 2016 :) Super zdjecia , zazdroszcze sniegu !


    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  85. Tez nie mogłam doczekać sie 2016, z takiego samego powodu!:)
    Szczęśliwego Nowego Roku, trzymam kciuki za zmiany.;)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Ten płaszcz i torebka są mega! Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Rewelacyjna torebka i szal <3 :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Stylizacja genialna, świetne spodnie. Zazdroszczę śniegu.
    U mnie 2015 rok to mieszanka chwil dobrych i złych, nie zaliczam go do najgorszych ani do najlepszych. W poście przez przypadek napisałaś 2017 rok zamiast 2016. Być może chciałaś sprawdzić le osób czyta posty. ;)
    Życzę żebyś wytrwała w postanowieniach, niech ten rok bd dla cb dobry.
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. ale cudowne zdjęcia

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Szcześliwego nowego roku!
    Pięknie wyglądasz ;)

    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Cudownie wyglądasz, szczęśliwego! <3

    bajeerancko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Kazdy chce sie zmienic na nowy rok chodz nie wszystkim sie udaje, mam nadzieje ze tobie sie to uda poniewaz ja, odkad postanowilas wrocic widze ze naprawde sie starasz! Nie poddawaj sie i pamietaj ze nie wszystko musi wyjsc dobrze ze pierwszym razem :*

    http://vframlii.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  93. Świetna stylizacja widzę że prezenty na gwiazdkę się udały również życzę ci wszystkiego najlepszego w nowym roku radości i uśmiechu! <33

    OdpowiedzUsuń
  94. Lucy jak zwykle wyglądasz cudownie!:) Jesteś jedną z najlepszych blogerek moim zdaniem ;)
    http://helloitspatty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Mój 2015 rok też był pełen dołków i załamań, dlatego chcę, by ten następny był o wiele lepszy. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Zdjęcia cudowne:) (zazdroszczę śniegu)
    Dla mnie rok 2015 nie był najlepszy, ale nie mogę powiedzieć,że najgorszy.
    Zapraszam do mnie:

    http://sarajanikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Ja tego roku zbyt dobrze też nie wspominam, ale są również jego pozytywne strony! :)
    Mam nadzieję, że w nowym roku wszystko się u ciebie ułoży..

    Zazdroszczę śniegu! :'))

    Pozdrawiam,
    bycichociemna.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  98. Zawsze można pracować nas samym sobą. Bardzo fajna stylizacja, podoba mi sie płaszczyk ;)
    Zapraszam http://alaroczniak.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  99. Super post i zdjecia! Mam nadzieje ze ten rok bedzie o wiele lepszy niz poprzedni! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  100. Ten rok nie należał do najłatwiejszych również dla mnie, ale trzeba myśleć pozytywnie. Świetne zdjęcia! Mam nadzieję, że rok 2016 da Ci możliwość poukładania wszystkiego :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Mój 2015 również nie był za wesoły... Trzeba się wziąć w garść, a nowy rok motywuje podwójnie. Poza tym trzeba zacząć pracować nad sobą, być może wtedy zaczniemy doceniać nawet mało istotne szczegóły, które mimo to potrafią cieszyć :)
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  102. Też nie wspominam roku 2015 zbyt dobrze... Mam nadzieję że 2016 będzie o wiele lepszy i Tobie również tego życzę ♥
    Śliczne zdjęcia ! :)
    littleleek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Lulu w *2016 ;)
    Również nie wspominam dobrze 2015 roku, ale mam nadzieję, że ten będzie lepszy! :)

    Nowy post o moich (nie)postanowieniach noworocznych. Zapraszam ☺ http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. hahah, u Ciebie śnieg. U nas tylko mróz (ponad -10*C w dzień, a w noc...) i zgniłe trawniki.
    Muszę przyznać, że twoje karmelowe włosy są idealnym dodatkiem do tego przesłodziutkiego płaszczyka ;) poza tym uwielbiam takie torebki, spodnie z dziurami i kolor szary. umiesz czytać ludziom w myślach?
    bunny-chocolate.blogspot.com (lifestyle)
    i-want-to-see-you.blogspot.com (story)
    cher-like-a-cherry.tumblr.com (tumblr)

    OdpowiedzUsuń
  105. Brakowała mi takich zdjęć na twoim blogu

    POZDRAWIAM:)
    SZALONE-TRYBUTKI

    OdpowiedzUsuń
  106. w takim raie powodzenia Lu ;) Pięknie wyglądasz!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  107. Bardzo fajna stylizacja :)
    Świetnie wyglądasz w takiej fryzurze!

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku kochana :*

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  108. 2 0 1 6 - niech moc będzie z NAMI! Działać, działać i jeszcze raz działać!
    Pozdrawiamy Cię♡
    linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Życzę Ci dużo szczęścia, cierpliwości, czasu i zrozumienia. Na miłość zdecydowanie możesz liczyć :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Najważniejsze jest to, by być szczęśliwym, nie ważne co myślą o tym inni ludzie ^^ Szczęśliwego Nowego Roku :* http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. Oby ten rok był lepszy ;)
    http://itsemiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. Śliczne zdjęcia i powodzenia w 2016!!

    PS. Wie ktoś może skąd jest torba?

    OdpowiedzUsuń
  113. Super Lucy ♥ Kocham Cię! Powodzenia w 2016 roku ;**
    PS. ZAPRASZAM DO MNIE :)<3

    OdpowiedzUsuń
  114. Rozumiałam Cię bardzo dobrze co czułaś po odejściu Brego ale nie aż tak bardzo jak ostatniego dnia tego cholernego 2015 roku kiedy to mój kochany pies, z którym spędziłam około 10 lat mojego życia uciekł z powodu tej jednej CHOLERNEJ petardy przez mojego CHOLERNEGO sąsiada. Przez niego moja mała kochana Kaja strasznie przestraszona uciekła nie wiadomo gdzie w mrozie. Chodziłam szukałam jej wszędzie.. Jeździłam z mamą kilka razy po okolicy następnego dnia czyli 1 stycznia i nic .. Dzisiaj porozwieszałam ogłoszenia w każdym miejscu gdzie się tylko dało i ani jednego telefonu jak na razie nie dostałam. Każda czynność sprawia mi tyle bólu bo najchętniej zwinęłabym się w kłębek i płakała. Codziennie proszę, tak cholernie proszę aby Kaja wróciła. Ale szanse są minimalne. A słysząc szczęśliwego nowego roku myślę sobie, ze żaden rok nie bedzie już szczęśliwy bez mojej przyjaciółki a ten cholerny rok 2016 bedzie jednym z najgorszych i nie wiem jak sobi poradzę w codziennym zyciu bez niej. Dlatego tak bardzo Cię podziwiam, że dałaś radę i wstałaś na nogi po tak ogromnej utracie najważniejszego przyjaciela w całym zyciu. Chciałabym tak jak ty wreszcie wstać i się uśmiechnąć :) A przy okazji pisania tego komentarza chciałam Ci napisać że jesteś mega silną babką i nie poddawaj się i rób to co kochasz! Niech inni piszą co chcą a ty rób swoje bo to jest przecież twoje życie. A życie ma się tylko jedno i nie warto go marnować przez kilka nędznych osóbek. Pamiętaj, że jest na tym swiecie osoba której choć nie znasz to rozumie Cię bardzo dobrze i wspiera Cię we wszystkich ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem co czujesz :/ Moja Kaja też uciekła i 2 jej szukaliśmy :/ Na całe szczęście znalazła sie i Tobie życze żeby też sie znalazła i mocno trzymam za to kciuki ❤

      Usuń
    2. Strasznie się cieszę, ze znalazłaś swojego pieska ;* Ehh i mam również wielką nadzieje, ze i moja Kaja się znajdzie :c Oby ;/

      Usuń
  115. I love your blog! :) Follow for follow? let me know, I follow you back! :)

    PARFUME CHLOÉ GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  116. Szczęśliwego nowego roku ! :) Zazdroszczę, że u ciebie jest śnieg ;)


    wiktoriakarnecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  117. Ważne jest, by starać się zmieniać coś w sobie na lepsze ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  118. Szczęśliwego nowego roku i zapraszam do mnie :)
    http://madedaisess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  119. Masz rację, sama myślę podobnie. Nowy Rok to tylko cyfra w kalendarzu. Tak naprawdę nadal jesteśmy sobą, możemy ewoluować i dążyć w dobrą stronę, ale to nadal my. :) Tego Ci życzę - stawania się lepszą sobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Mam pytanie jedynie kiedy drugi filmik? <3 xxx Tesknimy

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    (btw szukam osoby ktora zna sie na zmianie wygladu bloga, mozecie pisac pod najnowszym postem) :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Mega stylizacja!

    Zapraszam do mnie!
    http://paulax191.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. Dla nas 2015 rok też nie był najlepszy lecz ten będzie o wiele lepszy na 100%
    http://siostryangel.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  123. Mam nadzieję że ten rok będzie dla ciebie o wiele lepszy i będzie można zobaczyć cały czas z uśmiechem na twarzy :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. mamy nadzieje, ze przyszly rok okaze sie dla ciebie bardziej udany, pelen szczescia i nowych doswiadczen :))
    swietnie wygladasz w prezencie od Philipa, zna sie chlopak xd
    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. Oby ten rok był dobry dla nas wszystkich. Dla mnie ten rok w połowie radosny a w połowie nie .
    Ślicznie, jak zawsze zdjęcia ♥

    loanliz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  126. Lucy, żeby ten rok był lepszy niż 2015!♥
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  127. Tam napisałaś, że w 2017, ale na razie przyszedł do nas 2016.
    Nareszcie ktoś kto ma zamiar coś robić z sobą, ale nie mówi 'nowy rok, nowa ja' Chyba nic nie irytuje mnie tak jak to hasło.
    Życzę Ci, aby ten rok było o wiele lepszy, abyś była szczęśliwa i nie miała tyle zmartwień. Wyjątkowego, szczęśliwego nowego roku Lucja.

    http://blogodm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  128. mam nadzieję, że Twoje cele uda się zrealizować i że 2016 będzie wspaniały! :D

    pozdrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  129. Wszyyyystkiego dobrego w Nowym Roku.Życzę też powodzenia w szoła która niestety za kilka dni już się rozpoczyna.Zapraszam serdecznie na mojego bloga. Pozdrawiam Cię :).

    OdpowiedzUsuń
  130. Życzę Ci żeby Twoje postanowienia noworoczne się spełniły. też miałem problemy w odnalezieniu samego siebie i mam nadzieję że w 2k16 się to nie powtórzy.
    babybudha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  131. powodzenia w postanowieniach!
    w końcu zdjęcia na dworze, co mnie ogromnie cieszy! :D
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  132. Świetna stylizacja. Uwielbiam twojego bloga
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  133. Świetnie wyglądasz :)
    mery-bella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  134. Szczęśliwego Nowego Roku!
    Tak jak pisałaś - oby 2016 był lepszy od 2015!

    mery-bloog.blogspot.com - mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  135. Piękny płaszczyk, pozdrawiam. :)
    http://ifrit-n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  136. Taki czas dużo zmienia. Miałam podobnie. Najgorsze momenty kształtują nas potem. To było potrzebne abyś teraz była jaka jesteś. A jesteś dzięki temu silniejsza!
    Świetny strój!
    Pozdrawiam! <3
    ddreamsof.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  137. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  138. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  139. Łucja, świetnie wyglądasz w tym zestawie !
    http://olexia-olexia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  140. Na pewno wszystko bedzie tak jak chcesz :) Wszystkiego najlepszego :)


    http://czarnykapturekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  141. super zdjęcia <3 masz śliczne włosy :O
    lifewithagii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  142. Cudowne zdjęcia :)
    http://by-oczii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  143. super zdjęcia! :)
    zapraszam do mnie wspierać akcję WOŚP

    ola-niki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  144. Piękne zdjęcia :)
    Ja również mam wiele postanowień i mam nadzieję, że uda mi się je spełnić.

    http://kars-and-kars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  145. Cudowna stylizacja, dokładnie w moim guście <3
    Szczęśliwego Noweg Roku Lucy :*

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  146. ZAPRASZAM KONKURS


    NAGRODA to czarny głośniczek Beats by Dre Pill 2.0. na pewno widzieliście go na teledyskach różnych gwiazd np. Nicki Minaj. Dźwięk głośnika jest fenomenalny a jego design jest świetny. Głośnik jest dość drogi jego cena to 800 zł. U mnie możecie wygrać go za darmo.


    http://aloohaparadise.blogspot.com/2016/01/konkurs.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  147. Wreszcie zdjęcia na zewnątrz, ślicznie wyglądasz! Zakochałam się w tym Twoim nowym płaszczu :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  148. Te spodnie ♥ ;p

    http://i-know--myself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  149. Cieszę się z twoich postanowień, ja też mam kilka ale one praktycznie towarzyszyły mi już od października także no. Im mniej postanowień tym mniej rozczarowań :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  150. Ciekawe postanowienia. U mnie brak,gdyż nigdy ich nie spełniam :) Śliczne zdjęcia.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  151. O, kochana <3.
    Zdecydowanie życzę Ci również pozytywnego nastawienia, żebyś nigdy nie zapominałą co jest dobre. Pamiętaj - każdy nowy dzień to nowa szansa. Nie zmarnuj żadnej z nich <3.

    http://blueeberrryy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  152. na końcu chyba 2016 nie 2017 :) Chyba że tak długo spałam i przespałam cały rok :p
    Szczęśliwego nowego roku!
    imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  153. Cudowna Lucy! ♥
    Życzę Ci, abyś w tym roku pozbyła się tej całej złej energii i byś zawsze tryskała energią! :D
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  154. Ten rok na pewno będzie świetnym rokiem.Cudowny outfit :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  155. Śliczne zdjęcia. :)
    Oby ten rok był dla ciebie lepszy! :*

    OdpowiedzUsuń
  156. Dla mnie rok 2015 też nie był za ciekawy. Straciłam bliską mi osobę i to było najgorsze. Nie będę już mogła porozmawiać, przytulić się. Tulę Cię mocno i mam nadzieję, że 2016 będzie bardzo fajnym rokiem dla Ciebie i Twoich bliskich :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  157. Piękne zdjęcia! Wspaniałe rozpoczęcie 2016, życzę Ci wszystkiego co najlepsze. Zawsze bądź uśmiechnięta, a przede wszystkim bądź sobą. Jeszcze raz wszystkiego najjj. Buziaczki xx
    http://kawaiixgurls.blogspot.com/ Zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
  158. czemu dopiero w 2017?

    http://want-cant-must.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  159. Genialne zdjęcia! Zazdroszczę śniegu, bo u nas nie ma go ani trochę!
    Również ci życzę wszystkiego najlepszego w tym roku i nie przejmuj się tymi hejtami na yt, za niedługo na pewno się to zmieni, kiedy zaczniesz tam bardziej powracać to się przyzwyczają!

    Pozdrawiam. :)

    milkyalpaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  160. Zdjęcia są świetne!! :)

    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania! :)
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  161. Bardzo ładne zdjęcia! Ja ten rok chcę miło wspominać, dużo robić, dawać z siebie wszystko. Czeka mnie wiele zmian w tym roku i mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze :)
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  162. ZAPRASZAM KONKURS


    NAGRODA to czarny głośniczek Beats by Dre Pill 2.0. na pewno widzieliście go na teledyskach różnych gwiazd np. Nicki Minaj. Dźwięk głośnika jest fenomenalny a jego design jest świetny. Głośnik jest dość drogi jego cena to 800 zł. U mnie możecie wygrać go za darmo.


    http://aloohaparadise.blogspot.com/2016/01/konkurs.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  163. omg przepiękny strój masakra jak z okładki zdj
    Zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  164. Obyś w tym roku nie miała tyle zmartwień:)

    http://bynola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  165. Łał ty już wiesz co będziesz brała za postanowienie na 2017 rok a ja nie wiem co jutro zjeść na obiad :))) Masz super bloga zdjęcia ♥ Oby ten rok jak sama mówisz był lepszy :)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  166. Życzę ci Łucja, aby ten rok był dla ciebie dużo lepszy, abyś spełniła wszystkie swoje postanowienia i czuła się dobrze sama ze sobą, powodzenia kochana <3
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  167. Uwielbiam czytać twojego bloga. Jeżeli to o czym pisałaś to twoje postanowienia noworoczne to życzę Ci abyś w nich wytrwała.
    Płaszczyk, buty i torebka wyglądają razem prześlicznie. Ogólnie zdjęcia są piękne.
    Zapraszam do mnie jeżeli będziesz miała ochotę: hellomyflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  168. FOLLOW FOR FOLLOW? LET ME KNOW, I FOLLOW BACK!
    btw. pozývam ťa na môj blog, kde prebieha novoročná súťaž :)
    GIVEAWAY U MŇA NA BLOGU | PARFÉM CHLOÉ

    OdpowiedzUsuń
  169. życze ci aby ten rok był o wiele lepszy ! :*
    http://nataliaa-skibinskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  170. Śliczne zdjęcia! Szczęśliwego nowego roku!
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  171. Cudowne zdjęcia, rok 2015 zostawiamy wraz ze złymi wspomnieniami, bo po co pamiętać złe rzeczy, skoro tylko te dobra wprawiają nas w radość? :) Życzę duuuuużo lepszego roku 2016 Lucy, jeszcze więcej miłości z Philipem i spełnienia wszystkich marzeń! ♥
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  172. Kocham twoj styl <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  173. Świetny post Łucja ! Życzę ci wszystkiego dobrego w nowym roku !
    Zapraszam również do mnie:)
    http://behappybyib.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  174. dopiero zauważyłam ze zmienilas kolor wlosow ;o szybki mam zaplon :D
    http://ladyinfernall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !Za kazdy komentarz dziekuje ♥♥ !