Strony

2017/11/15

winter is coming / shein wishlist


Hei kochani, jak wam leci tydzien? mi troche za wolno. Im zimniej sie robi, tym mniej motywacji mam do wszystkiego. Wieczorami nie moge zasnac, a rano nie moge wstac. Wiadomo zima dopiero sie zaczyna, wiec pewnie przywykne do tej rutyny (i hope). Tak pozatym caly czas mysle sobie, ze na prawde chce aby ten blog wrocil do zycia, ale nie potrafie wejsc w ta rutyne. Podziwiam blogerki ktore pisza posty codzienne, lub co dwa dni. Zdradzcie mi wasz sekret, bo ja ledwo wyrabiam z tym wszystkim.

Obiecialam sobie, ze youtube na prawde musi wrocic co tydzien okolo i jak na razie sobie z tym dosyc dobrze radze. Jest z tym troche kombinowania i stresu, ale warto. Jak na razie filmiki nie sa do konca takie jakie bym chiala, ale pracuje nad tym. Filmik o makijzu mam zamiar nagrac w weekend, chociaz sie stresuje bo dawno nie malowalam sie przed kamera. Miejmy nadzieje, ze makijaz wyjdzie i filmik pojawi sie w nastepnym tygodniu.  W ten weekend bede tez swietowac 3 lata z chlopakiem. Sama nie moge uwierzyc ze to juz tyle, az sie dziwie, ze tyle ze mna wytrzymal. 

Zycze wam milego wieczoru i reszty tygodnia , ja lece obejrzec Stranger Things







jacket cubus // jeans & tshirt redone // sunglasses zerouv

Chcialam wam jeszcze pokazac rzeczy ktore mam ochote zamowic z shein.com dajcie znac co myslicie:

// 1 click // 2 click // 3 click // 
// 4 click // 5 click // 6 click


100 komentarzy:

  1. Też nie wiem, jak niektóre dziewczyny piszą post co dwa dni, dla mnie to za często i w sumie trudno by było mi znaleźć czas na cokolwiek innego! :) Bardzo fajne okulary :)
    https://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio też mam mniej motywacji do działania! Mam podobne cele co do bloga, ale ciężko znaleźć na to odpowiednio dużo czasu.
    Super Lucy, że chociaż na youtube jesteś regularnie! ;)

    egzemplarz.blogspot.com(klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tęsknię za Lucy która pisała prawie codziennie i o czym innym, dobrze że chociaż na yt wracasz. Rzeczy z shein jak najbardziej w moim stylu więc zamawiaj śmiało! 💕 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem pewna, czy pisanie każdego dnia ma sens. Istnieje zbyt duże ryzyko wypalenia, czego nikt nie chce. Fajnie oczywiście mieć super pomysł każdego dnia i pisać z chęcią, blog się rozwija i jest wspaniale. Częściej jednak lepiej jest poczekać kilka dni i napisać coś naprawdę dobrego, z pomysłem, zrobić super zdjęcia i przygotować coś, niż pisać o niczym.
    Świetne zdjęcia!

    pozdrawiam cieplutko,
    insomnia-yuzuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie pisze codziennie wręcz przeciwnie staram sie wstawiać posty raz na tydzień bądź trochę mniej czy więcej ? Zależy jak wyrobie się z wszystkim co mam na głowie. Najdłużej zajmuje mi tekst, który chce aby był napisany z sensem i żeby odzwierciedlał to co chce przekazać czytelnikowi, ze chce podzielić się z nim swoimi przemyśleniami. Post jak zawsze świetny, zdjęcia nic dodać nic ująć hah! A rzeczy z shein zdecydowanie w moim stylu.
    Pozdrawiam ciplutko !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek i obie pary spodni z shein naprawdę niezłe :)

    https://veerciaaax-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama nie pojmuję tego, jak można w tak krótkim odstępie czasu pisać nowe posty. U mnie pojawiają się czasem raz na dwa tygodnie, hah.
    Śliczne rzeczy :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne zdjęcia Lulus ! <3 Fajnie tez jak wstawiasz taki kolaz zdjęć z clego tygodnia ! <3 <3 ciuszki super i plecaczek tez <3

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się bardzo klimat zdjęć! gratuluję 3 lat z chłopakiem i życzę wytrwałości <3
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie dopada ta sama rutyna, jakaś depresja pogodowa:/
    Sto lat z Philipem!<3
    Uroczo na zdj wychodzisz :3
    Śliczny sweterek, koszulka i plecak z shein ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aktualnie kończę Riverdale i również biorę się za ST. Tak samo jak ty: rano nie mogę wstać, w nocy zasnąć. Czasami sprawia to spore kłopoty. ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz :) Rzeczy ze sklepu są suuper
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja akurat piszę codziennie, może nie zajmuję się cały czas jakimiś ważnymi myślami, a po prostu piszę to co chcę, co robiłam. Co chętnie sobie powspominam za rok czy kilka lat, kiedy to już nie będę w szkole, będę o wiele starsza. A poza tym źle by mi było nic nie dodać któregoś dnia, a pisanie 365 dni w roku (bądź 366) to też taki mój mały cel.

    Co do rzeczy z Shein to jedynie sweter i plecak trafiłyby do mnie.

    http://blogodm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję 3 lat z chłopakiem! Ja też nie potrafię się przestawić po tej zmianie czasu :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ślicznie!:)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej..Pamiętam jak jeszcze tak niedawno byłam mega zdziwiona, że masz chłopaka (nie wiem, nie pytaj XD) A teraz juz 3 lata! Gratulacje <3

    Ja też ostatnio mam problem z regularnym publikowaniem postów (chociaż ja nie mam kanału na yt, także ja popełniam większy grzech niż ty). Nawet nie mogę tego zwalić na brak czasu, bo jakbym się spięła to na pewno jakoś bym to sobie wszystko poukładała. Po prostu nie mam pomysłu, a nawet jak już coś zrobię to nie jestem z tego kompletnie zadowolona.

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna jest ta kurtka *-*

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. zima zima idzie. mocna i zimna... brrrr

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja i piękna kurtka! :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne rzeczy :) zdjęcia przepiękne

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chyba uświadomiłam sobie, że blogowanie nie jest dla mnie, ale ciebie za to zawsze miło mi się czyta :D A z tym wstawaniem to prawda.. coraz gorzej;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zależy od natchnienia, wtedy tyle piszemy postów, nie można do niczego się zmuszać:) Ja obecnie oglądam suits, mega fajny serial, polecam! BLOG - golawskarolina

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealne są te zdjęcia!!

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zawsze cudowne zdjęcia a ta kurtka genialna!

    Kanał YT
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurtka jest moją nową miłością
    https://only-maleficent.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Poluję na taką kurtkę od początku jesieni, bardzo ci ona pasuje :D

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. ale ci mega pasują te okulary hehe :D ;*

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Szczęścia z chłopakiem życzę! Super zdjęcia <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne zdjęcia szkoda, że tak mało dodajesz :) Pozdrawiam https://palinpalin.blogspot.com/2017/12/valencia.html

    OdpowiedzUsuń
  33. super zdjecia!

    https://mycreativity-wera.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta kurtka jest genialna! Sprawdziłam na stronie i niestety jest już wyprzedana :(
    Mój blog      

    OdpowiedzUsuń
  35. Zazdroszczę okularów, są cudowne i tobie w nich ślicznie! Spokojnie, daj sobie czas. Z czasem wszystko zawsze jest lepsze. Gratulacje z okazji 3 lat! :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja również średnio daje radę z blogiem i podziwiam osoby,które np prowadziły w tym roku blogmas czy dodaja posty co 2 dni. Ja sie po prostu nie wyrabiam. A najlepszą rzecza zz tych ciuchów jest ten szary sweter i plecakk ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. I like yourLucy's YouTube channel videos!
    Your pink puffer jacket, black T-shirt, dark blue denim jeans and red sunglasses look very attractive styled together.
    My week was slow too. Sometimes it feels like I'm ready to hibernate. I haven't tried watching 'Stranger Things' yet but I may after reading that you like it.
    My favourite outfit piece from your Shein wishlist is that pretty Mesh Yoke Tiered Scalloped Appliqué Blouse - very pretty!

    my blog | my YouTube | <a href="https://twitter.com/Panty_Buns" rel="nofollow:>myTwitter</a>

    OdpowiedzUsuń
  38. Oops! sorry about goofing on the link html for myTwitter in my previous comment.
    P.S.: Your outfit photos are excellent!

    OdpowiedzUsuń
  39. Sweter i plecak są naprawdę fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdjęcia - bomba ! ♥

    poprostudoma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Lucy uwielbiam czytać twoje posty, bardzo mnie inspirujesz do pisania na własnym blogu https://herbatoholiiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny post i stylizacja :) https://kronikihipokryzji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Super post ;) mega stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  44. zapraszam do mnie https://mrskaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Co do ubrań z shein, to obie pary spodni są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Kiedy tu wrócisz ?
    Zapraszam na nowy post https://palinpalin.blogspot.com oraz nowe zdjęcie na instagramie.

    OdpowiedzUsuń
  49. piękne zdjęcia Lu :)

    Zapraszam Cię na mojego bloga, powróciłam po długiej przerwie

    https://angelika-malinowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. https://tuptus01.blogspot.com/2018/01/day-1.html zapraszam wszystkich do mojego bloga jestem początkującym blogerem chciałabym się dowiedzieć więcej o blogowaniu zapraszam wszystkich zainteresowanych proszę o pomoc 🤗😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spamuj na czyjmś blogu. To kompletny brak szacunku do czyjejś pracy

      Usuń
  51. Śliczne zdjęcia robisz^^
    https://young--mommy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow normalnie niczym modelka ^^

    pinkofbeuty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. Boski outfit ! Pozdrawiam x
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  55. ja bym nie dała rady pisać codziennie...
    sweter i mom jeans śliczne <3

    thewavyocean.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Jeju śliczna stylizacja <3
    + zapraszam do siebie https://lifebykars.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudowne zdjęcia! ❤️

    riwlawn.com
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  60. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  61. świetny post :)

    https://amodsa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo lubię czytać twoje posty, tylko szkoda, że pojawiają sie tak rzadko
    Pozdrawiam mój blog
    instagram

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo ładne stylizacje! Świetny klimat zdjęć.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  64. Hejka! Chociaż na bieżąco oglądam Twoje filmiki, to jednak posty to posty!
    Tęsknimyyyy <3


    https://stupendousdinosaurgardener.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Przepiękna kurtka! Jeju pamiętam jak czytałam Cię kilka lat temu, a tu już właściwie dorosła! Ale ten czas leci :)

    www.pharmaceutyczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. uwielbiam Cie Lucja! Czytam Cie juz od dobrych 4 lat i nigdy mnie nie zawiodlas. Btw spoznione 100 lat! <3
    cieplutko pozdrawiam:)
    http://igapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  67. Każda bluzeczka jest prześliczna <3 Bardzo mi sie podobaasz w takiej stylizacj! Wpadnij do mnie na sosimply, ne pewno znajdziesz też coś ciekawego :))

    OdpowiedzUsuń
  68. Prześliczne zdjęcia kochana <33
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie dopiero zaczynam:)
    https://zlotowlosanicolee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Mi też podobają się te zdjęcia. Z resztą jak zawsze:) Wracaj na bloga. chcemy więcej!

    https://mariette-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Jak zawsze inspirująco ♥!

    https://chicabuum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. czekam az wrocisz na bloga!
    ==================================
    Zapraszam kazdego na mala dawke motywacji zyciowych,w tym osiagnieciu akceptacji,buziaki!
    https://pieceofgood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Super wyglądasz poklikane :)
    Zapraszam na nowy post :*
    https://zlotowlosanicolee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Wracaj na bloga, śliczie i inspirująco <3

    Zapraszam do siebie https://vikaa-vikaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. I know that feeling as winter approaches.
    You look fabulous wearing that pink Cubus puffer jacket with the rose tinted sunglasses, redone black T-shirt and blue denim jeans.
    I also like the choices of outfit and accessory pieces in your wishlist. I especially like the turtle neck drop shoulder sweater, the Shein mesh yoke tiered scalloped appliqué blouse and the block side stripe jeans.
    I haven't made a new YouTube video myself in quite a while, but I see that you have!
    I love your video SUMMER TRY-ON HAUL / NAKD, H&M | Lucy - YouTube!

    my blog
    my Twitter
    my YouTube

    OdpowiedzUsuń
  75. super ! zapraszam do mnie kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  76. Przepiękne zdjęcia, najbardziej z twojej listy spodobał mi się sweter oraz mom jeans, must have w każdej szafie. :)
    https://fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Wyglądasz obłędnie! :)
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Mega stylówka! Ale martwi mnie, że rzadziej piszesz posty. :(

    asteniczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Moje małżeństwo było prawie u kresu, kiedy zobaczyłam komentarz o człowieku o imieniu Dr DAWN, który pomaga ludziom w odzyskaniu współmałżonka i skontaktowałam się z nim na szczęście dla mnie rzucił zaklęcia po 24 godzinach mój kochanek wrócił do mnie od tego czasu moje małżeństwo jest stabilne dzięki za wszystko co dla mnie zrobił zapewniam cię o kontakt z nim,
    jest biegły w następujących zaklęciach:
    * zaklęcia miłosne
    * zaklęcia małżeńskie
    * magia pieniędzy
    * zaklęcie szczęścia
    * Czary pociągu seksualnego
    * Magia leczenia AIDS
    * Jaskinia kasyna
    * Usunięto przeklęte jaskinie
    * Zaklęcie ochronne
    * Magia loterii
    * Szczęśliwe zaklęcia
    * Zaklęcie płodności
    * Pierścień telekinezy 💍
    WhatsApp: +2349046229159

    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !Za kazdy komentarz dziekuje ♥♥ !