2013/04/21

jak co niedziele...




hei !

Więc dziś jak co niedziele wstałyśmy  razem z Julią i wszyłyśmy razem z Brego na spacer. Fajnie, że tak już ciepło nawet z rana. Potem poszłyśmy leżeć na sofę z lodami z polewą czekoladową i oglądałyśmy Skins Kumple. Haha no bardzo fajny serial , nieco porąbany ale w sumie lubię takie seriale.
I tak właściwie to nie mam jakiś większych planów na dziś. Mama gotuję jakiś pycha obiadek, a ja tak sobie siedzę na tej sofie i chyba za  chwilę znowu wracam do oglądania.
Julia dziś przetestowała na mnie makijaż- coś w stylu ostatniego zdjęcia Perrie z Zayn kiedy miała takie fajne czarne cienie. I nie - nie będę tak się malowała. Więc zero paniki ludziska wiem, że mi to jakoś specjalnie nie pasuję. Dziś w końcu nigdzie nie wychodzę więc co tam mogę wyglądać trochę inaczej niż zwykle.



a wczoraj na tinychat była niezła imprezką. Nie jaki "papież" nagle się pojawił z kulą dyskotekową i mikrofonem i zaczął nam organizować imprezę. Haha - takie atrakcje tylko u nas !
No i tak w sumie ja oczywiście co chwilę jakieś dziwne miny robiła. Potem Julia doszła i ....no dużo się działo...
taaaaaaa xd


293 komentarze:

  1. zachwycasz ciągle zachwycasz
    kubatrz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam cię ! <33 świetny post ;33

    slashuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Było świetnie. Ale byli też nienormalni ludzie co robili coś ohydnego . Kiedy kolejny tiny ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się Twoje posty założyłam wczoraj bloga ale nie wiem moze coś się rozkręci. A co do Twojego pastu :Fajne są te zdjęcia, fajnie wyglądasz i ogólnie pasuje Ci ten Stail. Fajne imię Brego. Twoja mama ma talent do nazywania zwierząt :3 :)
    Pozdrawiam i zapraszam : http://lolo-blogq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Naturalna lucy jest the BEST <3
    Zapraszam www.the-life-of-ala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow geniaalny makijaż! *.* ja nie mogłam być na tiny :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Najgorszy w tinychat był gość z...nie powiem czym,bo wszyscy się domyślą.Taak
    by-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tam na dole w środowym zdjęciu z tiny chat jest twoja mama? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja niestety na początku dostałam bana bo nie mogłam się powstrzymać i włączyłam kamerkę... a zapowiadalo się tak fajnie :(
    julia-juuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie ci w tej czapce :D :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Na przedostatnim to twoja mama ? ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Omg jakie te zdjęcia z full capem są zajebiste xD :O Ale ładna jesteś. :c <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie było mnie na tiny, bo byłam na weselu kuzyna. Jezuu, jaka szkoda :((
    Śliczna ♥

    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha papież nalepszyy xD haha ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. eeh szkoda, że nie wiedziałam, że robiłaś Tiny Czat :(

    OdpowiedzUsuń
  16. też bym chciała z tobą tinychat :* ;33 !

    OdpowiedzUsuń
  17. Lucy , możesz mi odpowiedzieć na jedno pytanie ? Czy można się z tobą spotkać tam w Norwegii ?

    OdpowiedzUsuń
  18. na tinychacie przed ostatnie zdj to z twoją mamą? *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Można obejrzeć gdzieś obejrzeć wasz live ? ;))
    wczoraj nie mogłam obejrzeć byłam w gościach a musiałam jechać -.-
    ps. śliczne zdj :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie ci w tym makijażu! Jak kiedyś będzie ci się chciało to poczytaj mojego bloga http://sandrauomska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. oj papież :')

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepszee wiesz coo xD . O.o Chodz nie dałaś zdęciaa xD.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zerknęłam wczoraj na tinychat no i był ten gościu z
    kulą dyskotekową i wgl. haha
    <3 Śliczne te zdjęcie czarno białe. <3

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super blog . ciesze się ze piszesz bloga . ;** byłam wczoraj razem z wami na tiny. :D hehe , zapraszam do mnie'http://domi-and-domi1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. A mnie się podoba taki makijaż:D Jesteś taka.. inna. Fajna :D

    http://word-to-anyone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie było wczoraj <33 Na tym przedostatnim zdjęciu to ty i twoja mama? :D Bo mnie wtedy nie było :c

    OdpowiedzUsuń
  27. Hahaha:D Szkoda, że mnie tam nie było...

    http://j-julencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Papież był najlepszy...!;p A pozatym Lucy masz wspaniały blog kocham cię Buziaki - Lucynator <3

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna jesteeś <3333

    OdpowiedzUsuń
  30. Hahahahah . Bosh muszę kiedyś wpaść na ten tinychat tylko ka,erkę se muszę naprawić, bo niezłe odpały widzę tam są. xDD <33 :D Super te czarno-białe fotki, ciuchy zajebiaszcze , makijaż do tego pasuję . <3 Super! :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http;//natonator.blogspot.com . ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna jesteeś <3333

    OdpowiedzUsuń
  32. Zrobisz home tour i zdj zorzy <3?

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjęcia :>
    Mam pytanie co do bloga , jaką czcionką masz napisanie ''Statystyka'' , ''Archiwum'' itp.
    Dziękuje za odpowiedź .

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetneee <3
    Następnym razem też muszę być na Tinychat bo
    widzę, że mnie dużo ominęło :)

    OdpowiedzUsuń
  35. niestety nie mogłam być wczoraj na tiny ale po zdjęciach widzę że świetnie się bawiliście a ten makijaż nie wiem może nawet nie jest zły.

    Zapraszam do mnie kobiecyswiatmm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. fajnie <333 podobają mi się posty tego typu :)

    http://karolina-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. hahahha. ♥♥♥ byłam . Pamiętam jak ci gumka pękła . ;)

    http://kolorowaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ślicznie wyglądasz, tak jak zawsze <3 a ja się chciałam ciebie jeszcze zapytać czy znasz może dziewczyne o nicku "jesscebula" na youtube. ona kiedyś nagrywała filmiki, potem odeszła na naprawde kupe czasu a teraz ostatnio znowu zaczeła. tylko się pytam, bo obie jesteście moimi ulubionymi i fajnie by było jakbyście chociaż wiedziały o sobie na wzajem :D<3 jeśli ją znasz, lubisz ją?

    OdpowiedzUsuń
  39. Taa fajna była imprezka xd
    Super post <3
    A makijaż może być ale do ciebie Lu nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Lucy , Lucy . Jak nie pasuje ? Ładnemu we wszystkim ładnie !

    OdpowiedzUsuń
  41. Julia ma talent do makijażu :d

    http://deliceee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Według mnie do twarzy ci z tym makijażem i naprawdę baaardzo pięknie wyglądasz jak cię julia pomalowała ;*****

    Pozdrawiam .. Twoja Fanka <3

    +zapraszam na mojego bloga agataa-aga.blogspot.com
    <333

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie jest Ci źle z tym makijażem :) Ale zazdroszczę tych lodów z polewą heh Byłam wczoraj na tiny.

    OdpowiedzUsuń
  44. Super zdj.!!

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Niestety nie mogłam być na tinychacie ;c
    Fajny ten makijaż, pasuję do Ciebie, tylko że nie na co dzień :)

    Zapraszam - http://wikii-wonderland.blogspot.com/ ; - ))

    OdpowiedzUsuń
  46. fajnie ale dodawanie setki zdjęć z tą beznadziejną grzywką i miną jest wręcz żenujące.

    OdpowiedzUsuń
  47. Dobrze wyglądasz w takim makijażu. Sama lubię się mocniej pomalować, a z resztą, nie komuś ma się podobać, tylko Tobie ;)
    http://enbyn-en.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Musiało być wesoło na tiny, ja nie byłam.
    Nie pasuje ci taki makijaż, najbardziej wyglądasz w delikatnym.
    Lucy czemu tapirujesz grzywkę? Nie rób tego!

    OdpowiedzUsuń
  49. Haha, dobre fotki :D

    http://messistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten makijaż baaardzo ci pasuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. masm pytanko jak dluga jest twoja grzywka ? chodzi mi ze np. do nosa :D ps : baardzo ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  52. piękana jesteś
    ps.fajna ta czapka, pasuje ci :}

    OdpowiedzUsuń
  53. Jaki make- up xdd Widzę że fajnie było :P



    http://pati-paaati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Super pościk :) Super zdjęcia byłam wczoraj na tinychat super był ten papież heh :) Pozdrawiam

    http://anetaa010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam jak jest cieplutko na zewnątrz, dzisiaj też mam wielkiego lenia i nic mi się nie chce. Siedzę w domu, poszłabym najchętniej na jakiś spacer, ale jest zimny wiatr a ja za kurtkami nie przepadam więc nikt mnie w niej nie uświadczy ;)
    Wolę siedzieć w domciu ;]\

    veracitysol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo ładnie pomalowała cię Julia:) ślicznie wyglądasz<33

    OdpowiedzUsuń
  57. Papiez był zaj* :D xdd
    Szkoda, że poszłaś ;cc

    http://il0nkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Hej . Kto to tam na 3 zdjęciu od lewej z dołu ?

    OdpowiedzUsuń
  59. nie widzę za dobrze, ale na moje to nawet Ci tak pasuje ;o

    wyglądasz tak z "pazurem"

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczne fotki :) Życzę ci miłej niedzieli :)

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja też dziś nic nie robię. Haha tak... byłam wczoraj haha, ten papież wymiatał ! :)

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Może trochę nie na temat, ale dziękuję Ci Lucy :) Od dłuższego czasu chciałam poćwiczyć i wysmuklić swoje ciało, jednak okazuje się, że wybierał kiepski zestaw ćwiczeń. Dzięki za motywację :) Poza tym, piękny wystrój bloga. Pozdrawiam Cię gorąco, Julia

    mazidla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja też dzisiaj cały dzień oglądam serioale. :)

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Szkoda ze nie moglam byc na tinychacie:(
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Ha ha ten "papież" był niezły ! Tańczyłam przed komputerem >.< ;D

    OdpowiedzUsuń
  66. Co ty mówisz ! Ślicznie Ci w tym makijażu i w full cap'ie :)

    pampise.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetnie było XD Chcę więcej takich live'ów. I masz fajną mamę. Ile ma lat?

    OdpowiedzUsuń
  68. Fajnie, że czat się udał :) Zapraszam ♥

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Wyglądasz zupełnie inaczej w tym makijażu. Julia ma talent może zostanie kosmetyczką/makijażystką hahs :) ;) miłej dalszej niedzieli
    http://blogodm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Śliczna jesteś, ale ten makijaż raczej ci nie pasuje :D

    http://kamilaa98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Wyglądasz prześlicznie takk .. mi to osobiście nie przeszkadzaa * te ciemne cienie * jestem właśnie na odwrót ... pozytywnie nastawiona... rób notkę jak będziesz na tinychacie , i chciałabym byś robiła o 20 gdzieś tak.. bo o 19 to ogl.. sporo ludzi w domu nie ma tych co cię uwielbiają. ;P

    OdpowiedzUsuń
  72. Taa a ciekawego kogo był penis?

    OdpowiedzUsuń
  73. Taa a ciekawe kogo był penis?

    OdpowiedzUsuń
  74. Masz genialny szablon nagłówka, właśnie może wiesz kto robi szablony i wgl. coś w twoim stylu? :)
    Byłabym ci bardzo wdzięczna gdybyś odpowiedziała na mojego mejla ostanek@interia.pl albo na moim blogu spacer-po-niebiee.blogspot.com, albo zrobiła o tym notkę :)
    Byłabym w siódmym niebie :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Taaa, twoje miny mnie rozwalają ; p <3
    http://kolorowaszachownica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Lucy wyglądasz super z tymi oczami ^^

    www.just-why-so-serious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetne zdjęcia :) Masz racje na tinychacie dużo się działao :P
    ania3231.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. czy na przedostatnim zdjęciu jest twoja mama?

    OdpowiedzUsuń
  79. bez urazy ale tinychat byl do bani, wgl nie odpowiedalas na pytania..

    OdpowiedzUsuń
  80. Jak chcesz mieć sixpack to nie radzę jeść lodów :D

    OdpowiedzUsuń
  81. Ale ładnie Ci w tym makijażu i z tym full cap'em.
    Fajnie to wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  82. tinychat byl glupi. mialas nas gdzies. tylko wera odpowiadala a ty sie interesowalas czyms innym... zaluje ze tam bylam

    OdpowiedzUsuń
  83. Nawet nie będę pytać co się działo ? xD


    http://onedirection-imaginy-1d.blogspot.com/

    http://nataliaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Szkoda ze mnie nie bylo na tinchacie :-(
    Mogla bys kiedys zroic taki chat na youtubie?
    Bylo by fajnie, bo potem mozne go ogladac
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  85. Wyglądasz jak scene albo emo z takim makijażem :D Ale w naturalnym ci ładniej :D ;*

    A Tinychat.. taaak :D działo się! ;P + miny na screen'ach powalają :)

    ~ Zapraszam na KONKURS więcej:

    http://life-is-killer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Myślę, ze wystarczyło Ci pomalować tylko górną powiekę, bo jak pomaloała cię Julka na dole to podkreśliło Ci dziwnie "pofałdowanie"(??) - nie potrafię tego nazwać. Super koszula, full cap i pierścionki:D

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja nie moge jaka piękna *O* z tym fullcapem i makijażem wyglądasz BOSKOOOOO :*

    OdpowiedzUsuń
  88. Świetny post ! Przez ciebie mam ochotę na lody <3

    http://smarti-smaarti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. makijaż śliczny, a na tiny wczoraj nie byłam, bo miałam inne plany ;)
    + pytanko, pokażesz swojego pieska?

    OdpowiedzUsuń
  90. Czemu piszesz zawsze tytul post mala litera???

    OdpowiedzUsuń
  91. Hej bylam na imprezie wczoraj xD !____! Superr .. A tak ogulem to kiedy filmik ?? <3 LOVE YOU ;*

    OdpowiedzUsuń
  92. ładnie ci w tym make up'ie! :D

    4jelly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. hahahaha śmiesznie :D i ładnie Ci w tym make-up'ie :3

    OdpowiedzUsuń
  94. co to za panią przytulasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Ładnie Ci w tym makijażu, ale dla nastolatki to jednak za ciemny. Ale ładnemu we wszystkim ładnie. :)

    Zapraszam:
    magda-streetstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Jest Julia, jest impreza :D A kto to ta dziewczynka obok Jessiki? Emmm... pozdrów Papieża xd A i błagam odpowiedz czy trzeba mieć konto na tiny żeby sb z Tb pogadać? Bo nie mam a baaaaaaaaaaaaaaaaaardzo bym chciała! A kd będziesz na skype?????

    OdpowiedzUsuń
  97. hahaha fajna imprezka musiała być :D
    super ten makijaż , tyko jak dla mnie za mocny :D

    OdpowiedzUsuń
  98. Fajne miny . Ja też lubię porąbane seriale : D

    http://boredomoe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. A mnie z tinychat wyżucono....;<

    OdpowiedzUsuń
  100. Haha uroczo wyglądasz! :) /esobiech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Super post

    http://crazygirl42962.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Bardzo fajny post <3
    Ładnie ci w tym makijażu :3

    OdpowiedzUsuń
  103. W sumie to nie miałabym nic przeciwko jakbyś się tak malowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  104. To twoja mama na dole ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  105. hahahaha. Dobre tiny :D

    zapraszam: zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. ślicznie Ci w takim makijażu *.*

    http://siala-lall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. Działo się xD


    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. jejciu śliczna jesteś *u*
    colorful--wardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Haha świetne te zdjęcia z Tiny :D
    Ślicznaa *u*

    xyma-xymaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Hej, naprawdę bardzo Cię podziwiam i chciałabym się spytać czy wejdziesz na aska i odpowiesz na pytanie C; Czy zrobisz filmik, w którym mówisz po norwesku? Tak naprawdę nie znam tego języka i chciałabym się dowiedzieć jak taka dziewczyna jak Ty sobie z nim radzi ;P
    http://life-hope-sky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. Hej, bardzo Cię lubię i podziwiam i chciałam się spytać czy odpowiesz na pytanie na asku C;
    Mam pomysł na nowy filmik :)
    Fajny by był jakbyś w nim mówiła po norwesku :)
    Jestem bardzo ciekawa jak taka dziewczyna jak Ty mówi w tym języku C;
    http://life-hope-sky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. Makijaż świetny. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  113. cZY na jednym zdjęciu jest twoja mama z Tobą ? ;**

    OdpowiedzUsuń
  114. Zazdroszczę pomimo nudnej niedzieli i tam masz super życie :)

    OdpowiedzUsuń
  115. ładnie ci w tym makijażu :) zapraszamy do nas/

    OdpowiedzUsuń
  116. Też tam byłam :* papież był ok . Ślicznie wyglądałaś. A w tym makijażu świetnie Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Kula dyskotekowa? Haha xD
    Ciekawy kolaż ;d



    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. szkoda, że przegapiłam live ;c
    kocham ciebie lucy<3!

    OdpowiedzUsuń
  119. Supcio zapraszam do mnie http://tuchaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. Haha ,ja tez mam leniwą niedziele ,wczoraj na tinychat było fajnie ;)

    Http://Lamyporady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  121. Ten makijaż na tobie wygląda całkiem nieźle :3

    OdpowiedzUsuń
  122. Jak dla mnie to super wyglądasz w tym makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  123. A ja Ci powiem, że ładnie wyglądasz z takimi oczkami. ♥ ♥ ♥ No może na co dzień nie jest to najlepszy makijaż, ale tak w niedzielę można sobie pozwolić na coś innego.

    Miny to masz boskie, hahah. Genialny fejsik! ☺ Widać, że nie było nudno.

    elliemaries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. Lucy, a ja sądzę że wyglądałabyś extra z prostym przedziałkiem, tzn. bez grzywki :D Serio, proszę zrób takie zdjęcie ^^

    OdpowiedzUsuń
  125. Heeh papież , dokładnie pamiętam jak wyjął kulę disco.Ale tamten facet ,wiecie o co mi chodzi,mnie trochę przeraził xD.Heh.Mam nadzieję że częściej będziecie organizować live chat :D Fajny post,szkoda że nie dodałaś zdjęcia w którym widać ten makijaż,chętnie bym zobaczyła ;)

    http://www.worldnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. NIE BYŁO MNIE :)
    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  127. OOo to twoja mama na przedostatnim zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
  128. Tak, muszę przyznać Skins to świetny serial. Ja sama oglądam już trzecią serię. Teraz podobno będzie nakręcone kilka dwugodzinnych odcinków o Effy, Cassie i jeszcze o kimś ;D

    OdpowiedzUsuń
  129. EEE tam ślicznie Ci w tym makijażu. :D Moim zdaniem.;)
    I post oczywiście cudny. <33
    Pozdrawiam xxx
    Caroo

    OdpowiedzUsuń
  130. Widzę, że fajnie było. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  131. A moim zdaniem taki makijaż Tobie pasuje ;) Ale to Twój wybór. Uwielbiam czytać Twojego bloga i czekam na kolejny Tiny . może następnym razem w porę wejdę :) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  132. Po zdjęciach widać, że ciekawie było ;) A Julia ma bloga? :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  133. Jak ja uwielbiam Cię czytać! ♥♥♥

    http://suzieandsuzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. Brzydko ci w tym make-up ,dobrze ,że nie masz zamiaru w nim zostawać ♥ Zostań naszą dziewczęcą Łucją :D

    www.liplivelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  135. jeju ! jakie big oczy na dole ;o

    OdpowiedzUsuń
  136. Moim zdaniem wyglądasz dziś świetnie. Zresztą jak zawsze, tobie do twarzy jest we wszystkim... :)

    http://victoriamedline.blogspot.com/
    Zapraszam na bloga, mam nadzieję, że się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  137. Powiem ci jedno: piszesz super posty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  138. Moim zdaniem wyglądasz dziś świetnie. Zresztą jak zawsze, tobie do twarzy jest we wszystkim... :)

    http://victoriamedline.blogspot.com/
    Zapraszam na bloga, mam nadzieję, że się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  139. Już wiem po kim jesteś taka piękna-po swojej mamusi :)

    OdpowiedzUsuń
  140. Ej wiesz co świetnie wyglądasz w takim makijażu, ale na to jeszcze przyjdzie czas xD Szkoda że wczoraj na tym tinychat pojawiali się jacyś idioci . Jesteś bardzo ładna =)

    OdpowiedzUsuń
  141. Jesteś taka podobna do Twojego taty, że WoW! Widziałam w tym poście "Mała Lucy" czy jakoś tak :D Śliczna jesteś Luu!

    OdpowiedzUsuń
  142. Nooo! Bardzo do taty podobna ;D

    poly-pooly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  143. KURDE CZEMU JA TO PRZEGAPIŁAM NO :(
    Fajnie masz, że tak z siostrą spędzasz czas :) Moja już studiuje, więc nie bardzo mam kiedy..
    A w takim makijażu też Ci ładnie, aczkolwiek o wiele lepiej wyglądasz naturalnie ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  144. Haha u nas na TINY też był ten "Papież" :O :D

    OdpowiedzUsuń
  145. Ładny kolażyk ze zdjęć. *_*

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  146. Nawet Ci pasuje taki makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  147. hahahahhahahahha, byłam cały czas:3
    papież nieźle rządził, aż dziwne że tylko 15 lat.
    podsumowując - było bardzo fajnie..
    i mam nadzieje, że to nie ostatni taki tinychat.
    trzymaj się cieplutko<3
    wiektoliczba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  148. ładnie Ci w tym makijażu.

    zapraszam kisielowa.klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  149. tak... na tiny było ciekawie ;)

    zapraszam do mnie;
    http://fashionandfashionblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  150. fajnie wyszłaś w tym makijażu anitowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  151. Dopiero co dzisiaj zaczęłam czytać twojego bloga. Bardzo mi się podoba. Wejdziesz na mojego ? Bardzo mi na tym zależy. I jak byś mogła skomentować http://nazawszewpamieci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  152. ładnie ci w takim mocnym makijażu :)
    ja miałam dziś troche aktywną niedziele, różniła się od każdej innej.. xoxo <3

    OdpowiedzUsuń
  153. TAM JEST TWOJA MAMA ????

    OdpowiedzUsuń
  154. najgorszy był ten obleśny "pedofil" xD

    saniaizwierzaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  155. Dużo bardziej wolę Cię w delikatniejszym makijażu ;*

    OdpowiedzUsuń
  156. Hehe, ładny ten makijaż. Ta mała to siostra Weroniki? W każdym bądź razie śliczna xD


    http://katyandkaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  157. Mniam lody z czekoladową polewą.....


    A co do makijażu to ładnie ci w nim ;D
    http://my-colorful-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  158. hheahahahaahaah fajny był tinychat ale nie mogłam włączyć kamerki i szkoda a kiedy następnY ? ;):)
    Fajnie Ci w tym makijażu ale w twoim wieku bardziej to na imprezki . :)
    olivee-blog.blogspot.com <-- za obserwacje rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  159. haha. te twoje miny Lucy <3 A na tym przedostatnim zdjęciu to ty i twoja mama ? :)
    moj blog: sophia-sophiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  160. W 2 kolażu, ost, zdjęcie po środku, to Twoja mama ? ;)
    Jesteś śliczna nawet jak robisz takie dziwne miny, jesteś po prostu śliczna na zabój.

    Zapraszam http://misia-misiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  161. śmieszny makijaż :p A o czym ten serial ?? Ja chciałam iść na lody ale w końcu nie wyszło :)

    thatsmarchewashow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  162. Jezuuu jjakas ty czerwona na mordzie . Widac ze jaj masz kiepskiej jakosci zdjecia to nie jestes juz taka przeslicznaa. Wiec tak jest prawda?

    OdpowiedzUsuń
  163. poprostu cie kocham wczorej bł o fajnie ale bło durzo osub z 200

    OdpowiedzUsuń
  164. Śliczne Ci z tym fullcap'em :-)
    -Jxx

    P.S. Już od dłuższego czasu piszę w komentarzu moją prośbę do Cb. Naprawdę, bardzo chciałabym się dowiedzieć jak masz obciętą grzywkę. Bardzo mi się podoba. Dlatego jak byś miała czas to nakręciłabyś jakiś filmik odnośnie Tw fryzury? ♥

    Dziękii i pozdrawiam Cięę ;**

    OdpowiedzUsuń
  165. Hahahahahahaaha. Jakie miny. ♥
    Pozdrawiam.

    ania-milna.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  166. Hahahah, papież <3
    Fajnie Ci w tym makijażu, serio :)
    Obserwuję + liczę na rewanż
    Zapraszam do mnie :*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  167. Makijaż nie aż tak zły no tylko jak wspomniałaś nie pasuje do ciebie.
    Zapraszam do siebie:
    http://hopeisgonee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  168. Heh, fajny blog<3 Śliczny nagłówek, nie taki zły ten make-up, a i prowadzę bloga o Perrie ;*
    perrie-edwards.blogspot.com
    Piszesz fajne posty, ;D

    OdpowiedzUsuń
  169. AHahhaha spoko kolaż z tinychatu ;)
    Spoko makijaż, nie za bardzo Ci pasuje < 3
    Zdjęcia są ładne ;p ♥

    OdpowiedzUsuń
  170. Zazdroszczę takiej zabawy na tinychacie :)

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  171. zrób filmik jak ćwiczysz ! :)


    zapraszam : http://joa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  172. Nawet spoko Ci w tym makijażu :D Niedziela jak niedziela, u mnie też leniwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  173. kto jest z tobą na tym przedostatnim zdjęciu ? :P
    PS fajny post : ))

    OdpowiedzUsuń
  174. Fajne fotki c;

    zwariowana-olka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  175. Kiedy kolejny thiny , live?
    Nie moge się doczekać <3 Bo na tym mi się nie udało być ; c

    OdpowiedzUsuń
  176. Jejku jakie śliczne zdjęcia :) Chyba masz troszkę mocniejszy makijaż albo mi się wydaje :) Wczoraj na tiny było fajnie hah :)

    uzalezniona-od-olowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  177. a ja ci powiem, że mi się podobasz w takim makijażu :) jest to na pewno coś innego ;d

    OdpowiedzUsuń
  178. Hah wczorajszy tinychat był boski! <3 Ten papież naprawdę niezłą imprezkę zrobił :D Bez jakichś zboczonych ludzi także by się nie obeszło, co nie? (fuu)
    A makijaż fajny :) Według mnie ładnie Ci w nim ;)
    Pozdrawiam! :)
    milena-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  179. Imię Zayn też się odmienia - z kim? z czym? z Zaynem ;D
    Czasami popełniasz błędy, ale nie przeszkadzają one aż tak bardzo ;D Rozumiem, że mieszkając w innym kraju i na co dzień mówiąc w innym jeżyku można zapomnieć parę rzeczy...
    Fajne zdjęcia^^ haha xD
    Mnie nie było na tinychacie, a szkoda.!

    OdpowiedzUsuń

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !Za kazdy komentarz dziekuje ♥♥ !