Strony

2013/04/19

sponsorowanie


hei ! Więc tak pokaz mody poszedł znakomicie, ale jak mówiłam nie mam żadnych zdjęć.
Kiedy zakładam bloga, nigdy bym nie pomyślała, że będzie was tu aż tak dużo. Dlatego nigdy by mi się nie śniło, że będę miała z tego jakieś zyski. Ale jednak, mój blog ma już ponad 3 mln wyświetleń, około 4 tys. obserwatorów i mam najwspanialszych czytelników na świecie!  Tak szczerze , zawsze chciałam wiecie tak sobie dostawać ciuchy za darmo a potem dawać ich reklama na blogu.  Bałam się jednak waszej opinii. Boję się komentarzy typu Sprzedałaś się, Kiedyś byłaś inna, ale teraz woda sodowa uderzyła Ci do głowy, Chcesz sobie na nas zarabiać!  Takie komentarze bardzo mnie ranią ponieważ ja nigdy prze nigdy nie myślałam o was jako jakiś sposób do zysku. Oczywiście  może to komuś nie odpowiadać iż dostanę od czasu do czasu ciuchy, ale proszę zanim coś napiszcie: zadajcie sobie jedno pytania Czy wy nie skorzystaliście byś cię  z tego ?  Nie chcieli byś Cię dostawać ciuchy , których dziewczyną zawsze mało tak po prostu? Oczywiście, że bardzo się ucieszyłam z tego powodu, ale wy nadal jesteś cię dla mnie tak samo ważni - dokładnie tak samo ważni jak na samym początku! Piszę tu dla was , nie dla ciuchów lecz dla was i dlatego iż sprawia mi to przyjemność.
To , że będę wam pokazywała moje nowości to chyba tylko plus, bo będzie trochę ciekawiej ! Mam nadzieję , że każdy z was odbierze ten post pozytywnie!




Zastanawiam się też trochę nad tym czy nie powinnam zablokować anonimy na blogu , wtedy nie musiała bym akceptować komentarzy i po prostu łatwiej by mi było je czytać i odpowiadać , co o tym myślicie ?

369 komentarzy:

  1. Kto bd cię sponsorował ?

    buzio-buzio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się wydaje, że jak masz dużo hejtów od anonimów to możesz zablokować tą opcję, ale jak wiecej jest pozytywnych słów od nich to nie ^^

    only-colorful.blogspot.com
    +jak zwykle piękne zdjecia *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie każdy anonim ma tu konto.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Twoim miejscu zrobiłabym tak samo. Jak Ci będzie łatwiej odpowiadać to zablokuj anonimy. :*
    http://caroline-caarli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłam dla cb video :

    http://www.youtube.com/watch?v=qgzdIy7doy4

    :*

    buzio-buzio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piszesz bardzo mądrze. Ja jak to powiem nie mam nic przeciwko dostawaniu ciuchów za darmo. Sama dąrze do tego by nawiązać współpracę z jakąś firmą aby dodwać własną ocene tych rzeczy :)
    + Piękne zdjęcia :)
    I to z usunięciem anonimoej możliwości dodawania komentarzy bardzo dobry pomysł.
    www.allofthegalaxies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam nic nie mam do tego, żebyś dostawała ciuchy za darmo, przecież to nic złego :) No i to oczywiste, że przez to olejesz fanów, przecież jesteś Lucy! A Lucy kocha fanów tak, jak fani ją, czyli bezgranicznie ♥

    http://i-am-butterfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uważam,że musisz mieć przecież pieniądze na rzeczy,które tu pokazujesz ...♥

    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że dobry pomysł z tymi anonimami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, zresztą jak zawsze :)

    Jak będziesz mieć chęć i chwilkę zajrzyj na mojego bloga :)
    moje-spojrzenie-na-zycie.blogspot.com
    Dziękuje :**

    OdpowiedzUsuń
  11. (Jeśli dodaję ten komentarz po raz drugi, to przepraszam, ale wystąpił błąd i nie wiem czy poprzedni komentarz się dodał :) )

    Ja tam nic nie mam do tego, żebyś dostawała ciuchy za darmo, przecież to nic złego :) No i to oczywiste, że przez to olejesz fanów, przecież jesteś Lucy! A Lucy kocha fanów tak, jak fani ją, czyli bezgranicznie ♥

    http://i-am-butterfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem za ;)


    DAJE CI LINK DO MOJEGO BLOGA ,A JAK CI SIĘ SPODOBA ZAOBSERWUJ ;)


    Http://Lamyporady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej Lucy ;* !! Mam do Ciebie ogromną prośbę... Czy mogłabyś opublikować na swoim blogu te linki i napisać, żeby głosowali na numer 8 ??? Głos jest ważny tylko, gdy polubi się Studio Tańca Dance Flow na facebooku. Twój blog jest super! Odwiedzam go codziennie i obserwuję ;) Z góry dzięki! M. https://www.facebook.com/StudioTancaDanceFlow?fref=ts
    https://www.facebook.com/questions/613021648714765/

    A to link do mojego bloga: www.la-petite-world.blogspot.com Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że udało się z pokazem! Zgadzam się z ostatnim pytaniem. :3

    http://i-can-create-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. To doskonały pomysł !
    Zawsze byłam i będę Lucylover . !

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie czemu by nie! Sama bym skorzystała! Pewnie zablokowanie anonimowych komentarzy ograniczyły by hejterstwo. Jestem za ! :)

    rubinowe-wino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. niektórzy czytelnicy nie mają tutaj konta dlatego piszą z anonima, jak chcesz to twoja decyzja :)
    śliczna jesteś ♥♥♥ !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lucy! Nie przejmuj się nie miłymi komentarzami! Oni są tylko zazdrośni! Uwielbiam twojego bloga i Ciebie <33

    slashuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. usuń anonimy ;) masz wiele obserwatorów, od których dostajesz komentarze, a anonimy zazwyczaj to hejterzy, a po co to komu i nie potrzebnie się denerwować? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. usuń anonimy ;) masz wiele obserwatorów, od których dostajesz komentarze, a anonimy zazwyczaj to hejterzy, a po co to komu i nie potrzebnie się denerwować? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. co ci zablokowanie anonimow jak i tak nie odpowiadasz na jakiekolwiek komentarze

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja do sponsorowania nic nie mam. Z tego powodu na pewno nie przestanę zaglądać na bloga. W każdym Twoim poście widać, że blogowanie to Twoja pasja. Co do anonimów to już Twoja decyzja. :)

    http://bloggerkamarta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Hj lucy ten post jest bardzo fajny, myślę że to dobry pomysł z animowymi osobami, osobiście uważam, że dostaniesz ciuchy za darmo, bo to wyjdzie na dobre dla ciebie i dla nas ponieważ ty bendziesz miała więcej pomysłów na posty oraz faje ciuchy a my będiemy mogli zobaczyć czy nam odpowiedają i naprzykład je kupić!
    serdecznie zapraszm cię na mojego bloga, a jeśli ci się spodoba (nie naciskam) możesz go zaobserwoać! zapraszam! kolorowa1233.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Skoro możesz na tym skorzysta i my także, oglądając to, skorzystaj :) Ja bym zablokowała, będzie mniej hejterów :)

    lolliesolies.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Lepiej wyłączyć anonimy, i jestem jak najbardziej za sponsorowaniem :)

    blueurlez.blogspot.com <-- chamska reklama xD

    OdpowiedzUsuń
  26. nie wylączaj anonimów, bo ten kto nie ma np. jakiegoś konta czy czegoś, nie będzie mógł komentować.. w tym ja! a po za tym śliiiiczne zdjęciaa <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co za problem założyć konto?
      To nie zajmuje wiele czasu.

      Usuń
  27. a poza tym jak ktoś strasznie będzie chciał Ci napisać komentarz to może założyć sobie konto ;d

    OdpowiedzUsuń
  28. Moim zdaniem dostawanie ciuchów za darmo to nic złego, która z nas by z tego nie skorzystała? Może osoby, które myślą inaczej, zazdroszczą Tobie, że otrzymujesz takie propozycje. Myślę, że każdy z czytelników to zrozumie i postawi się w Twojej sytuacji, jeśli kiedykolwiek dostaniesz coś za darmo:) I gdybym miała taki spam na blogu jak ty, sama zablokowałabym komentowanie przez Anomimów, wtedy przynajmniej wiedziałabyś kto pisze:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moim zdanie powinnas zablokowac anonimy, poniewaz sa to troche "podejrzani" ludzie, ktorzy nie chca,zeby kazdy widzial kim sa wiem, ze niezawsze musi byc taka sama reakcje , ale ok.. :) Bardzo dobrze, ze dostajesz ciuchy.;)) mi to nie przeszkadza, natomiast bede Cie dalej czytac i obserwowac ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Popieram cię :))

    xyma-xymaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Co do tych komentarzy to jestem jak najbardziej za ;) A jeśli chodzi o sponsoring, to nie martw się innymi, przecież każda z nas chciałaby dostawać ciuchy za darmo, i bardzo fajnie, że tobie się udało ;) A powiesz z jaką firmą będziesz współpracować ? :>

    OdpowiedzUsuń
  32. Za bardzo przejmujesz się opinią innych. Czasem to rzeczywiście przykre, ale musisz trochę spasować, bo takich komentarzy wraz z wzrostem popularności będzie więcej.
    Ja na przykład cieszę się, że w końcu masz coś z bloga i będą jakieś posty z nowościami, bo tak jak napisałaś to zawsze jakieś urozmaicenie.

    A co do zablokowania anonimów to jestem jak najbardziej za.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie blokuj anonimów :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Sponsorowanie to nic złego :) Jeśli ktoś odniósł TAAAKI sukces w blogowaniu co ty, to normalne, że może dostawać różne rzeczy. Jeśli ktoś tego nie rozumie, jego problem :)


    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie dziwie Ci się, że trochę Cię bolą takie niemiłe komentarze, dlatego zablokowanie anonimów będzie idealnym rozwiązaniem. I przynajmniej jeśli ktoś ma coś niemiłego do powiedzenia to się przedstawi :) Bo wiesz, z anonima to każdy może być taki ''odważny'' :)
    A co do tych ciuchów to na pewno nikt nie będzie Ci miał tego za złe, nie przejmuj się ! :)
    Śliczne zdjęcia.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak osiągnęłaś taką popularność ?:>
    fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Święta prawda :)
    http://pollylilyloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Myślę, że takie dostawanie np. ciuchów, za dosyć ciężką jak na Twój wiek pracę, czyli samo pisanie postów dla tak dużej grupy odbiorców, zdjęcia, odpowiedzi na hejty itp. jest w jak najbardziej w porządku. Ja sama chętnie też bym tak chciała, lecz niestety mój blog, jak i sama moja osoba nie jest na tyle popularna. Ale Tobie zdecydowanie należy się jakaś nagroda :)
    Pozdrawiam!



    electro-bananek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Zablokuj Anonimy :*
    Kocham twój blog i ciebie też <333
    http://pietrucha144.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja wiem , że ty nas kochasz nie dla ciuchów kc ! Patusia16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. nie rób tego. anonimy tacy jak ja też chcą czytać twojego bloga i pisać komentarze. nie mam bloga ale też chce brać udział w komentowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja uważam, że skoro chcesz, to możesz brać ubrania, nikt nie może Ci tego zabronić. Oczywiście wiadomo, że spotkasz się z hejtami, ale prawdziwi czytelnicy zrozumieją, że piszesz dla nich, a nie dla bluzki, czy bransoletki... Zresztą kto by się oparł propozycji otrzymania darmowej rzeczy, myślmy logicznie... I tak się dziwie, że tak późno zdecydowałaś się na ten krok ... Zwróć tylko uwagę na to, żeby twój blog nie stał się żywą reklamą, a nadal bym miejscem życia Lucy :) Kocham Cię ♥
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Dobry pomysł :)
    Też chciałabym dostawać ciuchy za darmo.
    gifura-gifuraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Według mnie powinnaś zablokować anonimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Lucyy!
    Dobrze zrobiłaś. Życzę ładnych , nowych ciuszków :*
    Nie mogę się doczekać ich zdjęć.
    To z anonimami, to chyba dobry pomysł. Akceptowanie komentarzy pewnie zajmuje Ci sporo czasu, a po co masz przejmować się głupimi hejtami :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  46. masz taką dziwną fikuśną tą grzywke xdd
    Przecież sponsoring to wspaniała rzecz! Ty masz tyle obserwatorów, że spokojnie możesz pozwolić sobie na coś takiego. :3


    http://pati-paaati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Masz strasznie dużo anonimowych fanów którzy są np. z youtube, tak jak ja. A pozatym jak akceptujesz komentarze to przynajmniej wiem ze czytasz mój komentarz ;p

    OdpowiedzUsuń
  48. tak jak napisalas-sprzedalas sie, no sory ale wczorajsza notka byla taka reklamą ze narmalnie masakra!!

    OdpowiedzUsuń
  49. A moim zdaniem to świetny pomysł! Przecież każdy, naprawdę KAŻDY by skorzystał z takiej okazji. No bo robisz to, co przedtem - to co kochasz, a do tego dostajesz ciuchy.
    Cieszę się, że udało Ci się coś takiego zdziałać i mam nadzieję, że wkrótce pokażesz jakieś nowości. Blog na pewno będzie ciekawszy, bo pojawi się tu coś nowego, a to również jest ogromny plus!
    Jak ktoś już czyta Twojego bloga, to powinien być zadowolony, że zajdą jakieś zmiany, bo monotonność jest ... monotonna. xd A tak na serio to chciałam powiedzieć nudna. ;)
    Przepraszam za ten poemat, ale wyrażenie zdania na ten temat (kurna, teraz jeszcze rymuję xd) wymagał dłuższej wypowiedzi a nie komentarza w stylu "fajny blog" ... haha.
    Więc ode mnie to tyle i chciałabym jeszcze raz życzyć Ci wszystkiego, naprawdę wszystkiego dobrego. Na pewno wkrótce dostrzeżesz wiele korzyści i nawet jeśli znajdą się "odważne", hejtujące Anonimy, to będziesz w stanie je olać i cieszyć się życiem a raczej blogiem i przyjemnością z blogowania! :D

    A jeśli macie chwilkę, to wpadnijcie do mnie:
    ♥ http://elliemaries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgadzam się. Lepiej zablokuj anonimowe komentarze ;)
    Zapraszam do mnie: http://musicalna.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie lucy nie blokuj ano... proszę bo ja jestem ano... i wtedy nie będę mogła pisać na twoim blogu komentarzy i śliczne zdjęcia pozdrawia martyna :3

    OdpowiedzUsuń
  52. jak sprawia ci to przyjemnosc to czemu chcesz na nas zarabiac??!

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej Lucy!
    Nie sprzedałaś się, sama bym skorzystała z takiej okazji, gdybym tylko ją miała.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczna jesteś ! :)
    Gratuluje pokazu :)
    Zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  55. nie nawidze takich rekalm jak zrobilas temu sklepu sheinside, zawsze w takiej reklamie musisz powiedziec wszystko co najlepsze a to ze mają drogiew rzeczy, nie wysylają do wszsytkich krajów i inne haczyki juz nie napisalas!!

    OdpowiedzUsuń
  56. na asku napisałaś że wolisz biebera od fanów.
    a nawet nie byłaś na jego koncercie.

    OdpowiedzUsuń
  57. Nigdy się nie sprzedalaś po prostu lubisz ciuchy i bawić się mogą ! A Twoi fajni zostaną tak jak ja, a ci którzy zazdroszczą odejdą i przyjdą nowi lepsi.

    Pozdrawiam ;**

    http://kess-kessi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny pomysł!
    Ps. Masz piękne oczy<3 i nie musisz się przejmować takimi durnymi komentarzami, wiem że pewnie cię ranią ale są miliony osób które Cię w prost WIELBIĄ!!!

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie , nie , nie ! Nie blokuj anonimow, ja chce komentowac bloga ;33 Ja na twoim miejscu bralabym te ciuchy . Ciesze sie , ze pokaz sie udal <3

    OdpowiedzUsuń
  60. o boze ,, nie nawidze jak wlasnie takie młode osoby jak ty chcą zarabiac czerpać korzysci z czegos co niby lubią

    OdpowiedzUsuń
  61. Z tymi komentarzami, to rób jak chcesz. "Posłuchaj głosu serca" ha ha ha... ♥
    Bardzo dobry pomysł z tym sponsorowaniem. Ja się ani troszkę nie urażę ^^

    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Tak to dobry pomysł z zablokowaniem anonimów ;)

    Każda dziewczyna by chciała za darmo ciuchy, więc nawet się cieszę, że bd je dostawała, będzie wtedy więc OOTD ♥

    OdpowiedzUsuń
  63. Chcesz zarabiać? Tylko pomyśl o tym w ten sposób ze gdy bedziesz miała kryzys blogowy(oby nie) to zawsze bedziesz myśleć "musze pisać bloga jesli chce miec te ubrania,pieniądze" wiem ze pewnie ci sie to wydaje dziwne ale tak bedzie, bedziesz polecac sklepy, kosmetyki o ktorych tak na prawde nic nie wiem albo sa po prostu do bani-taka moja opinia, zrob jak uwazasz.

    OdpowiedzUsuń
  64. teraz to nas perfidnie wykorzystujesz..
    1.Listy i prezenty dla ciebie
    2.Ciuszki za darmo

    zawiodłam się bardzo :((((((

    TO NIE HEJT ...

    OdpowiedzUsuń
  65. i blokuj anonimów!!!!! prosze chce miec z tobą jakiś "kontakt" !!!!! a nie mam konta

    OdpowiedzUsuń
  66. Myślę, że powinnaś zablokować anonimy. Ja dopiero zaczynam, więc dla mnie każdy komentarz się liczy, ale dla cb to musi być udręka czytać i akceptować każdy komentarz :)
    Mi to nigdy nie przeszkadzało, że ktoś na blogu sponsoruje jakieś rzeczy. Honorata Skarbek, MAFFASHION, MargaretJ też tak robią i nikt nic nie mówi. Ty nie powinnaś się przejmować opinią innych. Zwyczajna zazdrość. Ja bym na przykład chciała dostać ciuchy za darmo, bo u mnie jest krucho z kasą :/
    A tak poza tym to świetny blog. Naprawdę gratuluję. Mało która blogerka może się pochwalić takim gronem fanów :)
    Pozdrawiam i oczywiście zapraszam do mnie! polkadots-all-over.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja bardzo lubię dostawać ciuchy tak jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  68. zablokowac anonimy, widze ze nie umiesz przyjmowac krytyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ostateczną decyzję o anonimach musisz podjąć sama, ale co prawda to prawda- własnie anonimy mają do powiedzenia najwięcej na temat na który nie mają pojęcia, albo po prostu nie powinny się wypowiadać.
    Takie teksty czy coś może być denerwujące i na pewno niektóre cię obrażają. Jeśli chcesz, nie męcz się z tym, zablokuj anonimy i spokój!
    Świetna grzyweczka!
    Ja tam nigdy nie myślałam, o tym, że ty możesz nas tu mieć dla zysku. Ja lubię wszystkie twoje posty a takie posty z nowościami na pewno urozmaicą bloga. :D

    OdpowiedzUsuń
  70. akceptuj komentarze nadal bo tak to nie wiem czy przeczytasz moj komentarz a tak to jestem pewna na 100% ze przeczytasz

    OdpowiedzUsuń
  71. zablokuj anonimy,bedzie lepiej

    OdpowiedzUsuń
  72. jesli poprzez zablokowanie anonimów chcesz uciec przed hejtami to niestety sie myslisz :(

    OdpowiedzUsuń
  73. JAk chcesz tylko uwiez mi ze jak bedziesz zarabiac czy tam czerpac jakies korzyści to blog nie bedzie taką pasją tylko cos w rodzaju pracy za ktorą cos dostajesz, a to nie jest mile jesli nie piszesz szczerze..

    OdpowiedzUsuń
  74. Tak w sumie to chyba nie trzeba akceptować\ zatwierdzać komentarzy, ja przynajmniej na blogu tak nie mam, a anonimowe komenty są dozwolone. Co do sponsorowania ubrań, to rzeczywiście przecież mało która dziewczyna by odmówiła. Pozdrowienia z Gdañska :*

    OdpowiedzUsuń
  75. jeśli dostajesz wulgarne i nieciekawe komentarze od anonimowych użytkowników, a czytanie ich sprawia Ci przykrość to jak najbardziej zablokuj.

    OdpowiedzUsuń
  76. Cooo ? -,- tylko ci na pieniądzach zależało i na darmowych ciuchach ! A ja ci ufałam myślałam ze jesteś super!

    OdpowiedzUsuń
  77. to super pomysł, żeby zablokować anonimki, bo wtedy komentarze pojawiałyby się od razu po ich napisaniu ( jeśli nie musiałabyś akceptować ) :D


    zapraszam do mnie;
    http://fashionandfashionblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetne zdięcia.

    Zapraszam również do mnie.

    crazy-live-dominika.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  79. Nie obserwuje ! miałaś szanse u mnie ale ją wyczerpałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż co mogę ci powiedzieć...przykro mi ale żegnam .

      Usuń
  80. fajny post jak zwykle :)

    http://julcia102030.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. o boże, jestem pierwsza!
    kocham cie lucy<3
    myślę, że komentarze anonimowe powinny zostać, bo nie każdy (tak jak ja) ma konto na google, a mimo to chce komentować.
    wiadomo, że się nie sprzedałaś! każdy na twoim miejscu by tak zrobił.
    a ty robisz to co kochasz i masz z tego zyski! idealnie!<3
    jesteś taka piękna;*

    OdpowiedzUsuń
  82. O ale masz super XD Śliczne zdjątka :)


    http://natka-natek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. kocham twój blog :3 ja też prowadze swój, nie jest wspaniały tak jak twój . Nie przejmuj sie takimi komentarzami, bo nie warto. Zazdroszczą ci co poprostu osiągnełaś :*

    OdpowiedzUsuń
  84. ile zarabiasz na blogu ? myśle że nie powinniscie miec do niej za to żalu :D

    zapraszam !!!!! http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Nie, nie blokuj anonimów. Wtedy pokazałabyś właśnie to czego niby nie chcesz.

    OdpowiedzUsuń
  86. sadze ze to dobry pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja nigdy tak o Tobie nie pomyślałam i nadal nie mam zamiaru. A co do anonimów to dużo osób, które nie mają bloggera czytają twojego bloga więc to chyba nie za dobry pomysł. Ale co do sponsorowania to czemu nie? W końcu sobie na to zapracowałaś . TY NIE NIKT INNY :)

    pampise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. jestesi ślinczna z heciom czytamm twoje posty hciała bym zebysi zrobiła filmik na bloka jak cosi rsujesz podrawiam agata warzyńska

    OdpowiedzUsuń
  89. Uważamy ,że to wspaniałe ,że dobiłaś do takiej oglądalności , kocham twój blog i ciebie za taką jąkał jesteś , po podoba mi się twój vlog i nic tego nie zmieni nawet sponsorzy . Zazdroszczę ci tego , ale z drugiej strony się cieszę , do do czegoś doszłaś ♥♥♥ , Super fotki

    OdpowiedzUsuń
  90. Jestem za! I masz około. 5 tys. widzów, a nie 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. no w porządku, każdy ma swoje decyzje. Mam pytanie, ty się do tego zgłosiłaś, czy ktoś wybrał ciebie?
    julia-juuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. jeśli będziesz miała zablokowane anonimy, będziesz miała mniej komentarzy na blogu, a nie którym nie chce się czasem logować, aby komentarz dodac ...

    OdpowiedzUsuń
  93. Też zastanawiałam się nad zablokowaniem anonimów, ale jednak nie :) Też bym skorzystała z takiej reklamy, ale na razie mam malutko wejść, obserwacji i komentarzy, także muszę sobie darować :c Ślicznie Ci w kujonkach! ^^

    OdpowiedzUsuń
  94. Ja nie myśle , że nas wykorzystujesz :) Poprostu Ci , którzy tak piszą zazdroszczą Ci popularności ; ) bardzo lubie twój blog i to dobry pomysł żebyś pokazywała twoje nowości ;* codziennie tu wchodze i czekam na kolejne świetne zdjęcia i posty xd ;D ♥ powinnaś zostac modelką , bo świetnie pozujesz do zdjęc i jesteś śliczna :3 :>

    OdpowiedzUsuń
  95. Myślę, że jeżeli będziesz prezentować na sobie ciuchy, które sama wybrałaś z całej puli tych dostępnych w sklepie to ok :). Ale jeśli będziesz prezentować to co sponsorzy Ci przyślą i nie będzie Ci się to do końca podobać to już nie będzie ok .

    OdpowiedzUsuń
  96. Masz świetny blog, a to że będziesz miała jeszcze jakieś korzyści z tego to nic złego. Liczy się to co myślą Ci czytelnicy co czytają Cię bo im się podoba co piszesz i co dajesz od siebie. Sądzę że oni mogą zazdrościć Ci że masz tak wspaniałego bloga, dlatego mogą pisać nie miłe komentarze z anonima jeżeli uważasz że tak będzie lepiej to zablokuj komentarze od anonimów :) Trzymaj się ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Fajowo wyglądasz w okularach. na serio^^
    Masz śliczny kolor oczu^^
    pozdrawiam ;*



    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  98. Moim zdaniem powinnaś przyjmować te ciuchy. W końcu każdy lubi dostawać ciuchy, a zwłaszcza nasza płeć :D
    Zablokuj anonimy, te osoby po prostu wstydzą się swoich wypowiedzi, albo próbują Ci wbić szpilę w serce :C To smutne. Choć nie mówię, że wszyscy są tacy. Ale wydaje mi się że powinnaś ich zablokować, zresztą zrobisz co uważasz za stosowne :* Pozdro :D
    Pisz dalej!

    OdpowiedzUsuń
  99. Myślę, że to zły pomysł! Byś miała mniej komentarzy itp!!!!!!!


    PS. DOSTAJESZ ZA DARMO CIUCHY?

    OdpowiedzUsuń
  100. Sama bym skorzystała z takiej okazji :)
    Ja jestem jak najbardziej za ! <3
    Uwielbiam tego bloga . Przez takie notki będzie tu jeszcze ciekawiej :*

    OdpowiedzUsuń
  101. Moim zdaniem, rób co chcesz, też bym skorzystała<3

    miluix.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  102. Lucy a mogę sie spytać ile zarabiają blogerzy ? *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie zarabiam żadnych pieniędzy ! Dostaję tylko ciuchy ;3

      Usuń
  103. ale w jaki sposób twój blog będzie sponsorowany? ;)) ktoś do ciebie napisał, czy ty też do kogoś napisałaś w tej sprawie?? :) myślę, że to świetny pomysł! blog stanie się może ciekawszy? :D i ja sama piszę z anonima, ale myślę, że to dobry pomysł na zablokowanie. w końcu nie będziesz musiała chociaż patrzec na te wszystkie hejty..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic wielkiego ja z tego nie będę miała żadnych pieniędzy tylko ciuchy. Co jakiś czas będę mogła sobie wybrać po 3/4 rzeczy z ich firmy i kiedy je dostanę będę musiała pokazać je na blogu w przeciągu 7-15 dni na blogu :) Dziękuje za twoją opinie i wsparcie <3

      Usuń
    2. Ale fajnie :o Reklamujesz ich firmę i masz za darmo ciuszki :)
      Szczęściara *.*

      Usuń
  104. Ja nie sądze, żeby to był zły pomysł, wręcz przeciwnie. To chyba duży plus z resztą widać, że uwielbiasz blogować więc to, że od czasu do czasu dostaniesz jakieś ciuchy to nic. To po prostu plus dla ciebie ;)
    http://www.juulia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Wyłącz anonimy, twój blog jest popularny więc komentarzy ci nie ubędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Nie przejmuj się Anonimami, oni będą zawsze :D.

    OdpowiedzUsuń
  107. Śliczne zdjęcia!
    Chyba powinnaś zablokować anonimowe komentowanie, a co do sponsoringu.. to fajna sprawa, a dzięki temu że jesteś popularna możesz dodatkowo zyskać! :]

    uzalezniona-od-olowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. korzystanie z takiej okazji to świetny pomysł! kto by nie chciał darmowych ciuchów :3 genialne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  109. Bardzo dobrze powiedziane ;d
    Jesteś śliczna *.*

    http://believe-zuzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Naprawdę nie przejmuj się tym, ja na pewno bym skorzystała z takiej okazji. Ale to pewnie gdzieś od 1000 obserwatorów przynajmniej, prawda? Ja mam dopiero 260, ale to dla mnie i tak bardzo dużo!
    Co do komentarzy to dla mnie jak najbardziej za. :) Zresztą - myślę, że ty nie przejmujesz się zbytnio komentarzami anonimowych hejterów, ale bez akceptowania byłoby Tobie łatwiej. Jak coś, zawsze przecież możesz ustawić tak jak było.

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. Jesteś śliczna :)
    Będzie nam bardzo miło , jak będziesz dostawać ubrania i nam je pokazywać :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Bardzo ładnie Ci w tych okularach
    Bardzo lubię czytać twój blog
    Gratuluje popularności bloga
    http://deeelisss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. ciuchy dostają blogerki MODOWE, a u ciebie nie ma nic mody, kupujesz to, co jest w sklepie, nie wiadomo za jaką kase. już kiedyś pisałaś, ze chcesz, zeby ci ktoś za to płacił. jeszcze pamiętam to było jakoś w lecie. poza tym twój "blog" obrasta w hejterów, a 1 milion wejść mam ja, hejterka. no, a poza tym dziewczyny zdobywają popularność i uznanie dzięki ciężkiej pracy, a nie spamowaniu linkami itp itd

    OdpowiedzUsuń
  114. Nie blokuj!
    Nie każdy ma konto, i nie każdy takie konto chce zakładać. Są anonimy, które hejtują, ale są też anonimy, które po prostu nie mają konta :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Ja bym korzystała :D Ciuchy za darmo i to jeszcze takie fajne *.*

    maggie-maggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  116. MAM DO SPRZEDANIA VANSY

    http://imageshack.us/photo/my-images/441/dsc0339ox.jpg/

    i http://imageshack.us/photo/my-images/197/dsc0341.JPG/

    kontakt- sale.k@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  117. Śliczne zdjęcia! Super jakość :) A co do anonimów- to nie usuwaj, bo jak ktoś chce wyrazić swoje zdanie, a nie ma konta, to bez problemu może to zrobić :)

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. Całkowicie Cb rozumiem :) Sama bym skorzystała z takiej oferty. Dostawać ubrania za to co się uwielbia robić w wolnym czasie! ;) Marzenie! *___*
    A co do komentarzy to myślę, że możesz zablokować anonimy, bo pewnie dla Cb jest to męczące- akceptować tyle komentarzy! Chociaż masz też z drugiej strony pełną kontrolę nad tym co się dzieje na blogu i jakie komentarze się pojawiają na nim :) Jesteś pewna, że np. nie ma żadnych spamów czy hejtów ;)
    Pozdrawiam serdecznie! ;)
    milena-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Powinnaś się zgodzić :) Jeżeli teraz cie uwielbiają to i później będą cię uwielbiać, bez względu na to czy będziesz miała reklamy na blogu czy nie :) Ja zostanę na zawsze z Tobą :)

    zycienatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Nie przejmuj się anonimami.:)
    Zablokuj ich i będzie po problemie.:)

    OdpowiedzUsuń
  121. mi się podoba ten pomysł! sama bym tak chciała ;))

    OdpowiedzUsuń
  122. Sponsorowanie to super sprawa ;)
    ZABLOKUJ ANONIMY, bo aż się je nie przyjemnie czyta ;(

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  123. Nie blokuj anonimów... Jak ktoś nie ma konta, to nie będzie miał szansy komentować, a przecież każdy chce mieć z Tobą jakiś kontakt! Przecież nikt nie będzie specjalnie po to, by komentować Twojego bloga zakładać konta. Gdybyś usunęła świadczyło by to o Tobie, że jesteś leniwa. Napisz, w następnym poście, czy w końcu usuwasz, czy nie. Co do sponsorowania, to uważam że powinnaś robić to, na co masz ochotę, to Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. leniwa? wydaje mi się, że większość (nie wszyscy) osób na tym portalu używa anonimowości do dodawania głównie obraźliwych komentarzy. wydaje mi się, że dobrym rozwiązaniem byłoby, gdyby każdy z komentujących miał konto. nie oszukujmy się, to zajmuje maksymalnie 5 minut!

      Usuń
  124. BOŻE JAKIE TY MASZ ŚLICZNE OCZY *____*
    Masz w dodatku świetne zdjęcia i blog, oczywiscie już cb obserwuję. Moim zdaniem powinnaś zablokować anonimów ;)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam
    http://weronika260800.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. Ten nowy wygląd bloga jest bardzo ładny :) A jeśli chodzi o te nowości to jest to zawsze jakieś urozmaicenie postów ;)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  126. O rety, ale masz fajnie ! ^^ Ładne zdjęcia .

    OdpowiedzUsuń
  127. Kto Cię będzie sponsorował:)?

    OdpowiedzUsuń
  128. moim zdaniem nie powinnaś blokować anonima bo osoby, które czytają Twojego bloga tak jak ja musiałby zakładać konta by Ci komentować i woógle nie przejmuj się tym co piszą inni <3

    OdpowiedzUsuń
  129. Nie blokuj anonimów.
    Jestem osobą uwielbiam Cie i NIE MAM KONTA.
    Może byś skorzystała z tego,ale zauważ że wiele osób które wchodzą na bloga to też anonimy
    Są osoby mądre które szanują wszystkich i chca wyrażić swoją opinie;)

    Co do pomysłu z reklamą to dobry pomysł bedziesz miała ciuchy o których wiele dziewczyn marzy;)
    Kto jest poprostu normalny zawsze bedzie Cie lubiał nawet jeśli bedziesz reklamowała ciuchy;^

    OdpowiedzUsuń
  130. MAŁO TEGO DOSTAJESZ PLAKATY, RYSUNKI, LISTY, JAKIEŚ TAK BRANSOLETKI, A I TAK CI MAŁO NO TO NAPRAWDĘ ... TRZEB MIEĆ COŚ Z GŁOWĄ! a JESZCZE TERAZ CHCESZ CIUCHY OD SWOICH "FANÓW" ,A I ZAPOMNIAŁAŚ DODAĆ JAKI MASZ ROZMIAR. TO JEST ŻAŁOSNE ROZUMIEM DOSTAĆ TEN RYSUNEK CZY TAM LIST ALE TO Z SERCA, A TY ZA CHWILĘ BĘDZIESZ CHCIAŁA SPORTOWY SAMOCHÓD LUB CO INNEGO! TAK , TAK WIEM JA TEŻ NAPEWNO BYM CIESZYŁA SIĘ JAK BYM DOSTAŁA JAKIŚ TAM LIST RYSUNEK , ALE CIUCHY ...NO BŁAGAM!

    OdpowiedzUsuń
  131. Masz także wielu anonimowych czytelników, którzy cię lubią, więc nie sądzę, że blokowanie to dobry pomysł...
    śliczne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  132. I o to chodzi, w końcu jednak ciężko pracujesz aby utrzymać bloga i swoich fanów przy sobie i fajnie że masz taką możliwość c:

    http://crystalcone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  133. Pomysł ze sponsorowaniem jest bardzo dobry. Szczerze? Nie mogę się już doczekać takich postów. : )

    #zapraszam
    juliette-is-blogging.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  134. proszę nie blokuj anonimów :'c
    kocham cię i twojego bloga, nie mam konta a bardzo lubię go komentować :-(

    OdpowiedzUsuń
  135. Nie przejmuj się co napiszą inni. Zawsze znajdą się hejterzy ale i czytelnicy fani.
    Dla mnie nadal jesteś wzorem bez względu na wszystko :*
    ania3231.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  136. trochę chamsko że chcesz blokonoć anonimów bo inni nie mają kont ja też

    OdpowiedzUsuń
  137. Sponsorowanie to bardzo fajna sprawa.Lepiej zablokuj anonimy :D

    OdpowiedzUsuń
  138. Świetnie wyglądasz w kujonkach ♥
    Proszę, nie blokuj anonimów :( Wiem, że mi się też by nie chciało za każdym razem akceptować komentarzy "Anonimów", bo jest ich na prawdę dużo ..
    Ja jestem Anonimem bo nie mam konta :( I trochę przykro będzie innym Anonimom że zablokujesz ich.
    Ja lubię komentować twoje posty... :(
    Ale oczywiście cię rozumiem i zrobisz jak będziesz uważała, tylko najpierw się nad tym zastanów :) / Pozdrawiam Anita ♥

    OdpowiedzUsuń
  139. Zablokuj anonimów to oszczędzisz sobie nerwów ! :) A co do sponsorowania to fajny pomysł, i fajnie dostawać ciuszki za daarmo. !:)

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  140. Fajny pomysł :) jeśli fajne firma będzie sponsorować bloga, oczywiście. Fajny pomysł.
    Szkoda że, nie masz zdjęć z pokazu mody no ale, trudno
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : gosia-and-gosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  141. kocham cie nagrasz filmik na bloga jak rysujesz] prosze pozdrawiam twoj wielka fanka agata

    OdpowiedzUsuń
  142. tak przyjmij nie nie wylaczaj anona nie bede pisac wiem ze dobrze wybiezesz pozdrawiam : > > > >

    OdpowiedzUsuń
  143. Hej. Bardzo lubię czytać twój blog. jest taki wesoły :))
    Jeśli chcesz możesz zajrzeć do mojego: http://patrycja-patrycjaa.blogspot.com/
    P.S. Jesteś z Gorlić prawda? Ja mieszkam niedaleko. :))

    OdpowiedzUsuń
  144. Myślę że takie sponsorowanie to fajna rzecz ;) Na bloga wpadnie parę nowości i również do Twojej szafy ;D
    http://boskiebransoletki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  145. No i świetnie, że możesz łączyć przyjemne z pożytecznym ;) Dla mnie to że dostajesz ubrania, to wcale nie powod do zazdrosci i wyzwisk itd. Uważam, że sobie na to zapracowałaś, bo na pewno firma z ubranimi nie zaproponuje współpracy mało popularnemu blogowi ;) S Twój jest popularny, ale to tylko i wyłącznie Twoja zasługa, więc teraz korzystaj z takich okazji ;)
    www.my-pink-sunglasses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  146. Fajne zdj. :) w sumie to nic nie mam do anonimów ... jak chcesz :D jeśli będzie ci łatwiej :D

    OdpowiedzUsuń
  147. @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ Nie blokuj, masz wielu anonimków czytelników którzy chcą komentować tego bloga, a szczypta krytyki czasami trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  148. Uwielbiam Cię . Normalnie jesteś nie tylko piękna ,a i nie przejmuj się opiniami innych ,że niby na tym zyskasz. Uwielbiam Cię oglądać i słuchać. :) Jesteś moją ulubioną youtubowiczką. :)

    OdpowiedzUsuń
  149. pewnie każdy by z takiej oferty skorzystał! :)
    Ja się cieszę :D będzie więcej stylizacji na blogu i więcej mody ^^

    ~ Zapraszam do udziału w KONKURSIE do wygrania WYGLĄD BLOGA!
    więcej tutaj:

    http://life-is-killer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  150. ja myślę, że możesz blokować, bo chyba założenie konta to nie taki duży problem jeśli komuś zależy ;)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  151. Nie blokuj anonimów, ponieważ niektórzy Cię kochają, a nie mają tutaj konta, a nie będą sobie zakładać do komentowania jednego jedynego bloga.
    A mnie "sponsoring" nie przeszkadza, sama bym skorzystała, ale niestety mój blog jest o nieco innej tematyce oraz ma mało komentarzy i czytelników..

    my-raspberry-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  152. jezu idiotka sprzedała się kurw* z niej !!!!! wpadnij pod tira.

    OdpowiedzUsuń
  153. Nie blokuj anonimów. Niektórzy nie mają kont, a strasznie Cię lubią .! :)Chcą czytać twojego blooga ponieważ jest wspaniały :)
    Super wygląd blooga ♥ Jesteś super .! Kocham twoje posty i ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  154. Nie rozumiem ludzi,którzy piszą komentarze typu ,,sprzedałaś się!" O.o
    No chyba,że widać to po osobie,że pisze tylko dla kasy.

    http://my-unique-word.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  155. Nie, nie blokuj anonimów. Niektórzy nie mają po prostu konta! :)

    nicesweetsmoothies.blogspot.com
    Nowy post: Co robić w słoneczne dni? ♥

    OdpowiedzUsuń
  156. dobrze napisane :) to nic złego, że będziesz miała z tego korzyści, nawet więcej - NALEŻY CI SIĘ ZA DOBRĄ ROBOTĘ!

    OdpowiedzUsuń
  157. świetne zdjęcia. Moim zdaniem to super, że masz tylu czytelników (sama kocham twój blog), i że chcą cie sponsorować. Korzystaj !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  158. Fajny pomysł. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  159. O tak! Jak dla mnie to świetny pomysł, przynajmniej będziesz mogła nam pokazać wiele nowszych i fajnych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  160. No i nawet lepiej jak będziesz dostawała takie rzeczy!
    Więcej ciuchów = więcej outfit'ów :D
    Nie przejmuj sie tymi durnymi anonimami!

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  161. Zgadzam się z tymi tam na górze: MASZ ŚLICZNE OCZY *.*, nie blokuj anonimów ( wiem, że to dla Cb utrudnienie, że musisz akceptować i wg, ale wiele osób nie ma kont itd.).
    xxx
    I moja prośba do Cb --> nakręciła byś jakiś filmik o Tw fryzurze jak jesteś obcięta i jak układasz włosy i wstawiła byś na bloga? Zależy mi ;**
    xxx
    Uwielbiam Cię :** ♥
    -Jxx

    OdpowiedzUsuń
  162. Ale narobiłaś błędów. Ale i tak jesteś bardzo mądra, może nie tak "książkowo", ale życiowo. Podejmujesz świadome decyzje i jestem przekonana, że teraz też ją podejmiesz.
    Moim zdaniem POWINNAŚ SIĘ ZGODZIĆ.
    Ja też bym tak zrobiła. No i Super, że będą nowości. W sumie to nawet lepiej, niż byś dostała pieniądze, bo ciuchy będziesz pokazywać na blogu i my też będziemy się cieszyć (nie wiem czy to nie zabrzmiało za bardzo samolubnie-jak tak to sorki)
    Co do zdjęć to naprawdę piękne. Pozdrawiam.
    Evelyn

    OdpowiedzUsuń
  163. nie blookuuj <3
    kochamy CIĘ <333 - mądre anonimy :*

    OdpowiedzUsuń
  164. Jak ktoś nie ma konta to niech sobie założą lenie
    Ale to dobry pomysł - nie przejmuj
    się innymi poprostu korzystaj z bloga bo jest twój
    i nikt nie będzie ci dyktował co masz robić <3
    oddaj mi swą twarz i włosy NOW!
    www.susanbloog.blogspot.com - zapraszam gorąco i proszę o komentarze
    za które z góry dziękuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  165. Droga Lucy!
    Nie masz się czym przejmować. Wszystkie dziewczyny są bardzo pozytywnie do takich spraw nastawione. Gratuluję Ci :) Nie ukrywam, że sama chciałabym być w coś takiego ' zamieszana '.
    http://donnerlemeilleurdenous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  166. Ja bym na Twoim miejscu zablokowała. Można założyć konto i nie mieć bloga, tylko komentować, jeśli będzie Ci łatwiej zrób tak. Konto się zakłada w 5 minut :) A co do sponsorowania nie mam nic przeciwko, też gdyby mi to proponowali przyjęłabym ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  167. Myślę że to dobry pomysł z zablokowaniem anonimów!!!

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  168. Jestem chyba jednym z niewielu chłopaków którzy czytają twojego bloga. Ceniłem w tobie zawsze dziewczęcość i naturalność, bo to mi imponuje w dziewczynach. A teraz już widzę że każdy człowiek od nadmiaru "sławy" ulega komercji. Przykro mi..nie wiem jak postąpiłbym w twojej sytuacji. To jest moja opinia, nie odbieraj tego jako krytyki. Po prostu uważam, że powinnaś prowadzić bloga tak jak do tej pory, dla nas, czytelników i dla siebie, jako pasję. Gdyby nie my to nie miałabyś takiej szansy, więc powinnaś liczyć się także ze zdaniem czytelników. Wiadomo, że jeśli dostaniesz te rzeczy praktycznie za darmo (mam na myśli nie pracujesz na nie, po prostu reklamujesz sklep) to będzie wypadało ci je chwalić i pisać jakie są super. BOŻE, nienawidze sztuczności.

    OdpowiedzUsuń
  169. Ale masz oczy niebieskieee ;3 u mnie nowa notka i flimik ;3

    loorenzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  170. Hm... na pierwszym zdjęciu wyglądasz trochę jakbyś miała masę tapety :P

    Sponsorowanie to w sumie dobry pomysł :) A mogę wiedzieć kto Cię będzie sponsorował?

    OdpowiedzUsuń
  171. moim zdaniem nie powinnaś blokować Anonimów, ponieważ osoby anonimowe tak jak i ja, które chcą czytać Twojego bloga musiałyby zakładać konto by komentować <3

    OdpowiedzUsuń
  172. Lucy ! :) Jaką firmę reklamujesz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  173. Jak w takim młodym wieku sponsora mieć?

    OdpowiedzUsuń
  174. TYLKO NIE ZAWSZE MOŻNA SIĘ PRZEBIĆ BO BLOGÒW JEST CO RAZ WIĘCEJ. ;*

    Weronika.
    Im-Weronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  175. Też bym chciała darmowe ubranka :)

    OdpowiedzUsuń
  176. Ja bym usunęła anonimów...
    Ja się jeszcze Tobie dziwie że Ty tego od razu nie zrobiłaś , że nie wkurzają Cię te wszystkie obraźliwe komentarze... O.o
    Ale rób jak chcesz , to moja rada ; D

    OdpowiedzUsuń
  177. Nie przejmuj się tymi anonimami, piszącymi tak jak w poście. W końcu zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie Ci najzwyczajniej zazdrościł. :)

    Zapraszam - http://wikii-wonderland.blogspot.com/ ; - ))

    OdpowiedzUsuń
  178. Według mnie nie powinnaś blokować anonima.. Wiadomo zawsze były hejty. Są i będą. Ale jest ta druga strona osób ,które cię kochają. I chcą pozostawić komentarz ale np nie mają swojego bloga.. I jak mają to zrobić?

    A jeśli chodzi o pomysł z sponsoringiem to moim zdaniem bardzo dobry pomysł. Bardzo dużo serca włożyłaś w tego bloga. Należy ci się ;) Pozdrawiam ; ******

    Zapraszam - http://theraspberrylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  179. Napewno możesz i miała bys kochana Lucy łatwiej gdybyś zablokowała anonima , ale te osoby które Cię kochaja , a nie moją kont ( i z jakiś powodów nie mogą go założyć napewno już nie będą Cie komentowały ) . Ale rób co chesz to chyba Twoja decyzja ♥♥♥ JA zawsze będe ja popierała docieniała i szanowała <33 Noi masz wielkie szczęście, może to nie ładnie zazdrościc , ale ja Ci bardzo zaazdroszczęęę ! ♥♥♥

    http://olqa-olqaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  180. Nie Lucy! Nie blokuj anonimów, nie chcę mieć konta google, ale uwielbiam cięczytać i oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  181. a kto będzie twoim sponsorem?;))

    OdpowiedzUsuń
  182. Z JAKIEJ FIRMY TE CIUCHY?:)

    OdpowiedzUsuń
  183. KAROLINA: podpisujesz jakąś umowe?;D
    co twoi rodzice na to?

    OdpowiedzUsuń

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !Za kazdy komentarz dziekuje ♥♥ !