Strony

2016/12/29

new video and photomix

Nowy filmik, mam nadzieje ze wam sie spodoba i jesli macie pomysly na nastepne piszcie w komentarzu :)





Na reszcie udalo mi sie ogarnac kilka waznych spraw i chociaz jeszcze mam pare rzeczy do zrobienia postanowilam, ze na chwilke tu wpadne i napisze cos do was. Mam nadzieje, ze Swieta minely wam na prawde przyjemnie, ze jestescie najedzeni i szczesliwy z prezentow. Chociaz u nas nie ma zbyt duzej wigli i tak bylo bardzo przytulnie. Na nastepny dzien wiekszosc dnia spedzilam na farbowaniu wlosow mamy, bylo tez sporo smiechu bo kolor troche nie wyszedl. Pozniej wlaczylismy Grinch'a ktory jest moim ulubionym swiatecznym filmem. Dobrze jest sie miec przerwe od szkoly i calego stresu. 
Musze zaczac planowac nastepny filmiki i posty dla was, tak aby zaczac nowy rok swiezo i zwyczajnie aby zmotywowac sie do daleszego dzialania. Na prawde dziekuje, ze tyle tu was jest, za to, ze tyle z was na mnie tyle czekalo. Nie wiecie ile to dla mnie znaczy i jak bardzo mnie to motywuje. Zawsze mialam w sobie duzo pasji i nigdy nie chcialam miec tak dlugiej przerwy, jednak teraz kiedy wrocilam postrzegam wiele rzeczy na inny i moim zdaniem lepszy sposob. Wiem czego chce, i nie zamierzam zwracac uwagi na negatywne komentarze. Jeszcze raz dziekuje za wszystko♥ ♥ ♥ 

Zbieralam te zdjecia do postu juz spory okresu czasu i troche sie ich uzbieralo. Mam nadzieje, ze dzieki temu zobaczycie troche wiecej z mojego codziennego zycia. Teraz wroce moze bardziej na snapchata dlatego zapraszam - lulublog!



















81 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. aaa kocham te zdjęcia <3 może nagrasz lookbook, przez tą przerwę widać jak bardzo zmienił się twój styl i myślę, że byłoby to bardzo ciekawe :)
      ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

      Usuń
    2. OO Tak! Jaki świetny pomysł haha ja na to nie wpadłam, ale tak szczerze to fajnie byłoby to obejrzeć ;>

      Usuń
  2. Dziękuję, że jesteś Lucy♥ Uwielbiam taki mix zdjęć. Co do filmików to chciałabym, żebyś nagrała swój makijaż, może jakieś outfity, bo wydaje mi się, że trochę zmieniłaś swój styl(?, może jakiś challange językowy z chłopakiem/przyjaciółką? Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny filmik i post!♥ Super, że wróciłaś na yt! Może w którymś z następnych filmików opowiedz o swoich ulubionych książkach, filmach lub serialach? Jestem ciekawa, co jest według Ciebie the best☺ Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze zdjęcia! ♥
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten mix to świetna sprawa :) fajnie że wróciłaś ;)

    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa kocham te zdjęcia <3 może nagrasz lookbook, przez tą przerwę widać jak bardzo zmienił się twój styl i myślę, że byłoby to bardzo ciekawe :)
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się doczekać, aż będzie więcej filmików.
    Kocham twoje posty i jak tylko widzę, że coś dodałaś to natychmiast wchodzę ale...filmiki to mój faworyt od zawsze. Zdecydowanie :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Super oglądałoby sie : lookbooki i makijaże w Twoim wykonaniu :* Może jakies ćwiczenia udałoby ci sie nagrać ??? Jestes mega motywacją

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie mixy zdjęć :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super filmik! Kocham te Twoje białe buty, są cudowne!!!
    Mój blog KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Get Ready With Me, Haul'e, Poranną i Wieczorną Rutyne, np. 10 rzeczy, ktore Cię uszczęśliwiają, może jakiś film z chłopakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. strasznie miło ogląda się ciebie szczęśliwą naprawde>>>
    może opowiedziałabyś o życiu w norwegii? z chęcią bym o tym posłuchała, tym bardziej, że mam w planach się tam przeprowadzić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny filmik, super post, też uwielbiam Grincha! Fajnie, ze juz bedziesz pisac czesciej <3


    MARY ♡ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz teraz świetny wygląd bloga <3
    Świetny filmik naprawdę bardzo się zmieniłaś stałaś się bardziej wesoła i dajesz mi motywacje.
    Kocham twoje codzienne posty. Szczęśliwego nowego roku lucy!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam twoje filmy! Świetny mix ♥ xx

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Na prawdę uwielbiam takie mixy zdjęć. Oglądasz How to Get Away with Murder? Jakie seriale obecnie oglądasz - mogłabyś o tym napisać post bądź nagrać filmik, podobnie z książkami.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    http://blogodm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie mixy z telefonu! To Twoje zdjęcie bez makijażu z wystawionym językiem jest takie piękne jeju..Wyglądasz jak Miley Cyrus! :D
    Super, że jest filmik! <3
    Następny to może odświeżenie my morning/night routine? Albo Get Ready With Me?
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Łucja jesteś wspaniała! Świetny filmik, super mix zdjęć :) Ja śledzę Cię od dawna na bieżąco na snapchacie i tylko czekam na pogadanki:) Pozdrawiam, całuje i zapraszam do mnie:*
    Aagnesblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny filmik i zdjęcia ;)
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. A może chciałabyś zrobić jakiś filmik z Mona? :)

    ps. cieszę się, że powoli wracasz i na bloga i na youtuba!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wolę YouTube od Blogów więc cieszę się że z nagrywaniem idzie coraz lepiej! Tak schodząc z tematu jestem ciekawa co sądzisz o moich ukochanych serialach - Pamiętniki Wampirów, Słodkie Kłamstewka, American Horror Story 1 i Skins
    Shippujesz kogoś?
    Będę ucieszona jeśli odpowiesz na pytanie ☺️

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem z Tobą od 2012 roku i oglądam Cię aż do teraz. Nietrudno zauważyć, że się zmieniłaś, ale na szczęście w dobrym sensie! Uwielbiam Cię, jesteś na prawdę przepiękna (przypominasz mi Noorę ze skam hahah)
    Lots of love xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze się ogląda takie proste, codzienne zdjęcia. Szkoda, że przerwa świąteczna dobiega już końca, a była tak długo wyczekiwana :(

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku ty nawet nie wiesz ile dla mnie znaczy to że wróciłaś 😭😭😭💞💞💞💕💓💕 Rozpisałabym się tu ale aż mi się łezka w oku kręci😭💖 Koocham Cię mocniutko i pozdrawiam!!!❤💙❤
    Pomysły na filmiki:
    -Filmik z siostrą np. TAG👭
    -Makijaż💄
    -OOTD👗
    -Room tour🏠
    -filmik z Erisem💩🐕🐶😂😘
    -moja kolekcja kosmetyków👝
    -Seria Lucy gotuje hahaha xd albo jakiś foodbook🍝🍕🍟🍱
    -kolejne Q&A👍

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja się bardzo cieszę, że wróciłaś! Nie powiem, ale piszczałam ze szczęścia jak zobaczyłam, że dodałaś nowego posta. I jeszcze bardziej zaczęłam się cieszyć jak zobaczyłam, że wracasz! Made my day ahah ♥ A filmik świetny x

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny jest ten filmik! :D
    Fajny mix zdjęć.

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. zaraz biorę się za oglądanie!
    śliczne zdjęcia :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojejku! Jak się cieszę, że na prawdę do nas wróciłaś <3 NS pozdrawia
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten filmik jest świetny! Oglądałam go kilka razy i naprawdę masz w sobie dużo pozytywnej energii, widać że coś się u Ciebie zmieniło.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zaraz lecę obejrzeć filmik, fajnie że znów nagrywasz, życzę Ci mnóstwo motywacji, zarówno podczas kręcenia filmików, jak i pisaniu postów ;*


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  33. Może update room tour? jeśli coś się zmieniło :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo się cieszę z nowego filmu. A ja bym chciała zobaczyć jakiś lookbook, najlepiej minimalistyczny albo foodbook- pozdrawiam :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Super mix zdjęc! Lece oglądać filmik :)

    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne są te zdjęcia! :)
    Buziaki, szczęśliwego nowego roku kochana ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Lucy może nagrałabyś My morning routine lub My night routine ? Fajnie, że zamierzasz częściej pisac na blogu i nagrywac filmiki. Mam nadzieję, że bedzie również wiecęj wyczekiwanych przeze mnie snapów.

    OdpowiedzUsuń
  38. Lucy zrobisz może film albo post o Erisie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Lucy bardzo się cieszę, że wróciłaś i tak się rozwijasz. Rozkwitasz w oczach kochana. Już robię herbatkę i lecę oglądać filmik <3
    Zapraszam do mnie http://julkamisina.blogspot.com/2016/12/bad-day-new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Filmik jest przecudowny zreszta jak zwykle moglabym cie ogladac i sluchac w kolko bez przerwy, haha!
    Po zdjeciach widac ze Filip to mega swietny chlopak! <3 Szkoda ze kolor mamie od razu nie wyszedl ale jak wiadomo nic nie dzieje sie z przypadku, haha! :3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  41. Filmik bardzo mi się spodobał :)
    Cudowny wygląd bloga !!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. Super filmik :) Nowy wygląd bloga jest świetny! :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam Twoje mixy, są takie prawdziwe i szczere, przyjemnie się je ogląda! super, że planujesz wrócić na snapa ♥

    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak się cieszę, że wrzuciłaś filmik widać na nim Twoją pozytywną energię aż super się go ogląda. Miło też, że w jakimś stopniu wróciłaś do youtube bo dzięki niemu poznałam Twój blog i zainspirowałaś mnie do stworzenia mojego własnego!
    Może następny filmik jakiś lookbook albo coś z makijażem?

    OdpowiedzUsuń
  45. Lucy! Genialny wpis :) czekam na twoje GRWM, lookbooki, ale filmy pogadankowe też są mega ;) nie ważne jak, ważne żebyś była z nami Lucy <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam ogladac mix twoich zdjec! sa cudowne <3

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  47. Super filmik i śliczne zdjęcia nagraj lookbook i mój codzienny makijarz pozdrawiam cieplutko��

    OdpowiedzUsuń
  48. sliczne zdjecia i jaka ty jestes piekna ah! bardzo sie ciesze, ze tak ciezko pracujesz i starasz sie byc systematyczna jestem bardzo dumna <3 zawsze wyczekuje nowych postow,a te z mixem zdjec sa moimi ulubionymi! szczesliwego nowego roku Łucja mam nadzieje, ze ten rok bedzie lepszy niz 2016 :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  49. Filmik rewelka! Mega mix zdjęć ;)
    wszytskiego co dobre w nowym roku :D
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny filmik :)
    Fajne zdjęcia! Udanego sylwka życzę ♥

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. świetny filmik!

    http://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo lubię u ciebie na blogu takie mixy zdjęć! :)
    Życzę ci dużo zdrówka i szczęścia w nowym roku!

    Zapraszam do mnie na bloga, zaczynam na nowo KLIK

    OdpowiedzUsuń
  53. Może nagrałabyś jakiś lookbook? Super zdjęcia!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  54. fajniutkie te zdjecia, a filmik juz ogladalam:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne zdjęcia, uwielbiam Ciebie słuchać i napiszę jeszcze raz.. Naprawdę się cieszę, że wróciłaś <3

    michalinm.blogspot.com zapraszam na dawkę motywacji na nowy rok <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Filmik jest świetny! Cieszę się, że wróciłaś i jesteś z nami. Przyznam, ze brakowało mi Twoich filmików, bo dzięki nim możemy Cię lepiej poznać. Mam nadzieje, że nie będzie ci brakować weny i że zostaniesz z nami na długo. Photomix genialny! Szczęśliwego Nowego Roku!


    Chamska reklama xD
    Zapraszam do siebie! Blog pisany od serca, dopiero startuję, ale mam nadzieję, że mi się uda!
    http://zannarowsky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny filmik! Cudne zdjęcia. Udanego nowego roku.
    Mój blog
    Mój kanał na yt

    OdpowiedzUsuń
  58. Jednym słowem super, więcej filmików i postów :)
    Szczęśliwego Nowego Roku <3
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Zaraz biorę się za oglądanie!
    Bardzo się cieszę, że wróciłaś <3!
    Jesteś wspaniałą osobą, nigdy nie trać pewności siebie, bo jesteś naprawdę cudowną osobą, która motywuje mnie i jest moją inspiracją do spełnienia swoich marzeń! Dziękuję za wszystko!!!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  60. Super filmik i bardzo inspirujące i ciekawe zdjęcia. Chciałabym na twoim kanale zobaczy poranną i wieczorną rutyne i może boyfriend tag

    OdpowiedzUsuń
  61. Film o tym jak stałaś się pewna siebie był by idealny ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Chcialabym abyś nagrała filmik, a może bardziej vlog gdy pokazujesz swoją drogę do szkoły(?), sklepy, życie codzienne z krajobrazami Norwegii :)
    Gdzie kupiłaś swoją kurtkę zimową, tą jasną, czy dawno? Jest prześliczna!
    Pozdrawiam ! 😘

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudowny miks zdjęć!
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Lucy, od kiedy pijesz i palisz? Nie jesteś za młoda? To niszczy twój organizm

    OdpowiedzUsuń
  65. Ooo ile pozytywnej energii od Ciebie bije :-) bardzo fajnie i bardzo mi się podoba :-) obserwuję!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  66. Uwielbiam Twoje wpisy ze zdjęciami! Cieszę się, że jesteś szczęsliwa <3
    xajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Zdjęcia są świetne! <3
    http://belkotyzyciowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !Za kazdy komentarz dziekuje ♥♥ !