Strony

2017/01/02

2017.

jacket here // sweater here // jeans  na-kd.com //

Wiec nowy rok 2017 sie rozpoczal, z tego powodu bardzo i to bardzo sie ciesze. Rok 2016 nie byl zlym rokiem, ale na prawde przeszlam przez wiele zmian w moim zyciu. Duzo sie zmienilo, ja sie zmienilam i nabralam duzo doswiadczen. Przez ubiegly rok nie mialam zbyt duzo kontaku z wami, przez co nie wiece zbyt wiele co sie u mnie dzialo. Kiedy teraz na to patrze to moze jednak to lepiej. Mialam duzo z gorki i duzo pod gorke jednak nie cofnelabym niczego, nawet tych najgorszych momentow. Tak na prawde kazde chwile w zyciu, te dobre i te zle ksztaltuja nas w ludzi ktorymi jestesmy dzisaj. Zle chwile sa potrzebne aby nauczyc sie doceniac te lepsze. Przez ten rok nauczylam sie byc bardziej niezalezna, pewna siebie i jeden z najwazniejszych- nie przejmowac sie tak wszystkim i wszystkimi. Kiedy nabralam pewnosci siebie i pokochalam sama siebie wszytsko stalo sie o wiele prostsze, Przestalo mi zalezec na tym aby caly czas zadowalac wszystkich dookola. Skupilam sie na sobie i pracowalam nad soba, Oczywiscie to nie jest takie latwe, mialam wiele zwatpien i ciezki dni a moze nawet i tygodni, ale czy bylo warto- zdecydowanie.  Majac 17 lat, nie chce zbedzac czasu zamartwaniem sie, chce sie bawic, odkrywac, tworzyc wspomniania i znalesc siebie. Wydaje mi sie, ze jestem na dobrej drodze dlatego mam nadzieje, ze 2017 bedzie dla mnie dobry, Postaram sie z calych sil aby tak wlasnie bylo i mam nadzieje, ze wy rowniez.

Mam wielka nadzieje, ze Sylwester byl udany i sprzedzony w milym towarzystwie. Ja i moj chlopak spedzilismy go doscy spokojnie, ale nie zamienilabym tego wieczor na nic na swiecie. Czasami dlugie rozmowy, dobre jedzenie i dobre towarzystwo to wszystko czego mi potrzeba. Za to dzisiejszy dzien byl jednym wielkim szalenstwem. Nagrywanie filmiku, robienie zdjec i przerabianie tego wszytskiego zajelo mi na prawde sporo czasu. Mimo, iz troche sie stresowalam, jestem z siebie dumna i oby tak dalej. Milego wieczorku 







121 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Fajnie że ostatnio dodajesz często posty i filmiki na yt ♥

      Pamiętasz jeszcze mojego bloga? :D

      Na moim blogu pojawił się post ze świetnymi kosmetykami :)

      Usuń
    2. Kocham Cię Lu i proszę - nagrywaj na yt :)

      www.blog017.blogspot.com

      Usuń
  2. Ciesze się, że wróciłaś :D I dobrze zrobiła Ci ta przerwa ;)
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie ubiegły rok też przyniósł dużo zmian, i mimi tego, że były one niemiłe, nie cofnęłabym czasu... Pięknie wyglądasz, kochana! Życzę Ci, aby 2017 był lepszy od ubiegłego roku i każde następne były coraz piękniejsze od poprzednich! Bo w końcu chodzi o to, żeby cały czas iść do przodu!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co najlepsze dla Ciebie i Twojego chłopaka w nowym roku :)
    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać że bardzo wydoroślałaś. Bardzo się cieszę że wróciłaś i z całego serduszka cię pozdrawiam!
    Mój blog:
    Mój blog



    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądasz, dla mnie ten rok był nawet dobry, cieszę się że z każdą chwilą wracasz do nas coraz bardziej :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. sylwester zdecydiwanie u mnie na plus! Super wyglądasz! :))

    olkaszczepanik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda. Muszą być dobre i złe chwile. Nic nie zrobi nas silnymi tylko upadki.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z kolei w 2016 roku miałam mega dużo złych chwil, jednak mniej niż w jeszcze poprzednim roku. Mam nadzieję, że ja w 2017 roku przejdę zmianę. Chciałabym zacząć traktować wszystko z większym dystansem.
    Świetne zdjęcia :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w twojej zmianie. Wyglądasz naprawdę pięknie 💞 W nowym roku życzę Ci duuużo radości i oczywiście spełnienia wszystkich marzeń. Teraz będzie już tylko lepiej! 🙈💋

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku świetne zdjęcia! Ja przeszłam dość dużą zmianę, ale ciągle jeszcze coś się zmienia. Ciągle staję się dojrzalsza. Twoja zmiana mnie urzekła. Wyglądasz świetnie i lepiej prowadzisz bloga niż kiedyś. Uwielbiam Cie! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego w nowym roku. Czekam na kolejne posty kochana NS pozdrawia 😍
    Xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Lucy, wszystkiego najlepszego w nowym roku! Oby 2017 przyniósł ci same wspaniałości.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz naprawdę świetnie. Cieszę się, że nawet miło wspominasz ten 2016 rok, życzę Ci, aby ten 2017 był dla Ciebie jeszcze lepszy! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Lucy, jesteś dla mnie osobą, która mnie zawsze uszczęśliwia. Piszesz takie mądre rzeczy, nawet nie masz pojęcia, jak bardzo mi to pomaga. Dodajesz mi siły i ostatnio siebie bardziej akceptuje ( z czego jestem niesamowicie dumna, a to tylko i wyłącznie twoja zasługa) Kocham Cię !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Aby ten 2017 był na prawdę dobrym rokiem!

    http://blogodm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze to ujęłaś, że dzięki złym chwilom uczymy się doceniać te lepsze. Mam nadzieję, że 2017 będzie dla nas wszystkim jeszcze lepszym rokiem i niech podczas jego trwania będzie jak najwięcej pięknych momentów ♥

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  19. dziekujęęę, że jesteś! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Pamiętam jak zaczynałaś. Śledzę Cię od początku Twojej kariery internetowej. Pamiętam jak ludzie się z Ciebie nasmiewali, a mimo to nie dałaś się! Jesteś dzielna kobietą! Nie poddawaj się i dąż dalej do przodu :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna ;)
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku!
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Lucy, bardzo Cię podziwiam. Mam nadzieję, że w 2017 odnajdę swoje ja i się zmobilizuję do pracy nad sobą. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję, że ten rok da Ci dużo siły do działania i oczywiście dalszego szczęścia z przyjaciółmi i Philipem! ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie również dużo się działo w minionym roku, ale pozbierałam się i działam dalej!
    Świetna stylizacja i makijaż ❤
    Buziaki
    victooriamadeleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz! Rok 2016 równiez był dla mnie rokiem zmian. Widze , że zmieniłaś wyglad bloga :D
    Mało różni sie od poprzedniego, aczkolwiek wcześniejszy bardziej przypadł mi do gustu :)
    Szczęśliwego Nowego Roku <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie 2016 był okropny, chociaż znalazło się parę plusów. Znalazłam kilka nowych pasji, zaczęłam myśleć o przyszłości, zamiast zadręczać się tym co było i zdobyłam wielu nowych przyjaciół oraz odnowiłam niektóre znajomości. Mam nadzieję, że 2017 będzie dobry dla nas wszystkich ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczęśliwego Nowego Roku! Ja wciąż staram się nie przejmować opinią innych, ale różnie to wychodzi. Może się uda w tym roku. :)

    PS Może jestem zbyt dużą perfekcjonistką,ale niektóre błędy naprawdę kują w oczy! Wiem, że mieszkając za granicą zapomniałaś mniej więcej jak się co pisze, ale o wiele lepiej by się to czytało, gdybyś sobie jednak troszkę przypomniała c:

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja rowniez zbytnio nie swietowalam w sylwestra jednak bardzo milo go spedzilam razem z siostra ogladajac rozne filmiki na yt jak i filmy <3 Goraco polecam Eurotrip tak glupi film ze az smieszny, haha <3
    Zycze ci kochana aby rok 2017 byl jeszcze lepszy i zebys juz nie opuszczala bloga <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczne zdjęcia, ja sylwestra spędzałam wśród znajomych w miłej atmosferze :)


    modaidekoracje.blogspo.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz racje wszystko co nas spotyka kształtuje to jakimi jesteśmy teraz ludźmi. Ja w sylwestra spotkałam się z e znajomymi i było naprawdę dobrze. Cudowne zdjęcia

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Motywujesz do zmieniania podejścia :)
    Szczęśliwego nowego roku!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dokładnie Kochana, oby tak dalej! Wytrwałości!
    Świetne zdjęcia, oby 2017 był o wiele lepszy <3
    Stylizacja jak zwykle cudna.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem z ciebie bardzo dumna ,że sobie radzisz ! :* Wszystkiego dobrego w nowym roku - oby był jeszcze lepszy ;*
    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Łucja jesteś najlepszą inspiracją jaka może być <3, bardzo się cieszę, że wróciłaś i mam nadzieję,że już nie znikniesz, bo dajesz super energię i pełno motywacji do zmian <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna bomberka ;)
    Dobrze, że jesteś z siebie zadowolona i niczego nie żałujesz. Najlepsze podejście :)

    Zapraszam do siebie
    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam nadzieje że 2017 rok będzie jeszcze lepszy od tamtego! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Oj złe momenty są zawsze. Pół mojego roku było zamroczone przez chłopaka, który niekoniecznie świadomie mnie niszczył. Ale uporałam się z tym i mimo wszystko sądzę, że to najlepszy rok, jaki miałam.:)
    Gratuluję pokochania siebie Lu! :* Mi do tego jeszcze trochę brakuje.

    Szczęśliwego nowego roku!
    Pozdrawiam cieplutko!
    Annes


    OdpowiedzUsuń
  39. Oby ten rok był lepszy! Super wyglądasz :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Cieszę się, że mimo gorszych chwil udało ci się zostać pozytywną, życzę Ci, żeby ten rok był lepszy niż 2017, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  41. Miejmy nadzieję, że ten rok będzie dla każdego lepszy niż poprzedni szczęśłiwego nowego roku! :)

    https://floroart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. super <3
    Z wiekiem człowiek dojrzewa i faktycznie przestaje się przejmować tym co mówią inni. Oby tak dalej Łucja! :*

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Nowy rok, nowa ja! :P
    Super, że jesteś :)

    http://voile-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Cieszę się, że wróciłaś. Muszę przyznać, że bardzo dojrzałaś przez ten czas i to naprawdę widać :) No i oczywiście wypiękniałaś, pozazdrościć tylko heh :P Podobają mi się bardzo twoje stylizacje i będę starała się czerpać z nich inspiracje :) Zapraszam również na mojego bloga http://angiandangi.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Oby Ci się wiodło jak najlepiej w Nowym roku :3
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam Twoje posty i bloga! Szczęśliwego nowego roku :)
    Mój blog-klikk

    OdpowiedzUsuń
  47. Wygladasz podobnie jak Noora ze SKAM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noora ma bardziej dziecinną twarz, ale włosy jak najbardziej podobne :D

      Usuń
    2. mi styl ubierania Noory kojarzy mi się z Lucy
      SKAM POLAND

      Usuń
  48. Lucy, jak ja się cieszę że wróciłas na stałe na bloga <3

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Lucy! Nagrasz filmik w którym będziesz robiła swój codzienny makijaż?
    Pozdrawiam cieplutko ❤️

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystkiego co najlepsze dla ciebie i twoich bliskich w nowym roku! :* Proponuje filmik w którym pokażesz 'od kuchni' jak tworzysz wpisy :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepięknie wyglądasz, jestem totalnie zakochana w Twojej fryzurze! Bardzo się cieszę, że wróciłaś i mam nadzieję na coraz więcej filmików i postów. Szczęśliwego Nowego Roku!♥♥
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Mój rok 2016 był wspaniały, gdyby nie jego koniec, a mimo to bardzo nie chciałam wejść w ten nowy rozdział ;) Śliczne zdjęcia, życzę Ci dużo zdrowia i radości w Nowym Roku, a reszta sama się jakoś ułoży :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/2017/01/178-i-want-to-say-no.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Życzę ci, żebyś w nowym roku była szczęśliwa, żebyś się nie pogubiła i zawsze znajdywała powód do radości! Rób to, co kochasz, a wszystko będzie dobrze! :)

    insomnia-yuzuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Jesteś mega dużą isnpiracją dla nas wszystkich. Cieszę się, że mogę wchdozić na twojego bloga. Zawsze znajduje coś ciekawego. Oby ten rok dla ciebie nył jeszcze lepszy niż poprzedni wszystkiego dobrego

    pozdrowionka, wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  55. Oby twój 2017 był udany no i obys dotrzymala swoich postanowien!
    www.whoiscarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Cieszę się, że u ciebie zaczyna się wszystko dobrze układać bo bardzo się martwiłam o ciebie :)Jesteś moi wzorem jak można się podnieść z trudnych sytuacji życiowych i twoje wpisy bardzo mnie inspirują i pomagają. Na nowy rok życzę ci żeby 2017 był twój i żebyś dała czadu :)

    Mój blog! Klik!

    OdpowiedzUsuń
  57. ładne zdjęcia! Szczesliwego Nowego Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  58. Poprzedni rok był dla mnie mega owocny, mam nadzieję, że 2017 będzie równie dobry :)
    Szczęśliwego Lucy ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja mam nadzieję, że 2017 będzie lepszy od poprzedniego, ale tak jak napisałaś - nie cofnęłabym nawet tych najgorszy chwil, bo one dużo mnie nauczyły.:)

    Cudownie wyglądasz ♥

    pcisel.blogspot.com POWRÓT zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudowne zdjecia! Zycze ci wspanialego nowego roku! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękne Zdjęcia <33


    https://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Super post, fajnie, że podzieliłaś się swoimi przeżyciami z tamtego roku :)
    Szczęśliwego Lucy :)
    http://aagnesblog.blogspot.com/2017/01/the-first-high-school.html
    Snapchat: ladyaagnes

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny post, naprawdę mocno mnie zmotywował! :) a zdjęcia są naprawdę bardzo dobre ♥
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja też mam nadzieję, że 2017 będzie lepszy niż 2016. Niech najgorszy dzień w 2017 będzie tak samo dobry, jak najlepszy w 2016
    SHE IMAGINATION

    OdpowiedzUsuń
  65. oby ten rok miał więcej momentów z górki, niż pod górkę ;)
    M Ó J B L O G

    OdpowiedzUsuń
  66. dla mnie 2016 był bardzo dobrym rokiem i bardzo przełomowym :)
    mam nadzieję, że 2017 będzie jeszcze lepszy!
    szczęśliwego Nowego Roku Lucy!<3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo spodobała mi się twoja notka. Dla mnie rok 2016 nie był za dobrym rokiem,dlatego mam nadzieję że 2017 będzie super. Szczęśliwego Nowego Roku Łucja! <3
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo spodobała mi się twoja notka. Dla mnie rok 2016 był dobrym rokiem,dlatego mam nadzieję że 2017 też będzie super. Szczęśliwego Nowego Roku
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  70. cudowny post, cudowne zdjęcia, cudowna ty, cudowne wszystko!
    zapraszam do siebie, właśnie zaczynam! http://heyitsju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Pięknie wyglądasz! ^^ Cieszę się, że uważasz 2016 za rok pracy nad sobą, chętnie pójdę w Twoje ślady (a przynajmniej postaram się). Jesteś moją motywacją i inspiracją na 2017, życzę Ci, abyś w tym roku nauczyła się jeszcze więcej i abyś po tych 365 dniach, powiedziała z uśmiechem na twarzy "To było fajne" :)
    colder-as-older.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Uwielbiam te zdjęcia które dodoajesz na tle tych drzwi, niby normalne a jednak jest to cos!
    pozdrawiam!
    http://voile-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Szczęśliwego Nowego Roku!
    http://fearlessgirldiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. super, że miło spędziłaś sylwestra, cudowna kurteczka;*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  75. Dobrze, że wracasz na yt! Jeżeli ktoś zechciałby pomóc mi w spełnieniu jednego z moich największych marzeń to proszę o polubienie i skomentowanie tego zdjęcia https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=100747710436317&id=100015032640714&ref=bookmarks z góry dziękuję 😉

    OdpowiedzUsuń
  76. 17 lat? Jak ten czas szybko leci... Szczęśliwego nowego roku!

    blackbookwhiteowl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Super zdjęcia :) Ktoś obs/obs? Kom/kom? Dajcie znać u mnie na blogu :) http://vikk-vika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetna stylizacja i masz przecudowne włosy! <3

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://mgdky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Wyglądasz cudownie! <3 Kocham twoje włosy!

    iambrosioo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Prześliczne zdjęcia. Bardzo ładnie ci w takich włoskach :)
    najablog.pl- klik!

    OdpowiedzUsuń
  81. Jejuu Lucy! Jesteś najlepsza *-* Uwielbiam czytać twoje posty, ,tóre czytam regularnie juz od 4 lat. Kocham cię!

    http://isabellca-byib.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. wygladasz genialnie! Jestem zakochana w twoich wlosach! Pozdrawiam cieplutko:))

    olkaszczepanik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Jesteś świetna! Podziwiam Cię za wytrwałość! Super post :)

    http://vviktooria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Oby 2017 był twoim rokiem! :)
    Pozdrawiam!

    http://voile-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Miejmy nadzieję, że ten rok będzie dla Ciebie lepszym!
    Cieszę się, że wróciłaś do nas po tak długiej nieobecności ♥ !!

    http://lulcikk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. cudownie wyglądasz jak zawsze :D mam nadzieje że na stałe wrócisz do blogowania
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. dla mnie też ten rok nie był, ani najlepszy ale też nie najgorszy, więc mogłabym powiedzieć że mogło być gorzej. Też sporo się nauczyłam, ale mam nadzieję, że w tym roku poprawię kilka rzeczy. Miło się czyta o tym co się u ciebie dzieje widząc, że jest juz lepiej:) buziaki:**
    Mój Blog - klik!<3

    OdpowiedzUsuń
  88. Oby następny rok był lepszy :*
    Cudne zdjęcia :)
    Czekam na dalsze posty :* -obserwuję !!!!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  89. Super zdjęcia! Pozdrawiam cieplutko😊

    OdpowiedzUsuń
  90. Dla mnie rok 2017 będzie najlepszy!:) Najważniejsze, by zacząć go z dobrym podejściem! ;*

    https://repairblondhair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. super wyglądasz, tak trzymaj Łucja! :)
    Pozdrawiam i zachęcam do odwiedzenia mojego bloga mvgdalena - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  92. Dla mnie 2016 nie był najlepszym rokiem, choć bardzo tego pragnęłam, dokładnie pamiętam jak na końcu 2015 roku, planowałam, by następny był bardzo zaplanowany, chciałam tak wiele zrobić i osiągnąć, jednak wydarzyło się zupełnie inaczej, z przyczyn niekoniecznie zależnych ode mnie wydarzyło się wiele rzeczy, które nie były dla mnie ani szczególnie miłe, ani przyjemne. W tym roku chcę to zmienić. Mam wiele postanowień, które jak na razie udało mi się realizować i jestem z siebie naprawdę dumna, moje małe sukcesy dodają mi motywacji i mam nadzieję, że szybko mnie ona nie opuści :)

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  93. super Ci w tych włosach <3

    xajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. baardzo się zmieniłaś, wydoroślałaś :D

    http://voile-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. prześlicznie wyglądasz!! Super zdjęcia i look
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  96. Dokładnie, też mam takie zdanie. Nie cofnęłabym nawet tych przykrych rzeczy. Każdy moment w naszym życiu nas kształtuje.
    Super outfit :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Jeju jak ty się zmieniłaś pamiętam cie jeszcze z czasów "grzywki" na bok
    kochaam
    baygigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Bardzo podoba mi się twoja kurtka! Pozdrowienia
    Zapraszam; http://shikatemeku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Bardzo fajne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  100. Bardzo fajne zdjecia!
    Zycze Ci aby ten rok byl jak najlepszy!
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !Za kazdy komentarz dziekuje ♥♥ !