outfit in oslo

19:27



Hei hei ♥ ♥
Zdjecia nizej sa zrobione z moje malej wyprawy do Oslo. Razem z Monalisa planowalysmy taki maly wypad do stolicy Norwegii, z okazji moich urodzin no i udalo sie. Pogoda nam sie udala, chociaz troche padalo, ale dzien nie mogl byc lepszy. Przyjechalysmy wczesnie rano, takze mialysmy caly dzien na chodzenie i oczywiscie zakupy. Moje nogi po tych kilku dobrych godzina odpadaly, lecz niczego nie zaluje.  Oslo to na prawde bardzo ladne miasto, jest duzo miejsc do robienia zdjec i teskni mi sie czesta do wiekszego miasta. Jest o wiele wiecej do robienia, wiecej ludzi i jakis calkiem inny klimat. Oslo i Trodheim to chyba mojego ulubione miasta w Norwegii. Obydwa maja cos szczegolnego w sobie. Mimo iz miejscami mialam stresa kiedy przechodzilam obok tych wszystkich twarzy to dalam sobie rade. Po jakims czasie przywyklam do tlumu i udalo mi sie wyluzowac. 
Jak mowilam nagrywalam male klipy, takze kiedy uda mi sie wszystko poskleic wrzuce tu i filmik i kilka zdjec z mojego telefonu. Nie czesta robie cos ciekawego poza szkola i spotykaniem sie z przyjaciomi, takze maly vlog musial byc!

Na wakacjach planuje wybrac sie tam jeszcze raz, tym razem zabiore ze soba mojego chlopaka. Jeden dzien w Oslo to zdecydowanie za malo, az sie nie moge doczekac kolejnego razu  ♥











 jacket click // bodys nelly.com // pants click// shoes nelly.com

You Might Also Like

60 komentarze

  1. Fajna stylizacja i świetna katana! ;)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post♥ dopracowany zdjęcia śliczne i to fajnie że udało ci się przyzwyczajać do tłumu i mniej sie bać :)
    Pozdrawiam ;*

    anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna!

    Justlovejulie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia! U ciebie zawsze mogę liczyć na mój ulubiony minimalizm, ale jednocześnie wyjątkowość i unikalność ;) Twoje zdjęcia, jak i tekst po prostu mają w sobie 'to coś'. No i uwielbiam to, że jesteś tutaj taka szczera!

    Nigdy nie byłam w Oslo, ani w żadnym mieście skandynawskim, ale z pewnością muszę się tam wybrać, bo słyszę same dobre opinie! Daleko mieszkasz od stolicy?

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku cudowna! Świetne miejsce do zdjęć, świetna modelka i świetna stylizacja ♥ Chciałabym zobaczyć kiedyś Monalisę w roli modelki (jako taki dodatek) ;)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia i ogólnie stylizacja z tym paskiem! :)
    http://every-think-is-perfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia <3
    Mamy chyba taki sam gust jeżeli chodzi o ciuchy ;D
    http://grzesiakjuliaart.blogspot.com
    http://grzesiakjuliaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz! :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie byłam w Oslo więc mi mogę wypowiedzieć się na ten temat , ale świetnie ze spedzilas tam chociaż jeden dzień. Zazdroszczę !
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Te zdjęcia...cudowne!
    Wspaniale wyglądasz :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku cudowne zdjęcia! Wyglądasz lepiej niż niejedna modelka!
    Sama chciałabym kiedyś jechać do Oslo i też to takie moje małe marzenie już od długiego czasu :)
    Buziaki!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę Ci. Widać po zdjęciach, że tam jest bardzo ładnie!
    Znajdz siebie. flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam okazji być w Oslo, ale jak widać, to przepiękne miasto :) Śliczne zdjęcia!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam w Oslo rok temu i uwielbiam klimat tego miasta ♥

    Super wyglądasz Lucy, pozdrawiam,
    egzemplarz.blogspot.com(klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chciałabym zwiedzić Oslo! Świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam,
    insomnia-yuzuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęci Lucy, jesteś coraz piekniejsza <3


    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno było super, z tego co widzę Oslo jest piękne! :)
    A Ty wyglądasz jak modelka, super zdjęcia :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym kiedyś zobaczyć Oslo :). Pięknie wyglądałaś!

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ale fajnie, że tak miło spędziłaś czas :)
    super stylizacja :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia, a Oslo wydaje się być pięknym miastem. Mam nadzieję, że i ja będę miała kiedyś okazję się tam wybrać ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. OJ, świetnie ;D Ja moje wakacje spędzę tym razem w Macu;< ale co tam;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Marzę o tym, żeby kiedyś zwiedzić Oslo <3 Piękne zdjęcia :)

    pseudoterapeutka.blogspot.com ← serdecznie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia w ciekawym miejscu. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz cudownie! ♥ Bardzo bym chciała, teraz być w Oslo :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. faktycznie piękne miasto i piękna podróżniczka w nim :)
    No i WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO, jeśli jeszcze nie pisałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę wyprawy do Oslo. Mam w planach kiedyś odwiedzić stolicę Norwegii :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Marzy mi się wyjazd do Oslo <3 Świetna stylizacja!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowne zdjęcia i mega zazdroszcze pobytu w Oslo !


    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdjęcia mają fajny klimat, chciałabym kiedyś wybrać się do Oslo! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudne zdjęcia! Chcemy odwiedzić kiedyś Oslo!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super klimacik!
    Zapraszam do mnie na moją metamorfoze. Dokonałem niemożliwego. http://flarri.blogspot.com/2017/06/metamorfoza.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Outfit on point! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjęcia, widać, że dzień dobrze spędzony.

    Ciekawi mnie Oslo, mogłabyś nagrać filmik albo napisać post właśnie o tym co robiłyście i co warto zobaczyć, gdzie pójść.

    http://blogodm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy tam nie byłam, ale rzeczywiście piękne miasto <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Mega zdjęcia! Mają swój klimat jak zawsze :D
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  38. Zazdroszczę aaa!!

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Awwwwww tesknilam za takimi zdjeciami w plenerze. Cudowny outft. oby wiecej takich wyjazdow lucy
    pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne zdjęcia! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdjęcia cudowne! Sama chciałabym sie kiedyś wybrać do Oslo.

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładny outfit. Niby sam czarny, a fajnie się e zgrywa ze sobą :) Wszystkiego najlepszego!

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajna stylizacja!
    Taki wypad do Oslo to super sprawa, miło spędzić w taki sposób czas z przyjaciółką

    OdpowiedzUsuń
  44. Te zdjęcia mają naprawdę świetny klimat!

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Lucy, wyglądasz prześlicznie! Buziaki :*

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  46. Lucy jesteś prześliczna, bardzo ładne zdjęcia i posta. Pozdrawiam buziakii ♥♥♥

    http://picturefashion.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  47. Zdjecia w fajnym, ulicznym klimacie:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/2017/06/animalove.html

    OdpowiedzUsuń
  48. mega zdjęcia, ładne tło, stylizacja i ty taka śliczna !
    zapraszam do mnie
    http://baaygigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Marzę, by zobaczyć Oslo. <3
    Cieszę się, że świetnie spędziłaś czas z przyjaciółką. :)
    https://fangirlonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Też kiedyś chciałabym odwiedzić Oslo, z niecierpliwością czekam na vloga! :)
    http://everything-is-a-choice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !Za kazdy komentarz dziekuje ♥♥ !

Instagram