Strony

2017/07/21

poland 2017

Jak co roku doczekałam się mojego powrotu do ojczyzny.  Przyznaje z roku na roku coraz ciężej jest mi się oswoić z polskim otoczeniem, ale kiedy już to zrobię jest mi po prostu cudownie. Po pierwsze łzy szczęścia, kiedy po raz pierwszy od roku witam się z moja rodzina są nie do opisania.  Zawsze byłam bardzo związaną z moja rodzina, zwłaszcza dwoma ciociami, małą Sophi, wujkami i kuzynką, która prawie mnie przerosła (nie żeby to był jakiś wyczyn przy moich marnych 160 centymetrach). Przebywanie z ludźmi, których tak kocham sprawiło, iż cala przepełniona byłam pozytywną energią.  
Odprawiłam tam, to znaczy mama odprawiła mi moje 18 urodziny które naprawdę nie mogły być bardziej udane. Czułam tyle miłości i dobrej energii od każdej osoby na imprezie.  Takie chwile warto zapamiętać. Kilka dni później mój chłopak Philip wylądował na lotnisku w Krakowie. Była to bardzo spontaniczna decyzja, ale moje serce radowało się jeszcze bardziej na myśl, iż będę miała możliwość dzielenia tych chwil z tak bliska mi osoba. Philip poznał moich członków rodzinny i nie mogłabym być z niego bardziej dumna. Wiem, że sytuacja wywołała na nim sporą presje, ale poradził sobie świetnie.  Z moim wujkiem który mieszka w Anglii rozmawiali przez dobra godzinne, kiedy spotkaliśmy się na lunchu. Byłam wniebowzięta, mając go i moja rodzinne wokół siebie non stop, było to dla mnie czymś nie do opisania .
Przyszła pora na nasz wyjazd do Krakowa. Pojechaliśmy razem z rodzicami, Ania i Dawidem (ciocia i wujek) oraz oczywiście Jagodą (kuzynka).  Prawie zapomniałabym wspomnieć o tym jak bardzo Philip spodobał się moje 11-letniej kuzynce, aż prawie byłam zazdrosna (hehe). Jej angielski był ograniczony, dlatego dużo nasłuchał się „Philip is so sweet” i „I love you Philip”, także kilka bezsensownych zdań jak „Philip is playstation” czy „Philipito” zamiast Despacito.  
Co mogę powiedzieć o Krakowie, oprócz tego ze było na prawdę cudownie. Krakow jest na prawdę piękny,  i mogłabym tam zostać na o wiele dłuższy okres. W ciągu dnia dużo chodziliśmy, odwiedzaliśmy mnóstwo restauracji, zwiedzaliśmy, spacerowaliśmy wzdłuż Wisły. Wieczorami za to siedzieliśmy wszyscy w apartamencie ciesząc się swoim towarzystwem

Mogłabym napisać jeszcze więcej, ale nikomu nie będzie chciało się czytać tego wszystkiego. Wniosek jest taki, ze jestem wdzięczna za każdy dzień który spędziłam w Polsce. Teraz pora wracać do   rzeczywistości.












A wam jak mijają wakacje?

65 komentarzy:

  1. Jejku,jak miło zobaczyć ten post chwilę po czytaniu tych najstarszych. Taki progres w każdej dziedzinie. Duma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, że co roku odwiedzasz Polskę. Ja jadę jedynie czasami ;D
      - Mój blog -

      Usuń
  2. Fajnie, że co roku odwiedzasz Polskę i że odwiedził cię tam twój chłopak. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło się to czytało :) Super, że wracasz co roku do swojej ojczyzny i do rodziny :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudne zdjęcia! Pełno miliści i radości w nich💖

    OdpowiedzUsuń
  5. Łucja, obserwuje twój blog od początków. Dopiero teraz zobaczyłam jak bardzo wydoroślałaś i zmieniłaś nastawienie do życia. Podziwiam Cię z całego serduszka! Pozdrawiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy Twój post jest idealnie dopracowany, a zdjęcia to po prostu mistrzostwo!

    https://veerciaaax.wixsite.com/blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny post <3 I love you so much <3 Czekam na więcej postów, z tak duża ilością zdjęć <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super, świetnie widzieć Cię szczęśliwą! :)
    Do tego ładnie napisany wpis, taki dopracowany. :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że świetnie spędziłaś czas. Zarażasz nas swoją pozytywną energią :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak się cieszę, że twój wyjazd się udał! Z tego, co napisałaś i ukazałaś na zdjęciach był super! Jest czego zazdroscic!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajnie widzieć Cię szczęśliwą Lu!
    wszystkiego najlepszego :)
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lucy myślę, że wszyscy z chęcią przeczytaliby jeszcze większą relację z twojego pobytu w Polsce. Bije od ciebie pozytywna energia- tak trzymać :))

    Pozdrawiam,
    egzemplarz.blogspot.com(klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. To świetnie, że mogłaś przyjechać do Polski i spotkać się z rodzina :)
    Piękne zdjęcia :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne zdjęcia!

    https://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. No więc cóż witaj w Polsce ! Jestem pod wrażeniem Twojego wielkiego mixu zdjęć ! Sa one świetne i bardzo wakacyjne ;)
    potworek2277.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne zdjęcia. bardzo fajnie że spędziłas w Polsce miłe chwile.

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  17. Przez rok mieszkałam w innym kraju, ale nie wyobrażam sobie dłuższej rozłąki z bliskimi, więc wiem jak musisz się czuć przyjeżdżając do Polski ! Cudowne zdjęcia <3

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia, dobrze jest widzieć Cię taką uśmiechniętą ♥
    https://martyna-semen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Też byłabym dumna z Philipa serio haha, to naprawdę musiała być dla niego presja, ale cieszę się że ten pobyt się udał a On dogadał się z Twoją rodziną :)
    Na zdjęciach widać jak bardzo byłaś szczęśliwa, super!
    Na tekst o ''Philippito'' zaśmiałam się do ekranu hahah.
    Ślicznie Ci w czerwonym kolorze.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie, że Twoje urodziny i cały wyjazd się udały! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że miałaś fajny wyjazd!Ja tez niedługo wybieram się do Krakowa :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. To super, że tak miło wspominasz pobyt w Polse. Świetne zdjęcia!
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, że wyjazd się udał! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jej no to naprawdę musi być wzruszająca chwila po tak długim czasie się spotkać :D Swoją drogą masek gazowych przed Krakowem nie rozdawali?;D Nie no super, że wyjazd się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem taka pełna szczęścia gdy widzę ile radości sprawiła Ci wizyta w Polsce z Philipem 😍 pozdrawiam 💋

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale się miło czyta :)) Widać, że masz dobry kontakt z rodziną, buziaki :*

    https://www.vinted.pl/damska-odziez/imprezowe-slash-koktajlowe/19293480-sukienka

    OdpowiedzUsuń
  27. Super, że miło spędziłaś czas. :)

    organizeyourlifee.blogspot.com < zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  28. Łucja, super że udało Ci się przyjechać do Polski i spędzić trochę czasu z rodziną ♥ Masz świetną mamę, że zorganizowała Ci taką rodzinną imprezę urodzinową :)
    Dobrze, że Philip do Ciebie przyjechał i mogliście razem pozwiedzać Kraków, zgadzam sie, to piękne miasto, a spacery nad Wisłą są bajeczne ♥

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziekuje������jako mama. Milo ��

      Usuń
  29. Aż miło się czyta takie posty. Ciesze się, że udało Ci się wrócić choć na chwilę do Polski. Kraków jest faktycznie przepiękny, miałam okazję się tam znaleźć.
    Spóźnione Wszystkiego Najlepszego :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Też uwielbiam Kraków ale mam do niego, aż całą Polskę drogi! Życzę Ci szybkiego powrotu do Polski ;)
    s-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Już wcześniej widziałam dużo zdjęć na twoich stronach społecznościowych i czekałam na posta, bo czułam że go dodasz :)
    Cieszę się razem z tobą, że spędziłaś tyle miłych chwil w pl :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  32. Super, że miałaś tak udany wyjazd, świetne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  33. Oglądałam Twoje filmiki na Youtube od bardzo dawna. Powiem tylko, że bardzo wydoroślałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lucy wyglądałaś przepięknie, fajnie, że rodzice ci zorganizowali taką imprezkę. Philip pewnie się cieszył razem z tobą. Czekamy na jakis filmik na yt. Może jakieś Q&A albo jakis inny pogadankowy ? ❤️

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjęcia! Mi wakacje mijają bardzo szybko! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zazdroszczę, że co roku odwiedzasz Polskę. Ja jadę jedynie czasami ;D
    - Mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz rację Kraków jest pięknym miastem:)
    Cieszę się, że miło spędziłaś czas w Polsce!

    cudne zdjęcia

    paulinacisel - zaparaszam, nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  38. Super, że Philip poznał Twoją rodzinkę w końcu :)
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale super, że Philipowi udało się odwiedzić Polskę i był tam razem z Tobą!
    Super post :)

    www.drazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie wyglądasz ze swoim chłopakiem, tak promiennie. Super, że odwiedzasz Polskę!

    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo się cieszę, że spedziłaś tak świetnie ten czas w Polsce, a co najważniejsze wśród osob dla Ciebie najważniejszych.
    Miłego dnia Lucy! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Myślałaś może o prowadzeniu wirtualnego pamiętnika? Mogłabyś podszkolić swój polski, a ci z nas, którzy uwielbiają czytać twoje bazgroły byliby zachwyceni? :). Cieszę się, że odwiedzasz Polskę i rozumiem jak ciężko się z nią znów oswoić. Miłej reszty wakacji! Ps. Zdecydowanie brakuje mi tutaj częstszych postów i bardziej tematycznych. Seria Back to School byłaby idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. j, Kraków to moje ulubione miasto, super, że tak pozytywnie spędziłaś czas :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  44. Cieszę się że w końcu wróciłaś do nas <3

    https://pauullina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Cieszę się że dobrze spedzilas czas w Polsce z Philipem.Zdjęcia cudowne jak zawsze :)

    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Cieszę się, że pobyt w Polsce był udany!:)
    Pozdrawiam,
    aguuuszka.blogspot.com-Mój blog!☼

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetnie, że wyjazd do Polski był tak udany, fajne zdjęcia!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Trzeba przyznać naprawdę dorosłaś. Cieszę się twoim szczęściem, bo serio należy ci się. Jak najwięcej uśmiechu i wszystkiego dobrego!

    http://blogodm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Najważniejsze, że jesteś szczęśliwa :)
    Śliczne zdjęcia.

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Cieszę się razem z Tobą! Najpiękniejsze zdjęcia oczywiście z Philipem <3 a cały Kraków jest niesamowity! Z całego postu aż przebija Twoje świetne nastawienie i radość, tak trzymaj! (Czytam Cię od jakiegoś czasu, lecz dopiero teraz piszę komentarz, musisz mi wybaczyć). :p Tak trzymaj i bądź szczęśliwa!
    zyczeszczescia.blogspot.com
    Kasia <3


    OdpowiedzUsuń
  51. http://shinybox.pl/?ref=9c3e67b <------------------------- ZAPRASZAM DO ZAKUPÓW Z TEGO LINKA :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne zdjęcia, a samą treść bardzo przyjemnie się czytało. Widać wyraźną poprawę w twojej pisowni, oby tak dalej *.*
    Pozdrawiam
    http://sandrafotoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Zdjęcia są cudowne. Fajnie, że wracasz do swojego kraju i to chętnie :D
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Cześć wszystkim, jestem tak podekscytowana, że ​​mój mąż wrócił po tym, jak zostawił mnie dla innej kobiety. Mój mąż miał romans ze współpracownikiem i tak bardzo kocham mojego męża, ale on zdradzał mnie ze swoim współpracownikiem i tą dziewczyną, myślę, że używa czarów lub czarnej magii na moim mężu, aby mnie nienawidził i to był tak krytyczny i nie na miejscu - cały dzień i noc płaczę, aby Bóg zesłał mi pomocnika, abym przyprowadził z powrotem mojego męża! Byłem naprawdę zdenerwowany i potrzebowałem pomocy, więc szukałem pomocy w Internecie i trafiłem na stronę internetową, która sugerowała, że ​​dr Bogaty może pomóc szybko odzyskać byłego chłopaka. Więc czułem, że powinienem spróbować. Skontaktowałem się z nim i powiedział mi, co mam robić, a ja to zrobiłem, a potem rzucił dla mnie zaklęcie miłosne. 22 godziny później mój mąż naprawdę zadzwonił do mnie i powiedział, że tak bardzo za mną tęskni. O mój Boże! Byłem bardzo szczęśliwy, a dziś znów jestem szczęśliwy z moim mężczyzną i radośnie mieszkamy razem i dziękuję potężnemu czarodziejowi, dr. Bogu, jest tak potężny i postanowiłem podzielić się tutaj swoją historią. jeśli jesteś tutaj, a Twój Kochanek Cię odrzuca lub Twój mąż przeniósł się do innej kobiety, nie płacz już, skontaktuj się z doktorem Wealthy, aby uzyskać pomoc ... Oto jego e-mail, wealthylovespell@gmail.com
    Wykonuje również następujące zaklęcie
    Zaklęcie ciąży
    Czar miłości
    Zaklęcie powiększające penisa
    opryszczka
    Zwycięskie zaklęcie
    Jego WhatsApp +2348105150446
    Blog: wealthylovespell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Jestem tak niesamowity, jak odzyskałem mojego byłego w mniej niż 48 godzin z pomocą dr ogugu. Mówią, że anioł, którego znasz, jest lepszy niż ten, którego nie znasz, powrót do mojego byłego był właściwą rzeczą, jeśli każdy jest tutaj, który również potrzebuje swojego byłego, skontaktuj się z Dr ogugu z jego pomocą 100%
    Whatsapp+2347011196745
    https://www.facebook.com/Dr.ogugu4/

    OdpowiedzUsuń
  56. È AVVOCATO MOLTO ASSASSINO: CRISTINA ROSSELLO #CRISTINAROSSELLO DI FORZA ITALIA MAFIOSA #FORZAITALIA MAFIOSA E COMUNIONE E LIBERAZIONE #COMUNIONEELIBERAZIONE (DOVE MAFIA CON EX AGENTE DI CAMBIO, DA SEMPRE CRIMINALE, GIOVANNI RAIMONDI #GIOVANNIRAIMONDI DI MATER OLBIA SPA #MATEROLBIA SPA, EX POLICLINICO GEMELLI #POLICLINICOGEMELLI, EX RICICLATORE DI SOLDI MAFIOSI, VIA FAMIGLIA MALAVITOSA LIGRESTI #LIGRESTI, COSA SEMPRE FATTA PURE, DA SUPER DELINQUENTE ED ASSASSINA CRISTINA ROSSELLO #CRISTINAROSSELLO STESSA) ! È POLITICO BERLU$CORROTTO & KILLER: CRISTINA ROSSELLO #CRISTINAROSSELLO! PER CONTO DI PEDOFILI STRAGISTI MASSIMO DORIS #MASSIMODORIS DI CRIMINALISSIMA #MEDIOLANUM MEDIOLANUM, SILVIO BERLUSCONI #SILVIOBERLUSCONI, MARINA BERLUSCONI #MARINABERLUSCONI, PIERSILVIO BERLUSCONI #PIERSILVIOBERLUSCONI E FEDELE CONFALONIERI #FEDELECONFALONIERI, TRAMA A MORTE EROI ANTI MAFIA E NAZISMO DI SOCIETÀ DI COSA NOSTRA: #FININVEST, FININVEST, #MEDIASET MEDIASET, #MFE #MEDIAFOREUROPE MFE MEDIA FOR EUROPE E #MONDADORI MONDADORI!

    L'AVVOCATO PEDOFILO, LESBICONE, MASSO^NAZI卐FASCISTA, CORROTTO, LADRO E KILLER CRISTINA ROSSELLO DI MAFIOSA E HITLERIANA #FORZAITALIA FORZA ITALIA E DELINQUENZIALI TIPI DI MASSONERIA NEO P2ISTA ASSASSINA, ROTARY #ROTARY ASSASSINO, #LIONSCLUBS LIONS CLUBS ASSASSINI, KIWANIS #KIWANIS ASSASSINI, CLUB DIPLOMATIA #CLUBDIPLOMATIA ASSASSINO, CLUB CANOVA #CLUBCANOVA ASSASSINO, RICICLA TANTISSIMI SOLDI MAFIOSI, VIA SUO CRIMINALISSIMO #ROSSELLOFAMILYOFFICE ROSSELLO FAMILY OFFICE DI LONDRA
    http://www.cristinarossello.it/EN/rfo.html

    LA LECCA FIGA DI RAGAZZINE 13 ENNI, LA VOMITEVOLE PEDOFILA ED OMICIDA CRISTINA ROSSELLO #CRISTINAROSSELLO UNITA AL PEDOFILO ASSASSINO FEDELE CONFALONIERI #FEDELECONFALONIERI DI #MEDIASET MEDIASET ALIAS MAFIASET O #MFE ALIAS MAFIA FOR EUROPE, COMPLOTTANO A MORTE, EROI ANTI MAFIA E NAZISMO DI SILVIO BERLUSCONI #SILVIOBERLUSCONI, #BERLUSCONI, NEL MONDO INTERO!

    LA LECCA FIGA DI RAGAZZINE 13 ENNI, LA VOMITEVOLE PEDOFILA ED OMICIDA CRISTINA ROSSELLO #CRISTINAROSSELLO PROTEGGE PURE SOLDI STRAGISTI E LATITANZE DI MAFIOSI N1 AL MONDO: #MATTEOMESSINADENARO MATTEO MESSINA DENARO E #GIUSEPPEMOTISI GIUSEPPE MOTISI (COPERTA DA NAZI卐LEGHISTA BERLUSCONICCHIO PEDERASTA ED OMICIDA PAOLO BARRAI A DUBAI... FA PURE RIMA... CRIMINALE EFFERATO #PAOLOBARRAI, IMBOSCANTESI A #DUBAI, PER NON FINIRE IN CARCERE A MILANO). LA KILLER SATANICA CRISTINA ROSSELLO #CRISTINAROSSELLO, DA TANTI ANNI, ORGANIZZA PURE TANTI OMICIDI MASSO^MAFIOSI DA FAR PASSARE PER FALSI SUICIDI, MALORI ED INCIDENTI. LA TRUFFATRICE LECCA VAGINE DI ADOLESCENTI CRISTINA ROSSELLO, LA PEDOFILA #CRISTINAROSSELLO FU ARTEFICE DEI FALLIMENTI DI #FONSAI E #VENETOBANCA! NON SI SCHIFA "IL MASSONE MAXIMO" #ALBERTONAGEL ALBERTO NAGEL DI #MEDIOBANCA MEDIOBANCA A TENERE IN #SPAFID SPAFID UNA CRIMINALE KILLER, HITLERIANA E MAFIOSA COME CRISTINA ROSSELLO #CRISTINAROSSELLO?

    https://twitter.com/RossellosCrimes
    https://twitter.com/CRosselloUccide
    https://twitter.com/RosselloLaLecca
    https://twitter.com/CatalanoSgama
    https://twitter.com/RossellOmicida
    https://twitter.com/Rossell_Omicida

    A PROPOSITO DI PEDOFILO STRAGISTA #SILVIOBERLUSCONI SILVIO BERLUSCONI..

    #SILVIOBERLUSCONI SILVIO BERLUSCONI É UN SATANISTA PEDOFILO NAZISTA, MAFIOSO E GENOCIDA! SI, É PROPRIO COSÍ! É UN ASSASSINO PEDOFILO, FIGLIO, MARITO, PADRE E MEGA PAGATORE DI PUTTANE: IL SATANISTA NAZISTA, IL SATA卐NAZISTA SBAVA MINORENNI, MAFIOSO, CAMORRISTA, NDRANGHETISTA, STRAGISTA: SILVIO BERLUSCONI DI CRIMINALISSIMA #FORZAITALIA MAFIOSA FORZA ITALIA MAFIOSA, CRIMINALISSIMA #MONDADORI MONDADORI, CRIMINALISSIMA #FININVEST FININVEST, CRIMINALISSIMA #MFE MAFIA FOR EUROPE MFE MAFIA FOR EUROPE, CRIMINALISSIMA #MEDIASET MEDIASET, CRIMINALISSIMA #MEDIASETESPANA MEDIASET ESPANA, CRIMINALISSIMO #ACMONZA AC MONZA, CRIMINALISSIMO #ACMILAN AC MILAN,
    CRIMINALISSIMA #BANCAMEDIOLANUM BANCA MEDIOLANUM, CRIMINALISSIMA #MEDIOLANUM MEDIOLANUM DI ASSASSINO, MAFIOSO, LADRONE, NAZISTA #MASSIMODORIS MASSIMO DORIS!

    OdpowiedzUsuń
  57. Moje małżeństwo było prawie u kresu, kiedy zobaczyłam komentarz o człowieku o imieniu Dr DAWN, który pomaga ludziom w odzyskaniu współmałżonka i skontaktowałam się z nim na szczęście dla mnie rzucił zaklęcia po 24 godzinach mój kochanek wrócił do mnie od tego czasu moje małżeństwo jest stabilne dzięki za wszystko co dla mnie zrobił zapewniam cię o kontakt z nim,
    jest biegły w następujących zaklęciach:
    * zaklęcia miłosne
    * zaklęcia małżeńskie
    * magia pieniędzy
    * zaklęcie szczęścia
    * Czary pociągu seksualnego
    * Magia leczenia AIDS
    * Jaskinia kasyna
    * Usunięto przeklęte jaskinie
    * Zaklęcie ochronne
    * Magia loterii
    * Szczęśliwe zaklęcia
    * Zaklęcie płodności
    * Pierścień telekinezy 💍
    WhatsApp: +2349046229159

    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !Za kazdy komentarz dziekuje ♥♥ !